abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135576035
Eergisteren heb ik mijn overhemd binnengekregen. Mijn eerste bestelling, een simpel zwart overhemd met een contrastkleur aan de binnenkant van de boorden, fungeert als soort proefbestelling.
De afwerking en kwaliteit zijn erg goed. De stof is degelijk, de naden zijn mooi afgewerkt en het geheel voelt prettig aan.
Helemaal perfect is het shirt niet, de maatvoering moet nog wat aangepast worden. Als je de aanwijzingen op de website volgt wordt het geheel wat aan de krappe kant. Misschien ligt dat aan mijn bouw (lang en mager) maar ik mis wat speling op borsthoogte/ in het achterpand. Gelukkig is het nog wel zonder problemen te dragen.

Al met al zeker een succes, en ook zeer zeker voor herhaling vatbaar! ^O^
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_135634578
Een kleine aanvulling/waarschuwin: na contact met de klantenservice (die overigens uitstekende hulp biedt) mailden ze mijn inloggegevens nog een keer. Het blijkt dat ze wachtwoorden onversleuteld opslaan (of in ieder geval kunnen ze het weer leesbaar maken).
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:42:12 #103
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_144586647
Interessant topic, kwam de site toevallig tegen. Misschien de moeite waard om ook eens te proberen, aangezien bij standaard maten vaak het boord te krap wordt of juist de schouders te breed.. Als ik jullie verhalen lees is het wel een gokje waard dus. Binnenkort maar eens wat proberen, al vind ik de kleuren van de stoffen nog wat beperkt. Een zakelijke lichtblauwe zou mij wel goed uitkomen eigenlijk.
  zaterdag 1 november 2014 @ 18:16:07 #104
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_146190659
Net een overhemd besteld, ben heeeeeel benieuwd!
pi_146214744
Het enige wat een uitdaging is, is de maatvoering. Qua kwaliteit zit het allemaal prima in elkaar, maar de meest optimale maatvoering is een klein gokje. Ik heb zelf het eerste overhemd gebruikt als test, de tweede en derde zaten perfect.
pi_146215971
Wops, was dit helemaal vergeten.

Ik heb mijn 'pak' een tijd geleden binnengekregen. Eerste opmerking: broek zou ik sterk afraden. Zeer dunne stof, erg wijd. Ik kon tijdens mijn bestelling niet zo veel maten doorgeven voor de broek, dus grote kans dat deze niet goed past. De stof voelt erg goedkoop aan en heel glad. Totaal anders dan het jasje. Ik zou dus alleen het jasje bestellen en proberen een broek te vinden in dezelfde kleur, of deze te laten maken.

Over het jasje ben ik wel tevreden. Past goed, goed gehouden aan de doorgegeven maten die ik heb doorgegeven. De kwaliteit van de stof zou ik denk ik gelijkstellen aan de kwaliteit van de pakken van WE. Het ziet er wel mooi uit en er zaten geen vouwen oid in mijn jasje toen het aankwam. De stof van het jasje is dikker. Alles is mooi afgewerkt, netjes genaaid, geen loszittende draadjes. De knopen zijn wel duidelijk van kunststof :P voor de prijs vind ik het prima.
  zondag 30 november 2014 @ 10:23:05 #107
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_147141180
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:16 schreef PLAE@ het volgende:
Net een overhemd besteld, ben heeeeeel benieuwd!
En binnen, de mouw is een cm te lang, even kijken wie dat voor een redelijk prijsje kan verbouwen.
Verder zit het als gegoten en het lijkt ook een goede kwaliteit stof te zijn!

En dat voor EUR 20 + 10 verzendkosten, betaal daar normaal 100-115 voor.
pi_147141649
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 10:23 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

En binnen, de mouw is een cm te lang, even kijken wie dat voor een redelijk prijsje kan verbouwen.
Verder zit het als gegoten en het lijkt ook een goede kwaliteit stof te zijn!

En dat voor EUR 20 + 10 verzendkosten, betaal daar normaal 100-115 voor.
Heeft iTailor het een centimeter te lang gemaakt of heb je een centimeter teveel opgegeven? Mijn ervaring met de klantenservice is dat ze heel behulpzaam zijn, dus in het tweede geval kun je altijd vragen wat ze voor je kunnen doen.
  zondag 30 november 2014 @ 16:13:05 #109
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_147150600
Denk dat het mijn eigen fout is maar zal het nog eens even nameten, dank voor de tip!
pi_147386789
Nou ik heb ook een bestelling geplaatst, mede door de goede reacties hier.
Ik ben wel meteen in het diepe gesprongen, en heb een 3 delig pak met overhemd genomen.

Ik bericht over een week of 5 wel hoe het is gegaan :)
pi_148418960
Nou de broek is gisteren binnen gekomen, en is eigenlijk helemaal goed :)
Je merkt dat de broek precies op maat is gemaakt, wat wel goed is vanwege mijn lengte.
Kwaliteit is ook ok.

Als de rest ook zo is binnenkomt heb ik een goed pak.
Mijn enige angst is alleen dat we iets verkeerd hebben gemeten, maar dat zullen we in de aankomende dagen zien
pi_148660756
Voor 20 eur overhemd op maat? Kan ik zo mijn suitsupply maten invoeren van extra slim fit? Te mooi om waar te zijn?
pi_148664985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:21 schreef Maryn. het volgende:
Voor 20 eur overhemd op maat? Kan ik zo mijn suitsupply maten invoeren van extra slim fit? Te mooi om waar te zijn?
De 20 euro is voor een standaard, effen overhemd. Daarbij komen de verzend/bestelkosten van 10 euro.
Ik zou de opmeetinstructies van Itailor even bekijken om te bepalen of je maten van Suitsupply daar mee overeenkomen. Itailor heeft zowel slim fit als regular fit, mijn eerste overhemd was slim fit maar bleek toch echt wat te krap. Ik had er al wel rekening gehouden dat de eerste meer een test was dan echt bruikbaar. Nu heb ik de juiste maten voor alle komende overhemden. Voor de prijzen hoef je een testbestelling niet te laten. :)
pi_148665832
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:21 schreef Maryn. het volgende:
In de praktijk wordt het idd wat duurder, zoals WheeleE al zei, maar het blijft erg goedkoop.
Voor mij pakte het goed uit, overhemd zit erg goed, en kwaliteit + afwerking is ook meer dan redelijk.
Zeker veel waar voor je geld.
Hier een klein fotootje, helaas geen totaal shot, alleen de das is niet van Itailor,

pi_148734303
quote:
14s.gif Op woensdag 14 januari 2015 08:52 schreef Xlarge het volgende:

[..]

In de praktijk wordt het idd wat duurder, zoals WheeleE al zei, maar het blijft erg goedkoop.
Voor mij pakte het goed uit, overhemd zit erg goed, en kwaliteit + afwerking is ook meer dan redelijk.
Zeker veel waar voor je geld.
Hier een klein fotootje, helaas geen totaal shot, alleen de das is niet van Itailor,

[ afbeelding ]
Kun je ook een foto maken alleen van het overhemd?
Hoeveel was jij in totaal kwijt ongeveer?
pi_148740576
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 23:51 schreef Maryn. het volgende:

[..]

Kun je ook een foto maken alleen van het overhemd?
Hoeveel was jij in totaal kwijt ongeveer?
ik zal van het weekend een kijken of ik een foto voor je kan maken.
Ik was met verzendkosten rond de 280 euro kwijt.
Maar dat is dan wel voor een 3 delig pak, en overhemd.

Alleen een overhemd moet kunnen voor een paar tientjes geloof ik .
pi_148872937
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 10:15 schreef Xlarge het volgende:

[..]

ik zal van het weekend een kijken of ik een foto voor je kan maken.
Ik was met verzendkosten rond de 280 euro kwijt.
Maar dat is dan wel voor een 3 delig pak, en overhemd.

Alleen een overhemd moet kunnen voor een paar tientjes geloof ik .
En geen extra kosten aan de deur?
Zoek iets aparts wat wss voor eenmalig is..Itailor lijkt mij een mooi oplossing..
maandje moeten wachten tot je alles binnen had?
pi_148875599
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 13:47 schreef tuony het volgende:

[..]

En geen extra kosten aan de deur?
Zoek iets aparts wat wss voor eenmalig is..Itailor lijkt mij een mooi oplossing..
maandje moeten wachten tot je alles binnen had?
inderdaad geen extra kosten.
Wat mij opviel is dat er op elk pakketje een nota zat, met het bedrag zichtbaar, dit waren vreemde bedragen,net onder de 22 euro, dus het jasje kostte 21.50 euro bv.
later las ik dat boven de 22 euro invoer kosten betaald moeten worden, ik weet niet of Itailor daar zo op heeft ingespeeld, maar het lijkt er wel op.

En het duurde een maandje inderdaad voordat ik alles binnen had, 4 pakketjes voor mij, verspreid over 3 dagen
pi_150904636
Zo, even dit topic uit het stof halen.

Onlangs heb ik ook een overhemd en stropdas op maat besteld bij Itailor.

Heb eerst zelf alles opgemeten, daarna laten doen door mijn vriendin. Zat wat verschil tussen, mijn vriendin had het e.e.a. wat ruimer. Deze maten maar gekozen, liever te ruim dan te krap.

Heb gekozen voor euro slimfit, maar ben bang dat dit geen goede keuze geweest is. Ik las in dit topic dat dit vaak toch iets TE slim valt. En ik heb een wat grovere bouw..

Ben benieuwd wanneer het binnen komt. Overhemd was totaal iets van 35 euro. Wat is jullie ervaring met het verzenden? Moet je vaak btw betalen op overhemden van deze prijs? Of beginnen ze daar niet eens aan bij de douane?
pi_150904727
Het hangt een beetje van je lichaamsbouw af of slimfit echt te krap is of niet. Als je regular fit kiest met de juiste maten heb je hetzelfde resultaat.

Voor wat betreft de btw/douanekosten, ze zetten altijd een waarde van 20 euro op het formulier. Volgens mij is dat net onder de invoerrechtenlimiet. Ik heb bij geen van mijn 6 overhemden hoeven bij te betalen.
pi_151604696
Ik draag mijn iTailor shirt eigenlijk nooit. Afwerking, kwaliteit van de stof etc. is zeer beneden niveau vergeleken met bijvoorbeeld de goedkoopste SuitSupply shirts. Geef liever wat meer geld uit.
pi_151669243
Ik heb mijn overhemd binnen. Ziet er goed uit! :7

Wat IkBenSjoerd hierboven zegt herken ik totaal niet. Stof en afwerking is prima! Gewoon vergelijkbaar met merk overhemden.

Pasvorm (op maat gemaakt) is prima. Her en der wat aanpassingen voor mijn volgende overhemd.

Ben zo tevree, dat ik meteen een nieuwe heb besteld, met de aangepaste maatvoering! Ik ben weer zeer benieuwd.

Ik zal snel een foto posten.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:03:10 #123
299259 AWW
Alles willen weten!
pi_155434121
Geen idee wat IkBenSjoerd heeft besteld, maar ik herken dit inderdaad ook totaal niet.

Inmiddels heb ik zo'n 40 shirts en jasjes en ze zijn allemaal even mooi. De eerste moet je even bestellen om te "passen", dan even je maten wijzigen en vanaf dat moment ontvang je alleen maar prachtige shirts en andere kleding. Echt de moeite waard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')