Volgens mij is hij gewoon boos op de stem.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:31 schreef Ifa het volgende:
Beetje raar gedrag van Karim. Mo op haar donder geven verpakt als een sorry, en eigenlijk behoort ie natuurlijk hier boos te zijn op de stem. Oftewel, ook Karim heeft zo zijn destemisnieteerlijk-jankmomentje.
ja zij wel, madam beterweterquote:Op woensdag 27 april 2011 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo hangt de woordvoerder uit. Dom wijf. Stoken stoken stoken.
Na zoveel weken zie ik volgens mij een echte emotie. Fuck die kluisquote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Stability het volgende:
maar dit gaat hem wel zn plekkie kosten nu...de stem pikt dit niet van karim...alleen alles van die zeikgrieten
Je eerste RLS?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Mo haalt het hele programma naar beneden en zeikt al dagen.
Ze had haarzelf kunnen nomineren, maar nee ze heeft zich nu echt vastgeluldquote:Op woensdag 27 april 2011 00:31 schreef Sorry... het volgende:
Mo voelt zich schuldig, zie die kop van haar....iemand hoeft zich niet schuldig te voelen als men niet schuldig is !
Dat was het allang helaas, gewoon het volgende offer.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Flashbox het volgende:
Het is nu dus wel duidelijk Karim moet donderdag naar huis
Ook op Mo, Mo zeikt dat ze wil gaan en zeikt al dagen en moeten ze nu een briefje schrijfen voo Ma Moquote:Op woensdag 27 april 2011 00:34 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon boos op de stem.
Omdat zij een bedreiging in mo qua flip ziet...quote:
+1quote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef bull1966 het volgende:
JoJo snapt het ook nog steeds niet en is de zaak aan het voeren
het is niet de schuld van Mo maar van de regie
Dat dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godverdomme, die kut jo vindt dat er iemand te veel aandacht krijgt
ja indd, ik zou ook woest worden ! wel een brief naar de moeders van stemmetjes liefjes, en naar zn eigen familie niet ! bah bah en nog eens bah wat een rot spel is dit geworden, mindfuckersquote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Na zoveel weken zie ik volgens mij een echte emotie. Fuck die kluis
Jo zegt net duidelijk dat ze doodmoe wordt van Mo.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef bull1966 het volgende:
Acteer talent maar faalt zo hardquote:Op woensdag 27 april 2011 00:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel weer een typische Mo-actie: gisteren tegen Karim zeggen dat ze graag met hem in de finale zou komen en hem nu keihard nomineren
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef danilel het volgende:
Jo weer niet recht in het gezicht van Mo
Nee hoor, van de redactie/productie. De regie zorgt alleen maar dat het in beeld wordt gebracht.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef bull1966 het volgende:
Ja maar Flip en Sharon ook, en ze moest er 3 nomineren.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel weer een typische Mo-actie: gisteren tegen Karim zeggen dat ze graag met hem in de finale zou komen en hem nu keihard nomineren
Ik vind dat Jo nu gelijk heeftquote:Op woensdag 27 april 2011 00:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo is helemaal klaar met het dramaquote:
klopt en er is er weer 1 de dupequote:Op woensdag 27 april 2011 00:38 schreef willllll het volgende:
het is vanavond gewoon heel oneerlijk gegaan
Ja!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:36 schreef Pearlbitch het volgende:
de flapdrolquote:Op woensdag 27 april 2011 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo hangt de woordvoerder uit. Dom wijf. Stoken stoken stoken.
flip is eindelijk goed bezig.quote:
dat wordt zijn ondergangquote:Op woensdag 27 april 2011 00:39 schreef Noelle06 het volgende:
Flip wil iedereen steunen als hij maar wint
Dat heeft Mo ook mooi voor elkaar, daar is ze ook al dagen mee bezigquote:Op woensdag 27 april 2011 00:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja maar Flip en Sharon ook, en ze moest er 3 nomineren.
*bam* Flip los op Joanna, fakking finally!![]()
leuk hoor.. heb alles afgesloten en zit niet eens streams te kijkenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:36 schreef mevrouwdebok het volgende:
hehe eindelijk word er wat uitgesproken !! hier zit ik iig al weken op te wachten
Flip likt zich in, niet meer en niet minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |