Ik ken het. Tijd geleden ook wat besteld. Had ervoor eentje van iemand anders gepast. Deze zat eigenlijk wel goed, maar had nét iets te lange mouwen. Toen alles zelf gemeten en daar bleken de maten niet veel anders te zijn dan van degene die ik had gepast. Krijg ik die overhemden thuisgestuurd, blijkt hij toch een stuk krapper te zijn...quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:07 schreef Matty___ het volgende:
heb er nu 2 besteld. Op zich wel prima de 2de keer allen vind ik de mouw iets te straks terwijl dat op het ander shirt niet het geval is. Dus ik vraag me af of hier meer mensen last van hebben.
De HEMA. Als die ze niet meer heeft moet je even een fourniturenzaak opzoeken (het "naaiwinkeltje"quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:43 schreef Cortax het volgende:
Ik ga het ook maar eens proberen. Iemand enig idee welke winkels meetlinten verkopen? Zoek al een tijdje!
Ben benieuwdquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:21 schreef Bobr het volgende:
Nou mijn ervaring met Itailor.
Heb een grote gok genomen om een pak te bestellen, dus met jasje en broek. Het jasje is naar 4 weken vandaag door UPS bezorgd. Toen ik het pakket opmaakte was ik verrast, de kwaliteit is zeer goed en echt super goed afgewerkt. Er zit ook een plastic zak bij om het jasje in te doen.
Blijkbaar sturen ze alles apart want de broek is nog niet verzonden. Als de broek ook binnen is zal ik foto's maken.
Ik heb weer een nieuw pak nodig en ben benieuwd wat je ervaring is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:21 schreef Bobr het volgende:
Heb een grote gok genomen om een pak te bestellen, dus met jasje en broek. Het jasje is naar 4 weken vandaag door UPS bezorgd. Toen ik het pakket opmaakte was ik verrast, de kwaliteit is zeer goed en echt super goed afgewerkt. Er zit ook een plastic zak bij om het jasje in te doen.
Blijkbaar sturen ze alles apart want de broek is nog niet verzonden. Als de broek ook binnen is zal ik foto's maken.
Maar bij de onderkant is die dus te strakquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:43 schreef thomasv1 het volgende:
Jammer dat er geen manier is om je bestelling te tracken. Na 3 weken kreeg ik het overhemd binnen en ben er best tevreden over. Thanks ESLiRi voor de tip.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hallo allemaal,quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:21 schreef Bobr het volgende:
Jammer dat het tegenvalt, overhemden vindt ik altijd prima maar dan moet ik maar richting Suit Supply voor mn pak...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:37 schreef RamonvD het volgende:
[..]
Hallo allemaal,
Nou ik heb dus ook ongeveer 5 weken geleden een pak besteld bij itailor en kreeg eerst de broek binnen vorige week, geen probleem, netjes afgewerkt, alleen het kruis hangt een beetje laag (vind ik dan toch). ................. Ik ben ook niet helemaal tevreden over de stof, het materiaal is vrij dik.... Maar goed, ik weet dat als je iets online koopt dat het best wel een gok is. ................. Het pak is op zich wel OK, niet helemaal ondersteboven van. Ik moet wel zeggen dat de afwerking van de binnenkant/voering heel mooi is, maar al met al, in elk geval zeker voor mij, niet voor herhaling vatbaar.
Ongeveer 5 weken geleden een bestelling gedaan, vandaag heb ik mn overhemd ontvangen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef Nezhi het volgende:
Nouja, je krijgt waar je voor betaald. 25 euro + tientje voor verzenden. Niet topkwaliteit maar het is imo zeker niet slecht.
neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:53 schreef fulleke het volgende:
Geen extra kosten ivm douane etc...er geldt volgens mij zowieso een vrijstelling tot 450 euro voor invoer van producten...
Lekker reclame maken voor je eigen bedrijfje of iig een insiderquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:53 schreef fulleke het volgende:
heb op 2 december een overhemd besteld, de exacte maten aangehouden die ik gemeten heb (dus geen extra cm's), en vandaag is het overhemd binnengekomen.
een perfecte pasvorm! de maten zijn exact uitgevoerd zoals ik had opgegeven (ik had al eerder gelezen over scheve boorden en te korte mouwen etc...maar dat ligt dan toch volgens mij aan het opmeten).
Prima kwaliteit stof, voelt lekker zacht aan, geen kleurverschillen, de borstzak is perfect afgewerkt, geen verloop in de ruitjes van het overhemd en de borstzak.
En zoals gezegd, de maten zijn goed! Bij de oksels en de zijkanten nu eens geen loshangende flappen (ik heb boordmaat 43, en dat heb je bij confectieoverhemden altijd veel te veel stof, iykwim)
Geen extra kosten ivm douane etc...er geldt volgens mij zowieso een vrijstelling tot 450 euro voor invoer van producten...
een aanrader dus! de 2e bestelling gaat vandaag de deur uit!
quote:Betalings- en leveringsvoorwaarden pak:
10. De eerste keer dat een klant bestelt een custom-made product is er een kans dat de pasvorm niet 100% perfect. De noodzaak voor kleine aanpassing van het product of de grootte aanpassing noodzakelijk kunnen zijn. Onjuiste meetresultaten niet in aanmerking komt als productie fout. iTailor biedt 80 euro voor de klant om eventuele probleem op te lossen, vandaar de pasvorm is gegarandeerd.
14. Het is zeer waarschijnlijk dat je zal moeten aan de douane betalen in Europa (als dank een gedeelte van 80 euro om uw kosten te verlichten aub), omdat dit deel van de gemeenschappelijke online winkelen proces (eind gebruikers betalen de douane kosten). iTailor kan niet verantwoordelijk worden voor deze lasten door uw landen belasting-en douane. (iTailor helpt gedeeltelijk met de 80 euro) Voor de VS klanten, moet geen belasting worden gemaakt, als het product waarde onder de 200 USD in de meeste gevallen. We kunnen echter niet garanderen. Houd er rekening mee dat zelfs met de douane / belastingen, iTailor past nog steeds zeer zuinig in vergelijking met andere verkopers voor op maat gemaakte / aangepaste pakken.
ze kunnen een convectie pak wel op heel veel punten aanpassen zodat hij perfect zit. Vooral de broeken zijn vaak een probleem maar dat weten ze daar wel mooi op te lossenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:42 schreef Stevennn het volgende:
Maakt suit-supply ook pakken op maat?
Ja. o.a. in vestiging A'dam kun je kiezen voor 'cut to the bone'. Kan uit ervaring zeggen dat je dan een erg fijn pak krijgt. Reken op ca/ 800 euro.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:42 schreef Stevennn het volgende:
Dit antwoord dekt de lading dus niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:42 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ze kunnen een convectie pak wel op heel veel punten aanpassen zodat hij perfect zit. Vooral de broeken zijn vaak een probleem maar dat weten ze daar wel mooi op te lossen
dan heb je wel een pak wat goed zit en je bent geen 800 euro kwijt.quote:[b]Op woensdag 1 februari 2012 10:10 schreef Rio het volgende:[/b
Dit antwoord dekt de lading dus niet.
Een confectie pak naar ''maat'' brengen kan je met elk confectie pak. Bij suit suply kan je een made to measure pak laten aan meten en dan ben je 800 euro kwijt. (wel veel, zit hier een shirt bij? volgens mij wel)quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dan heb je wel een pak wat goed zit en je bent geen 800 euro kwijt.
Ik heb 1x een shirt besteld, en zou hem nog moeten tweaken. Het probleem zat hem in het feit dat ik geen mooie stoffen meer kon vinden. En ik het idee had dat ik de enige knappe stof had. Mijn vader had voor de gein nog een effe zwarte besteld, zat als gegoten. Nooit aan gehad, het is hele goedkope zwarte stof. (If you know what I mean)quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:12 schreef Rio het volgende:
Gisteren shirt nummer 4 binnengekregen via iTailor. Moet zeggen dat ik het een ontdekking vind. Gekeken naar prijs/kwaliteit zijn ze het geweldige shirts.
Nummer 5 is in bestelling.
blijft een verschil van paar honderd euros. Daar kun je paar mooie overhemden en schoenen voor kopen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:19 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Een confectie pak naar ''maat'' brengen kan je met elk confectie pak. Bij suit suply kan je een made to measure pak laten aan meten en dan ben je 800 euro kwijt. (wel veel, zit hier een shirt bij? volgens mij wel)
Neway, dan is het een bestaand model wat ze in de fabriek tot je eigen maten maken.
Ja tuurlijk, maar ik ging in op het feit dat Stevennn vroeg of ze dingen op maat maken en jij alleen in ging op het feit dat ze een pak uit het rek tot maat kunnen maken. Terwijl ze een made to measure lijn hebben. Ik zelf zal iig niet snel 800 euro bij de susu neer leggen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:43 schreef Matty___ het volgende:
[..]
blijft een verschil van paar honderd euros. Daar kun je paar mooie overhemden en schoenen voor kopen.
400 euro is echt max dat ik nog aan een pak uit geef.
Maar goed ken ook mensen die raar worden aangekeken als ze in een suite supply pak aankomen.
maar de vraag wasquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
dan heb je wel een pak wat goed zit en je bent geen 800 euro kwijt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:42 schreef Stevennn het volgende:
Nope, zit geen shirt bij. Twijfel nu ik erover nadenk of dat pak 800 euro kostte. Eerder 700 denk ik nu. Vond wel dat ze beperkte keuzes hadden in voeringen en knopen. Nauwelijks (geen) gekke stofjes bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:19 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Een confectie pak naar ''maat'' brengen kan je met elk confectie pak. Bij suit suply kan je een made to measure pak laten aan meten en dan ben je 800 euro kwijt. (wel veel, zit hier een shirt bij? volgens mij wel)
Neway, dan is het een bestaand model wat ze in de fabriek tot je eigen maten maken.
Hmm ik ben eigenlijk niet zo van de ''gekke'' knoopjes en voeringen etc. Het oogt zo snel sjonnie, als van die goedkope 3knoops bloemetjes overhemden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:44 schreef Rio het volgende:
[..]
Nope, zit geen shirt bij. Twijfel nu ik erover nadenk of dat pak 800 euro kostte. Eerder 700 denk ik nu. Vond wel dat ze beperkte keuzes hadden in voeringen en knopen. Nauwelijks (geen) gekke stofjes bijvoorbeeld.
Het gaat mij om hoe de stoffen uitkomen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:30 schreef Rio het volgende:
je moet er ook niet zo'n overstuur en veel te druk pak van maken, maar een voering met een kek kleurtje oid moet kunnen. Mits gedoseerd. Zal persoonlijke smaak zijn ook.
Vind het zelf zonde om een maatpak te laten maken en dan een 13 in een dozijn pak te hebben bij wijze van spreken. Ik wil wel iets 'persoonlijks' hebben.
Foto's, mwah, ik zal eens kijken, maar beloof niks. Ik vermoed dat het zo'n klusje wordt van de lijst 'dat ik altijd nog een keertje zou doen'. Voor de zekerheid de vraag: wat wil je precies zien dan?
(Die over the top hemden die je beschrijft met vierhonderd knopen en drie lagen kraag. Wanstaltig idd!)
Ja ik doel ook meer op de overhemden, de maatpak is gewoon niet gunstig. Volgens mij krijg je polyester dikke rotzooi. Maar aan iemand anders in dit forum omdat tegen te spreken uiteraard. *(het zal in zijn geheel wel plakwerk zijn idd) Het neemt niet weg dat het slecht hoeft te zijn, maar als het op 200 euro uitkomt met nog herstel werk in Nederland, dan kan je beter een goed zittend confectie pak in de uitverkoop scoren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:37 schreef Rio het volgende:
Hoe de stoffen uitkomen, lukt dat op een foto denk je? Ik ga mijn best voor je doen.
Ik ben ook huiverig voor het bestellen van een pak. Niet vanwege de stoffen, want vooral voor zijde zit je in Azië dichter bij de bron. Wel vanwege de maatvoering (houden vaak US maatvoering aan, waardoor je van de ruime flodderpantalons en jasjes met te brede schouder krijgt, althans, wanneer je in een Bangkokse-toeristen-maatpakkenval bent gelokt) en de 'bouwkwaliteit', ze zitten vaak slecht in elkaar met veel strijklint voor valse stevigheid.
Ook nog vanwege de douane. Dikke kans dat die er een extra rekening op plakt, waardoor uiteindelijke verschil met een inheems maatpak van bv Suit Supply al weer een stukje kleiner wordt.
Mss een keer een losse pantalon bestellen als try-out...
Bizar heh, je wilt die troep gewoon goedkoop hebben en anders maar niet. Ik denk dat ik deze grap skip.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef Rio het volgende:
124 euro is niet retegoedkoop meer. Maar ook niet te gek voor een kek kroegjassie idd. Hmm, ff nadenken.
Je moederquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:56 schreef Skull-splitter het volgende:
400 euro is natuurlijk dezelfde prijs voor een maatpak in NL
Drie wasjes en toen werd hij wat slapjes en vormloos.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:14 schreef Halldor het volgende:
Ik snap dat het geen geweldige kwaliteit is, maar wat is voor jullie snel?
Als hij maximaal één jaar netjes blijft dan ben ik meer dan tevreden.
kun je al voor 50 tot 75 euro krijgen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef Halldor het volgende:
Bedankt voor je reactie.
Dan wordt het toch maar een duurdere in een winkel of bij een kleermaker.
Het wordt dan nog steeds in thailand gemaakt maar je hebt meer zekerheid dat het allemaal klopt.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:48 schreef Nezhi het volgende:
Ja, 15 euro meer voor een echte kleermaker is wel de moeite hoor. Kun je zelf ook de stoffen zien etc.
Geef het een paar weken, zowel W4 als ik hebben besteld. Ik post foto's zodra ik hem heb.quote:
Bij mij kloppen dus 2 maten misschien niet helemaal. Maarja, voor 30 euro een op maat gemaakt overhemd van redelijke kwaliteit. Bij elke winkel zijn overhemden sowieso 30 euro, behalve bij C&A en H&M, maar de kwaliteit van die hemden is dan weer minder dan deze.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Afwerking was prima, maar ik vond de maten voor iets wat ik netjes volgens de guide gemeten had wel erg losjes. Om nou te experimenteren tot je het goed hebt...
Dat is vervelend inderdaad. Maar dan voer je nu toch gewoon een paar centimeter minder in bij je middel en heup?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar als mijn middel dan lubbert als de pest dan trek ik liever een standaard shirt aan die daar minder last van heeft
Ik ga het risico niet meer nemen en spaar wel voor een maatpak in de buurtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:50 schreef Buitenspel het volgende:
[..]
Dat is vervelend inderdaad. Maar dan voer je nu toch gewoon een paar centimeter minder in bij je middel en heup?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:34 schreef Nezhi het volgende:
Ik maak wel pics van het geheel wanneer de broek klaar is.
En binnen, de mouw is een cm te lang, even kijken wie dat voor een redelijk prijsje kan verbouwen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:16 schreef PLAE@ het volgende:
Net een overhemd besteld, ben heeeeeel benieuwd!
Heeft iTailor het een centimeter te lang gemaakt of heb je een centimeter teveel opgegeven? Mijn ervaring met de klantenservice is dat ze heel behulpzaam zijn, dus in het tweede geval kun je altijd vragen wat ze voor je kunnen doen.quote:Op zondag 30 november 2014 10:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
En binnen, de mouw is een cm te lang, even kijken wie dat voor een redelijk prijsje kan verbouwen.
Verder zit het als gegoten en het lijkt ook een goede kwaliteit stof te zijn!
En dat voor EUR 20 + 10 verzendkosten, betaal daar normaal 100-115 voor.
De 20 euro is voor een standaard, effen overhemd. Daarbij komen de verzend/bestelkosten van 10 euro.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:21 schreef Maryn. het volgende:
Voor 20 eur overhemd op maat? Kan ik zo mijn suitsupply maten invoeren van extra slim fit? Te mooi om waar te zijn?
In de praktijk wordt het idd wat duurder, zoals WheeleE al zei, maar het blijft erg goedkoop.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:21 schreef Maryn. het volgende:
Voor 20 eur overhemd op maat? Kan ik zo mijn suitsupply maten invoeren van extra slim fit? Te mooi om waar te zijn?
Kun je ook een foto maken alleen van het overhemd?quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:52 schreef Xlarge het volgende:
[..]
In de praktijk wordt het idd wat duurder, zoals WheeleE al zei, maar het blijft erg goedkoop.
Voor mij pakte het goed uit, overhemd zit erg goed, en kwaliteit + afwerking is ook meer dan redelijk.
Zeker veel waar voor je geld.
Hier een klein fotootje, helaas geen totaal shot, alleen de das is niet van Itailor,
[ afbeelding ]
ik zal van het weekend een kijken of ik een foto voor je kan maken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:51 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Kun je ook een foto maken alleen van het overhemd?
Hoeveel was jij in totaal kwijt ongeveer?
En geen extra kosten aan de deur?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:15 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik zal van het weekend een kijken of ik een foto voor je kan maken.
Ik was met verzendkosten rond de 280 euro kwijt.
Maar dat is dan wel voor een 3 delig pak, en overhemd.
Alleen een overhemd moet kunnen voor een paar tientjes geloof ik .
inderdaad geen extra kosten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:47 schreef tuony het volgende:
[..]
En geen extra kosten aan de deur?
Zoek iets aparts wat wss voor eenmalig is..Itailor lijkt mij een mooi oplossing..
maandje moeten wachten tot je alles binnen had?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |