Ik vind het ook bizar. Het schijnt wel dat als je de PC gebruikt vlak voor het slapengaan dat het een negatief effect heeft op je nachtrust. In dat geval is dit een verklaarbaar patroonquote:Op woensdag 27 april 2011 08:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is me hier wel vaker opgevallen. Maar ja, niet zo vreemd als je regelmatig tot diep in de nacht op fok zit, maar wel onregelmatig hoe diep en wel vroeg eruit. Ja, ritme naar de klote. En dan hier weer klagen hoe kut er geslapen is
Ik lees, nadat ik de laptop heb afgesloten, nog een half uurtje in bed. En ik slaap geweldigquote:Op woensdag 27 april 2011 08:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar. Het schijnt wel dat als je de PC gebruikt vlak voor het slapengaan dat het een negatief effect heeft op je nachtrust. In dat geval is dit een verklaarbaar patroon
Ik was ook niet serieusquote:Op woensdag 27 april 2011 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Het zal dat het daar niet aan ligt. Elke avond om 10 of 11 erin en elke ochtend om 6 of 7 eruit en je hebt na een week of twee nergens meer last van.
Daar heb ik geen last van. Het nadeel is dat ik, zoals gisteren, te lang achter de pc blijf zitten als ik alleen even iets op wil zoeken. En poef, ipv tien uur ga ik om half één slapen.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar. Het schijnt wel dat als je de PC gebruikt vlak voor het slapengaan dat het een negatief effect heeft op je nachtrust. In dat geval is dit een verklaarbaar patroon
I knowquote:Op woensdag 27 april 2011 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Het zal dat het daar niet aan ligt. Elke avond om 10 of 11 erin en elke ochtend om 6 of 7 eruit en je hebt na een week of twee nergens meer last van.
het zal wel gewenning zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 08:29 schreef Samzz het volgende:
Ik slaap om elf uur en sta om vijf uur op. Gaat prima.
Ja, maar jij bent gek.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:29 schreef Samzz het volgende:
Ik probeer rond 9 uur toch wel in bed te liggen sinds ik om 5 uur opsta.... Soms later, gisteren ging ik pas om 11 uur slapen, maar na één kort(er) nachtje ben ik niet gelijk verrot.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb daar nooit last van, ik vraag me soms wel eens af wat ik op internet moet doen. Heb maar 5 of 6 pagina's die ik bezoek en de rest doe ik niets mee. Maar er zijn dus nog steeds mensen die zich uren op internet kunnen vermaken?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van. Het nadeel is dat ik, zoals gisteren, te lang achter de pc blijf zitten als ik alleen even iets op wil zoeken. En poef, ipv tien uur ga ik om half één slapen.
Nee, ik moet welquote:Op woensdag 27 april 2011 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het zal wel gewenning zijn
vijf uurIk vond half 7 vanmorgen al vroeg, al ging dat nog soepeltjes. Maar dat komt niet zo vaak voor
Hoe laat ben je dan thuis? Dan heb je toch geen dag meer?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik probeer rond 9 uur toch wel in bed te liggen sinds ik om 5 uur opsta.... Soms later, gisteren ging ik pas om 11 uur slapen, maar na één kort(er) nachtje ben ik niet gelijk verrot.
quote:Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik probeer rond 9 uur toch wel in bed te liggen
Ik lig ook wel eerder in bed. Maar ik kan om negen uur nog niet slapen.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik probeer rond 9 uur toch wel in bed te liggen sinds ik om 5 uur opsta.... Soms later, gisteren ging ik pas om 11 uur slapen, maar na één kort(er) nachtje ben ik niet gelijk verrot.
Ik kan me er ook uren vermakenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit last van, ik vraag me soms wel eens af wat ik op internet moet doen. Heb maar 5 of 6 pagina's die ik bezoek en de rest doe ik niets mee. Maar er zijn dus nog steeds mensen die zich uren op internet kunnen vermaken?
Om 21:00 al in je bed?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vaak te lang jaquote:Op woensdag 27 april 2011 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit last van, ik vraag me soms wel eens af wat ik op internet moet doen. Heb maar 5 of 6 pagina's die ik bezoek en de rest doe ik niets mee. Maar er zijn dus nog steeds mensen die zich uren op internet kunnen vermaken?
Dat denk ik dan achteraf ook. 'Wat heb ik die tijd in godsnaam gedaan?'quote:Op woensdag 27 april 2011 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben op z'n laatst rond half 8 thuis. Tja, dan heb je inderdaad weinig dag meer over.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
Hoe laat ben je dan thuis? Dan heb je toch geen dag meer?
Wie het kleine niet eert...quote:Op woensdag 27 april 2011 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben op z'n laatst rond half 8 thuis. Tja, dan heb je inderdaad weinig dag meer over.
En je bent hier tevreden mee? Ik zou diep ongelukkig worden als mijn leven zou bestaan uit werken en slapen.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben op z'n laatst rond half 8 thuis. Tja, dan heb je inderdaad weinig dag meer over.
Stuur eens door!!quote:
Jou?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jou schuld God, had je maar meer tijd in een dag moeten gooien
Zo gefixed!quote:Op woensdag 27 april 2011 08:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jouw schuld God, had je maar meer tijd in een dag moeten gooien
Klopt, maar dat vind ik geen probleem. Maar ik plan nog steeds dingen hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 08:38 schreef Ang3l het volgende:
Om 21:00 al in je bed?
Jezus. Dan heb je echt totaal niets meer aan je avonden.
Mijn zon! Jij mag 't onweer hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stuur eens door!!
Ik hoorde op het nieuws ook al iets over onweer
Onweer is prachtigquote:
Ik ga om 6 uur van huis, dan ga ik 2 uur sporten, dan werken en dan naar huis. Zou ik niet sporten, dan zou ik veel eerder thuis zijn. Dus het is niet alleen werken.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:48 schreef Mystikvm het volgende:
En je bent hier tevreden mee? Ik zou diep ongelukkig worden als mijn leven zou bestaan uit werken en slapen.
Zoveel uur als dat ik werk op een dag, zoveel vrije tijd wil ik ook. Liefst wil ik ook zoveel uur slapen. Toevallig gaat er drie keer 8 uur in een etmaal, dus het past precies.
Damn... moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar goed dan zou je na werktijd sporten en is het effect hetzelfde lijkt mij.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga om 6 uur van huis, dan ga ik 2 uur sporten, dan werken en dan naar huis. Zou ik niet sporten, dan zou ik veel eerder thuis zijn. Dus het is niet alleen werken.
Ja echt?quote:
Ik vind de donder niet leukquote:Op woensdag 27 april 2011 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt?
Mijn zoon en hond waren vroeger bang van onweer maar omdat ik het prachtig vind (en geen zin had om elke keer een jankend kind naast mn bed te hebben als het onweert) heb ik ze allebei mee naar buiten genomen tijdens een onweerbui.
Nu zitten we gerust met zn drieën naar buiten te kijken en te genieten als het onweert
Juist gaaf die donder, zeker bij een inslag!quote:Op woensdag 27 april 2011 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de donder niet leukBliksem kan ik tot op zekere hoogte handelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik woonde vroeger op de 10de verdieping als het dan ging onweren klom ik mijn raam uit en ging op het balkon zitten kijken en genieten.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de donder niet leukBliksem kan ik tot op zekere hoogte handelen.
Leuk ja, zo'n inslagquote:Op woensdag 27 april 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Juist gaaf die donder, zeker bij een inslag!
Wel fascinerend om te zienquote:
Net 4 maanden vrij geweest en ik werk vandaag van 10.00 tot 13.00quote:Op woensdag 27 april 2011 08:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jou schuld God, had je maar meer tijd in een dag moeten gooien
Tot je de volgende dag je beesten dood vindt.quote:
Opzich is een inslag op hoge gebouwen of een hoge aantrekkingskracht voor de bliksem (hoogspanningskabels en electrahuisjes). Heb alleen een keer gehad dat het op de brug insloeg toen ik er op fietste, dat was wel even schrikken.quote:
Ik heb toch wel een keer een satellietontvanger af mogen schrijven door een inslagquote:Op woensdag 27 april 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een schoonmoeder gehad die was zo extreem bang voor onweer dat het gewoon grappig was.
Als het ging onweren belde ze ons ook op dat we ALLE stekkers uit de stopcontacten moesten halen enz
Nee dat is niet leuk. Ik stem dan ook voor inslag zonder dodenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot je de volgende dag je beesten dood vindt.
Zij had ooit gezien hoe de bliksem insloeg in een boom en daar was zo van onder de indruk.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een keer een satellietontvanger af mogen schrijven door een inslag
Niet dat ik er nu stekkers uithaal
Zo is m'n moeder nog steeds.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een schoonmoeder gehad die was zo extreem bang voor onweer dat het gewoon grappig was.
Als het ging onweren belde ze ons ook op dat we ALLE stekkers uit de stopcontacten moesten halen enz
Oh, stekkers haal ik er ook niet meer uit. Huis is ja geaard en zo, of hoe je het noemt.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat is niet leuk. Ik stem dan ook voor inslag zonder doden
[..]
Zij had ooit gezien hoe de bliksem insloeg in een boom en daar was zo van onder de indruk.
Die verwachtte echt dat we alle stekkers eruit zouden halen en dan ook minstens 2 meter van de stopcontacten af he.
Dus of ik ff mn koelkast, wasmachine, tv enz wilde gaan verplaatsen.
Nou uhm nee
Wat is ingang oost?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Leuk bij een ander.' Net zoals tornado's en Ingang Oost.
Zo zijn helaas heel veel mensen.quote:
Nee dat kan ik me voorstellen. Gadsie. Waar was het ingeslagen dan? Gewoon in de stal of?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, stekkers haal ik er ook niet meer uit. Huis is ja geaard en zo, of hoe je het noemt.
Die dode beesten waren niet tof. Was bij een bevriende boer, de helft van z'n jongvee dood.
Die van mij staat op 1600 ingezette uren pjquote:Op woensdag 27 april 2011 09:02 schreef stbabylon het volgende:
Bonusregeling
Nou ja...
Ik moet wel alle dagen ingezet zijn, en in een heel gunstig jaar (kerst, o&n en koninginnedag allemaal in het weekend), hou ik dan 10 dagen over voor ziek zijn/idle zijn/cursus. Anders red ik de target niet.
Ik doe wel net alsof de bonusregeling er niet is
Ingang Oostquote:Op woensdag 27 april 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is ingang oost?
[..]
Zo zijn helaas heel veel mensen.
Geaard huis maakt nog niet veel uit, bij een inslag is het voltage dusdanig hoog dat het je apparatuur wel frituurd. Ik haal alleen mijn meest waardevolle bezit wel de stekker eruit. De rest kan me weinig boeien.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, stekkers haal ik er ook niet meer uit. Huis is ja geaard en zo, of hoe je het noemt.
Die dode beesten waren niet tof. Was bij een bevriende boer, de helft van z'n jongvee dood.
Oh dat soort programma's kijk ik nooitquote:Op woensdag 27 april 2011 09:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ingang OostMaandagavond, half 8, Nederland 1. Zo'n fijn gruwelprogramma over de spoedeisende hulp
Spijkers door duimen heen enzo
Oh je hebt een oplaadbare opblaaspop?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geaard huis maakt nog niet veel uit, bij een inslag is het voltage dusdanig hoog dat het je apparatuur wel frituurd. Ik haal alleen mijn meest waardevolle bezit wel de stekker eruit. De rest kan me weinig boeien.
Is leukquote:Op woensdag 27 april 2011 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat soort programma's kijk ik nooit
Deels in de stal en deels in een gigantische eik die de helft van de stal vervolgens plette.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me voorstellen. Gadsie. Waar was het ingeslagen dan? Gewoon in de stal of?
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh je hebt een oplaadbare opblaaspop?
Nee dan word ik misselijk enzquote:
Bah!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deels in de stal en deels in een gigantische eik die de helft van de stal vervolgens plette.
1664. En ik heb 35+2 vakantiedagen.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die van mij staat op 1600 ingezette uren pj
Dat is vrij normaal voor de detachering. Moet jij er 1700 of meer maken?
Bolbliksem heet dat toch? Een grote bol...quote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef CherryLips het volgende:
We hebben thuis een keer zo'n rolbliksem? ofzo gehad, maar toen was ik net geboren geloof ik. Sindsdien is m'n moeder dus panisch voor onweer, want dat ding vloog door het huis en molde de tv waar m'n broer vlak daarvoor nog had gezeten
Ja. Ook al zo'n gaaf fenomeenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Bolbliksem heet dat toch? Een grote bol...
Ah ja. De vakantiedagen nekken je. Met 1600 en gewoon 25 kan je je namelijk aardig wat permitteren.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1664. En ik heb 35+2 vakantiedagen.
Ik hou op het eind dus die 10 dagen over, laat dat nou net de 10 dagen zijn die ik elk jaar extra koop want vrij > werk.
Ach, het klonk leuk, maar ik vergeet het weer helemaal.
Ze willen uiteraard dat ik er niet 10 koop, maar 10 verkoop. Nou, ze kunnen me wat.
Een maandje geen opdracht doet je de das al om.
Zover ik het fenomeen een beetje begrijp een stuk linker. 1 keer meegemaakt/gezien... was zwaar onweer en geen regen daarbij.quote:
Is ook heel gevaarlijk ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zover ik het fenomeen een beetje begrijp een stuk linker. 1 keer meegemaakt/gezien... was zwaar onweer en geen regen daarbij.
Normaal zijn het er 25+2, maar omdat ik al zolang trouw in dienst ben, krijg ik er 10 extra. En nu leggen ze het uit dat ik dus ook die 10 vakantiedagen lang in dienstbonus kan inruilen voor centjes. Ja, maar dan wel de helft overmaken naar Apeldoornquote:Op woensdag 27 april 2011 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah ja. De vakantiedagen nekken je. Met 1600 en gewoon 25 kan je je namelijk aardig wat permitteren.
Ik vind aardbevingen en tsunami's niet mooi om te zien. Vulkaan uitbarstingen daarentegen weer welquote:Op woensdag 27 april 2011 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook heel gevaarlijk ja.
Geen idee. Natuurgeweld vind ik altijd wel fascinerend. Het is heel erg voor de slachtoffers maar mijn god wat prachtig vaak
Zo'n hele hoge golfquote:Op woensdag 27 april 2011 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind aardbevingen en tsunami's niet mooi om te zien. Vulkaan uitbarstingen daarentegen weer wel
Onweer is
De helft overmaken ben ik wel gewend. Maar vrije tijd is inderdaad wel lekker.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Normaal zijn het er 25+2, maar omdat ik al zolang trouw in dienst ben, krijg ik er 10 extra. En nu leggen ze het uit dat ik dus ook die 10 vakantiedagen lang in dienstbonus kan inruilen voor centjes. Ja, maar dan wel de helft overmaken naar Apeldoorn
Vind vooral het wegtrekken van het water er voor tof om te zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n hele hoge golfen als die land raakt dan opeens alles weg (ja dat is erg) maar toch. Moeder Aarde die weer even laat zien wie de baas is
Precies.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
De helft overmaken ben ik wel gewend. Maar vrije tijd is inderdaad wel lekker.
Werken om te leven.
Ja ook dat is prachtigquote:Op woensdag 27 april 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind vooral het wegtrekken van het water er voor tof om te zien.
Ik vind 't mooi om te zien, tot het land wordt geraakt. Het is ontzettend indrukwekkend, maar ik vind het niet mooi om te zien hoe mensen vluchten voor hun leven en alles verwoest wordt.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n hele hoge golfen als die land raakt dan opeens alles weg (ja dat is erg) maar toch. Moeder Aarde die weer even laat zien wie de baas is
Ja nu wil ik gewoon onweer vandaag!quote:Op woensdag 27 april 2011 09:18 schreef Wicked-Game het volgende:
Mooiste onweersbuien zijn die zich vooraf presenteren door een shelfcloud met veel wind (rollende wolk).
Nee dat laatste vind ik dan ook niet leuk om te zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't mooi om te zien, tot het land wordt geraakt. Het is ontzettend indrukwekkend, maar ik vind het niet mooi om te zien hoe mensen vluchten voor hun leven en alles verwoest wordt.
Met goede bliksem afleiders hoeft dat weer nietquote:Op woensdag 27 april 2011 09:08 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geaard huis maakt nog niet veel uit, bij een inslag is het voltage dusdanig hoog dat het je apparatuur wel frituurd. Ik haal alleen mijn meest waardevolle bezit wel de stekker eruit. De rest kan me weinig boeien.
Moet je die wel hebben, heb op het appartementencomplex wel een bliksemafleider... (laat de koperdieven het maar niet horen).quote:Op woensdag 27 april 2011 09:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met goede bliksem afleiders hoeft dat weer niet
Wij hadden op de flat bijna 30 sprieten staan, gaf wel een veilig gevoelquote:Op woensdag 27 april 2011 09:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Moet je die wel hebben, heb op het appartementencomplex wel een bliksemafleider... (laat de koperdieven het maar niet horen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |