Ja, zo kan ik ook wel voor doen komen alsof iemand de rationaliteit uit het oog verliest. Ik denk dat ik van alle POL-figuren op de meest gemixte werkplek werk. Niets dan lof voor mijn allochtone collega's, die er zelf op eenzelfde manier in deze discussie staan.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt het over moslims die weigeren een vrouw de hand te schudden. Daar koppelde ik voor het gemak even imams aan, maar voel je vrij om dat begrip te vervangen.
Men is kennelijk uit angst voor bepaalde groepen in de samenleving niet in staat gewoon vast te houden aan scheiding van kerk en staat.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Dat heeft toch helemaal geen ene reet met het al dan niet mislukken van de samenleving te maken.
Koop gewoon een nieuw setjequote:Op woensdag 27 april 2011 10:30 schreef betyar het volgende:
Ik moet mijn beitels slijpen maar heb er geen zin in.
Mijn beitels zijn niet meer te koop op deze ben ik dan ook zeer zuinig, ik werd al gek als iemand de beitel verkeerd om neerlegde. Daarnaast zijn de beitels in de winkel ook bot.quote:
Vroeger maakte ze ook beter spul dan nuquote:Op woensdag 27 april 2011 10:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn beitels zijn niet meer te koop op deze ben ik dan ook zeer zuinig, ik werd al gek als iemand de beitel verkeerd om neerlegde. Daarnaast zijn de beitels in de winkel ook bot.
Weet ik nog niet. Vanmiddag ga ik kijken naar voor radiator ombouw bij kennissen. En vanavond moet ik naar mensen toe die een aparte schutting willen waar ze later ook een carport tegen aan willen en kunnen zetten.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vroeger maakte ze ook beter spul dan nu
In Doorn in het MRC heb ik wel wat honkbalknuppeltjes gedraaid. Maar ja echt vrolijk zal ze daar niet van worden vermoed ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:35 schreef eriksd het volgende:
Betyar, maak je ook wel eens opwindende speeltjes voor Heidi?
Mooi dat ambachtelijk werk. Het voordeel is dat je steeds gewilder wordt. Iedereen leert maar door.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Vanmiddag ga ik kijken naar voor radiator ombouw bij kennissen. En vanavond moet ik naar mensen toe die een aparte schutting willen waar ze later ook een carport tegen aan willen en kunnen zetten.
Er zijn nog maar weinig mensen die een beetje fatsoenlijk met hun handen kunnen werken inderdaad. Ik maak ook grove fouten en heb zo mijn slordigheden, mensen mogen moeten kritisch zijn daar wordt je alleen maar beter van.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi dat ambachtelijk werk. Het voordeel is dat je steeds gewilder wordt. Iedereen leert maar door.
Dat is waar.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Er zijn nog maar weinig mensen die een beetje fatsoenlijk met hun handen kunnen werken inderdaad. Ik maak ook grove fouten en heb zo mijn slordigheden, mensen mogen moeten kritisch zijn daar wordt je alleen maar beter van.
Meer zin in morgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |