abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91060490
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 00:37 schreef DobbelSteen200 het volgende:

[..]

Welke kraag heb je bij dit shirt gekozen ?
De hidden button collar
  dinsdag 11 januari 2011 @ 14:33:54 #277
263709 Mekkerek
epitagonist
pi_91161644
Oké, vandaag mijn shirt van iTailor binnen gekregen. 3,5 week, doen ze erg rap.

Over het algemeen erg tevreden, kwaliteit van de stof en stiksels is goed. De maten die ik heb opgegeven zijn toch niet helemaal te herkennen. Ik had al behoorlijk strak opgemeten, maar de armen zijn behoorlijk wijd gesneden, kan zeker 4 (!) cm af. Armlengte klopt goed, schouderbreedte en taille ook behoorlijk goed. De lengte is zwaar overdreven, moet echt 7 cm van af als je hem buiten de broek wilt kunnen dragen. Als je hem altijd in de broek draagt maakt dat natuurlijk minder uit.
Ik heb overigens voor euro slim fit gekozen, dus dan verwacht je ook een wat strakkere pasvorm...

Ik ga zeker meer shirts bestellen, met dus in achtneming van: armen veel dunner doorgeven en lengte - 7-8 cm

Foto's volgen
Every time I ride, I see you falling
pi_91494509
Ik baal toch wel van die patroontjes... Waar zijn al die leuke? Ze hebben nu de 'bloemetjes' verruild voor saaie effen kleuren? :S

Heb toch nog maar een bestelling gedaan voor 3 overhemden. Ben benieuwd.
pi_91500201
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 14:33 schreef Mekkerek het volgende:
...armen veel dunner doorgeven...
Ben het met je eens dat het inderdaad wat de wijd is bij de armen. Maar die maat kan je toch helemaal niet opgeven?
pi_91512577
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is maar ik zit net de FAQ te lezen en zie dit staan:

Op welke browser werkt de website het best ?

Het beste kunt u IE, Mozarella of Chrome gebruiken, maar Safari werkt ook prima.

_O-
pi_91599183
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:25 schreef rioohhh het volgende:
Gisteren kwam ik thuis en stak er een grote envelop half uit mijn brievenbus.. Mooi opgelost door de post, zo kan er tenminste echt niets meer bij en had iemand dat overhemd er zo uit kunnen vissen...
Maarja.. Ik heb hem iig binnen en de kwaliteit valt me echt 200% mee! De maat is perfect, alleen een beetje te lang maar dat verander ik wel bij een volgende bestelling!
Ik heb gekozen voor een getailleerd model en dat valt ook prima.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, deze vind ik echt heel mooi. Jammer dat ze dat contrast niet meer hebben..
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:23:23 #282
279253 Seabass
Ill tempered
pi_91604385
Ik heb gisteren een overhemd besteld. Vandaag pas dit topic gevonden :P
Ben erg benieuwd naar de kwaliteit. Ik heb gekozen voor een wit overhemd met een paarse binnenkleur, paarse buttonholes en zwarte knopen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Seabass op 20-01-2011 11:34:14 ]
pi_91605552
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:23 schreef Seabass het volgende:
Ik heb gisteren een overhemd besteld. Vandaag pas dit topic gevonden :P
Ben erg benieuwd naar de kwaliteit. Ik heb gekozen voor een wit overhemd met een paarse binnenkleur, paarse buttonholes en zwarte knopen.

[ afbeelding ]
Gekke vraag misschien, maar ben je erg fors? :@ Ik verbaas me echt over de verhoudingen namelijk.
Je kunt best strak meten hoor, ze plussen nog een marge naar mijn idee.

Mijn laatste bestelling:

Ietwat lang vanwege het in de broek dragen, maar verder een fijne strakke fit. Ik ben 1.86 met ~75kg.
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:26:11 #284
279253 Seabass
Ill tempered
pi_91606688
quote:
Ietwat lang vanwege het in de broek dragen, maar verder een fijne strakke fit. Ik ben 1.86 met ~75kg.
Ik ben helaas de afgelopen jaren behoorlijk aangekomen ivm te comfortabel leven :P
Ik ben 1.80 met ~100kg. Vandaar. But I'm working on it en het is niet zo extreem dat ik er niet voor durf uit te komen. Maar dit is mijn eerste shirt, dus even kijken of de maten te ruim zijn genomen. Ik merk het soon enough als het binnen komt :)
pi_91910309
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:53 schreef Quito1 het volgende:

[..]
Nu hebben al redelijk veel mensen hier besteld, moet je als je het overhemd een beetje slim-fit/strak wil laten zitten de exacte maten opmeten of juist zoals hierboven staat omschreven bij mn schouders, borst en buik - 1cm?b.v.d.
Ik hem mijn overhemd inmiddels ontvangen, het viel me helemaal niet tegen. Het afmeten is toch iets te krap, had hem wat strakker gemeten maar bij mijn mouwen is het 5cm. te kort en ook mijn schouders iets te krap. Hij is nog niet gewassen, mocht hij naar een paar keer nog steeds goed zijn ga ik er zeker meer bestellen!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:13:28 #286
263709 Mekkerek
epitagonist
pi_91986004
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:54 schreef ESLiRi het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat het inderdaad wat de wijd is bij de armen. Maar die maat kan je toch helemaal niet opgeven?
Ik heb het via de site aangegeven dat de mouwen erg wijd waren en dat dit ook niet door mij voorkomen kon worden. Hebben ze toegegeven met een gift certificate erbij van een tientje en de opmerking dat als je na de bestelling is bevestigd een mailtje stuurt met je bicepsmaat, dat ze dat wel in acht nemen. Ik ben benieuwd, de tweede is onderweg, en die kost me dus haast niks :P
Every time I ride, I see you falling
pi_92768240
Hello guys,

I recently ordered and received a "Euro slim fitted shirt" from iTailor. Although I ordered a slim fit shirt it seems that I have received a regular fit shirt with a straight cut.

I contacted itailor two times and they are insisting that they sent me their slim fit version. However I spoke with a local tailor and he agreed with me that a straight cut has nothing to do with a slim fit cut.

I like the quality and fabric of the shirt, so I would like to order more, if they are able to make some proper slim fitted shirts.

Are your slim fitted shirts from itailor also have a straight cut? I appreciate every help.

maandag 14 februari 2011 @ 14:46:33 #288
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_92768639
Is er nu valentijn actie? Kreeg pas een mailtje maar was zelfde prijs als anders ipv 20 dollar. of 20 euro.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 14 februari 2011 @ 14:47:30 #289
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_92768681
Ja dus.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 14 februari 2011 @ 17:44:14 #290
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_92777280
Wat is die valentijnsactie dan precies?
Ook hoi !
pi_92777722
20 euro voor elk overhemd denk ik, ook de gekleurde.
  maandag 14 februari 2011 @ 18:36:20 #292
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_92779738
Nee alleen de effen zie ik nu.
pi_92829772
Jammer dat er geen manier is om je bestelling te tracken. Na 3 weken kreeg ik het overhemd binnen en ben er best tevreden over. Thanks ESLiRi voor de tip. ;)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 19:03:14 #294
259897 Sjef_Arie
Of gewoon Arie
pi_92830720
Ziet er mooi uit hoor!
Heb je de lengte gewoon zo opgemeten dat ie niet in de broek hoeft?
Of is dat een speciaal type?
En hoeveel heb je in totaal hiervoor betaald incl verzenden?
Zit er over te denken er ook een te laten maken.
pi_92836036
@Sjef_Arie

Is inderdaad opgemeten zodat ie niet in de broek gaat. Ik ben wat dat betreft wat vrij omgesprongen met de meetvoorschriften zoals die op de site uitgelegd zijn. Daar meten ze de lengte als schouder tot duim. Als je jezelf gaat opmeten moet je even de tips in deze thread doorlezen, daar heb ik veel aan gehad.

Uiteindelijk kwam ik incl. verzendkosten op ~33EUR.
pi_93055477
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:43 schreef thomasv1 het volgende:
Jammer dat er geen manier is om je bestelling te tracken. Na 3 weken kreeg ik het overhemd binnen en ben er best tevreden over. Thanks ESLiRi voor de tip. ;)[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je overhemd ziet er mooi uit, ik zie dat je je mouwen op kan stroopen.
Ik draag mijn overhemden voor mijn werk, als je zo uitrolt ziet dat er wel mooi uit?
pi_94768803
Ik heb een shirt besteld en betaald bij itailor.nl
Nu 2 weken later kan ik niet meer inloggen en wordt m'n emailadres niet herkent als 'n nieuw wachtwoord wil aanvragen.

Heeft iemand dezelfde ervaringen?
pi_94774520
Heb gister een shirt binnen gekregen, m'n eerste.

Helaas is hij de borst wat te klein, als je bijv. leunt op een tafel. Dus m'n volgende weet ik wel wat ik moet veranderen. Verder ben ik wel tevreden over de kwaliteit.
  donderdag 21 april 2011 @ 14:51:51 #299
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_95806696
Goh, voor 1 overhemd van de SuitSupply heb ik er 2 bij deze shop.

Maar hoe is 't met de kwaliteit? Ik draag ze dus met mijn pak.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_95876690
kwaliteit is bagger, je ziet dat er aan alle kanten beknibbeld wordt op kwaliteit. De stof, de knopen, de afwerking en de pasvorm. Wat mag je anders verwachten voor zo'n prijs en het feit dat een filipijntje aan de lopende band maathemden loopt te naaien voor 1 appel per uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')