Radio en licht zijn golven. Ons oog interpreteert licht als beeld en een radio interpreteert het als geluid.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een radiosignaal is toch geluid?
Had ik nou maar beter opgelet bij natuurkunde enzo
Wij kregen altijd ruziequote:Op woensdag 27 april 2011 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij mij ook![]()
Wiskunde huiswerk maken met de hulp van mijn vader was wél drama.
Golven van wat dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Radio als in 3FM is geluid jamaar het kunnen volgens mij ook golven zijn.
Daar valt iets voor te zeggenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De NOS is niet altijd even rap nee, volgens mij willen ze het eerst zeker weten voor ze iets de lucht in slingeren, zoals de Telegraaf
Geluidsgolvenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Radio als in 3FM is geluid jamaar het kunnen volgens mij ook golven zijn.
Of de vuurwerkramp in Enschede, daar hadden ze pas laat in de avond de eerste beelden van terwijl alle andere zenders minimaal 5 uur eerder waren.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het kostte de NOS ook uren om eindelijk iets officieels over die tsunami in Japan te zeggen, of die schietpartij in Alphen
Zijn ze begonnen met de verbouwing?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Ugh, krijg ik nu 2,5 week geklop en geboor te horen?
Ehr... wij pompen nog steeds ladingen EM signalen de lucht in. Radio is daar maar een heel klein gedeelte van.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar dat vind ik wel bizar. Wij stappen nu al langzaam af van radiosignalen, de tijd dat wij radio hebben gebruikt zal niet meer dan 300 jaar zijn voordat het helemaal weg is. Dat is een bijzonder kleine 'window of opportunity' om signalen op te vangen en weg te sturen.
Wat dat betreft kan je beter bij regionale zenders zijn. TVOost zat er meteen bovenopquote:Op woensdag 27 april 2011 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Of de vuurwerkramp in Enschede, daar hadden ze pas laat in de avond de eerste beelden van terwijl alle andere zenders minimaal 5 uur eerder waren..
LOLquote:Op woensdag 27 april 2011 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Het is ook geen hoax. Het zijn antwoorden voor 29 puzzels die gepubliceerd zijn door Dr. Campaigne in een issue van NSA technical journal. De puzzels gaan over encryptie en hebben helemaal 0,0 te maken met aliens of sputnik.
Carry on, nothing to see here.
Dan is het te laat, ze zullen ons allemaal opeten!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:51 schreef MissMSX het volgende:
Als het dan toch niet belangrijk is ga ik niet meer proberen het te begrijpen. Maak me maar wakker als ze echt aan de poort staan te kloppen
Een radiosignaal kan door een radio omgezet worden in geluid. De golf zelf hoort in het elektromagnetisch spectrum. Net als bijvoorbeeld licht, magnetron en radar.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een radiosignaal is toch geluid?
Had ik nou maar beter opgelet bij natuurkunde enzo
CL - Cipierquote:Op woensdag 27 april 2011 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yup, ik heb een tweede voordeur en een nieuw setje sleutels. Nog meer sleutels
Vquote:Op woensdag 27 april 2011 10:52 schreef Q. het volgende:
Dan is het te laat, ze zullen ons allemaal opeten!!
EN dan het songfestival aflastenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Of de vuurwerkramp in Enschede, daar hadden ze pas laat in de avond de eerste beelden van terwijl alle andere zenders minimaal 5 uur eerder waren..
Ik werd door de meneer al gewaarschuwd dat ik moest uitkijken dat ik me niet opsloot in de keuken.quote:
It's a conspiracy! Ze willen het express uit het nieuws houden! Snap dat dan!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:49 schreef Q. het volgende:
DAT heeft pas levens gered.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
EN dan het songfestival aflasten
Ja, maar in mijn beleving zijn dat geen berichten gericht aan aliens. Die kunnen we herkend worden als 'intelligent signaal' maar kan je toch niet rekenen tot communicatie. Bovendien vraag ik mij af hoe ver die signalen werkelijk dragen in de ruimte voordat ze niet meer te ontcijferen zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr... wij pompen nog steeds ladingen EM signalen de lucht in. Radio is daar maar een heel klein gedeelte van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |