Nope, zit geen shirt bij. Twijfel nu ik erover nadenk of dat pak 800 euro kostte. Eerder 700 denk ik nu. Vond wel dat ze beperkte keuzes hadden in voeringen en knopen. Nauwelijks (geen) gekke stofjes bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:19 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
Een confectie pak naar ''maat'' brengen kan je met elk confectie pak. Bij suit suply kan je een made to measure pak laten aan meten en dan ben je 800 euro kwijt. (wel veel, zit hier een shirt bij? volgens mij wel)
Neway, dan is het een bestaand model wat ze in de fabriek tot je eigen maten maken.
Hmm ik ben eigenlijk niet zo van de ''gekke'' knoopjes en voeringen etc. Het oogt zo snel sjonnie, als van die goedkope 3knoops bloemetjes overhemden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:44 schreef Rio het volgende:
[..]
Nope, zit geen shirt bij. Twijfel nu ik erover nadenk of dat pak 800 euro kostte. Eerder 700 denk ik nu. Vond wel dat ze beperkte keuzes hadden in voeringen en knopen. Nauwelijks (geen) gekke stofjes bijvoorbeeld.
Het gaat mij om hoe de stoffen uitkomen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:30 schreef Rio het volgende:
je moet er ook niet zo'n overstuur en veel te druk pak van maken, maar een voering met een kek kleurtje oid moet kunnen. Mits gedoseerd. Zal persoonlijke smaak zijn ook.
Vind het zelf zonde om een maatpak te laten maken en dan een 13 in een dozijn pak te hebben bij wijze van spreken. Ik wil wel iets 'persoonlijks' hebben.
Foto's, mwah, ik zal eens kijken, maar beloof niks. Ik vermoed dat het zo'n klusje wordt van de lijst 'dat ik altijd nog een keertje zou doen'. Voor de zekerheid de vraag: wat wil je precies zien dan?
(Die over the top hemden die je beschrijft met vierhonderd knopen en drie lagen kraag. Wanstaltig idd!)
Ja ik doel ook meer op de overhemden, de maatpak is gewoon niet gunstig. Volgens mij krijg je polyester dikke rotzooi. Maar aan iemand anders in dit forum omdat tegen te spreken uiteraard. *(het zal in zijn geheel wel plakwerk zijn idd) Het neemt niet weg dat het slecht hoeft te zijn, maar als het op 200 euro uitkomt met nog herstel werk in Nederland, dan kan je beter een goed zittend confectie pak in de uitverkoop scoren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:37 schreef Rio het volgende:
Hoe de stoffen uitkomen, lukt dat op een foto denk je? Ik ga mijn best voor je doen.
Ik ben ook huiverig voor het bestellen van een pak. Niet vanwege de stoffen, want vooral voor zijde zit je in Azië dichter bij de bron. Wel vanwege de maatvoering (houden vaak US maatvoering aan, waardoor je van de ruime flodderpantalons en jasjes met te brede schouder krijgt, althans, wanneer je in een Bangkokse-toeristen-maatpakkenval bent gelokt) en de 'bouwkwaliteit', ze zitten vaak slecht in elkaar met veel strijklint voor valse stevigheid.
Ook nog vanwege de douane. Dikke kans dat die er een extra rekening op plakt, waardoor uiteindelijke verschil met een inheems maatpak van bv Suit Supply al weer een stukje kleiner wordt.
Mss een keer een losse pantalon bestellen als try-out...
Bizar heh, je wilt die troep gewoon goedkoop hebben en anders maar niet. Ik denk dat ik deze grap skip.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:08 schreef Rio het volgende:
124 euro is niet retegoedkoop meer. Maar ook niet te gek voor een kek kroegjassie idd. Hmm, ff nadenken.
Je moederquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:56 schreef Skull-splitter het volgende:
400 euro is natuurlijk dezelfde prijs voor een maatpak in NL
Drie wasjes en toen werd hij wat slapjes en vormloos.quote:Op maandag 21 mei 2012 17:14 schreef Halldor het volgende:
Ik snap dat het geen geweldige kwaliteit is, maar wat is voor jullie snel?
Als hij maximaal één jaar netjes blijft dan ben ik meer dan tevreden.
kun je al voor 50 tot 75 euro krijgen.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:52 schreef Halldor het volgende:
Bedankt voor je reactie.
Dan wordt het toch maar een duurdere in een winkel of bij een kleermaker.
Het wordt dan nog steeds in thailand gemaakt maar je hebt meer zekerheid dat het allemaal klopt.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:48 schreef Nezhi het volgende:
Ja, 15 euro meer voor een echte kleermaker is wel de moeite hoor. Kun je zelf ook de stoffen zien etc.
Geef het een paar weken, zowel W4 als ik hebben besteld. Ik post foto's zodra ik hem heb.quote:
Bij mij kloppen dus 2 maten misschien niet helemaal. Maarja, voor 30 euro een op maat gemaakt overhemd van redelijke kwaliteit. Bij elke winkel zijn overhemden sowieso 30 euro, behalve bij C&A en H&M, maar de kwaliteit van die hemden is dan weer minder dan deze.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Afwerking was prima, maar ik vond de maten voor iets wat ik netjes volgens de guide gemeten had wel erg losjes. Om nou te experimenteren tot je het goed hebt...
Dat is vervelend inderdaad. Maar dan voer je nu toch gewoon een paar centimeter minder in bij je middel en heup?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar als mijn middel dan lubbert als de pest dan trek ik liever een standaard shirt aan die daar minder last van heeft
Ik ga het risico niet meer nemen en spaar wel voor een maatpak in de buurtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:50 schreef Buitenspel het volgende:
[..]
Dat is vervelend inderdaad. Maar dan voer je nu toch gewoon een paar centimeter minder in bij je middel en heup?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:34 schreef Nezhi het volgende:
Ik maak wel pics van het geheel wanneer de broek klaar is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |