Nu wordt het verwarrend. Is het nou Koning Rocco van planeet Aarde of Koning Danny?quote:
Zo heb ik wel meer films waarvan ik denk WTF??? zo oud al???quote:
Oh, hier schijnt de zonquote:Op woensdag 27 april 2011 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is maar 14 graden. Helemaal geen parkhangweer
Hier ook, maar het is wel koudquote:
Nog geen last van. Het is wel frisser dan van 't weekend, maar dat is logisch, lijkt me.quote:
Zijn die bomen zo hoog?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme, staan er van die bomen aan de overkant met van die 'spiegeleiblaadjes' die nu loslaten en de halve kamer ligt er vol mee
Ja, net. En die blaadjes worden door de wind gedragen. Het kantelraam stond maar een beetje open maar alles ligt onder.quote:
Tsja, dan moet je schoonmakenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, net. En die blaadjes worden door de wind gedragen. Het kantelraam stond maar een beetje open maar alles ligt onder.
Wat?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Dna maar een ijskoningin, maar ik kan echt NIKS met zwkake mensen. Mijn geduld is op. Zoek het uit.
No more drama in my liiiiife
O van die witte zaadjesdingen?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme, staan er van die bomen aan de overkant met van die 'spiegeleiblaadjes' die nu loslaten en de halve kamer ligt er vol mee
Deze post getuigt anders wel van de nodige drama.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Dna maar een ijskoningin, maar ik kan echt NIKS met zwkake mensen. Mijn geduld is op. Zoek het uit.
Ik vind ook wel eens zaad in bed, dan heeft die trut lopen lekkenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:25 schreef MissMSX het volgende:
Die zijn irritant ja. Ik vond ze gisteravond zelfs in bed
Hij was toch niet zo tof?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:24 schreef Ang3l het volgende:
dan, zwakke. Typo'squote:
Ja, voor mezelf welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |