Ik ken het. Tijd geleden ook wat besteld. Had ervoor eentje van iemand anders gepast. Deze zat eigenlijk wel goed, maar had nét iets te lange mouwen. Toen alles zelf gemeten en daar bleken de maten niet veel anders te zijn dan van degene die ik had gepast. Krijg ik die overhemden thuisgestuurd, blijkt hij toch een stuk krapper te zijn...quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:07 schreef Matty___ het volgende:
heb er nu 2 besteld. Op zich wel prima de 2de keer allen vind ik de mouw iets te straks terwijl dat op het ander shirt niet het geval is. Dus ik vraag me af of hier meer mensen last van hebben.
De HEMA. Als die ze niet meer heeft moet je even een fourniturenzaak opzoeken (het "naaiwinkeltje"quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:43 schreef Cortax het volgende:
Ik ga het ook maar eens proberen. Iemand enig idee welke winkels meetlinten verkopen? Zoek al een tijdje!
Ben benieuwdquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:21 schreef Bobr het volgende:
Nou mijn ervaring met Itailor.
Heb een grote gok genomen om een pak te bestellen, dus met jasje en broek. Het jasje is naar 4 weken vandaag door UPS bezorgd. Toen ik het pakket opmaakte was ik verrast, de kwaliteit is zeer goed en echt super goed afgewerkt. Er zit ook een plastic zak bij om het jasje in te doen.
Blijkbaar sturen ze alles apart want de broek is nog niet verzonden. Als de broek ook binnen is zal ik foto's maken.
Ik heb weer een nieuw pak nodig en ben benieuwd wat je ervaring is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:21 schreef Bobr het volgende:
Heb een grote gok genomen om een pak te bestellen, dus met jasje en broek. Het jasje is naar 4 weken vandaag door UPS bezorgd. Toen ik het pakket opmaakte was ik verrast, de kwaliteit is zeer goed en echt super goed afgewerkt. Er zit ook een plastic zak bij om het jasje in te doen.
Blijkbaar sturen ze alles apart want de broek is nog niet verzonden. Als de broek ook binnen is zal ik foto's maken.
Maar bij de onderkant is die dus te strakquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:43 schreef thomasv1 het volgende:
Jammer dat er geen manier is om je bestelling te tracken. Na 3 weken kreeg ik het overhemd binnen en ben er best tevreden over. Thanks ESLiRi voor de tip.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hallo allemaal,quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:21 schreef Bobr het volgende:
Jammer dat het tegenvalt, overhemden vindt ik altijd prima maar dan moet ik maar richting Suit Supply voor mn pak...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:37 schreef RamonvD het volgende:
[..]
Hallo allemaal,
Nou ik heb dus ook ongeveer 5 weken geleden een pak besteld bij itailor en kreeg eerst de broek binnen vorige week, geen probleem, netjes afgewerkt, alleen het kruis hangt een beetje laag (vind ik dan toch). ................. Ik ben ook niet helemaal tevreden over de stof, het materiaal is vrij dik.... Maar goed, ik weet dat als je iets online koopt dat het best wel een gok is. ................. Het pak is op zich wel OK, niet helemaal ondersteboven van. Ik moet wel zeggen dat de afwerking van de binnenkant/voering heel mooi is, maar al met al, in elk geval zeker voor mij, niet voor herhaling vatbaar.
Ongeveer 5 weken geleden een bestelling gedaan, vandaag heb ik mn overhemd ontvangen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef Nezhi het volgende:
Nouja, je krijgt waar je voor betaald. 25 euro + tientje voor verzenden. Niet topkwaliteit maar het is imo zeker niet slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |