Ik vind het ook bizar. Het schijnt wel dat als je de PC gebruikt vlak voor het slapengaan dat het een negatief effect heeft op je nachtrust. In dat geval is dit een verklaarbaar patroonquote:Op woensdag 27 april 2011 08:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is me hier wel vaker opgevallen. Maar ja, niet zo vreemd als je regelmatig tot diep in de nacht op fok zit, maar wel onregelmatig hoe diep en wel vroeg eruit. Ja, ritme naar de klote. En dan hier weer klagen hoe kut er geslapen is
Ik lees, nadat ik de laptop heb afgesloten, nog een half uurtje in bed. En ik slaap geweldigquote:Op woensdag 27 april 2011 08:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar. Het schijnt wel dat als je de PC gebruikt vlak voor het slapengaan dat het een negatief effect heeft op je nachtrust. In dat geval is dit een verklaarbaar patroon
Ik was ook niet serieusquote:Op woensdag 27 april 2011 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Het zal dat het daar niet aan ligt. Elke avond om 10 of 11 erin en elke ochtend om 6 of 7 eruit en je hebt na een week of twee nergens meer last van.
Daar heb ik geen last van. Het nadeel is dat ik, zoals gisteren, te lang achter de pc blijf zitten als ik alleen even iets op wil zoeken. En poef, ipv tien uur ga ik om half één slapen.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar. Het schijnt wel dat als je de PC gebruikt vlak voor het slapengaan dat het een negatief effect heeft op je nachtrust. In dat geval is dit een verklaarbaar patroon
I knowquote:Op woensdag 27 april 2011 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Het zal dat het daar niet aan ligt. Elke avond om 10 of 11 erin en elke ochtend om 6 of 7 eruit en je hebt na een week of twee nergens meer last van.
het zal wel gewenning zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 08:29 schreef Samzz het volgende:
Ik slaap om elf uur en sta om vijf uur op. Gaat prima.
Ja, maar jij bent gek.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:29 schreef Samzz het volgende:
Ik probeer rond 9 uur toch wel in bed te liggen sinds ik om 5 uur opsta.... Soms later, gisteren ging ik pas om 11 uur slapen, maar na één kort(er) nachtje ben ik niet gelijk verrot.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb daar nooit last van, ik vraag me soms wel eens af wat ik op internet moet doen. Heb maar 5 of 6 pagina's die ik bezoek en de rest doe ik niets mee. Maar er zijn dus nog steeds mensen die zich uren op internet kunnen vermaken?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van. Het nadeel is dat ik, zoals gisteren, te lang achter de pc blijf zitten als ik alleen even iets op wil zoeken. En poef, ipv tien uur ga ik om half één slapen.
Nee, ik moet welquote:Op woensdag 27 april 2011 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het zal wel gewenning zijn
vijf uurIk vond half 7 vanmorgen al vroeg, al ging dat nog soepeltjes. Maar dat komt niet zo vaak voor
Hoe laat ben je dan thuis? Dan heb je toch geen dag meer?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik probeer rond 9 uur toch wel in bed te liggen sinds ik om 5 uur opsta.... Soms later, gisteren ging ik pas om 11 uur slapen, maar na één kort(er) nachtje ben ik niet gelijk verrot.
quote:Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik probeer rond 9 uur toch wel in bed te liggen
Ik lig ook wel eerder in bed. Maar ik kan om negen uur nog niet slapen.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik probeer rond 9 uur toch wel in bed te liggen sinds ik om 5 uur opsta.... Soms later, gisteren ging ik pas om 11 uur slapen, maar na één kort(er) nachtje ben ik niet gelijk verrot.
Ik kan me er ook uren vermakenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit last van, ik vraag me soms wel eens af wat ik op internet moet doen. Heb maar 5 of 6 pagina's die ik bezoek en de rest doe ik niets mee. Maar er zijn dus nog steeds mensen die zich uren op internet kunnen vermaken?
Om 21:00 al in je bed?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vaak te lang jaquote:Op woensdag 27 april 2011 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit last van, ik vraag me soms wel eens af wat ik op internet moet doen. Heb maar 5 of 6 pagina's die ik bezoek en de rest doe ik niets mee. Maar er zijn dus nog steeds mensen die zich uren op internet kunnen vermaken?
Dat denk ik dan achteraf ook. 'Wat heb ik die tijd in godsnaam gedaan?'quote:Op woensdag 27 april 2011 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben op z'n laatst rond half 8 thuis. Tja, dan heb je inderdaad weinig dag meer over.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe laat ben je dan thuis? Dan heb je toch geen dag meer?
Wie het kleine niet eert...quote:Op woensdag 27 april 2011 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben op z'n laatst rond half 8 thuis. Tja, dan heb je inderdaad weinig dag meer over.
En je bent hier tevreden mee? Ik zou diep ongelukkig worden als mijn leven zou bestaan uit werken en slapen.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben op z'n laatst rond half 8 thuis. Tja, dan heb je inderdaad weinig dag meer over.
Stuur eens door!!quote:
Jou?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jou schuld God, had je maar meer tijd in een dag moeten gooien
Zo gefixed!quote:Op woensdag 27 april 2011 08:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jouw schuld God, had je maar meer tijd in een dag moeten gooien
Klopt, maar dat vind ik geen probleem. Maar ik plan nog steeds dingen hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 08:38 schreef Ang3l het volgende:
Om 21:00 al in je bed?
Jezus. Dan heb je echt totaal niets meer aan je avonden.
Mijn zon! Jij mag 't onweer hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuur eens door!!
Ik hoorde op het nieuws ook al iets over onweer
Onweer is prachtigquote:
Ik ga om 6 uur van huis, dan ga ik 2 uur sporten, dan werken en dan naar huis. Zou ik niet sporten, dan zou ik veel eerder thuis zijn. Dus het is niet alleen werken.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:48 schreef Mystikvm het volgende:
En je bent hier tevreden mee? Ik zou diep ongelukkig worden als mijn leven zou bestaan uit werken en slapen.
Zoveel uur als dat ik werk op een dag, zoveel vrije tijd wil ik ook. Liefst wil ik ook zoveel uur slapen. Toevallig gaat er drie keer 8 uur in een etmaal, dus het past precies.
Damn... moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar goed dan zou je na werktijd sporten en is het effect hetzelfde lijkt mij.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga om 6 uur van huis, dan ga ik 2 uur sporten, dan werken en dan naar huis. Zou ik niet sporten, dan zou ik veel eerder thuis zijn. Dus het is niet alleen werken.
Ja echt?quote:
Ik vind de donder niet leukquote:Op woensdag 27 april 2011 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt?
Mijn zoon en hond waren vroeger bang van onweer maar omdat ik het prachtig vind (en geen zin had om elke keer een jankend kind naast mn bed te hebben als het onweert) heb ik ze allebei mee naar buiten genomen tijdens een onweerbui.
Nu zitten we gerust met zn drieën naar buiten te kijken en te genieten als het onweert
Juist gaaf die donder, zeker bij een inslag!quote:Op woensdag 27 april 2011 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de donder niet leukBliksem kan ik tot op zekere hoogte handelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik woonde vroeger op de 10de verdieping als het dan ging onweren klom ik mijn raam uit en ging op het balkon zitten kijken en genieten.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de donder niet leukBliksem kan ik tot op zekere hoogte handelen.
Leuk ja, zo'n inslagquote:Op woensdag 27 april 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Juist gaaf die donder, zeker bij een inslag!
Wel fascinerend om te zienquote:
Net 4 maanden vrij geweest en ik werk vandaag van 10.00 tot 13.00quote:Op woensdag 27 april 2011 08:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jou schuld God, had je maar meer tijd in een dag moeten gooien
Tot je de volgende dag je beesten dood vindt.quote:
Opzich is een inslag op hoge gebouwen of een hoge aantrekkingskracht voor de bliksem (hoogspanningskabels en electrahuisjes). Heb alleen een keer gehad dat het op de brug insloeg toen ik er op fietste, dat was wel even schrikken.quote:
Ik heb toch wel een keer een satellietontvanger af mogen schrijven door een inslagquote:Op woensdag 27 april 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een schoonmoeder gehad die was zo extreem bang voor onweer dat het gewoon grappig was.
Als het ging onweren belde ze ons ook op dat we ALLE stekkers uit de stopcontacten moesten halen enz
Nee dat is niet leuk. Ik stem dan ook voor inslag zonder dodenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot je de volgende dag je beesten dood vindt.
Zij had ooit gezien hoe de bliksem insloeg in een boom en daar was zo van onder de indruk.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een keer een satellietontvanger af mogen schrijven door een inslag
Niet dat ik er nu stekkers uithaal
Zo is m'n moeder nog steeds.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een schoonmoeder gehad die was zo extreem bang voor onweer dat het gewoon grappig was.
Als het ging onweren belde ze ons ook op dat we ALLE stekkers uit de stopcontacten moesten halen enz
Oh, stekkers haal ik er ook niet meer uit. Huis is ja geaard en zo, of hoe je het noemt.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat is niet leuk. Ik stem dan ook voor inslag zonder doden
[..]
Zij had ooit gezien hoe de bliksem insloeg in een boom en daar was zo van onder de indruk.
Die verwachtte echt dat we alle stekkers eruit zouden halen en dan ook minstens 2 meter van de stopcontacten af he.
Dus of ik ff mn koelkast, wasmachine, tv enz wilde gaan verplaatsen.
Nou uhm nee
Wat is ingang oost?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Leuk bij een ander.' Net zoals tornado's en Ingang Oost.
Zo zijn helaas heel veel mensen.quote:
Nee dat kan ik me voorstellen. Gadsie. Waar was het ingeslagen dan? Gewoon in de stal of?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, stekkers haal ik er ook niet meer uit. Huis is ja geaard en zo, of hoe je het noemt.
Die dode beesten waren niet tof. Was bij een bevriende boer, de helft van z'n jongvee dood.
Die van mij staat op 1600 ingezette uren pjquote:Op woensdag 27 april 2011 09:02 schreef stbabylon het volgende:
Bonusregeling
Nou ja...
Ik moet wel alle dagen ingezet zijn, en in een heel gunstig jaar (kerst, o&n en koninginnedag allemaal in het weekend), hou ik dan 10 dagen over voor ziek zijn/idle zijn/cursus. Anders red ik de target niet.
Ik doe wel net alsof de bonusregeling er niet is
Ingang Oostquote:Op woensdag 27 april 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is ingang oost?
[..]
Zo zijn helaas heel veel mensen.
Geaard huis maakt nog niet veel uit, bij een inslag is het voltage dusdanig hoog dat het je apparatuur wel frituurd. Ik haal alleen mijn meest waardevolle bezit wel de stekker eruit. De rest kan me weinig boeien.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, stekkers haal ik er ook niet meer uit. Huis is ja geaard en zo, of hoe je het noemt.
Die dode beesten waren niet tof. Was bij een bevriende boer, de helft van z'n jongvee dood.
Oh dat soort programma's kijk ik nooitquote:Op woensdag 27 april 2011 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ingang OostMaandagavond, half 8, Nederland 1. Zo'n fijn gruwelprogramma over de spoedeisende hulp
Spijkers door duimen heen enzo
Oh je hebt een oplaadbare opblaaspop?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geaard huis maakt nog niet veel uit, bij een inslag is het voltage dusdanig hoog dat het je apparatuur wel frituurd. Ik haal alleen mijn meest waardevolle bezit wel de stekker eruit. De rest kan me weinig boeien.
Is leukquote:Op woensdag 27 april 2011 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat soort programma's kijk ik nooit
Deels in de stal en deels in een gigantische eik die de helft van de stal vervolgens plette.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me voorstellen. Gadsie. Waar was het ingeslagen dan? Gewoon in de stal of?
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh je hebt een oplaadbare opblaaspop?
Nee dan word ik misselijk enzquote:
Bah!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deels in de stal en deels in een gigantische eik die de helft van de stal vervolgens plette.
1664. En ik heb 35+2 vakantiedagen.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die van mij staat op 1600 ingezette uren pj
Dat is vrij normaal voor de detachering. Moet jij er 1700 of meer maken?
Bolbliksem heet dat toch? Een grote bol...quote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef CherryLips het volgende:
We hebben thuis een keer zo'n rolbliksem? ofzo gehad, maar toen was ik net geboren geloof ik. Sindsdien is m'n moeder dus panisch voor onweer, want dat ding vloog door het huis en molde de tv waar m'n broer vlak daarvoor nog had gezeten
Ja. Ook al zo'n gaaf fenomeenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Bolbliksem heet dat toch? Een grote bol...
Ah ja. De vakantiedagen nekken je. Met 1600 en gewoon 25 kan je je namelijk aardig wat permitteren.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1664. En ik heb 35+2 vakantiedagen.
Ik hou op het eind dus die 10 dagen over, laat dat nou net de 10 dagen zijn die ik elk jaar extra koop want vrij > werk.
Ach, het klonk leuk, maar ik vergeet het weer helemaal.
Ze willen uiteraard dat ik er niet 10 koop, maar 10 verkoop. Nou, ze kunnen me wat.
Een maandje geen opdracht doet je de das al om.
Zover ik het fenomeen een beetje begrijp een stuk linker. 1 keer meegemaakt/gezien... was zwaar onweer en geen regen daarbij.quote:
Is ook heel gevaarlijk ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zover ik het fenomeen een beetje begrijp een stuk linker. 1 keer meegemaakt/gezien... was zwaar onweer en geen regen daarbij.
Normaal zijn het er 25+2, maar omdat ik al zolang trouw in dienst ben, krijg ik er 10 extra. En nu leggen ze het uit dat ik dus ook die 10 vakantiedagen lang in dienstbonus kan inruilen voor centjes. Ja, maar dan wel de helft overmaken naar Apeldoornquote:Op woensdag 27 april 2011 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah ja. De vakantiedagen nekken je. Met 1600 en gewoon 25 kan je je namelijk aardig wat permitteren.
Ik vind aardbevingen en tsunami's niet mooi om te zien. Vulkaan uitbarstingen daarentegen weer welquote:Op woensdag 27 april 2011 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook heel gevaarlijk ja.
Geen idee. Natuurgeweld vind ik altijd wel fascinerend. Het is heel erg voor de slachtoffers maar mijn god wat prachtig vaak
Zo'n hele hoge golfquote:Op woensdag 27 april 2011 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind aardbevingen en tsunami's niet mooi om te zien. Vulkaan uitbarstingen daarentegen weer wel
Onweer is
De helft overmaken ben ik wel gewend. Maar vrije tijd is inderdaad wel lekker.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Normaal zijn het er 25+2, maar omdat ik al zolang trouw in dienst ben, krijg ik er 10 extra. En nu leggen ze het uit dat ik dus ook die 10 vakantiedagen lang in dienstbonus kan inruilen voor centjes. Ja, maar dan wel de helft overmaken naar Apeldoorn
Vind vooral het wegtrekken van het water er voor tof om te zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n hele hoge golfen als die land raakt dan opeens alles weg (ja dat is erg) maar toch. Moeder Aarde die weer even laat zien wie de baas is
Precies.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
De helft overmaken ben ik wel gewend. Maar vrije tijd is inderdaad wel lekker.
Werken om te leven.
Ja ook dat is prachtigquote:Op woensdag 27 april 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind vooral het wegtrekken van het water er voor tof om te zien.
Ik vind 't mooi om te zien, tot het land wordt geraakt. Het is ontzettend indrukwekkend, maar ik vind het niet mooi om te zien hoe mensen vluchten voor hun leven en alles verwoest wordt.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n hele hoge golfen als die land raakt dan opeens alles weg (ja dat is erg) maar toch. Moeder Aarde die weer even laat zien wie de baas is
Ja nu wil ik gewoon onweer vandaag!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:18 schreef Wicked-Game het volgende:
Mooiste onweersbuien zijn die zich vooraf presenteren door een shelfcloud met veel wind (rollende wolk).
Nee dat laatste vind ik dan ook niet leuk om te zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't mooi om te zien, tot het land wordt geraakt. Het is ontzettend indrukwekkend, maar ik vind het niet mooi om te zien hoe mensen vluchten voor hun leven en alles verwoest wordt.
Met goede bliksem afleiders hoeft dat weer nietquote:Op woensdag 27 april 2011 09:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geaard huis maakt nog niet veel uit, bij een inslag is het voltage dusdanig hoog dat het je apparatuur wel frituurd. Ik haal alleen mijn meest waardevolle bezit wel de stekker eruit. De rest kan me weinig boeien.
Moet je die wel hebben, heb op het appartementencomplex wel een bliksemafleider... (laat de koperdieven het maar niet horen).quote:Op woensdag 27 april 2011 09:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met goede bliksem afleiders hoeft dat weer niet
Wij hadden op de flat bijna 30 sprieten staan, gaf wel een veilig gevoelquote:Op woensdag 27 april 2011 09:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Moet je die wel hebben, heb op het appartementencomplex wel een bliksemafleider... (laat de koperdieven het maar niet horen).
Oh, die hebben wij ookquote:Op woensdag 27 april 2011 09:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met goede bliksem afleiders hoeft dat weer niet
Kan er geen medelijden mee hebben. Lekker aan de kust gaan wonen in de buurt van actieve breuklijnenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't mooi om te zien, tot het land wordt geraakt. Het is ontzettend indrukwekkend, maar ik vind het niet mooi om te zien hoe mensen vluchten voor hun leven en alles verwoest wordt.
Bliksemafleiders van koper... mwah, denk het nietquote:Op woensdag 27 april 2011 09:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Moet je die wel hebben, heb op het appartementencomplex wel een bliksemafleider... (laat de koperdieven het maar niet horen).
Mja, het is een keuze. Maakt het niet minder erg als een land zoiets overkomt.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan er geen medelijden mee hebben. Lekker aan de kust gaan wonen in de buurt van actieve breuklijnenJe zouden beter moeten weten. Maar ja, na afloop janken is zoveel makkelijker dan van te voren actie ondernemen.
Ik denk niet dat alle Japanners de mogelijkheid hebben tot emigreren. Wel makkelijk praten natuurlijk, "dan ga je toch ergens anders wonen?"quote:Op woensdag 27 april 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan er geen medelijden mee hebben. Lekker aan de kust gaan wonen in de buurt van actieve breuklijnenJe zouden beter moeten weten. Maar ja, na afloop janken is zoveel makkelijker dan van te voren actie ondernemen.
Kloptquote:Op woensdag 27 april 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is een keuze. Maakt het niet minder erg als een land zoiets overkomt.
Jij hebt ook geen medelijden met de mensen hier, mochten de dijken doorbreken en half Nederland onderstromen? We hebben het immer zelf zo idioot ingepolderd
denk et welquote:Op woensdag 27 april 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bliksemafleiders van koper... mwah, denk het niet
Je hoeft niet te emigreren, maar 50km landinwaarts is wel een idee lijkt me.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat alle Japanners de mogelijkheid hebben tot emigreren. Wel makkelijk praten natuurlijk, "dan ga je toch ergens anders wonen?"
quote:
Tokio ftwquote:Op woensdag 27 april 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat hele land staat op losse schroeven. Tsunami's heb je dan geen last meer van, maar een aardbeving ontloop je daar niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft niet te emigreren, maar 50km landinwaarts is wel een idee lijkt me.
Niet iedereen heeft die mogelijkheid hequote:Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft niet te emigreren, maar 50km landinwaarts is wel een idee lijkt me.
Tuurlijk wel, Babs zegt het tochquote:Op woensdag 27 april 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft die mogelijkheid he
Tough luck, wij wilden zo nodig met bijna 7 miljard op deze aardkloot wonen. En ja, we kunnen niet alles tegenhouden. Dus gaan er af en toe een hele rits huizen en mensen aan. That's naturequote:Op woensdag 27 april 2011 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat hele land staat op losse schroeven. Tsunami's heb je dan geen last meer van, maar een aardbeving ontloop je daar niet.
Babs zegt wel meerquote:
Nee nee, ze heeft gelijk, sommige mensen hebben die mogelijkheid niet. En die hebben pech. Helaas pindakaas.quote:
Survival of the fittest.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nee, ze heeft gelijk, sommige mensen hebben die mogelijkheid niet. En die hebben pech. Helaas pindakaas.
Geef...jij....mij....gelijk ??quote:Op woensdag 27 april 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nee, ze heeft gelijk, sommige mensen hebben die mogelijkheid niet. En die hebben pech. Helaas pindakaas.
Hihi ben meteen van mn a proposquote:
Uiteraard, vrouwen kunnen niet vaak gelijk hebbenquote:
Oh jawel hoor, als ze tenminste goed luisteren naar mannenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Uiteraard, vrouwen kunnen niet vaak gelijk hebben
Ik luister altijd braafquote:Op woensdag 27 april 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, als ze tenminste goed luisteren naar mannen
Een boek voor als ze zich in dat jaar verveelt.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn zus gaat een jaar weg en ik zit te denken wat ik haar als 'afscheids'cadeautje kan geven. Iemand een idee? Hoeft niets persoonlijks te zijn, die 'touch' kan ik er zelf wel aan geven. Het moet wel mee te nemen zijn natuurlijk..
Wat gaat ze doen in dat jaar?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn zus gaat een jaar weg en ik zit te denken wat ik haar als 'afscheids'cadeautje kan geven. Iemand een idee? Hoeft niets persoonlijks te zijn, die 'touch' kan ik er zelf wel aan geven. Het moet wel mee te nemen zijn natuurlijk..
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
quote:
Nou precies. En dan ben je jarig en mag je ook voor jezelf nog cadeaus verzinnen. Daarom vier ik ook mijn verjaardag niet meerquote:Op woensdag 27 april 2011 10:05 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het altijd zo moeilijk cadeaus te verzinnen voor iemand anders...
Ik vraag altijd geld voor m'n verjaardagquote:Op woensdag 27 april 2011 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou precies. En dan ben je jarig en mag je ook voor jezelf nog cadeaus verzinnen. Daarom vier ik ook mijn verjaardag niet meer(dit jaar toevallig sinds 5 jaar weer wel)
Dat weiger ik ook, mensen moeten leuke originele cadeaus voor mij kopen, doe ik andersom ookquote:Op woensdag 27 april 2011 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag altijd geld voor m'n verjaardag
Wijfquote:Op woensdag 27 april 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat weiger ik ook, mensen moeten leuke originele cadeaus voor mij kopen, doe ik andersom ook
Simpel armbandje? Zo'n gekleurd elastiekje met één bedeltje eraan ofzoquote:Op woensdag 27 april 2011 10:00 schreef Nouk84 het volgende:
Dat gaat niet echt gebeuren dacht ik... En daarbij heeft ze dat al mee.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:01 schreef Wicked-Game het volgende:
Een boek voor als ze zich in dat jaar verveelt.
Rondtrekken in Noord/Zuid-Amerika en Canada.quote:
Dat is wel een idee, leuk! Thanksquote:Op woensdag 27 april 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Simpel armbandje? Zo'n gekleurd elastiekje met één bedeltje eraan ofzo
Hmm, iets nuttigs voor een rondreis... lastig zeg!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt gebeuren dacht ik... En daarbij heeft ze dat al mee.
Zat te denken aan een leren pandora bandje met een paar bedeltjes, even mijn ouder gemaild of ze ook meedoen. (toch best prijzig voor een 'klein' cadeautje..)quote:
En als ze echt per se geld willen die ik er iets grappigs mee.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat weiger ik ook, mensen moeten leuke originele cadeaus voor mij kopen, doe ik andersom ook
Ik heb een gewone Pandora, dus geen leren, is inderdaad prijzig. Maar ze verkopen die bedels in de VS ook dus dan kan ze zelf nieuwe kopen als souvenirquote:Op woensdag 27 april 2011 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zat te denken aan een leren pandora bandje met een paar bedeltjes, even mijn ouder gemaild of ze ook meedoen. (toch best prijzig voor een 'klein' cadeautje..)
Subspace noisequote:Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Holy Crap, NSA heeft toegegeven een intelligent signaal uit de ruimte te hebben ontvangen
Zou je dan niet beter voor een gewone gaan? Ik weet niet hoe stevig dat leer is, maar als je zus een actieve 'vakantie' gepland heeft, kon leer wel eens snel knappen?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zat te denken aan een leren pandora bandje met een paar bedeltjes, even mijn ouder gemaild of ze ook meedoen. (toch best prijzig voor een 'klein' cadeautje..)
Aliensquote:Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Holy Crap, NSA heeft toegegeven een intelligent signaal uit de ruimte te hebben ontvangen
Link?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Volgens het principe van een oneindige hoeveelheid chimpansees op een toetsenbord laten rammen en er komt Shakespeare uit door toeval, zou je gelijk kunnen hebben. Maar goed, dat zou wel heeeeeeeeeeeeeeel toevallig zijn gezien de lengte en complexiteit van het bericht.quote:
We zullen zien, er komt wel meer "officieel" nieuws uitquote:Op woensdag 27 april 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens het principe van een oneindige hoeveelheid chimpansees op een toetsenbord laten rammen en er komt Shakespeare uit door toeval, zou je gelijk kunnen hebben. Maar goed, dat zou wel heeeeeeeeeeeeeeel toevallig zijn gezien de lengte en complexiteit van het bericht.
True. Ben benieuwd of er een officieel persbericht uit komt.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen zien, er komt wel meer "officieel" nieuws uit.
Die wil ik voor mezelf kopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een gewone Pandora, dus geen leren, is inderdaad prijzig. Maar ze verkopen die bedels in de VS ook dus dan kan ze zelf nieuwe kopen als souvenir
Ik denk dat dat wel stevig genoeg is, en mijn zus is voorzichtig, dat komt wel goed. Ze gaan rondreizen, wel actief, maar ook weer niet zo actief. (Dat hou je ook geen jaar vol denk ik..)quote:Op woensdag 27 april 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
Zou je dan niet beter voor een gewone gaan? Ik weet niet hoe stevig dat leer is, maar als je zus een actieve 'vakantie' gepland heeft, kon leer wel eens snel knappen?
Mja, is logisch he, dat dat de universele taal is.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Wiskunde als universele taalDan ben ik echt helemaal contactgestoord.
Van mij wel!quote:
In dat geval, doenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die wil ik voor mezelf kopen.
[..]
Ik denk dat dat wel stevig genoeg is, en mijn zus is voorzichtig, dat komt wel goed. Ze gaan rondreizen, wel actief, maar ook weer niet zo actief. (Dat hou je ook geen jaar vol denk ik..)
Daarbij is mijn zus meer van het leer dan van zilver.
Alles draait op wiskundequote:Op woensdag 27 april 2011 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Wiskunde als universele taalDan ben ik echt helemaal contactgestoord.
Ik ookquote:Op woensdag 27 april 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles draait op wiskunde
En ik haat wiskunde
Gewoon, via facebook natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik begrijp niet helemaal hoe die berichten er dan uit zien. Geluid, licht, beeld? En hoe weten de slimmerds dan wat er 'staat'? Neem aan dat ze geen sms-je met 'Hello World' in ons alfabet hebben ontvangen
Nee hoor, alles draait om het in stand houden van de soort.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
Alles draait op wiskunde
En ik haat wiskunde
Random noise bevat geen patronen, intelligente berichten bevatten wel een soort patroon.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik begrijp niet helemaal hoe die berichten er dan uit zien. Geluid, licht, beeld? En hoe weten de slimmerds dan wat er 'staat'? Neem aan dat ze geen sms-je met 'Hello World' in ons alfabet hebben ontvangen
Zo te zien een radiosignaal. Met 'symbolen'. In het document zijn die vertaald naar letters.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Voor sommige mensen is dat ook een gevalletje van kansberekenenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor, alles draait om het in stand houden van de soort.
'Like'quote:
En als een pulsar volgens dit patroon pulst: beep pauzequote:Op woensdag 27 april 2011 10:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Random noise bevat geen patronen, intelligente berichten bevatten wel een soort patroon.
Natuurlijk is de straling van een pulsar o.i.d. ook in een patroon te vangen, maar dat patroon is natuurlijk al bekend
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Random noise bevat geen patronen, intelligente berichten bevatten wel een soort patroon.
Natuurlijk is de straling van een pulsar o.i.d. ook in een patroon te vangen, maar dat patroon is natuurlijk al bekend
Soort van morse dus?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo te zien een radiosignaal. Met 'symbolen'. In het document zijn die vertaald naar letters.
Ah, patronen van geluidjes dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als een pulsar volgens dit patroon pulst: beep pauze
beep beep pauze
beep beep beep pauze
beep beep beep beep pauze
beep beep beep beep beep pauze
Is het geen pulsar
Het ziet er ongeveer zo uit:quote:Op woensdag 27 april 2011 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Soort van morse dus?
Sorry, ik heb hier echt geen verstand van
johquote:
Eh nee, niet van geluidjes, sorryquote:Op woensdag 27 april 2011 10:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, patronen van geluidjes dus.
Problem solved.
Thanks
Bij mij ookquote:Op woensdag 27 april 2011 10:40 schreef rival het volgende:
Wiskunde was juist 1 van mijn favo vakken
Maar dat vind ik wel bizar. Wij stappen nu al langzaam af van radiosignalen, de tijd dat wij radio hebben gebruikt zal niet meer dan 300 jaar zijn voordat het helemaal weg is. Dat is een bijzonder kleine 'window of opportunity' om signalen op te vangen en weg te sturen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, niet van geluidjes, sorryPatronen in een radiosignaal.
Een radiosignaal is toch geluid?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, niet van geluidjes, sorryPatronen in een radiosignaal.
Zit ik dan met mijn shirtje met korte mouwenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:45 schreef Q. het volgende:
Hier is droog en schijnt de zon. Maar toch is het niet heel warm.
Radio als in 3FM is geluid jaquote:Op woensdag 27 april 2011 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een radiosignaal is toch geluid?
Had ik nou maar beter opgelet bij natuurkunde enzo
Het kostte de NOS ook uren om eindelijk iets officieels over die tsunami in Japan te zeggen, of die schietpartij in Alphenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Voorlopig nog weinig officiele bronnen die het oppikken.
Geen last van binnen in het gebouwquote:Op woensdag 27 april 2011 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier is droog en schijnt de zon. Maar toch is het niet heel warm.
De NOS is niet altijd even rap nee, volgens mij willen ze het eerst zeker weten voor ze iets de lucht in slingeren, zoals de Telegraafquote:Op woensdag 27 april 2011 10:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het kostte de NOS ook uren om eindelijk iets officieels over die tsunami in Japan te zeggen, of die schietpartij in Alphen
Radio en licht zijn golven. Ons oog interpreteert licht als beeld en een radio interpreteert het als geluid.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij kregen altijd ruziequote:Op woensdag 27 april 2011 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij mij ook![]()
Wiskunde huiswerk maken met de hulp van mijn vader was wél drama.
Golven van wat dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Radio als in 3FM is geluid jamaar het kunnen volgens mij ook golven zijn.
Daar valt iets voor te zeggenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De NOS is niet altijd even rap nee, volgens mij willen ze het eerst zeker weten voor ze iets de lucht in slingeren, zoals de Telegraaf
Geluidsgolvenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Radio als in 3FM is geluid jamaar het kunnen volgens mij ook golven zijn.
Of de vuurwerkramp in Enschede, daar hadden ze pas laat in de avond de eerste beelden van terwijl alle andere zenders minimaal 5 uur eerder waren.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het kostte de NOS ook uren om eindelijk iets officieels over die tsunami in Japan te zeggen, of die schietpartij in Alphen
Zijn ze begonnen met de verbouwing?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ugh, krijg ik nu 2,5 week geklop en geboor te horen?
Ehr... wij pompen nog steeds ladingen EM signalen de lucht in. Radio is daar maar een heel klein gedeelte van.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar dat vind ik wel bizar. Wij stappen nu al langzaam af van radiosignalen, de tijd dat wij radio hebben gebruikt zal niet meer dan 300 jaar zijn voordat het helemaal weg is. Dat is een bijzonder kleine 'window of opportunity' om signalen op te vangen en weg te sturen.
Wat dat betreft kan je beter bij regionale zenders zijn. TVOost zat er meteen bovenopquote:Op woensdag 27 april 2011 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Of de vuurwerkramp in Enschede, daar hadden ze pas laat in de avond de eerste beelden van terwijl alle andere zenders minimaal 5 uur eerder waren..
LOLquote:Op woensdag 27 april 2011 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Het is ook geen hoax. Het zijn antwoorden voor 29 puzzels die gepubliceerd zijn door Dr. Campaigne in een issue van NSA technical journal. De puzzels gaan over encryptie en hebben helemaal 0,0 te maken met aliens of sputnik.
Carry on, nothing to see here.
Dan is het te laat, ze zullen ons allemaal opeten!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:51 schreef MissMSX het volgende:
Als het dan toch niet belangrijk is ga ik niet meer proberen het te begrijpen. Maak me maar wakker als ze echt aan de poort staan te kloppen
Een radiosignaal kan door een radio omgezet worden in geluid. De golf zelf hoort in het elektromagnetisch spectrum. Net als bijvoorbeeld licht, magnetron en radar.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
CL - Cipierquote:Op woensdag 27 april 2011 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yup, ik heb een tweede voordeur en een nieuw setje sleutels. Nog meer sleutels
Vquote:Op woensdag 27 april 2011 10:52 schreef Q. het volgende:
Dan is het te laat, ze zullen ons allemaal opeten!!
EN dan het songfestival aflastenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Of de vuurwerkramp in Enschede, daar hadden ze pas laat in de avond de eerste beelden van terwijl alle andere zenders minimaal 5 uur eerder waren..
Ik werd door de meneer al gewaarschuwd dat ik moest uitkijken dat ik me niet opsloot in de keuken.quote:
It's a conspiracy! Ze willen het express uit het nieuws houden! Snap dat dan!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:49 schreef Q. het volgende:
DAT heeft pas levens gered.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
EN dan het songfestival aflasten
Ja, maar in mijn beleving zijn dat geen berichten gericht aan aliens. Die kunnen we herkend worden als 'intelligent signaal' maar kan je toch niet rekenen tot communicatie. Bovendien vraag ik mij af hoe ver die signalen werkelijk dragen in de ruimte voordat ze niet meer te ontcijferen zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr... wij pompen nog steeds ladingen EM signalen de lucht in. Radio is daar maar een heel klein gedeelte van.
Het was ook helemaal geen vuurwerk maar een invasie van kwaadaardige aliens!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef Techno het volgende:
[..]
It's a conspiracy! Ze willen het express uit het nieuws houden! Snap dat dan!
Owh ja, dat klinkt eigenlijk wel logisch ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een radiosignaal kan door een radio omgezet worden in geluid. De golf zelf hoort in het elektromagnetisch spectrum. Net als bijvoorbeeld licht, magnetron en radar.
Precies. Het waren die reptilians weer eens met een uit de hand gelopen experimentje.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef Q. het volgende:
Het was ook helemaal geen vuurwerk maar een invasie van kwaadaardige aliens!
Volgens mij komen die aliens alleen maar porno tegen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn beleving zijn dat geen berichten gericht aan aliens. Die kunnen we herkend worden als 'intelligent signaal' maar kan je toch niet rekenen tot communicatie. Bovendien vraag ik mij af hoe ver die signalen werkelijk dragen in de ruimte voordat ze niet meer te ontcijferen zijn.
Als ik er mijlenver naast zit hoor ik het graag, hoor
Het waren aliensquote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, want waarom waren het er 29? Waarom niet netjes afgerond 30?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, want waarom waren het er 29? Waarom niet netjes afgerond 30?
Of nog beter: Waar zijn de andere 13?
Koning Rocco van planeet Aardequote:Op woensdag 27 april 2011 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij komen die aliens alleen maar porno tegen.
Ik heb geen idee, maar Lambiekje kan het je vast haarfijn uitleggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:58 schreef MissMSX het volgende:
Ja, want waarom waren het er 29? Waarom niet netjes afgerond 30?
Of nog beter: Waar zijn de andere 13?
En waar was de bijbehorende handdoek?quote:
Daar zit ik op, in het vondelparkquote:Op woensdag 27 april 2011 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En waar was de bijbehorende handdoek?
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zit ik op, in het vondelpark.
Owh gelukkig. Dan ben jij veiligquote:Op woensdag 27 april 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zit ik op, in het vondelpark.
We wachten er opquote:Op woensdag 27 april 2011 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd door de meneer al gewaarschuwd dat ik moest uitkijken dat ik me niet opsloot in de keuken.
Hij zag het al gebeuren denk ik.
En ik ook
Het is maar 14 graden. Helemaal geen parkhangweerquote:
Radiosignalen (aan het eind van het spectrum) kunnen best een eind komen. En dat met de snelheid van het licht. Probleem is dat de dichtsbijzijnde ster 4,5 jaar achterloopt. Daar vinden ze Jensen bijvoorbeeld nog best grappigquote:Op woensdag 27 april 2011 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, maar in mijn beleving zijn dat geen berichten gericht aan aliens. Die kunnen we herkend worden als 'intelligent signaal' maar kan je toch niet rekenen tot communicatie. Bovendien vraag ik mij af hoe ver die signalen werkelijk dragen in de ruimte voordat ze niet meer te ontcijferen zijn.
Als ik er mijlenver naast zit hoor ik het graag, hoor
Best gezellig daar de laatste tijd.quote:
En FOK!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij komen die aliens alleen maar porno tegen.
Daar leeft Michael Jackson nogquote:Op woensdag 27 april 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Radiosignalen (aan het eind van het spectrum) kunnen best een eind komen. En dat met de snelheid van het licht. Probleem is dat de dichtsbijzijnde ster 4,5 jaar achterloopt. Daar vinden ze Jensen bijvoorbeeld nog best grappig
Details, marokkanen heb je overalquote:
Wedden dat je em dan net niet bij je hebtquote:
Nu wordt het verwarrend. Is het nou Koning Rocco van planeet Aarde of Koning Danny?quote:
Zo heb ik wel meer films waarvan ik denk WTF??? zo oud al???quote:
Oh, hier schijnt de zonquote:Op woensdag 27 april 2011 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is maar 14 graden. Helemaal geen parkhangweer
Hier ook, maar het is wel koudquote:
Nog geen last van. Het is wel frisser dan van 't weekend, maar dat is logisch, lijkt me.quote:
Zijn die bomen zo hoog?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme, staan er van die bomen aan de overkant met van die 'spiegeleiblaadjes' die nu loslaten en de halve kamer ligt er vol mee
Ja, net. En die blaadjes worden door de wind gedragen. Het kantelraam stond maar een beetje open maar alles ligt onder.quote:
Tsja, dan moet je schoonmakenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, net. En die blaadjes worden door de wind gedragen. Het kantelraam stond maar een beetje open maar alles ligt onder.
Wat?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Dna maar een ijskoningin, maar ik kan echt NIKS met zwkake mensen. Mijn geduld is op. Zoek het uit.
No more drama in my liiiiife
O van die witte zaadjesdingen?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme, staan er van die bomen aan de overkant met van die 'spiegeleiblaadjes' die nu loslaten en de halve kamer ligt er vol mee
Deze post getuigt anders wel van de nodige drama.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Dna maar een ijskoningin, maar ik kan echt NIKS met zwkake mensen. Mijn geduld is op. Zoek het uit.
Ik vind ook wel eens zaad in bed, dan heeft die trut lopen lekkenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:25 schreef MissMSX het volgende:
Die zijn irritant ja. Ik vond ze gisteravond zelfs in bed
Hij was toch niet zo tof?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:24 schreef Ang3l het volgende:
dan, zwakke. Typo'squote:
Ja, voor mezelf welquote:
Moet je d'r ook ondersteboven aan het plafond hangen, jezus zeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind ook wel eens zaad in bed, dan heeft die trut lopen lekken
Dan wordt ze zwangerquote:Op woensdag 27 april 2011 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je d'r ook ondersteboven aan het plafond hangen, jezus zeg.
In haar mond klaarkomen of haar na de daad likken en snowballen. Fixed.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ondingenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik noem het spiegeleieren, ovale witte blaadjes met een gele kern
Zulke mensen hou ik altijd uit mijn buurt, geen zin om in hun ellende meegezogen te worden, daar zijn ze vaak wel weer goed inquote:Op woensdag 27 april 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Uitleg:
Vriend van me die in en uit bijstand schiet. En nu had ie sinds 2 maanden een baantje bij een callcenter. Nou. Lijkt me niet al te lastig, wel? Na 4 weken al klagen over de airco en dat ie zo enoooorm ontzettend vreselijk verkouden was. "Als dit zo doorgaat stop ik, dit kan ik niiieeeet". En nu na 2 mnd gestopt omdat het te zwaar was, hij kon 't niet aan, hij schoot in depressies etc etc etc
Ten eerste: Als callcenterwerk al te zwaar voor je is..... uh....
Ten tweede: Als je al 8jr uit de arbeidsmarkt bent moet je niet verweachten dat je ana 2 mnd aan een rirme gewend bent
Ten derde: Als je al 8jr uit de markt ligt moet je OOK niet verwachten dat je meteen een hele leuke motiverende baan krijgt
VERMAN JE!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar goed, hij is wederom geestopt. En mijn medeleven raakt op. En als dat op is word ik heel hard in commentaar, nuchter en ijzig en bijna vals. En dat kan ik beter niet doen. Dus hop medeleven op, ja knikken ... en het hem zelf maar uit laten zoeken. Ik kan het niet meer opbrengen een schouder te bieden. Hoe lullig dta ook mag klinken in andermans oren. Ooit houdt het op.
ik heb echt geen idee wat je bedoeldquote:Op woensdag 27 april 2011 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik noem het spiegeleieren, ovale witte blaadjes met een gele kern
Ik weet wel dat ie geestelijk niet helemaal je van het is. ADD, borderline, psychose, depressie, alles is wel een keer geconstateerd. Maar ga OF hulp zoeken of verman je en pak die baan aan met het zicht op betere banen en tijden. Steeds stoppen.... gaat A niet goed staan op je CV, gaat B jezelf irriteren, C anderen irriteren en werkt dus averechts. Schouders er onder. Kom op zeg. Ik weet dat dat niet voor ieedereen zo makkelijk is, en daar zit mijn minopunt dus: Ik kan NIET tegen falen. Als ik het bij mezelf zie dan zal ik godverdomme er achteraan zitten. En ik kan me dan niet inleven in mensen die opgeven. Echt niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Gelijk heb je Angel, dat soort types trekken je alleen maar de ellende in.
Hij woont niet toevallig in Breda toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ie geestelijk niet helemaal je van het is. ADD, borderline, psychose, depressie, alles is wel een keer geconstateerd. Maar ga OF hulp zoeken of verman je en pak die baan aan met het zicht op betere banen en tijden. Steeds stoppen.... gaat A niet goed staan op je CV, gaat B jezelf irriteren, C anderen irriteren en werkt dus averechts. Schouders er onder. Kom op zeg. Ik weet dat dat niet voor ieedereen zo makkelijk is, en daar zit mijn minopunt dus: Ik kan NIET tegen falen. Als ik het bij mezelf zie dan zal ik godverdomme er achteraan zitten. En ik kan me dan niet inleven in mensen die opgeven. Echt niet.
Ik heb geen idee hoe ze hetenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wat je bedoeld
Doe eens een plaatje zoeken danquote:
*zucht*quote:Op woensdag 27 april 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik zonder naam toch niet vinden
Quitterquote:Op woensdag 27 april 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik zonder naam toch niet vinden
Kwakjesmevrouw?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben nog aan het Googlen, maar met 'witgele blaadjes met geel' kom je niet zo verquote:
Dat lijken me heel onfrisse eierenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Hehe, ze komen van de iep.
[ afbeelding ]
Klotebomen.
Ziet er niet smakelijk uitquote:Op woensdag 27 april 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Hehe, ze komen van de iep.
[ afbeelding ]
Klotebomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |