Zo herkenbaarquote:
Een smart roadsterquote:Op woensdag 27 april 2011 11:01 schreef eriksd het volgende:
Ben op zoek naar een leuke auto, bij voorkeur een roadster. Enige die enigzins betaalbaar is, zijn oude MX5'jes en dat zijn vrouwenauto's
Auto's van een horloge fabrikant.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:01 schreef eriksd het volgende:
Ben op zoek naar een leuke auto, bij voorkeur een roadster. Enige die enigzins betaalbaar is, zijn oude MX5'jes en dat zijn vrouwenauto's
BMW 335i uit < bj 1990quote:Op woensdag 27 april 2011 11:01 schreef eriksd het volgende:
quote:
Had ik al gezien. Echt een vette auto, maarja, ben maar een arme student.quote:
De banken willen je graag geld lenen voor deze goede "investering"quote:Op woensdag 27 april 2011 11:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Had ik al gezien. Echt een vette auto, maarja, ben maar een arme student.
He, die ziet er nog best redelijk uit.quote:
En de HRA, niet te vergeten.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:10 schreef GSbrder het volgende:
NHG is trouwens de subprime markt van Nederland. Samen met de huurtoeslag de meest verstorende factor op de woningmarkt.
En straks The Working Poor.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Had ik al gezien. Echt een vette auto, maarja, ben maar een arme student.
Veel minder, de HRA is 1/10 van het verzekerd kapitaal van de NHG. Zelfs als de hypotheekrente tien keer zo hoog wordt is het 80% van de huizen onder de 350.000 die ons failliet maakt.quote:
Kan jij niet met een komische act het land door?quote:
Onthoud me maar. Je zal nog veel aan mij denken.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan jij niet met een komische act het land door?
Ons failliet maakt? Er is veel minder geld gemoeid met de huurtoeslag dan bijvoorbeeld de HRA. Gadverdamme trouwens, ik weet alweer precies waar deze discussie op uitdraait. De HRA is heilig en de huurtoeslag moet verdwijnen omdat deze regeling enkel is bedoeld voor klaplopers.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Veel minder, de HRA is 1/10 van het verzekerd kapitaal van de NHG. Zelfs als de hypotheekrente tien keer zo hoog wordt is het 80% van de huizen onder de 350.000 die ons failliet maakt.
Dat klopt.quote:
Teveel om op noemen. Je kan hard zaaien maar op een rots zal het nooit tot bloei komen.quote:Maar vertel, sinds je afstuderen, wat heb je gedaan om je CV te "pimpen" ?
De grens voor een NHG-hypotheek is in de tussentijd verhoogd tot 350.000 euro en ondertussen maakt ruim 80% van de kopers binnen deze grens gebruik van de garantie. De NHG garandeert op dit moment een totaal vermogen van meer dan 110 miljard euro. Opvallend is dat dit vermogen in 2009, in één jaar tijd, met meer dan 12% is gegroeid. Deze garantie wordt gedekt door een vermogen van ongeveer 500 miljoen euro, of 0.5% van het totale gegarandeerde vermogen. Bij een gedwongen verkoop maakt de NHG op dit moment gemiddeld iets meer dan 25,000 EUR verlies op een woning.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ons failliet maakt? Er is veel minder geld gemoeid met de huurtoeslag dan bijvoorbeeld de HRA. Gadverdamme trouwens, ik weet alweer precies waar deze discussie op uitdraait. De HRA is heilig en de huurtoeslag moet verdwijnen omdat deze regeling enkel is bedoeld voor klaplopers.
Dat achterlijke rechtse geleuter altijd. Bah.
Wat een mooie uitspraakquote:Op woensdag 27 april 2011 11:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Teveel om op noemen. Je kan hard zaaien maar op een rots zal het nooit tot bloei komen.
Waarom zit dan niet iedereen thuis?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onthoud me maar. Je zal nog veel aan mij denken.
Niemand zit straks op jou te wachten. Sterft van die lui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |