ik denk dat dat wel goed zit!quote:Op maandag 15 november 2010 23:22 schreef Marcel87 het volgende:
Hey!
Ik heb van de week ook een overhemd hier besteld
Ik ben benieuwd! heb veel goede reacties gelezen...!
Enige twijfel die ik wel heb is: Ik heb betaald met CC.. en dan krijg je zo'n bevestigingsmailtje van een thaise betalingssite..
Nu weet ik dat ze in thailand e.d. de shirts maken... maar das het enige wat ik niet zo fijn vind eigenlijk... lijkt onbetrouwbaar in mijn ogen
Maar we wachten rustig af... zal wel ff duren voordat het shirt er is.
Hoelang duurde het bij jullie gemiddeld?
Daar houden we je aanquote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef Mekkerek het volgende:
Zodra alles binnen is(duurt uiteraard ngo wel even) maak ik wel foto's
Ik draag voor mijn werk altijd overhemden en dit lijkt me wel wat om te proberen, zeker als je zelf kan opmeten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:38 schreef timelezz het volgende:
Ik had gewoon strak gemeten, alleen iets speling bij mn onderbuik.
Nu mn hemd is binnengekomen heb ik hem 1x gewassen en daarna gepast en een nieuwe besteld.
Hierbij heb bij mn nek +1 cm
en bij mn schouders, borst en buik - 1cm
tov mijn 1e bestelling
zoals jij het aangeeft zou ik idd voor de slim fit optie kiezen en dan gewoon de aanwijzingen volgen die Itailor aangeeft.quote:moet je als je het overhemd een beetje slim-fit/strak wil laten zitten de exacte maten opmeten of juist zoals hierboven staat omschreven bij mn schouders, borst en buik - 1cm?[/b]b.v.d.
Ziet er tof uit. Klopt het dat ze die contrast bloemetjes niet meer hebben? Kan ze niet vinden bij Itailor althansquote:Op donderdag 30 december 2010 10:25 schreef rioohhh het volgende:
Gisteren kwam ik thuis en stak er een grote envelop half uit mijn brievenbus.. Mooi opgelost door de post, zo kan er tenminste echt niets meer bij en had iemand dat overhemd er zo uit kunnen vissen...
Maarja.. Ik heb hem iig binnen en de kwaliteit valt me echt 200% mee! De maat is perfect, alleen een beetje te lang maar dat verander ik wel bij een volgende bestelling!
Ik heb gekozen voor een getailleerd model en dat valt ook prima.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt, ik heb even gekeken en er staan nu allemaal andere stoffen bij.. Jammer, deze zijn (vind ik dan) leuker dan de gene die er nu zijn..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:28 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ziet er tof uit. Klopt het dat ze die contrast bloemetjes niet meer hebben? Kan ze niet vinden bij Itailor althans
Welke kraag heb je bij dit shirt gekozen ?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:25 schreef rioohhh het volgende:
Gisteren kwam ik thuis ..blabla... valt ook prima.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |