Ze is Rotterdamse, dus Stadhuisplein lijkt de plek voor dat soort mensen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uh, is dat in de buurt waar ze woont?
Ik ben er niet bekend, maar geef haar mijn een flugeltje uit mijn naam als je haar tegenkomtquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze is Rotterdamse, dus Stadhuisplein lijkt de plek voor dat soort mensen.
in een voorportaaltje nu ze geen huis meer heeftquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze is Rotterdamse, dus Stadhuisplein lijkt de plek voor dat soort mensen.
ook niet helaasquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:36 schreef MargrietV het volgende:
http://live.nedshare.nl/streams/ doen het bij mij wel met IE
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:37 schreef sjampoeh het volgende:
boefakkinghoe, ga naar huis stomme snol![]()
mennn wat mis ik lau nu
ik probeer 'm altijd opnieuw op te starten in een nieuw tabbladquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:36 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
doe, maar niet idd, heb ook niets meer nu.
Denk dat ze beter een tijd undercover kan gaan want ik denk dat bij genoeg mensen de irritatie ondertussen zo opgelopen is dat ze zomaar ergens over de toonbank getrokken kan gaan worden of op een motorkap kan belanden op een willekeurig zebrapad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:34 schreef PoezeligDing het volgende:
En als Jo donderdag moven moet gaat ze het weekend zo los dat ze haar achternaam niet meer weet... tuurlijk meisje..![]()
Moet flip nu jaloers worden ofzo?
Gelukkig zijn de redenaties van Jo altijd steekhoudendquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:37 schreef Day het volgende:
Jo laat even merken wat ze van Mo's 'nu weet ik niet hoe het voelt om de stoel te zitten en beoordeelt te worden door NL'-drogreden vindt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
Denk dat ze beter een tijd undercover kan gaan want ik denk dat bij genoeg mensen de irritatie ondertussen zo opgelopen is dat ze zomaar ergens over de toonbank getrokken kan gaan worden of op een motorkap kan belanden op een willekeurig zebrapad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |