Volgens mij is hij gewoon boos op de stem.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:31 schreef Ifa het volgende:
Beetje raar gedrag van Karim. Mo op haar donder geven verpakt als een sorry, en eigenlijk behoort ie natuurlijk hier boos te zijn op de stem. Oftewel, ook Karim heeft zo zijn destemisnieteerlijk-jankmomentje.
ja zij wel, madam beterweterquote:Op woensdag 27 april 2011 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo hangt de woordvoerder uit. Dom wijf. Stoken stoken stoken.
Na zoveel weken zie ik volgens mij een echte emotie. Fuck die kluisquote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Stability het volgende:
maar dit gaat hem wel zn plekkie kosten nu...de stem pikt dit niet van karim...alleen alles van die zeikgrieten
Je eerste RLS?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Mo haalt het hele programma naar beneden en zeikt al dagen.
Ze had haarzelf kunnen nomineren, maar nee ze heeft zich nu echt vastgeluldquote:Op woensdag 27 april 2011 00:31 schreef Sorry... het volgende:
Mo voelt zich schuldig, zie die kop van haar....iemand hoeft zich niet schuldig te voelen als men niet schuldig is !
Dat was het allang helaas, gewoon het volgende offer.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Flashbox het volgende:
Het is nu dus wel duidelijk Karim moet donderdag naar huis
Ook op Mo, Mo zeikt dat ze wil gaan en zeikt al dagen en moeten ze nu een briefje schrijfen voo Ma Moquote:Op woensdag 27 april 2011 00:34 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon boos op de stem.
Omdat zij een bedreiging in mo qua flip ziet...quote:
+1quote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef bull1966 het volgende:
JoJo snapt het ook nog steeds niet en is de zaak aan het voeren
het is niet de schuld van Mo maar van de regie
Dat dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godverdomme, die kut jo vindt dat er iemand te veel aandacht krijgt
ja indd, ik zou ook woest worden ! wel een brief naar de moeders van stemmetjes liefjes, en naar zn eigen familie niet ! bah bah en nog eens bah wat een rot spel is dit geworden, mindfuckersquote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Na zoveel weken zie ik volgens mij een echte emotie. Fuck die kluis
Jo zegt net duidelijk dat ze doodmoe wordt van Mo.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef bull1966 het volgende:
Acteer talent maar faalt zo hardquote:Op woensdag 27 april 2011 00:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel weer een typische Mo-actie: gisteren tegen Karim zeggen dat ze graag met hem in de finale zou komen en hem nu keihard nomineren
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef danilel het volgende:
Jo weer niet recht in het gezicht van Mo
Nee hoor, van de redactie/productie. De regie zorgt alleen maar dat het in beeld wordt gebracht.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef bull1966 het volgende:
Ja maar Flip en Sharon ook, en ze moest er 3 nomineren.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel weer een typische Mo-actie: gisteren tegen Karim zeggen dat ze graag met hem in de finale zou komen en hem nu keihard nomineren
Ik vind dat Jo nu gelijk heeftquote:Op woensdag 27 april 2011 00:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo is helemaal klaar met het dramaquote:
klopt en er is er weer 1 de dupequote:Op woensdag 27 april 2011 00:38 schreef willllll het volgende:
het is vanavond gewoon heel oneerlijk gegaan
Ja!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:36 schreef Pearlbitch het volgende:
de flapdrolquote:Op woensdag 27 april 2011 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo hangt de woordvoerder uit. Dom wijf. Stoken stoken stoken.
flip is eindelijk goed bezig.quote:
dat wordt zijn ondergangquote:Op woensdag 27 april 2011 00:39 schreef Noelle06 het volgende:
Flip wil iedereen steunen als hij maar wint
Dat heeft Mo ook mooi voor elkaar, daar is ze ook al dagen mee bezigquote:Op woensdag 27 april 2011 00:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja maar Flip en Sharon ook, en ze moest er 3 nomineren.
*bam* Flip los op Joanna, fakking finally!![]()
leuk hoor.. heb alles afgesloten en zit niet eens streams te kijkenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
hehe eindelijk word er wat uitgesproken !! hier zit ik iig al weken op te wachten
Flip likt zich in, niet meer en niet minder.quote:
Yep, en Jo heeft Karim net opgestookt, wat een heksen zijn het ook echt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat heeft Mo ook mooi voor elkaar, daar is ze ook al dagen mee bezig
en jo weer janken.... zogenaamd om de moeders van anderen.. maar alleen maar omdat flip haar openlijk afvalt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:39 schreef danilel het volgende:
[..]
geweldig dit van Flip, hij is niet bang om zijn ballen te tonen
Mo de trolquote:Op woensdag 27 april 2011 00:41 schreef liqrich het volgende:
Wat was de aanleiding nou, ruzie tussen karim en mo?
Helemaal?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:41 schreef danilel het volgende:
Urb kom er maar weer in met de CV van jo
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:41 schreef danilel het volgende:
Urb kom er maar weer in met de CV van jo
Zo'n comedy laat je toch ook niet aan je neus voorbijgaan.quote:
is niet echt tussen karim en mo, hij kan alleen niet voor zijn gevoel een brief naar de moeder van mo schrijven waarin hij moet omschrijven waarom mo in de finale moet van hemquote:Op woensdag 27 april 2011 00:41 schreef liqrich het volgende:
omdat Jo riep ik ik ik ikquote:Op woensdag 27 april 2011 00:41 schreef Stability het volgende:
wat lult jo nou, dat sharon niks heeft gehoord...die kreeg toch een videoboodschap van haar beste vriendin??? gerard heeft niets mogen horen, mocht zelfs zn kaart naar fenneke niet versturen !!
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:42 schreef MightyDude het volgende:
Gerard: Laten we dit even relativeren jongens
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Helemaal?![]()
Acteren voor gevorderden - Act2Act Amsterdam(heden)
Camera acteren jaar 1 - TRAP Amsterdam(2006-2007)
Camera acteren - RJB studio(2007)
Salsa dans - Salsa Ventura Den haag(2005-heden)
TV presentatie I - TV College Hilversum(2005)
Spellessen - SKVR Rotterdam(2005)
Spellessen - Woeste Dijen Amsterdam(2006)
TV presentatie II - TV College Hilversum(2006)
smerige meid is het ook he, al die meiden daar zijn gewoon echt vals...alleen aafke was niet valsquote:
jo probeert weer argumenten te vinden die geen hout snijdenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:41 schreef Stability het volgende:
wat lult jo nou, dat sharon niks heeft gehoord...die kreeg toch een videoboodschap van haar beste vriendin??? gerard heeft niets mogen horen, mocht zelfs zn kaart naar fenneke niet versturen !!
Mo heeft Flip opgestookt, en Joanna heeft Karim opgestookt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:41 schreef liqrich het volgende:
En straks weer ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ikquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
jo probeert weer argumenten te vinden die geen hout snijden![]()
Het was puur omdat flip haar afviel!
Wilde ik ook, maar blijf nog wel even wakker voor dit...quote:[img] Op [url= 27 april 2011 00:42[/url] schreef Sorry... het volgende:
Ik wil eigenlijk naar bed....! Whahahaha
Dat meen je niet...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:43 schreef MightyDude het volgende:
Sorry gerard, maar er komt geen secret story 2
opdonderen, ga maar achter het CS staan MOquote:
O ja?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:40 schreef MargrietV het volgende:
geweldige solidariteit van Gerard, wat een mooi mens!
Helemaal volgens het door Mo uitgestippelde plan.. het valse loeder...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Flip likt zich in, niet meer en niet minder.
Vals wijf die Mo.
Dat zei Gerard.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:43 schreef Soury het volgende:
Flip: Volgend jaar staan er weer 7000 mensen te trappelen om mee te kunnen doen![]()
Karim laat zich niet opstokenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Mo heeft Flip opgestookt, en Joanna heeft Karim opgestookt.![]()
Ojee Gerard over SST2. Gaat nie gebeuren nie.
Dat dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Helemaal volgens het door Mo uitgestippelde plan.. het valse loeder...
Waarom zou mo er niet bij gaan staan? Die opgespoten lip loopt zo achterbaks over haar te lullen.quote:
Nooit opgevallen, die mannen in witte pakken?quote:
Zei ik je vanmiddag toch al! Achter heeft haar in de tang.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:44 schreef Urb het volgende:
Wow, Mo verteld dat ze het huis niet uit mag?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een andere RLS.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:43 schreef Soury het volgende:
Flip: Volgend jaar staan er weer 7000 mensen te trappelen om mee te kunnen doen![]()
WAT!?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:44 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is het een gevangenis of zo ?? gewoon opstappen bitch !! mo melkt het zielig doen nog ff helemaal uit !!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:44 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze gaat gewoon door hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 00:44 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het blijft grappigquote:
echt wel, Mo gaf geen goede reden, dás heel wat andersquote:Op woensdag 27 april 2011 00:45 schreef Urb het volgende:
Mo mag n NIET naar huis van "achter"
![]()
.....
*bam*
wat zou dan een goede reden zijn?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
echt wel, Mo gaf geen goede reden, dás heel wat anders
precies...als je echt weg wilt kan dat gewoon ! je bent met niks gekomen, je gaat zonder iets weer weg...trap desnoods die deur buiten maar in, of ga over het dak of ga tegen de stem in....dan lig je er ook uitquote:Op woensdag 27 april 2011 00:45 schreef willllll het volgende:
ze kunnen toch gewoon door de verboden deur, dus kan mo dat ook
Boefjequote:Op woensdag 27 april 2011 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
Ik weet dat mensen moeilijk doen hier om het woord nazi.
Maar vindt Flip nu echt een Nazi
Erm, er is Sofia en Joanna altijd verteld dat ze altijd onmiddelijk weg mochten als ze wilden.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
echt wel, Mo gaf geen goede reden, dás heel wat anders
Je weet niet wát ze getekend hebben...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:46 schreef danilel het volgende:
[..]
wat zou dan een goede reden zijn?
Als iemand wil gaan moet iemand kunnen gaan........
Dat mag wel maar dan krijgt ze haar borg niet terug en waarschijnlijjk ook niet de dagvergoedingen die ze krijgen, dat is het probleem.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:44 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zelfs Jo is hem zat nu... urggg daar gaat Mo weerquote:Op woensdag 27 april 2011 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
tja, als ze alleen vertelt dat ze met maik wil neuken kan ik me voorstellen dat ze zeggen dat ze maar met iets beters moet komenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:46 schreef danilel het volgende:
[..]
wat zou dan een goede reden zijn?
Als iemand wil gaan moet iemand kunnen gaan........
Blijkbaar niet dusquote:Op woensdag 27 april 2011 00:46 schreef Stability het volgende:
[..]
precies...als je echt weg wilt kan dat gewoon ! je bent met niks gekomen, je gaat zonder iets weer weg...trap desnoods die deur buiten maar in, of ga over het dak of ga tegen de stem in....dan lig je er ook uit
Ik vond je wel vaker een debiel maar ik zeg het nog maar evenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:46 schreef Noelle06 het volgende:
neej ze had het zelf over de kosten, en dat kon blijkbaar niet volgens de stemquote:Op woensdag 27 april 2011 00:47 schreef IGotNoName het volgende:
[..]
Dat mag wel maar dan krijgt ze haar borg niet terug en waarschijnlijjk ook niet de dagvergoedingen die ze krijgen, dat is het probleem.
kom op zeg ! wie houdt me tegen als ik daar was en weg wil?????? over mn lijk dus !quote:
me too !! het begint eindelijk ergens op te lijkenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:47 schreef MightyDude het volgende:
Dit is echt genieten.
Voor de 1ste keer bedank ik de regie
Dus weten we ook waarom Mo flip en Sharon koos in de daily vandaagquote:Op woensdag 27 april 2011 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
De stem heb gezegd dat Flip en sharon het minste doen om Mo te beksteppen.
en dat de rest met de ton bezig isquote:Op woensdag 27 april 2011 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
De stem heb gezegd dat Flip en sharon het minste doen om Mo te beksteppen.
Hou eens op zure pruimquote:Op woensdag 27 april 2011 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond je wel vaker een debiel maar ik zeg het nog maar even
die wil gewoon zelf winnenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:46 schreef ToughLove het volgende:
Wat is Philip toch eigenlijk een natte dweil.
Ze vult wel de halve daily's de laatste paar dagen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:48 schreef ToughLove het volgende:
Waarom willen ze Mo daar zo graag houden? Alsof zij het kijkcijferkanon is van SS.
Dit mag dus zomaar om iemand zo te noemenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond je wel vaker een debiel maar ik zeg het nog maar even
Tsja iddquote:Op woensdag 27 april 2011 00:48 schreef Stability het volgende:
[..]
kom op zeg ! wie houdt me tegen als ik daar was en weg wil?????? over mn lijk dus !
och laat haar maar, is altijd een beetje zuurquote:Op woensdag 27 april 2011 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dit mag dus zomaar om iemand zo te noemenmods ?
Die moet als eerste nu gaan. Eerst Mo afzeiken en op matje roepen toenquote:
Ja, flipsje laat nu z'n ware gezicht zien.quote:
ja toch ? allemaal script ! ze hebben zo'n grote smoel allemaal, vooral mo, en weggaan durven ze niet?? stabbie is niet gek hoorquote:
Het is je al opgevallen dát ze vandaag gewonnen heeft en niet genomineerd is?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:50 schreef willllll het volgende:
als mo niet kan winnen met alles gaat ze janken
tja vriendschap kan evoluerenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die moet als eerste nu gaan. Eeerts Mo afzeiken en op matje roepen toen
Laat me niet elke dag uitkafferen door haar.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:50 schreef danilel het volgende:
[..]
och laat haar maar, is altijd een beetje zuur
Doe eens normaal!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eens. Als die maar niet terugkrabbelt als hij straks terugkomt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, flipsje laat nu z'n ware gezicht zien.
Ben benieuwd hoe hij zich zou voelen als hij nu op die stoel zat en die kutopdracht had gekregen.
Karim is nu officieel mijn Bart (DGK)
ja, Mo krijgt wel veel gedaan van de stem hequote:Op woensdag 27 april 2011 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Huh Noelle, wat bedoel je met de stem heeft gezegd dat sharon en flip mo het minste beksteppen, is dat mo verteld door de stem?
Bitchfight op de COS?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dacht het niet!!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:42 schreef IGotNoName het volgende:
Jo wil zich nog even voor de mensen thuis populair maken, kijk eens hoeveel ze om de mensen in het huis geeft..en dat huilen is zo nep![]()
Nee, Geer/Karim/Jo moest brief schrijven aan ma's van Sjer/Mo/Flip en Karim weigerde dat (hij moest voor Mo).quote:Op woensdag 27 april 2011 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar ik begrijp iets niet: wordt Sharon en Geer nu alweer contact door de neus geboord??
ja en??quote:Op woensdag 27 april 2011 00:50 schreef Ifa het volgende:
[..]
Het is je al opgevallen dát ze vandaag gewonnen heeft en niet genomineerd is?
jas, dat heb ze gezegt tegen Flip. die moest haar steunen tegen Jo nu.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Huh Noelle, wat bedoel je met de stem heeft gezegd dat sharon en flip mo het minste beksteppen, is dat mo verteld door de stem?
Haha, goeie aktie van Karim, waar is ie nu trouwens?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:51 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Nee, Geer/Karim/Jo moest brief schrijven aan ma's van Sjer/Mo/Flip en Karim weigerde dat (hij moest voor Mo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |