Je kunt kiezen voor een ander soort 'cut' in de rug. Da's in de 3D-designer puntje 2.3 'Back'.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, de enige plek waar het een beetje knelt is bij mijn oksels. Maar moet ik dan bij chest of bij shoulders wat meer ruimte opgeven?
Lastig, al die keuzes.
De borstmaat iets groter.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, de enige plek waar het een beetje knelt is bij mijn oksels. Maar moet ik dan bij chest of bij shoulders wat meer ruimte opgeven?
Lastig, al die keuzes.
Is het al duidelijk of hij hier weer mag posten? En wij hier dus vragen aan hem kunnen stellen?quote:Op zondag 19 september 2010 09:00 schreef Mylene het volgende:
Ik verzocht hem eerder in het topic om in zijn posts niet te linken naar zijn site omdat het spammen is. Als hij dan toch doorgaat krijgt hij een ban.
Maar goed, ik heb een PM gestuurd naar Biogarde om de ban te herzien.
Je schiet een beetje door in je verhaal. Zo erg dat ik eigenlijk al helemaal geen trek meer heb om te antwoorden. We zijn je 0,0 verschuldigd qua antwoord, maar goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:19 schreef Dionysius85 het volgende:
Sneu hoor. Is er ook een mogelijkheid dat jij, of een andere mod, dit even verder toelicht? Dat is mijns inziens wel redelijk gezien het feit dat de laatste informatie in dit topic betreft dat jij (Mylene) Biogarde gaat vragen de ban te herzien. Verder worden wij hier in het ongewisse gelaten en is er volgens mij ook niemand op de hoogte van heldere en duidelijke regels m.b.t. webcare.
Dit topic en de interactie tussen de posters en itailor roeleerde gewoon. Dat is nu kapot en dat moet enkel het gevolg zijn van het posten van de link naar itailor.com door itailor? Het lijkt mij dat een waarschuwing, eventueel gevolgd door een tijdelijke ban bij herhaling, en duidelijke communicatie van de regels prima afdoende maatregelen moeten zijn. Nu is de tijdelijke ban geen tijdelijke ban meer maar mag de beste man nooit en te nimmer meer posten. Het gaat dus om de centjes ofzo? Ik begrijp het niet, en met mij anderen ook niet kan ik mij zo voorstellen. Explain please.
quote:Op woensdag 29 september 2010 18:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wij zijn jou 0,0 verantwoording verschuldigd.
Komt er lulliger uit dan ik het bedoel. Maar ik wil alleen maar zeggen dat ik de regels niet maak. En als wij ze naleven, dan kun je er als user niet zo heel veel mee. Ook dat klinkt lullig, maar nogmaals, ik maak de regels niet. Dus mocht je aanstoot nemen, don't.quote:
Heb ik ook, trekt ook veel op de rug, en bij oksels. Ook center pleats in mijn shirt. Misschien maar niks aan vinken volgende keer.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:11 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Je kunt kiezen voor een ander soort 'cut' in de rug. Da's in de 3D-designer puntje 2.3 'Back'.
Ik koos voor de 'center pleats' en ik vond het ook iets teveel trekken.
De suggestie om van FOK! een platform te maken júist voor webcare is niet in goede aarde gevallen begrijp ik? Of wordt daar nog over gedacht?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Komt er lulliger uit dan ik het bedoel. Maar ik wil alleen maar zeggen dat ik de regels niet maak. En als wij ze naleven, dan kun je er als user niet zo heel veel mee. Ook dat klinkt lullig, maar nogmaals, ik maak de regels niet. Dus mocht je aanstoot nemen, don't.
Ligt al langer dan een week bij de PR/een A. Maar het moet dan wel van twee kanten komen. Maar het is niet dat we blind zijn voor webcare. Maar dit is een verhaal op zichzelf. Dus we zijn bezig, wellicht komt er nog iets moois uit.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:10 schreef Roönaän het volgende:
[..]
De suggestie om van FOK! een platform te maken júist voor webcare is niet in goede aarde gevallen begrijp ik? Of wordt daar nog over gedacht?
Op zich vrij weinig, ik vond het alleen apart als die datum een week voorruit geplant staat omdat het maatwerk betreft. Dus dacht wie weet reageert er iemand die zegt 'ik kreeg mijn hemden paar dagen voor of na die datum'quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:30 schreef Roönaän het volgende:
Wat is er onduidelijk aan de term "Shipping date"?
Heb al honderden keren spullen uit Azië laten komen en nog nooit invoerbelasting hoeven betalen. Vaak ook alleen met duurdere spullen dat je het risico loopt dat ze je pakje er tussenuit pikken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:20 schreef Goose84 het volgende:
ik zit er ook over te denken om een shirt te kopen maar ik was wel nieuwsgierig of er toch vaak nog belasting over word verrekend of dat dit bijna nooit voor komt?
Is ook omdat ze altijd per stuk verzonden worden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel stom dat je dan ook 3x verzendkosten moet betalen, maar ja, t blijft goedkoop.
Je bedoelt darts? Die staan gewoon als optie vermeld en zijn zeker niet standaard. Ik hoef ze normaal gesproken niet. Verder vind ik darts ook alleen staan op effen shirts aangezien je anders het patroon/streepje verneukt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:18 schreef niyeezi het volgende:
Nee dat zijn plooien, geen stiksels om in te nemen
Vind het vreemd dat 'Niyeezi' zich registreert, alleen in dit topic een negatieve ervaring post, deze niet onderbouwd en vervolgens het account niet meer gebruikt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:13 schreef Inlognaam het volgende:
Ik wil foto's zien!
Zit toch nog beetje te twijfelen namelijk, zeker na de ervaring van Niyeezi.
Trek je daar niks van aan. Voor het geld moet je het gewoon een keer proberen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:13 schreef Inlognaam het volgende:
Ik wil foto's zien!
Zit toch nog beetje te twijfelen namelijk, zeker na de ervaring van Niyeezi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |