abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86733387
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, de enige plek waar het een beetje knelt is bij mijn oksels. Maar moet ik dan bij chest of bij shoulders wat meer ruimte opgeven?

Lastig, al die keuzes.
Je kunt kiezen voor een ander soort 'cut' in de rug. Da's in de 3D-designer puntje 2.3 'Back'.
Ik koos voor de 'center pleats' en ik vond het ook iets teveel trekken.
pi_86736795
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, de enige plek waar het een beetje knelt is bij mijn oksels. Maar moet ik dan bij chest of bij shoulders wat meer ruimte opgeven?

Lastig, al die keuzes.
De borstmaat iets groter.
Ik neem aan dat de naad netjes op de punt van de schouder valt? Als dat niet zo is zou je die ook nog kunnen veranderen.
pi_86973155
quote:
Op zondag 19 september 2010 09:00 schreef Mylene het volgende:
Ik verzocht hem eerder in het topic om in zijn posts niet te linken naar zijn site omdat het spammen is. Als hij dan toch doorgaat krijgt hij een ban.

Maar goed, ik heb een PM gestuurd naar Biogarde om de ban te herzien.
Is het al duidelijk of hij hier weer mag posten? En wij hier dus vragen aan hem kunnen stellen?
pi_86984308
Hij mag niet meer posten.
pi_86987353
Sneu hoor. Is er ook een mogelijkheid dat jij, of een andere mod, dit even verder toelicht? Dat is mijns inziens wel redelijk gezien het feit dat de laatste informatie in dit topic betreft dat jij (Mylene) Biogarde gaat vragen de ban te herzien. Verder worden wij hier in het ongewisse gelaten en is er volgens mij ook niemand op de hoogte van heldere en duidelijke regels m.b.t. webcare.

Dit topic en de interactie tussen de posters en itailor roeleerde gewoon. Dat is nu kapot en dat moet enkel het gevolg zijn van het posten van de link naar itailor.com door itailor? Het lijkt mij dat een waarschuwing, eventueel gevolgd door een tijdelijke ban bij herhaling, en duidelijke communicatie van de regels prima afdoende maatregelen moeten zijn. Nu is de tijdelijke ban geen tijdelijke ban meer maar mag de beste man nooit en te nimmer meer posten. Het gaat dus om de centjes ofzo? Ik begrijp het niet, en met mij anderen ook niet kan ik mij zo voorstellen. Explain please.
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
  woensdag 29 september 2010 @ 18:46:36 #206
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_86990470
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:19 schreef Dionysius85 het volgende:
Sneu hoor. Is er ook een mogelijkheid dat jij, of een andere mod, dit even verder toelicht? Dat is mijns inziens wel redelijk gezien het feit dat de laatste informatie in dit topic betreft dat jij (Mylene) Biogarde gaat vragen de ban te herzien. Verder worden wij hier in het ongewisse gelaten en is er volgens mij ook niemand op de hoogte van heldere en duidelijke regels m.b.t. webcare.

Dit topic en de interactie tussen de posters en itailor roeleerde gewoon. Dat is nu kapot en dat moet enkel het gevolg zijn van het posten van de link naar itailor.com door itailor? Het lijkt mij dat een waarschuwing, eventueel gevolgd door een tijdelijke ban bij herhaling, en duidelijke communicatie van de regels prima afdoende maatregelen moeten zijn. Nu is de tijdelijke ban geen tijdelijke ban meer maar mag de beste man nooit en te nimmer meer posten. Het gaat dus om de centjes ofzo? Ik begrijp het niet, en met mij anderen ook niet kan ik mij zo voorstellen. Explain please.
Je schiet een beetje door in je verhaal. Zo erg dat ik eigenlijk al helemaal geen trek meer heb om te antwoorden. We zijn je 0,0 verschuldigd qua antwoord, maar goed.

Hij heeft dezelfde behandeling gehad als ieder ander. Gaat niet om geld, niet om wie hij is etc etc. Het ligt iig bij een Admin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Biogarde op 29-09-2010 18:59:37 ]
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_86990824
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:46 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Wij zijn jou 0,0 verantwoording verschuldigd.
^O^ lekkere opmerking maat
  woensdag 29 september 2010 @ 19:02:46 #208
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_86991087
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:55 schreef KKoningKarel het volgende:

[..]

^O^ lekkere opmerking maat
Komt er lulliger uit dan ik het bedoel. Maar ik wil alleen maar zeggen dat ik de regels niet maak. En als wij ze naleven, dan kun je er als user niet zo heel veel mee. Ook dat klinkt lullig, maar nogmaals, ik maak de regels niet. Dus mocht je aanstoot nemen, don't.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_86998989
Allereerst, begrijp mijn verzoek niet verkeerd s.v.p.. Ik vraag ook niemand om verantwoording af te leggen, maar ik vind de situatie gewoon jammer en onduidelijk en vraag derhalve om een toelichting. Let wel ik vráág en verplicht dus niemand tot iets en acht niemand ter verantwoording verantwoordelijk. Maar kijk eens naar de situatie;

Het laatste nieuws voor mij en de overige posters hier was namelijk dat itailor tijdelijk gebanned was n.a.v. het posten van zijn url en aangeraden was even in gesprek te gaan met Fok!. Wij even afwachten dus. Als vervolgens enige tijd later de vraag gesteld wordt of er al duidelijkheid is omtrent zijn ban, valt hier te lezen dat "Hij mag niet meer posten.".

Natuurlijk zijn er regels op zo'n forum en daar wil ik mij ook helemaal niet mee bemoeien. Maar er heerst nu gewoon onduidelijkheid, iets wat nooit de bedoeling kan zijn van regels toch? Het zou jullie sieren de beslissing nogmaals te overwegen of nader toe te lichten teneinde de onduidelijkheid weg te nemen.

Dit was nou juist zo'n leuk voorbeeld van echte webcare! Gericht op het helpen en adviseren van de klant in tegenstelling tot andere webcare welke vaak simpelweg gebruikt wordt als damage control.
pi_87003982
Er is nooit sprake geweest van een tijdelijke ban. Ik heb Itailor welkom geheten op FOK! en hem vriendelijk verzocht om niet te spammen. Als hij daarmee doorgaat is het gewoon einde oefening. Iemand die spamt krijgt nooit een tijdelijke ban. Of hij hier nu wel of niet aan webcare doet. Daar komt het uiteindelijk op neer.

Wat ons betreft is de discussie nu wel klaar. We zijn nu wel duidelijk genoeg geweest.

Dus vanaf nu graag weer ontopic, ervaringen met Itailoronline.
pi_87003993
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:11 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Je kunt kiezen voor een ander soort 'cut' in de rug. Da's in de 3D-designer puntje 2.3 'Back'.
Ik koos voor de 'center pleats' en ik vond het ook iets teveel trekken.
Heb ik ook, trekt ook veel op de rug, en bij oksels. Ook center pleats in mijn shirt. Misschien maar niks aan vinken volgende keer.
pi_87004436
Ik heb niet gekozen voor een cut in de rug, bevalt me prima.
pi_87008345

OT: Morgen schiet ik als ik er aan toe kom trouwens even wat fotootjes van het shirt.

[ Bericht 43% gewijzigd door Mylene op 30-09-2010 02:10:47 (offtopic) ]
pi_87008672
Topic opgeschoond. Dit is de laatste waarschuwing. Wat houdt dat concreet in? Heel simpel, om ontopic te gaan.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mylene op 30-09-2010 08:33:53 ]
pi_87010655
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:02 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Komt er lulliger uit dan ik het bedoel. Maar ik wil alleen maar zeggen dat ik de regels niet maak. En als wij ze naleven, dan kun je er als user niet zo heel veel mee. Ook dat klinkt lullig, maar nogmaals, ik maak de regels niet. Dus mocht je aanstoot nemen, don't.
De suggestie om van FOK! een platform te maken júist voor webcare is niet in goede aarde gevallen begrijp ik? Of wordt daar nog over gedacht?
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 00:09:36 #216
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_87046769
Tja, Fok! verdient er kennelijk niet mee. Dan mag het niet...

Per 4 oktober gaat de prijs kennelijk omhoog :( Net nu ik overweeg ook maar eens wat te gaan bestellen. Ik wil er eerst een gaan bestellen, kijken of de pasvorm goed is en dan evt nog een hele rits. Dat gaat 'm vrees ik toch niet meer worden :(
Ook hoi !
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 03:49:14 #217
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_87049272
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:10 schreef Roönaän het volgende:

[..]

De suggestie om van FOK! een platform te maken júist voor webcare is niet in goede aarde gevallen begrijp ik? Of wordt daar nog over gedacht?
Ligt al langer dan een week bij de PR/een A. Maar het moet dan wel van twee kanten komen. Maar het is niet dat we blind zijn voor webcare. Maar dit is een verhaal op zichzelf. Dus we zijn bezig, wellicht komt er nog iets moois uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Biogarde op 01-10-2010 03:54:37 ]
pi_87201003
Heb op 23 september 2 overhemden besteld! Heb al eens eerder een maathemd besteld in een winkel en ben erg benieuwd naar de verschillen qua pasvorm en kwaliteit.

Wanneer ik inlog op de itailor site geeft hij aan bij Shipping date 11 en 12 oktober. Is dit de datum waarop ze verwachten die hemden te gaan versturen of is dat de datum dat ik de hemden zou moeten ontvangen?
pi_87201654
Wat is er onduidelijk aan de term "Shipping date"?
pi_87201910
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 11:30 schreef Roönaän het volgende:
Wat is er onduidelijk aan de term "Shipping date"?
Op zich vrij weinig, ik vond het alleen apart als die datum een week voorruit geplant staat omdat het maatwerk betreft. Dus dacht wie weet reageert er iemand die zegt 'ik kreeg mijn hemden paar dagen voor of na die datum'
pi_87212120
Bij mij was de shipping dat daadwerkelijk de datum waarop het shirt verzonden was, deze lag dus niet in de toekomst. Het lijkt er dus op dat ze dit aangepast hebben en nu in het voren kunnen aangeven wanneer ze (denken) het shirt te kunnen verzenden; opzich wel fijn.

Tussen de verzend- en ontvangstdatum lag bij mij -en volgens mij de meesten hier- ongeveer een weekje.
pi_87223621
thnx voor je reactie, met een beetje geluk heb ik ze met een week of 2 dan.
Zag vandaag trouwens dat de prijs voor een wit hemd wel op 19.95 is blijven staan, jammer dat ik nu net eerst een witte heb besteld 8)7
pi_87362675
ik zit er ook over te denken om een shirt te kopen maar ik was wel nieuwsgierig of er toch vaak nog belasting over word verrekend of dat dit bijna nooit voor komt?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:38:20 #224
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_87363168
Ik had de verkeerde mouw gekozen en nu moet ik manchetknopen hebben :D
Verder een leuk overhemd wat ik besteld heb.
Ook redelijk uitgemeten.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:58:48 #225
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_87363762
Ah, ik had er afgelopen week 3 besteld en nu zijn de prijzen omhoog gegaan, dat is natuurlijk altijd leuk.

Wel stom dat je dan ook 3x verzendkosten moet betalen, maar ja, t blijft goedkoop.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')