zoveel awesome kan internet niet aanquote:
ik zit daar duidelijk niet in want ik mis alles hierquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Roddel kanalen gaan bijna nog sneller dan Fok
die lijn hè...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit daar duidelijk niet in want ik mis alles hier
awesomenessquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zoveel awesome kan internet niet aan
Je moet ook wel wat te sharen hebben?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zit daar duidelijk niet in want ik mis alles hier
ik ben saaiquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet ook wel wat te sharen hebben?
Je achternaam is niet zeldzaam genoegquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zoveel awesome kan internet niet aan
Als ZusBravo een beetje op haar broer lijkt, heeft ze geen facebookquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je achternaam is niet zeldzaam genoegen ik weet geen voornaam, Facebook brengt me niks
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ZusBravo een beetje op haar broer lijkt, heeft ze geen facebook
ik ook nietquote:
hyvesquote:
Gelukkig prima te genezenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef Crutch het volgende:
Hyves is een sociaal overdraagbare aandoening.
Koste me wel wat moeite trouwens.quote:
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef Yuki het volgende:
Geen Hyves meer
Je hoeft maar 63 keer op JA DAT WIL IK ECHT te klikken
bij Hyves, ja dat heb ik. Is ook gebeurd, ik kan niet meer inloggen met mn oude gegevens. In tegenstelling tot bij Facebook, kan je eeuwig weer blijven inloggen en dan activeer je em ook meteen weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
Koste me wel wat moeite trouwens.
Heb je al eens geprobeerd je account op te zeggen?
Wil je verkering met mij?quote:
Alleen als ik het morgen uit mag makenquote:
Dat was het puntquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alleen als ik het morgen uit mag maken
Fout, kan bij Facebook op den duur ook niet meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij Hyves, ja dat heb ik. Is ook gebeurd, ik kan niet meer inloggen met mn oude gegevens. In tegenstelling tot bij Facebook, kan je eeuwig weer blijven inloggen en dan activeer je em ook meteen weer
Daar heb ik dus geen zin in. Laat m wel staan weg te rotten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef Yuki het volgende:
Geen Hyves meer
Je hoeft maar 63 keer op JA DAT WIL IK ECHT te klikken
dealquote:
zullen we dan maar weer uit elkaar gaan?quote:
Wat is volgens jou dan wel een goede basis?quote:
We kunnen dit Singles niet aandoenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zullen we dan maar weer uit elkaar gaan?
Uhm.... Mayonaise voor het samenstellen van een lekker dipsausje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan wel een goede basis?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef ArTiC het volgende:
mental note...chocolade paaseitjes niet naast de ventilatoruitgang van je notebook leggen....
ze rollen niet meerquote:
Nee, dat nietquote:
ik laat het papiertje er gewoon omheen zitten voorlopigquote:
Dan krijg je gemuteerde paaseitjesquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik laat het papiertje er gewoon omheen zitten voorlopig
ik heb nu zeg maar het chocolade ei van Columbusquote:
jouw paaseieren zijn ook gesmolten?quote:
Geert Wilders doe er wat aan!quote:
FRESH POT!quote:
Geniaalquote:
Ja, schoon bedjequote:
Truste yukiquote:
Ik raak gewoon in comaquote:Op woensdag 27 april 2011 07:38 schreef Nouk84 het volgende:
Hoe kan het dat iedereen maar zo kort slaapt? Daar heb ik (thank god!) echt nog nooit last van gehad.
Ik ook niet. Minstens zes uur en dat is een relatief korte nacht.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:38 schreef Nouk84 het volgende:
Hoe kan het dat iedereen maar zo kort slaapt? Daar heb ik (thank god!) echt nog nooit last van gehad.
Ik ging gewoon heel eigenwijs veeeeeeeeel te laat naar bedquote:Op woensdag 27 april 2011 07:38 schreef Nouk84 het volgende:
quote:
Same here!quote:Op woensdag 27 april 2011 07:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ook niet. Minstens zes uur en dat is een relatief korte nacht.
Het duurt een eeuwigheid voordat ik in slaap valquote:Op woensdag 27 april 2011 07:38 schreef Nouk84 het volgende:
Als ik eenmaal ga piekeren is het hek van de dam, maar dat is eens in de maand ofzoquote:Op woensdag 27 april 2011 07:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het duurt een eeuwigheid voordat ik in slaap val
op 1 of andere manier ga ik zodra ik lig malen en piekeren over allemaal dingen waar ik dan niet mee bezig moet zijn (werk)![]()
zodra ik eenmaal weg ben dan lig ik ook in coma
Ja oké, maar dat doet iedereen wel eens, maar dan val je wel gewoon in slaap toch? En dan moet je wakker worden voor Y.?quote:Op woensdag 27 april 2011 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ging gewoon heel eigenwijs veeeeeeeeel te laat naar bed
Ik ging vannacht rond uur of half 3, 3 uur eindelijk slapen, half 7 de wekker want moet Y. zo naar school brengen.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat doet iedereen wel eens, maar dan val je wel gewoon in slaap toch? En dan moet je wakker worden voor Y.?
Zoals ik het begrijp liggen de meesten hier nachtenlang te woelen en kunnen ze maar niet slapen.
Dat werkt niet als je wekker vroeg gaatquote:Op woensdag 27 april 2011 07:58 schreef El_Matador het volgende:
Gaan slapen als je moe bent (en niet op een bepaalde tijd). Ideaal; nooit piekeren
Aha, als Y. naar school is, ontvangt Moeder Muts gewillige mannen die haar stoepje komen schoonvegen en haar lekkende kraan komen repareren...quote:Op woensdag 27 april 2011 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging vannacht rond uur of half 3, 3 uur eindelijk slapen, half 7 de wekker want moet Y. zo naar school brengen.
Ik had beter op tijd naar bed kunnen gaan want ik heb straks ook uhm visite![]()
Ach nu wel goed excuus om de hele dag in bed door te brengen
Maar normaal val ik wel redelijk snel in slaap. Heb alleen wel soms nachtmerries die me wakker houden, laatste tijd steeds vaker
Oh jawel, maar dan kost het opstaan wat meer moeitequote:Op woensdag 27 april 2011 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat werkt niet als je wekker vroeg gaat
Ik moest lachenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aha, als Y. naar school is, ontvangt Moeder Muts gewillige mannen die haar stoepje komen schoonvegen en haar lekkende kraan komen repareren...
Vervolgens de hele dag in bed liggen werkt ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat werkt niet als je wekker vroeg gaat
ik ben nu aan het werkquote:
Doe ik nooit. Soms ben ik zo moe dat ik het probeer maar dan ga ik juist wel liggen piekeren enzquote:Op woensdag 27 april 2011 08:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vervolgens de hele dag in bed liggen werkt ook niet.
vorige week stond er:quote:
je hebt je punt gemaaktquote:
Yuksquote:
Duidelijk statementquote:
quote:
Is me hier wel vaker opgevallen. Maar ja, niet zo vreemd als je regelmatig tot diep in de nacht op fok zit, maar wel onregelmatig hoe diep en wel vroeg eruit. Ja, ritme naar de klote. En dan hier weer klagen hoe kut er geslapen isquote:Op woensdag 27 april 2011 07:38 schreef Nouk84 het volgende:
ritme heb ik iig nooit gehadquote:Op woensdag 27 april 2011 08:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is me hier wel vaker opgevallen. Maar ja, niet zo vreemd als je regelmatig tot diep in de nacht op fok zit, maar wel onregelmatig hoe diep en wel vroeg eruit. Ja, ritme naar de klote. En dan hier weer klagen hoe kut er geslapen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |