abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102772844
RamonvD, je hebt zeker nog nooit gehoord van invoerheffing etc., wat je bij elk pakket uit het buitenland kan krijgen? Tenzij ze het pakketje niet controleren enz :P

http://www.douane.nl/part(...)rnetaankopen-01.html

Btw. Je krijgt een code voor 10% korting als je een foto van je in je overhemd/pak naar de facebook van itailor stuurt. Is maar 3,49 euro als die verzendkosten er ook bij rekent.. of 2,59 euro. Maar wel mooi meegenomen :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Nezhi op 06-10-2011 22:03:20 ]
pi_102896031
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:37 schreef RamonvD het volgende:

[..]

Hallo allemaal,

Nou ik heb dus ook ongeveer 5 weken geleden een pak besteld bij itailor en kreeg eerst de broek binnen vorige week, geen probleem, netjes afgewerkt, alleen het kruis hangt een beetje laag (vind ik dan toch). ................. Ik ben ook niet helemaal tevreden over de stof, het materiaal is vrij dik.... Maar goed, ik weet dat als je iets online koopt dat het best wel een gok is. ................. Het pak is op zich wel OK, niet helemaal ondersteboven van. Ik moet wel zeggen dat de afwerking van de binnenkant/voering heel mooi is, maar al met al, in elk geval zeker voor mij, niet voor herhaling vatbaar.
Jammer dat het tegenvalt, overhemden vindt ik altijd prima maar dan moet ik maar richting Suit Supply voor mn pak...
pi_102928314
Dit kan gewoon niet goed zijn... :')
pi_102928692
Nouja, je krijgt waar je voor betaald. 25 euro + tientje voor verzenden. Niet topkwaliteit maar het is imo zeker niet slecht.
pi_103377674
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef Nezhi het volgende:
Nouja, je krijgt waar je voor betaald. 25 euro + tientje voor verzenden. Niet topkwaliteit maar het is imo zeker niet slecht.
Ongeveer 5 weken geleden een bestelling gedaan, vandaag heb ik mn overhemd ontvangen.
Het ziet er weer keurig uit. Na 2 overhemden de maat nu helemaal goed, de overige bestellingen kunnen gedaan worden. Wat mij betreft, zeker voor het geld, een prima overhemd.
pi_104116173
iemand al foto's van een pak?
Hoe is de kwaliteit van de stof? Kloppen de kleuren een beetje en de stof structuur...
Is het goed opmeten goed genoeg of moet je het eht bij laten stellen bij een kleermaker op de hoek?
pi_104948850
Ik wil mijn eerste overhemd bij Itailor bestellen. Heb zelf de maten ingevoerd. Wat is jullie ervaring met de maten? Is het (bij bepaalde onderdelen) nodig om er bijvoorbeeld 1cm af te halen of bij te doen?
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
pi_105664141
Hey, ik heb zelf alles gewoon gedaan zoals de filmpjes het lieten zien. Geen cms erbij/eraf gedaan.
pi_106355652
heb op 2 december een overhemd besteld, de exacte maten aangehouden die ik gemeten heb (dus geen extra cm's), en vandaag is het overhemd binnengekomen.
een perfecte pasvorm! de maten zijn exact uitgevoerd zoals ik had opgegeven (ik had al eerder gelezen over scheve boorden en te korte mouwen etc...maar dat ligt dan toch volgens mij aan het opmeten).
Prima kwaliteit stof, voelt lekker zacht aan, geen kleurverschillen, de borstzak is perfect afgewerkt, geen verloop in de ruitjes van het overhemd en de borstzak.
En zoals gezegd, de maten zijn goed! Bij de oksels en de zijkanten nu eens geen loshangende flappen (ik heb boordmaat 43, en dat heb je bij confectieoverhemden altijd veel te veel stof, iykwim)
Geen extra kosten ivm douane etc...er geldt volgens mij zowieso een vrijstelling tot 450 euro voor invoer van producten...

een aanrader dus! de 2e bestelling gaat vandaag de deur uit!
pi_106356489
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:53 schreef fulleke het volgende:
Geen extra kosten ivm douane etc...er geldt volgens mij zowieso een vrijstelling tot 450 euro voor invoer van producten...
nee
pi_106357099
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 14:53 schreef fulleke het volgende:
heb op 2 december een overhemd besteld, de exacte maten aangehouden die ik gemeten heb (dus geen extra cm's), en vandaag is het overhemd binnengekomen.
een perfecte pasvorm! de maten zijn exact uitgevoerd zoals ik had opgegeven (ik had al eerder gelezen over scheve boorden en te korte mouwen etc...maar dat ligt dan toch volgens mij aan het opmeten).
Prima kwaliteit stof, voelt lekker zacht aan, geen kleurverschillen, de borstzak is perfect afgewerkt, geen verloop in de ruitjes van het overhemd en de borstzak.
En zoals gezegd, de maten zijn goed! Bij de oksels en de zijkanten nu eens geen loshangende flappen (ik heb boordmaat 43, en dat heb je bij confectieoverhemden altijd veel te veel stof, iykwim)

een aanrader dus! de 2e bestelling gaat vandaag de deur uit!
Lekker reclame maken voor je eigen bedrijfje of iig een insider :')
pi_106401926
Damespakken zijn nog niet beschikbaar op de iTailor website, maar als ik gewoon al mijn maten invoer en een slim fit kies, zou dat qua maatvoering dan niet goed zijn?

Overigens, wat betreft bijkomende kosten voor douane en in laten nemen, op de website wordt gesproken over dat iTailor 80 euro extra geeft voor extra innemen en douanekosten, maar ik kan nergens vinden hoe je dat dan aan kan vragen...

quote:
Betalings- en leveringsvoorwaarden pak:
10. De eerste keer dat een klant bestelt een custom-made product is er een kans dat de pasvorm niet 100% perfect. De noodzaak voor kleine aanpassing van het product of de grootte aanpassing noodzakelijk kunnen zijn. Onjuiste meetresultaten niet in aanmerking komt als productie fout. iTailor biedt 80 euro voor de klant om eventuele probleem op te lossen, vandaar de pasvorm is gegarandeerd.

14. Het is zeer waarschijnlijk dat je zal moeten aan de douane betalen in Europa (als dank een gedeelte van 80 euro om uw kosten te verlichten aub), omdat dit deel van de gemeenschappelijke online winkelen proces (eind gebruikers betalen de douane kosten). iTailor kan niet verantwoordelijk worden voor deze lasten door uw landen belasting-en douane. (iTailor helpt gedeeltelijk met de 80 euro) Voor de VS klanten, moet geen belasting worden gemaakt, als het product waarde onder de 200 USD in de meeste gevallen. We kunnen echter niet garanderen. Houd er rekening mee dat zelfs met de douane / belastingen, iTailor past nog steeds zeer zuinig in vergelijking met andere verkopers voor op maat gemaakte / aangepaste pakken.
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:57:50 #38
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_106402198
misschien ook handig:

http://www.tailormadesuits.nl/Prijzen/

kost eigenlijk net zoveel als itailor behalve dat je al de stoffen gelijkt kunt zien en dat zij het opnemen.

Ik ga er volgende week kijken. Mijn stiefpa had er 2 besteld en die zagen er prima uit. Stof was van beter kwaliteit dan itailor (iets dikker)
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:42:05 #39
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_106776168
Maakt suit-supply ook pakken op maat?
Jonge, ik bin op de weaze
  dinsdag 31 januari 2012 @ 01:56:03 #40
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_107428760
Net iTailor gevonden, zal morgen eens nalezen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 31 januari 2012 @ 08:42:16 #41
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_107430473
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:42 schreef Stevennn het volgende:
ze kunnen een convectie pak wel op heel veel punten aanpassen zodat hij perfect zit. Vooral de broeken zijn vaak een probleem maar dat weten ze daar wel mooi op te lossen
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  woensdag 1 februari 2012 @ 10:10:01 #42
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_107470358
quote:
Ja. o.a. in vestiging A'dam kun je kiezen voor 'cut to the bone'. Kan uit ervaring zeggen dat je dan een erg fijn pak krijgt. Reken op ca/ 800 euro.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 08:42 schreef Matty___ het volgende:

[..]

ze kunnen een convectie pak wel op heel veel punten aanpassen zodat hij perfect zit. Vooral de broeken zijn vaak een probleem maar dat weten ze daar wel mooi op te lossen
Dit antwoord dekt de lading dus niet.
Ik heb al een boek.
  woensdag 1 februari 2012 @ 10:12:31 #43
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_107470426
Gisteren shirt nummer 4 binnengekregen via iTailor. Moet zeggen dat ik het een ontdekking vind. Gekeken naar prijs/kwaliteit zijn ze het geweldige shirts.

Nummer 5 is in bestelling.
Ik heb al een boek.
  woensdag 1 februari 2012 @ 10:18:17 #44
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_107470542
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 1 februari 2012 10:10 schreef Rio het volgende:[/b

Dit antwoord dekt de lading dus niet.
dan heb je wel een pak wat goed zit en je bent geen 800 euro kwijt.
pi_107470582
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:18 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Een confectie pak naar ''maat'' brengen kan je met elk confectie pak. Bij suit suply kan je een made to measure pak laten aan meten en dan ben je 800 euro kwijt. (wel veel, zit hier een shirt bij? volgens mij wel)

Neway, dan is het een bestaand model wat ze in de fabriek tot je eigen maten maken.
pi_107470644
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:12 schreef Rio het volgende:
Gisteren shirt nummer 4 binnengekregen via iTailor. Moet zeggen dat ik het een ontdekking vind. Gekeken naar prijs/kwaliteit zijn ze het geweldige shirts.

Nummer 5 is in bestelling.
Ik heb 1x een shirt besteld, en zou hem nog moeten tweaken. Het probleem zat hem in het feit dat ik geen mooie stoffen meer kon vinden. En ik het idee had dat ik de enige knappe stof had. Mijn vader had voor de gein nog een effe zwarte besteld, zat als gegoten. Nooit aan gehad, het is hele goedkope zwarte stof. (If you know what I mean)

Maar ik zal eens kijken of ze nu wat leuks hebben.

@Rio zou je misschien foto's willen plaatsen? Kijken hoe de kleuren nu echt uitkomen etc.

[ Bericht 4% gewijzigd door alexandervdb op 01-02-2012 10:30:57 ]
  woensdag 1 februari 2012 @ 10:43:41 #47
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_107471130
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:19 schreef alexandervdb het volgende:

[..]

Een confectie pak naar ''maat'' brengen kan je met elk confectie pak. Bij suit suply kan je een made to measure pak laten aan meten en dan ben je 800 euro kwijt. (wel veel, zit hier een shirt bij? volgens mij wel)

Neway, dan is het een bestaand model wat ze in de fabriek tot je eigen maten maken.
blijft een verschil van paar honderd euros. Daar kun je paar mooie overhemden en schoenen voor kopen.
400 euro is echt max dat ik nog aan een pak uit geef.
Maar goed ken ook mensen die raar worden aangekeken als ze in een suite supply pak aankomen.
pi_107471590
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:43 schreef Matty___ het volgende:

[..]

blijft een verschil van paar honderd euros. Daar kun je paar mooie overhemden en schoenen voor kopen.
400 euro is echt max dat ik nog aan een pak uit geef.
Maar goed ken ook mensen die raar worden aangekeken als ze in een suite supply pak aankomen.
Ja tuurlijk, maar ik ging in op het feit dat Stevennn vroeg of ze dingen op maat maken en jij alleen in ging op het feit dat ze een pak uit het rek tot maat kunnen maken. Terwijl ze een made to measure lijn hebben. Ik zelf zal iig niet snel 800 euro bij de susu neer leggen.
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:37:56 #49
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_107476505
Mijn bovenlijf is redelijk regulier, ik heb alleen forse benen en billen. Taille is dan weer dun.

Afgelopen zomer was ik ook ruim tien kilo zwaarder, maar ik heb een samengesteld pak moeten laten vermaken om er prettig in te zitten.
Enige alternatief was een maatpak, en dan zit je bij de gemiddelde verkoper toch aan de 800 euro en zou niet op tijd klaar zijn (ik was pas laat gaan zoeken). Nu was ik uiteindelijk soortgelijk kwijt, alles bij elkaar, maar het suddert bij mij sindsdien wel om eens een keer een decadent pak aan te schaffen.

Als iTailor een beetje leuk spul maakt (maar eens proberen met een broek en een hemd) dan wil ik een pak wel eens overwegen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:38:00 #50
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_107476510
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:18 schreef Matty___ het volgende:

[..]

maar de vraag was

quote:
Ik heb al een boek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')