Oh, die hebben wij ookquote:Op woensdag 27 april 2011 09:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met goede bliksem afleiders hoeft dat weer niet
Kan er geen medelijden mee hebben. Lekker aan de kust gaan wonen in de buurt van actieve breuklijnenquote:Op woensdag 27 april 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't mooi om te zien, tot het land wordt geraakt. Het is ontzettend indrukwekkend, maar ik vind het niet mooi om te zien hoe mensen vluchten voor hun leven en alles verwoest wordt.
Bliksemafleiders van koper... mwah, denk het nietquote:Op woensdag 27 april 2011 09:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Moet je die wel hebben, heb op het appartementencomplex wel een bliksemafleider... (laat de koperdieven het maar niet horen).
Mja, het is een keuze. Maakt het niet minder erg als een land zoiets overkomt.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan er geen medelijden mee hebben. Lekker aan de kust gaan wonen in de buurt van actieve breuklijnenJe zouden beter moeten weten. Maar ja, na afloop janken is zoveel makkelijker dan van te voren actie ondernemen.
Ik denk niet dat alle Japanners de mogelijkheid hebben tot emigreren. Wel makkelijk praten natuurlijk, "dan ga je toch ergens anders wonen?"quote:Op woensdag 27 april 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan er geen medelijden mee hebben. Lekker aan de kust gaan wonen in de buurt van actieve breuklijnenJe zouden beter moeten weten. Maar ja, na afloop janken is zoveel makkelijker dan van te voren actie ondernemen.
Kloptquote:Op woensdag 27 april 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is een keuze. Maakt het niet minder erg als een land zoiets overkomt.
Jij hebt ook geen medelijden met de mensen hier, mochten de dijken doorbreken en half Nederland onderstromen? We hebben het immer zelf zo idioot ingepolderd
denk et welquote:Op woensdag 27 april 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bliksemafleiders van koper... mwah, denk het niet
Je hoeft niet te emigreren, maar 50km landinwaarts is wel een idee lijkt me.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat alle Japanners de mogelijkheid hebben tot emigreren. Wel makkelijk praten natuurlijk, "dan ga je toch ergens anders wonen?"
quote:
Tokio ftwquote:Op woensdag 27 april 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat hele land staat op losse schroeven. Tsunami's heb je dan geen last meer van, maar een aardbeving ontloop je daar niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft niet te emigreren, maar 50km landinwaarts is wel een idee lijkt me.
Niet iedereen heeft die mogelijkheid hequote:Op woensdag 27 april 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hoeft niet te emigreren, maar 50km landinwaarts is wel een idee lijkt me.
Tuurlijk wel, Babs zegt het tochquote:Op woensdag 27 april 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft die mogelijkheid he
Tough luck, wij wilden zo nodig met bijna 7 miljard op deze aardkloot wonen. En ja, we kunnen niet alles tegenhouden. Dus gaan er af en toe een hele rits huizen en mensen aan. That's naturequote:Op woensdag 27 april 2011 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat hele land staat op losse schroeven. Tsunami's heb je dan geen last meer van, maar een aardbeving ontloop je daar niet.
Babs zegt wel meerquote:
Nee nee, ze heeft gelijk, sommige mensen hebben die mogelijkheid niet. En die hebben pech. Helaas pindakaas.quote:
Survival of the fittest.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nee, ze heeft gelijk, sommige mensen hebben die mogelijkheid niet. En die hebben pech. Helaas pindakaas.
Geef...jij....mij....gelijk ??quote:Op woensdag 27 april 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nee, ze heeft gelijk, sommige mensen hebben die mogelijkheid niet. En die hebben pech. Helaas pindakaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |