ik denk dat dat wel goed zit!quote:Op maandag 15 november 2010 23:22 schreef Marcel87 het volgende:
Hey!
Ik heb van de week ook een overhemd hier besteld
Ik ben benieuwd! heb veel goede reacties gelezen...!
Enige twijfel die ik wel heb is: Ik heb betaald met CC.. en dan krijg je zo'n bevestigingsmailtje van een thaise betalingssite..
Nu weet ik dat ze in thailand e.d. de shirts maken... maar das het enige wat ik niet zo fijn vind eigenlijk... lijkt onbetrouwbaar in mijn ogen
Maar we wachten rustig af... zal wel ff duren voordat het shirt er is.
Hoelang duurde het bij jullie gemiddeld?
Daar houden we je aanquote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef Mekkerek het volgende:
Zodra alles binnen is(duurt uiteraard ngo wel even) maak ik wel foto's
Ik draag voor mijn werk altijd overhemden en dit lijkt me wel wat om te proberen, zeker als je zelf kan opmeten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:38 schreef timelezz het volgende:
Ik had gewoon strak gemeten, alleen iets speling bij mn onderbuik.
Nu mn hemd is binnengekomen heb ik hem 1x gewassen en daarna gepast en een nieuwe besteld.
Hierbij heb bij mn nek +1 cm
en bij mn schouders, borst en buik - 1cm
tov mijn 1e bestelling
zoals jij het aangeeft zou ik idd voor de slim fit optie kiezen en dan gewoon de aanwijzingen volgen die Itailor aangeeft.quote:moet je als je het overhemd een beetje slim-fit/strak wil laten zitten de exacte maten opmeten of juist zoals hierboven staat omschreven bij mn schouders, borst en buik - 1cm?[/b]b.v.d.
Ziet er tof uit. Klopt het dat ze die contrast bloemetjes niet meer hebben? Kan ze niet vinden bij Itailor althansquote:Op donderdag 30 december 2010 10:25 schreef rioohhh het volgende:
Gisteren kwam ik thuis en stak er een grote envelop half uit mijn brievenbus.. Mooi opgelost door de post, zo kan er tenminste echt niets meer bij en had iemand dat overhemd er zo uit kunnen vissen...
Maarja.. Ik heb hem iig binnen en de kwaliteit valt me echt 200% mee! De maat is perfect, alleen een beetje te lang maar dat verander ik wel bij een volgende bestelling!
Ik heb gekozen voor een getailleerd model en dat valt ook prima.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt, ik heb even gekeken en er staan nu allemaal andere stoffen bij.. Jammer, deze zijn (vind ik dan) leuker dan de gene die er nu zijn..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:28 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ziet er tof uit. Klopt het dat ze die contrast bloemetjes niet meer hebben? Kan ze niet vinden bij Itailor althans
Welke kraag heb je bij dit shirt gekozen ?quote:Op donderdag 30 december 2010 10:25 schreef rioohhh het volgende:
Gisteren kwam ik thuis ..blabla... valt ook prima.
[ afbeelding ]
De hidden button collarquote:Op zondag 9 januari 2011 00:37 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Welke kraag heb je bij dit shirt gekozen ?
Ben het met je eens dat het inderdaad wat de wijd is bij de armen. Maar die maat kan je toch helemaal niet opgeven?quote:
Wauw, deze vind ik echt heel mooi. Jammer dat ze dat contrast niet meer hebben..quote:Op donderdag 30 december 2010 10:25 schreef rioohhh het volgende:
Gisteren kwam ik thuis en stak er een grote envelop half uit mijn brievenbus.. Mooi opgelost door de post, zo kan er tenminste echt niets meer bij en had iemand dat overhemd er zo uit kunnen vissen...
Maarja.. Ik heb hem iig binnen en de kwaliteit valt me echt 200% mee! De maat is perfect, alleen een beetje te lang maar dat verander ik wel bij een volgende bestelling!
Ik heb gekozen voor een getailleerd model en dat valt ook prima.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekke vraag misschien, maar ben je erg fors?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:23 schreef Seabass het volgende:
Ik heb gisteren een overhemd besteld. Vandaag pas dit topic gevonden
Ben erg benieuwd naar de kwaliteit. Ik heb gekozen voor een wit overhemd met een paarse binnenkleur, paarse buttonholes en zwarte knopen.
[ afbeelding ]
Ik ben helaas de afgelopen jaren behoorlijk aangekomen ivm te comfortabel levenquote:Ietwat lang vanwege het in de broek dragen, maar verder een fijne strakke fit. Ik ben 1.86 met ~75kg.
Ik hem mijn overhemd inmiddels ontvangen, het viel me helemaal niet tegen. Het afmeten is toch iets te krap, had hem wat strakker gemeten maar bij mijn mouwen is het 5cm. te kort en ook mijn schouders iets te krap. Hij is nog niet gewassen, mocht hij naar een paar keer nog steeds goed zijn ga ik er zeker meer bestellen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:53 schreef Quito1 het volgende:
[..]
Nu hebben al redelijk veel mensen hier besteld, moet je als je het overhemd een beetje slim-fit/strak wil laten zitten de exacte maten opmeten of juist zoals hierboven staat omschreven bij mn schouders, borst en buik - 1cm?b.v.d.
Ik heb het via de site aangegeven dat de mouwen erg wijd waren en dat dit ook niet door mij voorkomen kon worden. Hebben ze toegegeven met een gift certificate erbij van een tientje en de opmerking dat als je na de bestelling is bevestigd een mailtje stuurt met je bicepsmaat, dat ze dat wel in acht nemen. Ik ben benieuwd, de tweede is onderweg, en die kost me dus haast niksquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:54 schreef ESLiRi het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat het inderdaad wat de wijd is bij de armen. Maar die maat kan je toch helemaal niet opgeven?
Je overhemd ziet er mooi uit, ik zie dat je je mouwen op kan stroopen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:43 schreef thomasv1 het volgende:
Jammer dat er geen manier is om je bestelling te tracken. Na 3 weken kreeg ik het overhemd binnen en ben er best tevreden over. Thanks ESLiRi voor de tip.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |