En het liefst gewoon kei en keihardquote:
Da's voor de Jo-Show van morgen, en overmorgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:32 schreef mazaru het volgende:
Heb ik wat gemist, of is dit nog steeds omdat ze genomineerd is?
[ afbeelding ]
lmaoquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:32 schreef Flashbox het volgende:
Een hoop stront in de WC die zich zelf hoogbegaafd noemt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja want ze is niet genomineerd,,,quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef WebAddict het volgende:
Wacht even hoor, Mo die wou terug naar huis? Wat gaat ze nu triest lopen doen op de plee?
Ik volg t echt niet meer hoor...
Ik hoop dat ze geen anti-Jo fokker tegenkomtquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Droopie het volgende:
Joanna heeft nog niet door dat iedereen in een deuk ligt als ze haar zien lopen op het stadhuisplein.
is te merkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef WebAddict het volgende:
Wacht even hoor, Mo die wou terug naar huis? Wat gaat ze nu triest lopen doen op de plee?
Ze wilde vooral gemomineert zijn eerlijk gezegd, maar idd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef WebAddict het volgende:
Uh, is dat in de buurt waar ze woont?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Droopie het volgende:
Joanna heeft nog niet door dat iedereen in een deuk ligt als ze haar zien lopen op het stadhuisplein.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef Blackprinces het volgende:
Jo gaat los als ze dit weekend thuis is zo dat ze maandag hgaar achternaam niet meer weet
lol lol en dubbel lol!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:32 schreef Flashbox het volgende:
Een hoop stront in de WC die zich zelf hoogbegaafd noemt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben in de stad, waar weet ik nog niet, maar als ik haar dronken zou tegenkomen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze geen anti-Jo fokker tegenkomt
Achja, gelukkig weten duizenden nieuwe klanten voor hun tieten-fabriek annex klere-winkel hun achternaam nu wel. En daar ging het tenslotte allemaal om.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef Blackprinces het volgende:
Jo gaat los als ze dit weekend thuis is zo dat ze maandag hgaar achternaam niet meer weet
Blllgggghhhhhquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Da's voor de Jo-Show van morgen, en overmorgen.
Tot iemand moet schijtenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef Blackprinces het volgende:
Hoelang zal mo nog in de plee blijven zitten?
doe, maar niet idd, heb ook niets meer nu.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:35 schreef bull1966 het volgende:
m'n stream loopt 3.5 uur achter maar ik durf niet te refreshen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |