Iets in de trant van " Mo, je had ook niemand kunnen nomineren, ze zullen je heus niet dwingen met een mes op de keel "quote:
Tnx, en ook alle anderen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Iets in de trant van " Mo, je had ook niemand kunnen nomineren, ze zullen je heus niet dwingen met een mes op de keel "![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:48 schreef Niki.P het volgende:
Jeeh vindt de mannen met zijn 3e altijd wel leuk!!
Ik gok op de tijd van een therapeutische sessie(eiwekkertje ernaast)quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:49 schreef Blackprinces het volgende:
gesprekje in de kamer kan wel ff gaan duren
tja..de tv is momenteel bezet.........dus ik ben aan het afkicken nu hahahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hier ook nog steeds niet. Gelukkig heb ik Ziggo nog..alleen daar kun je niet kiezen welke stream
U hebt is correct, darling.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef rico80 het volgende:
"hebt u ook gouden spullen die u niet meer nodig hebt?"
Maar die Zalando komt me ook knap de strot uit
Lolquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef K_L het volgende:
Als er nou es een paar mensen gingen slapen en de streams uitzetten![]()
Tis gewoon veuls te druk
Mag niet van het script, dan zou iedereen doorhebben dat ze totaal niks toe te voegen heeft aan dit hele programma.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:48 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ze moet die Flip ook dumpen, de klootviool
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef K_L het volgende:
Als er nou es een paar mensen gingen slapen en de streams uitzetten![]()
Tis gewoon veuls te druk
beste maatjequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
Allemaal stemmen op Gerard mijn beste maatje in het huis! En natuurlijk Karim! De 3 muskito's mogen na de finale pas weer bij elkaar zijn!
17 minutes ago Favorite Retweet Reply
Wat een sukkel is het ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
Allemaal stemmen op Gerard mijn beste maatje in het huis! En natuurlijk Karim! De 3 muskito's mogen na de finale pas weer bij elkaar zijn!
17 minutes ago Favorite Retweet Reply
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |