En het liefst gewoon kei en keihardquote:
Da's voor de Jo-Show van morgen, en overmorgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:32 schreef mazaru het volgende:
Heb ik wat gemist, of is dit nog steeds omdat ze genomineerd is?
[ afbeelding ]
lmaoquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:32 schreef Flashbox het volgende:
Een hoop stront in de WC die zich zelf hoogbegaafd noemt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja want ze is niet genomineerd,,,quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef WebAddict het volgende:
Wacht even hoor, Mo die wou terug naar huis? Wat gaat ze nu triest lopen doen op de plee?
Ik volg t echt niet meer hoor...
Ik hoop dat ze geen anti-Jo fokker tegenkomtquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Droopie het volgende:
Joanna heeft nog niet door dat iedereen in een deuk ligt als ze haar zien lopen op het stadhuisplein.
is te merkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef WebAddict het volgende:
Wacht even hoor, Mo die wou terug naar huis? Wat gaat ze nu triest lopen doen op de plee?
Ze wilde vooral gemomineert zijn eerlijk gezegd, maar idd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef WebAddict het volgende:
Uh, is dat in de buurt waar ze woont?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Droopie het volgende:
Joanna heeft nog niet door dat iedereen in een deuk ligt als ze haar zien lopen op het stadhuisplein.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef Blackprinces het volgende:
Jo gaat los als ze dit weekend thuis is zo dat ze maandag hgaar achternaam niet meer weet
lol lol en dubbel lol!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:32 schreef Flashbox het volgende:
Een hoop stront in de WC die zich zelf hoogbegaafd noemt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben in de stad, waar weet ik nog niet, maar als ik haar dronken zou tegenkomen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze geen anti-Jo fokker tegenkomt
Achja, gelukkig weten duizenden nieuwe klanten voor hun tieten-fabriek annex klere-winkel hun achternaam nu wel. En daar ging het tenslotte allemaal om.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef Blackprinces het volgende:
Jo gaat los als ze dit weekend thuis is zo dat ze maandag hgaar achternaam niet meer weet
Blllgggghhhhhquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Da's voor de Jo-Show van morgen, en overmorgen.
Tot iemand moet schijtenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef Blackprinces het volgende:
Hoelang zal mo nog in de plee blijven zitten?
doe, maar niet idd, heb ook niets meer nu.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef bull1966 het volgende:
m'n stream loopt 3.5 uur achter maar ik durf niet te refreshen
Ze is Rotterdamse, dus Stadhuisplein lijkt de plek voor dat soort mensen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uh, is dat in de buurt waar ze woont?
Ik ben er niet bekend, maar geef haar mijn een flugeltje uit mijn naam als je haar tegenkomtquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze is Rotterdamse, dus Stadhuisplein lijkt de plek voor dat soort mensen.
in een voorportaaltje nu ze geen huis meer heeftquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
ook niet helaasquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:36 schreef MargrietV het volgende:
http://live.nedshare.nl/streams/ doen het bij mij wel met IE
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:37 schreef sjampoeh het volgende:
boefakkinghoe, ga naar huis stomme snol![]()
mennn wat mis ik lau nu
ik probeer 'm altijd opnieuw op te starten in een nieuw tabbladquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:36 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
doe, maar niet idd, heb ook niets meer nu.
Denk dat ze beter een tijd undercover kan gaan want ik denk dat bij genoeg mensen de irritatie ondertussen zo opgelopen is dat ze zomaar ergens over de toonbank getrokken kan gaan worden of op een motorkap kan belanden op een willekeurig zebrapad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef PoezeligDing het volgende:
En als Jo donderdag moven moet gaat ze het weekend zo los dat ze haar achternaam niet meer weet... tuurlijk meisje..![]()
Moet flip nu jaloers worden ofzo?
Gelukkig zijn de redenaties van Jo altijd steekhoudendquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:37 schreef Day het volgende:
Jo laat even merken wat ze van Mo's 'nu weet ik niet hoe het voelt om de stoel te zitten en beoordeelt te worden door NL'-drogreden vindt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
Denk dat ze beter een tijd undercover kan gaan want ik denk dat bij genoeg mensen de irritatie ondertussen zo opgelopen is dat ze zomaar ergens over de toonbank getrokken kan gaan worden of op een motorkap kan belanden op een willekeurig zebrapad.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:38 schreef Candyfreak het volgende:
Ik hoop dat Mo en Jo vette ruzie krijgen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:38 schreef Candyfreak het volgende:
doe je de tv aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef Stability het volgende:
gebeurt er eindelijk eens wat, doe die klotestreams het geen van allen , grrrrrrrrrrrrrrrr
Ach, Jo is nu al zo stoer om het weer achter haar rug te doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:38 schreef Candyfreak het volgende:
Ze is zo'n kooihoer die ze in Sorbonne over de railing hangen tot er een willekeurige bezoeker in zit, al dan niet met doos Flugels.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
mn zoon is film op tv aan het kijkenquote:
Niks deed het bij mij behalve http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html in Firefox. Dat al geprobeerd?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef Stability het volgende:
gebeurt er eindelijk eens wat, doe die klotestreams het geen van allen , grrrrrrrrrrrrrrrr
Ook dat zou ik geweldig vindenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef Darklight het volgende:
Ik hoop dat er een boodschap van Maik komt, dat die alsnog voor Johanna heeft gekozen
En straks weer poeslief naar Mo doen, en andersom natuurlijk ook, dat dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ach, Jo is nu al zo stoer om het weer achter haar rug te doen.
ja alles al geprobeerd..op firefox en op IE9quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef Warkont het volgende:
[..]
Niks deed het bij mij behalve http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html in Firefox. Dat al geprobeerd?
who is the boss ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef Stability het volgende:
[..]
mn zoon is film op tv aan het kijken
Wie zegt dat er 3 naar de finale gaan? Kunnen er nog steeds ook 4 zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef meneertje1972 het volgende:
er gaan er 3 naar de finale toch? Hoe kan het dan er zijn er dan nog 5 over na de stemming van donderdag. De volgende donderdag moeten er dan 2 tegelijk uit toch? Want de week daarop is de finale !
Weet iemand dit??
HAHAHAHA ik ben lief voor mn kinderen !! offer mezelf altijd maar weer opquote:
je bent te liefquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef Stability het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik ben lief voor mn kinderen !! offer mezelf altijd maar weer op
Het is druk op de sitequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef Warkont het volgende:
[..]
Niks deed het bij mij behalve http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html in Firefox. Dat al geprobeerd?
Mo stapt vrijwillig op + exit donderdag van Karim of Joquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef meneertje1972 het volgende:
er gaan er 3 naar de finale toch? Hoe kan het dan er zijn er dan nog 5 over na de stemming van donderdag. De volgende donderdag moeten er dan 2 tegelijk uit toch? Want de week daarop is de finale !
Weet iemand dit??
ja, moet wel , hij is 2 meter!!quote:
vind ik idd stoer!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ach, Jo is nu al zo stoer om het weer achter haar rug te doen.
dat kan geen toeval zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vast een SS-kijker: fake naam is Laura en ze is belazerd door Alex(ander) in Opgelicht.
Komt ook nog een Paul Pisters van de woningbouwvereniging in voor
Waarom heeft eindbaas alles door ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef Urb het volgende:
Geer heeft allang door dat Mo deze opdracht duidelijk ging winnen, Karim wil het niet aannemen.
Lolquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vast een SS-kijker: fake naam is Laura en ze is belazerd door Alex(ander) in Opgelicht.
Komt ook nog een Paul Pisters van de woningbouwvereniging in voor
Denk het ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Mo stapt vrijwillig op + exit donderdag van Karim of Jo
Fixed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:43 schreef Blackprinces het volgende:
Daar had ze niet over nagedacht.
Wie is hier nou fokking hoogbegaafd, gij of ik??
hieroquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
nog meer mensen die net als ik nog steeds geen streams hebben?
Nouuuu, we weten natuurlijk niet hoe ze de afgelopen dagen overgehaald is om te blijven voor deze nieuwe voorstelling.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef mazaru het volgende:
Ze moet er niet meer zo over melken. Het is net wat Gerard zegt, als ze het echt niet had willen doen, was er niemand geweest die een mes op haar keel zou hebben gezet.
Daar heeft een MOD geen invloed op. Is een POLL-programma buiten FOK! om. Die heeft alleen een FOK! lay-out erbij. Meer heeft FOK! niet met Bootz te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef rico80 het volgende:
Kan een modje ff checken welke accounts er op die poll aan het stemmen zijn? Ik vermoed een hoop nieuwe accounts, want deze poll gaat er gezien de reacties hier bij mij echt niet in:
[POLL]Joanna, Gerard of Karim? Wie's jouw favoriet? En wie mag er weg?
Joanna is gewoon favoriet, snap dat nou eensquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef rico80 het volgende:
Kan een modje ff checken welke accounts er op die poll aan het stemmen zijn? Ik vermoed een hoop nieuwe accounts, want deze poll gaat er gezien de reacties hier bij mij echt niet in:
[POLL]Joanna, Gerard of Karim? Wie's jouw favoriet? En wie mag er weg?
De Meent is, denk ik, inderdaad haar 'place to be.'quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze is zo'n kooihoer die ze in Sorbonne over de railing hangen tot er een willekeurige bezoeker in zit, al dan niet met doos Flugels.
preciesquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:45 schreef angeljacky het volgende:
Geer weet precies hoe Mo in elkaar steekt.
Vraagt aan Mo wat had er gebeurd als je niet genomineerd had. Mo weet t niet. geer haalt de spel regels er nog ff bij: als je niet nomineert sta jezelf genomineerd.
Mo zegt quasi verwonderd dat ze daar niet aan gedacht heeft.![]()
![]()
![]()
hmmm en dat voor een hoogbegaafde dikke .. 3 bier
Heb gewoon 4 streams op spixtv.nlquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
Yep me !quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
Al dagen niet meerquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
en je kan meerdere keren stemmenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar heeft een MOD geen invloed op. Is een POLL-programma buiten FOK! om. Die heeft alleen een FOK! lay-out erbij. Meer heeft FOK! niet met Bootz te maken.
wie GEEN streams hebben, ik word er nu echt gestoord van haha kappen nu hoor , sst !! anders kijk ik nooit meer ! kan het nu ook niet dusssssquote:
Klopt....zei ik al gelijk....quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:45 schreef Flow3r het volgende:
Geer zegt tegen Mo dat ze had kunnen weigeren en dan zelf genomineerd zou staan en Mo zegt dat ze daar niet aan gedacht had?
Kan ze ook niet zienquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
Aha. Nou ja, de uitslag is in ieder geval uiterst ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar heeft een MOD geen invloed op. Is een POLL-programma buiten FOK! om. Die heeft alleen een FOK! lay-out erbij. Meer heeft FOK! niet met Bootz te maken.
http://www.sstnl.web44.net/4camsonly/quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:45 schreef MaryChey het volgende:
[..]
Yep me !
Ik kan nergens streams ontvangen
Nog steeds geen streams, gelukkig kan ik hier een beetje lezen wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:44 schreef Stability het volgende:
En de camera erafquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:46 schreef Urb het volgende:
Hahahahah, Gerard en Karim achten de kans zeer groot dat Joanna weer een wild-card krijgt!![]()
![]()
![]()
Dat heeft ze een paar dagen geleden al helemaal uitgedokterd, hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:45 schreef cindy11 het volgende:
Gerard weet het perfect en heeft het hele verhaal al door....
Wat kan er gebeuren als je niet nomineerd???
In de regels staat niet nomineren betekend zelf genomineerd staan...tja ach,had ze niet aan gedacht![]()
Wat zei Geer?quote:
Aw!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dit is mijn forum, vriend (in) !
Fixed
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:46 schreef Urb het volgende:
Hahahahah, Gerard en Karim achten de kans zeer groot dat Joanna weer een wild-card krijgt!![]()
![]()
![]()
Dat ze als ze niet genomineerd had ze zelf genomineerd zou staan,.................. had ze ff niet aan gedachtquote:
Jo heeft hele gemene gevoelens,quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Aw!![]()
En waarom moeten we nu weer kiezen tussen de slangenkuil of een sjoel-lock?!![]()
hier ook nog steeds niet. Gelukkig heb ik Ziggo nog..alleen daar kun je niet kiezen welke streamquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef Stability het volgende:
Iets in de trant van " Mo, je had ook niemand kunnen nomineren, ze zullen je heus niet dwingen met een mes op de keel "quote:
Tnx, en ook alle anderen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Iets in de trant van " Mo, je had ook niemand kunnen nomineren, ze zullen je heus niet dwingen met een mes op de keel "![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:48 schreef Niki.P het volgende:
Jeeh vindt de mannen met zijn 3e altijd wel leuk!!
Ik gok op de tijd van een therapeutische sessie(eiwekkertje ernaast)quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:49 schreef Blackprinces het volgende:
gesprekje in de kamer kan wel ff gaan duren
tja..de tv is momenteel bezet.........dus ik ben aan het afkicken nu hahahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hier ook nog steeds niet. Gelukkig heb ik Ziggo nog..alleen daar kun je niet kiezen welke stream
U hebt is correct, darling.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef rico80 het volgende:
"hebt u ook gouden spullen die u niet meer nodig hebt?"
Maar die Zalando komt me ook knap de strot uit
Lolquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef K_L het volgende:
Als er nou es een paar mensen gingen slapen en de streams uitzetten![]()
Tis gewoon veuls te druk
Mag niet van het script, dan zou iedereen doorhebben dat ze totaal niks toe te voegen heeft aan dit hele programma.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:48 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ze moet die Flip ook dumpen, de klootviool
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef K_L het volgende:
Tis gewoon veuls te druk
beste maatjequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
Allemaal stemmen op Gerard mijn beste maatje in het huis! En natuurlijk Karim! De 3 muskito's mogen na de finale pas weer bij elkaar zijn!
17 minutes ago Favorite Retweet Reply
Wat een sukkel is het ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
Allemaal stemmen op Gerard mijn beste maatje in het huis! En natuurlijk Karim! De 3 muskito's mogen na de finale pas weer bij elkaar zijn!
17 minutes ago Favorite Retweet Reply
Postal gold ofzoiets toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef sjampoeh het volgende:
geer heeft het over dat goud op sturen reclamedat is lekker veilig ..not
Zijn ze de laatste tijd al een beetje...quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
Zal Gerard naar Flip gaan groeien als Karim weg zou moeten?
Ik gok toch stiekum op die mes op Mo's keel eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik gok op de tijd van een therapeutische sessie(eiwekkertje ernaast)
Dat wel... maar zal het sterker worden?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zijn ze de laatste tijd al een beetje...
helemaal gelijk heb je. welturusten voor de restquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef K_L het volgende:
Tis gewoon veuls te druk
Yeap.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
Zal Gerard naar Flip gaan groeien als Karim weg zou moeten?
Oh, ik gebruik het graagquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef rico80 het volgende:
[..]
Weet ik, maar het klinkt uber-ranzig.
Vast wel, al heeft Flip het al druk met Mo en Jo de hele tijd trosten....quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wel... maar zal het sterker worden?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:51 schreef MightyDude het volgende:
Er zijn nog niet genoeg beelden, Jo moet even een 2e momentje maken
Retorische vraag?quote:
Wanneer er iemand de hele week drama maakt...........quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:52 schreef cindy11 het volgende:
Jo stort in...ze krijgt te weinig aandacht,en kan er niet mee omgaan.
Nee, want ze is zelf geen haar beter.quote:
Ik niet.quote:
ze moet het over de redactie hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:53 schreef Niki.P het volgende:
Oe, Oe Jo uit zich over Mo!!!
Ze heeft echt heel erg gelijk!!!
Jep allemaal bellen voor Karim!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:53 schreef MargrietV het volgende:
Joanna maakt perfecte reclame nu voor Karim!
Ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef Candyfreak het volgende:
Als Jo en Mo ruzie krijgen. Ben ik voor Jo!
En ze heeft GROOT gelijk dat ze het niet eerlijk vindt dat dus MO niet op de stoel zit, degene die dus graag naar huis wil.quote:
tja mama is er ff niet hequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
He-he... Jo: 'Het spel is gewoon niet eerlijk'
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
He-he... Jo: 'Het spel is gewoon niet eerlijk'
same here... Mo moet oprotten !!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef Candyfreak het volgende:
Ik ook, maar ik spuug dan ook meer op mo dan op joquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef Candyfreak het volgende:
Ik sta daar ook!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef Candyfreak het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:51 schreef Stability het volgende:
lieve, lieve alleraardigste maatjes op dit forum..........zet jullie streams eens even uit?
kan stabbie ook wat zien...
dank u
Hardop lachen hier, tnx Urb!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:53 schreef Urb het volgende:
Jo vind dat het niet eerlijk gaat...![]()
Om met Mo te spreken : "Nou breekt m'n klomp.... "
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef K_L het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien een schrale troost, ik en nog anderen kunnen ze ook niet zien
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef Candyfreak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |