HAHAHAHA ik ben lief voor mn kinderen !! offer mezelf altijd maar weer opquote:
je bent te liefquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef Stability het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik ben lief voor mn kinderen !! offer mezelf altijd maar weer op
Het is druk op de sitequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef Warkont het volgende:
[..]
Niks deed het bij mij behalve http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html in Firefox. Dat al geprobeerd?
Mo stapt vrijwillig op + exit donderdag van Karim of Joquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:40 schreef meneertje1972 het volgende:
er gaan er 3 naar de finale toch? Hoe kan het dan er zijn er dan nog 5 over na de stemming van donderdag. De volgende donderdag moeten er dan 2 tegelijk uit toch? Want de week daarop is de finale !
Weet iemand dit??
ja, moet wel , hij is 2 meter!!quote:
vind ik idd stoer!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ach, Jo is nu al zo stoer om het weer achter haar rug te doen.
dat kan geen toeval zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vast een SS-kijker: fake naam is Laura en ze is belazerd door Alex(ander) in Opgelicht.
Komt ook nog een Paul Pisters van de woningbouwvereniging in voor
Waarom heeft eindbaas alles door ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef Urb het volgende:
Geer heeft allang door dat Mo deze opdracht duidelijk ging winnen, Karim wil het niet aannemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |