abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2011 @ 02:45:55 #1
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_95908468
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 02:44 schreef E.T.terBak het volgende:
Kan iemand een topic openen 'RED MAIK!' ??
Kunnen wij hem de ogen doen openen!
U vraagt wij draaien. Dit is HET topic om Maik in te laten zien hoe gevaarlijk Mo is.

Allereerst zal Monique je NIET, LATEN, GAAN. Waar je bent zal ze van seconde tot seconde willen weten. En als ze dat niet weet, dan speel je met vuur. Huilie huilie, of ze wordt woest. Kan ook natuurlijk.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  zondag 24 april 2011 @ 02:46:45 #2
328189 ArnieAlberts
pi_95908480
On the other half... Zoek het zelf maar uit. _O-
pi_95908636
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 02:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
On the other half... Zoek het zelf maar uit. _O-
VAAG :?
pi_95908753
Maik: WEG WEZEN!! asap!!

Ik heb zo'n type in mijn familie: zij werkt als kanker: het woekert en woekert en zaait dood en verderf! Je gaat eraan kapot.

Maik: word wakker en delete deze vrouw! Geloof me: je leven wordt een hel

Arnie: thanxxx
  zondag 24 april 2011 @ 03:14:33 #5
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_95908843
Arme Maik... ga straks gewoon lekker op stap hoor. Vergooi je leven niet. Klaar. ;)
'Beam me up Scotty'
pi_95908967
Niet luisteren Maik. Denk dat jij je heel gelukkig zult voelen,

aangelijnd aan een leuke hondenriem.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_95909175
Even de vooruitzichten op een rijtje: Geen eigen sociaal leven meer, over alles verantwoording moeten afleggen aan Mo, na korte tijd ga je je steeds onderdaniger gedragen om maar geen ruzie te hebben, kort daarna ga je aan jezelf twijfelen omdat alles jouw schuld is wanneer er een keer een ruzie is, je neemt je prive beslommeringen vervolgens mee naar je werk zodat je ook daar geen rust meer hebt, je gaat er kilo's van afvallen van de stress, dat dan weer wel, je krijgt signalen genoeg uit je directe omgeving maar die begrijpen je natuurlijk niet omdat je er dan al te diep in zit....... en als je dan uiteindelijk wakker wordt besef je pas in welke nachtmerrie je terecht bent gekomen, om er vervolgens gewoon weer in te trappen omdat ze nu eenmaal zo lekker neukt.....
pi_95909260
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 03:06 schreef E.T.terBak het volgende:
Maik: WEG WEZEN!! asap!!

Ik heb zo'n type in mijn familie: zij werkt als kanker: het woekert en woekert en zaait dood en verderf! Je gaat eraan kapot.

Maik: word wakker en delete deze vrouw! Geloof me: je leven wordt een hel

Arnie: thanxxx
ben het et helemaal mee eens!
pi_95909321
hij is een homo laat maar lekker stikken
Nieuw is niet altijd beter.
  zondag 24 april 2011 @ 04:34:45 #10
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_95909377
-

[ Bericht 50% gewijzigd door Chuckster op 24-04-2011 04:42:01 ]
pi_95911575
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 03:55 schreef De_Rennies het volgende:
Even de vooruitzichten op een rijtje: Geen eigen sociaal leven meer, over alles verantwoording moeten afleggen aan Mo, na korte tijd ga je je steeds onderdaniger gedragen om maar geen ruzie te hebben, kort daarna ga je aan jezelf twijfelen omdat alles jouw schuld is wanneer er een keer een ruzie is, je neemt je prive beslommeringen vervolgens mee naar je werk zodat je ook daar geen rust meer hebt, je gaat er kilo's van afvallen van de stress, dat dan weer wel, je krijgt signalen genoeg uit je directe omgeving maar die begrijpen je natuurlijk niet omdat je er dan al te diep in zit....... en als je dan uiteindelijk wakker wordt besef je pas in welke nachtmerrie je terecht bent gekomen, om er vervolgens gewoon weer in te trappen omdat ze nu eenmaal zo lekker neukt.....
Dit dus....

Maar je moet het maar lekker zelf weten.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Je kiest voor een leven, of je kiest ervoor om geen leven meer te hebben....
pi_95911657
Sommige (sommige??) mannen denken bij het zien van zo een schattig geblondeerd meisje met een leuk figuurtje alleen maar aan sex. Bij zo een popje (devil in diguise) voelen ze zich mannelijk. Sneu. maar ja, ze moeten daarna wel op de blaren zitten. Zo ook Maik. Jongen, VLUCHT nu het nog kan!
pi_95911974
Ja Maik, en af en toe een uitspatting met een lekkere vent, je was immers aan het experimenteren, kun je wel op je buik schrijven.
En ook het probleem met de komende Kerst! Je zus die niet met Mo wil Rummikubben (spreekt kuppen uit). En dan je schoonouders? Hoe je het wendt of keert? Ze zullen nooit trots op je zijn!
pi_95912262

TS dan, hé. ;)
  zondag 24 april 2011 @ 13:23:50 #15
328189 ArnieAlberts
pi_95915891
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:04 schreef Refurb het volgende:
[ afbeelding ]
TS dan, hé. ;)
Hoezo? Iemand vroeg of het topic kon worden aangemaakt, so I did. Niks attentionwhoring aan, dat laat ik wel over aan Mo of Jo.

Overigens hoef ik jou echt niet te zien met een blonde pruik op, dank je.
  zondag 24 april 2011 @ 13:24:42 #16
2018 PC eend
relativist
pi_95915906
Ontkennen is zinloos :P
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 24 april 2011 @ 16:35:21 #17
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95922235
Maik; een paar keer over Mo heen pissen als je boos bent en alles komt goed schatje :Y
pi_95922438
Maik wil graag gestalkt worden blijkbaar want dat is waar het op gaat uitlopen, claimen, dan breuk, dan stalken. Je komt er nooit meer vanaf Maik...praat eens goed met je zus, zij heeft genoeg gezien en bekijkt het niet door jouw roze, verliefde blik. Ze wordt je ondergang.
pi_95923364
Roxanne, de zus van Secret Story-kandidaat Maik, vindt dat Monique niet de geschikte vrouw is voor haar broer.
"Het kan wel de ideale vrouw voor Maik zijn, maar ik zie haar niet als ideale vrouw omdat ze te bazig overkomt", zegt Roxanne woensdag in de liveshow van Secret Story. Volgens haar is Maik blind van verliefdheid. "Als hij voor een meisje gaat, dan ziet hij dat niet meer."
"Ik denk niet dat ik beste vriendinnen met Monique kan worden, maar daar zijn schoonzussen ook niet voor", vertelt ze verder. "Ik kan best een drankje met haar doen, maar gezellig shoppen zit er niet in."
Aldus: https://www.ziggo.nl/#spo(...)e-te-bazig-voor-maik

Wordt gezellie met verjaardagen, bijeenkomsten en andere feestjes als schoonzussen elkaar al niet liggen?
Dus???? Rennen Maik, zo hard als je kunt.
  zondag 24 april 2011 @ 17:53:27 #20
2018 PC eend
relativist
pi_95924660
Waren jullie maar zo begaan met maik toen hij genomineerd stond :)
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_95925663
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:53 schreef PC eend het volgende:
Nou, als ik zo begaan met Maik was geweest, had ik wel gestemd, haha. Ik heb overigens niets tegen Maik, maar mijn toppertje is het nou ook weer niet.
pi_95941989
quote:
Geloof me: die hele Maik interesseert mij niets, maar je gunt NIEMAND een leven met een pathologische persoonlijkheid. Het ruineert alles.
Het erge is: op het moment dat je zo'n relatie aangaat heb je het nog niet door. Twee jaar later ontdek je dat je in de hel bent belandt en dat je er nooit meer vanaf komt.

M.a.w.: ja, ik zag Maik graag bij de nominaties en ben blij dat hij eruit is (ook voor hemzelf) en ik gun hem verder een Moloos leven.
pi_95942049
corr: belanD
  maandag 25 april 2011 @ 01:30:01 #24
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95943673
Echt een prototype borderliner die Monique.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_95945476
quote:
Ja zodat Maik langer in het huis bij Mo kon blijven zeker?
We hebben niet op Maik gestemd om hem van Mo te verlossen, snap dat dan.

8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')