U vraagt wij draaien. Dit is HET topic om Maik in te laten zien hoe gevaarlijk Mo is.quote:Op zondag 24 april 2011 02:44 schreef E.T.terBak het volgende:
Kan iemand een topic openen 'RED MAIK!' ??
Kunnen wij hem de ogen doen openen!
VAAGquote:Op zondag 24 april 2011 02:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
On the other half... Zoek het zelf maar uit.
ben het et helemaal mee eens!quote:Op zondag 24 april 2011 03:06 schreef E.T.terBak het volgende:
Maik: WEG WEZEN!! asap!!
Ik heb zo'n type in mijn familie: zij werkt als kanker: het woekert en woekert en zaait dood en verderf! Je gaat eraan kapot.
Maik: word wakker en delete deze vrouw! Geloof me: je leven wordt een hel
Arnie: thanxxx
Dit dus....quote:Op zondag 24 april 2011 03:55 schreef De_Rennies het volgende:
Even de vooruitzichten op een rijtje: Geen eigen sociaal leven meer, over alles verantwoording moeten afleggen aan Mo, na korte tijd ga je je steeds onderdaniger gedragen om maar geen ruzie te hebben, kort daarna ga je aan jezelf twijfelen omdat alles jouw schuld is wanneer er een keer een ruzie is, je neemt je prive beslommeringen vervolgens mee naar je werk zodat je ook daar geen rust meer hebt, je gaat er kilo's van afvallen van de stress, dat dan weer wel, je krijgt signalen genoeg uit je directe omgeving maar die begrijpen je natuurlijk niet omdat je er dan al te diep in zit....... en als je dan uiteindelijk wakker wordt besef je pas in welke nachtmerrie je terecht bent gekomen, om er vervolgens gewoon weer in te trappen omdat ze nu eenmaal zo lekker neukt.....
Hoezo? Iemand vroeg of het topic kon worden aangemaakt, so I did. Niks attentionwhoring aan, dat laat ik wel over aan Mo of Jo.quote:
Nou, als ik zo begaan met Maik was geweest, had ik wel gestemd, haha. Ik heb overigens niets tegen Maik, maar mijn toppertje is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 24 april 2011 17:53 schreef PC eend het volgende:
Waren jullie maar zo begaan met maik toen hij genomineerd stond
Geloof me: die hele Maik interesseert mij niets, maar je gunt NIEMAND een leven met een pathologische persoonlijkheid. Het ruineert alles.quote:Op zondag 24 april 2011 17:53 schreef PC eend het volgende:
Ja zodat Maik langer in het huis bij Mo kon blijven zeker?quote:Op zondag 24 april 2011 17:53 schreef PC eend het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |