En binnen, de mouw is een cm te lang, even kijken wie dat voor een redelijk prijsje kan verbouwen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:16 schreef PLAE@ het volgende:
Net een overhemd besteld, ben heeeeeel benieuwd!
Heeft iTailor het een centimeter te lang gemaakt of heb je een centimeter teveel opgegeven? Mijn ervaring met de klantenservice is dat ze heel behulpzaam zijn, dus in het tweede geval kun je altijd vragen wat ze voor je kunnen doen.quote:Op zondag 30 november 2014 10:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
En binnen, de mouw is een cm te lang, even kijken wie dat voor een redelijk prijsje kan verbouwen.
Verder zit het als gegoten en het lijkt ook een goede kwaliteit stof te zijn!
En dat voor EUR 20 + 10 verzendkosten, betaal daar normaal 100-115 voor.
De 20 euro is voor een standaard, effen overhemd. Daarbij komen de verzend/bestelkosten van 10 euro.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:21 schreef Maryn. het volgende:
Voor 20 eur overhemd op maat? Kan ik zo mijn suitsupply maten invoeren van extra slim fit? Te mooi om waar te zijn?
In de praktijk wordt het idd wat duurder, zoals WheeleE al zei, maar het blijft erg goedkoop.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:21 schreef Maryn. het volgende:
Voor 20 eur overhemd op maat? Kan ik zo mijn suitsupply maten invoeren van extra slim fit? Te mooi om waar te zijn?
Kun je ook een foto maken alleen van het overhemd?quote:Op woensdag 14 januari 2015 08:52 schreef Xlarge het volgende:
[..]
In de praktijk wordt het idd wat duurder, zoals WheeleE al zei, maar het blijft erg goedkoop.
Voor mij pakte het goed uit, overhemd zit erg goed, en kwaliteit + afwerking is ook meer dan redelijk.
Zeker veel waar voor je geld.
Hier een klein fotootje, helaas geen totaal shot, alleen de das is niet van Itailor,
[ afbeelding ]
ik zal van het weekend een kijken of ik een foto voor je kan maken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:51 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Kun je ook een foto maken alleen van het overhemd?
Hoeveel was jij in totaal kwijt ongeveer?
En geen extra kosten aan de deur?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:15 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik zal van het weekend een kijken of ik een foto voor je kan maken.
Ik was met verzendkosten rond de 280 euro kwijt.
Maar dat is dan wel voor een 3 delig pak, en overhemd.
Alleen een overhemd moet kunnen voor een paar tientjes geloof ik .
inderdaad geen extra kosten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:47 schreef tuony het volgende:
[..]
En geen extra kosten aan de deur?
Zoek iets aparts wat wss voor eenmalig is..Itailor lijkt mij een mooi oplossing..
maandje moeten wachten tot je alles binnen had?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |