Heb al honderden keren spullen uit Azië laten komen en nog nooit invoerbelasting hoeven betalen. Vaak ook alleen met duurdere spullen dat je het risico loopt dat ze je pakje er tussenuit pikken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:20 schreef Goose84 het volgende:
ik zit er ook over te denken om een shirt te kopen maar ik was wel nieuwsgierig of er toch vaak nog belasting over word verrekend of dat dit bijna nooit voor komt?
Is ook omdat ze altijd per stuk verzonden worden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel stom dat je dan ook 3x verzendkosten moet betalen, maar ja, t blijft goedkoop.
Je bedoelt darts? Die staan gewoon als optie vermeld en zijn zeker niet standaard. Ik hoef ze normaal gesproken niet. Verder vind ik darts ook alleen staan op effen shirts aangezien je anders het patroon/streepje verneukt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:18 schreef niyeezi het volgende:
Nee dat zijn plooien, geen stiksels om in te nemen
Vind het vreemd dat 'Niyeezi' zich registreert, alleen in dit topic een negatieve ervaring post, deze niet onderbouwd en vervolgens het account niet meer gebruikt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:13 schreef Inlognaam het volgende:
Ik wil foto's zien!
Zit toch nog beetje te twijfelen namelijk, zeker na de ervaring van Niyeezi.
Trek je daar niks van aan. Voor het geld moet je het gewoon een keer proberen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:13 schreef Inlognaam het volgende:
Ik wil foto's zien!
Zit toch nog beetje te twijfelen namelijk, zeker na de ervaring van Niyeezi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |