Leuke zomercliff!quote:Op zondag 1 mei 2011 12:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gewoon met Charlie van een cliff afgooien. Opdonderen met die twee.
Absoluut!quote:
Idd.. deze actie heeft zijn personage voor mij helemaal verpest... Tevens zullen we nog wel zien hoe dat afloopt met Maxime en haar nieuwe liefde. Ik begrijp de reactie van Madame_Paon wel maar dat van de rest ook. Kijken hoe Maxime zich hieruit red, mocht er idd een addertje onder het gras zitten.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:10 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Danny is een gigantische eikel en dit zou eigenlijk nooit meer goed kunnen komen. Hoe moet hij ooit nog een acceptabele plek in Meerdijk innemen?!
Dorothea is dood.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Absoluut!
Maar dan moeten ze ook echt vallen en niet gered worden, zoals wel vaker gebeurt.
En dan Robert en Dorothea terug.
Maar 't is maar de vraag of de acteurs dat willen ...
Wilbert Gieske was er na 18 jaar wel klaar mee en Chris Comvalius is ontslagen omdat ze te oud was (terwijl ze 4 jaar eerder was aangenomen, maar toen was ze blijkbaar nog niet te oud) ...
Desnoods laten ze Charlie ook naar Curaçao vertrekken samen met Danny.
Dan is er zogenaamd een fout gemaakt en blijkt ze nog in leven te zijn.quote:
Het feit dat ze niets tegen Amy zegt is niet omdat ze zo'n lieverd is, maar gewoon omdat ze Ludo daarmee kan gijzelen. Gemener heb je niet. Ze misbruikt het feit, dus het is dubbel zo slecht.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als Maxime echt zo slecht zou zijn, zou ze echt niet de waarheid over de schietpartij en de aanrijding van Noud voor zichzelf houden.
Als Amy dit zou weten, zou ze Ludo nooit meer willen zien.
Ludo komt trouwens ook met heel veel dingen weg. Hij zou eigenlijk in de gevangenis moeten zitten met alles wat hij heeft uitgespookt.
Nee hoor dat van die schietpartij deed ze ook maar geen klein beetje omdat Nina dreigde haar uit haar leven te bannen als ze het niet voor zich hield. Dat van die aanrijding hield ze als een zwaard van damocles boven Ludo's hoofd als dreigement.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als Maxime echt zo slecht zou zijn, zou ze echt niet de waarheid over de schietpartij en de aanrijding van Noud voor zichzelf houden.
Als Amy dit zou weten, zou ze Ludo nooit meer willen zien.
Zie deze post: GTST #320: Waar we Nick terug willen zienquote:Ludo komt trouwens ook met heel veel dingen weg. Hij zou eigenlijk in de gevangenis moeten zitten met alles wat hij heeft uitgespookt.
Amen!quote:Op maandag 2 mei 2011 03:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee hoor dat van die schietpartij deed ze ook maar geen klein beetje omdat Ludo dreigde haar uit haar leven te bannen als ze het niet voor zich hield. Dan van die aanrijding hield ze als een zwaard van damocles boven Ludo's hoofd als dreigement.
Kort samengevat, haar voordeel door te zwijgen woog op tegen haar voordeel als ze het zou vertellen. Dit had niks met goedheid te maken, maar dit noemt men nu oppurtunisme
[..]
Zie deze post: GTST #320: Waar we Nick terug willen zien
Ludo wordt trouwens met andere dingen gestraft dan gevangenisstraf en Maxime hoeft van mij niet de bak in, maar mag wat mij betreft wel met andere dingen gestraft worden. Nu is het zo: Ludo haalt a uit, Ludo wordt gestraft (kapitaal weg). Maxime haalt b uit en komt lachend weg. Ludo haalt c uit, Ludo wordt gestraft (Janine weg). Maxime haalt d uit en komt lachend weg. Dit is gewoon niet leuk meer en tast het rechtvaardigheidsgevoel van meerdere kijkers aan zo blijkt ook uit de reacties hier.
oh datquote:Op maandag 2 mei 2011 11:50 schreef Frey het volgende:
Het leek meer alsof hij last had van Riks slechte adem dan dat hij gewurgd werd.![]()
die 2 zijn wel het ergst, maar Sjors vind ik ook weinig gezichtsuitdrukking hebbenquote:Maar hij heeft inderdaad net als Bing totaal geen gezichtsuitdrukking.
er mist een draadje peper inderdaad, bittertje en zoetje overheerstquote:
quote:Ik zou zeggen: geef ze SAUS!
Ik heb niks met koken, maar ik vind dat echt een leuk programma.quote:
programma is erg leukquote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb niks met koken, maar ik vind dat echt een leuk programma.
Maar zo dwalen we wel af.
dat lijkt me nou echt geweldige tvquote:Of ze moeten "Koken met GTST-sterren" maken. Kranenborg en Jaspers die Jan Kooijemans afmaken, omdat de saus in zijn plakhaar zit in plaats van op het bord.
Hij blijkbaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind Danny zo raar. Hij heeft net twee seconden Charlie voor Rik's neus weggekaapt, en begint gelijk over 'ja sorry, maar get over it zodat we weer vriendjes kunnen zijn'
Serieus, wie begint er nu gelijk zo te praten?
Ik hou niet zo van playmobil. Vind hem ook echt niet knap, lelijke neus die mij irriteert.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:55 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind Danny een stom personage en de kerel kan ook niet acteren. Maar het is wel de meest knappe vent in gtst imo.
Geweldig.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
er mist een draadje peper inderdaad, bittertje en zoetje overheerst
[..]
[ afbeelding ]
Ja, want uit huis gezet worden, gedumpt worden door Danny (!) en bijna niemand uit je familie die nog iets met je te maken wilt hebben is natuurlijk overal mee wegkomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee hoor dat van die schietpartij deed ze ook maar geen klein beetje omdat Ludo dreigde haar uit haar leven te bannen als ze het niet voor zich hield. Dan van die aanrijding hield ze als een zwaard van damocles boven Ludo's hoofd als dreigement.
Kort samengevat, haar voordeel door te zwijgen woog op tegen haar voordeel als ze het zou vertellen. Dit had niks met goedheid te maken, maar dit noemt men nu oppurtunisme
[..]
Zie deze post: GTST #320: Waar we Nick terug willen zien
Ludo wordt trouwens met andere dingen gestraft dan gevangenisstraf en Maxime hoeft van mij niet de bak in, maar mag wat mij betreft wel met andere dingen gestraft worden. Nu is het zo: Ludo haalt a uit, Ludo wordt gestraft (kapitaal weg). Maxime haalt b uit en komt lachend weg. Ludo haalt c uit, Ludo wordt gestraft (Janine weg). Maxime haalt d uit en komt lachend weg. Dit is gewoon niet leuk meer en tast het rechtvaardigheidsgevoel van meerdere kijkers aan zo blijkt ook uit de reacties hier.
Not nearly enough. Hiervoor was haar leven ook niet anders, so what.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, want uit huis gezet worden, gedumpt worden door Danny (!) en bijna niemand uit je familie die nog iets met je te maken wilt hebben is natuurlijk overal mee wegkomen.
Tuurlijk.
Hier heb ik al een tegenargument voor gegeven (GTST #320: Waar we Nick terug willen zien), waar je steeds niet op ingaat, op deze manier is het net een plaat die blijft hangen. Zoals ik al eerder zei, je zit in kamp Maxime, wat we ook zeggen je houdt je er blind voor en blijft zonder te overdenken wat we zeggen je van tevoren vastgemurwde standpunten die op sentiment zijn gebaseerd in plaats van op rede maar herhalen.quote:
Dat is haar enige tegenslag ja, in de liefde wel te verstaan, maar dit had niks met haar acties te maken. Hiervoor is ze nooit gestraft.quote:gedumpt worden door Danny (!)
Even kijken, haar familie: Amy, Nina, Lucas en Ludo. Goh, alleen Ludo wil niks met haar te maken hebben, dat is ook echt 'bijna niemand uit je familie'quote:en bijna niemand uit je familie die nog iets met je te maken wilt hebben is natuurlijk overal mee wegkomen.
Tuurlijk.
Nou ja gelijk, je mag Maxime best goed vinden. Maar het is wel waarschijnlijker dat men in de maatschappij eerder over een Maxime zou vallen dan over een Ludo in deze context.quote:Op maandag 2 mei 2011 10:33 schreef Frey het volgende:
Bartolhoven weet het altijd weer schitterend te verwoorden en wederom heeft hij helemaal gelijk.
Inderdaad, dat was nooit haar huis, ze logeerde voor onbepaalde tijd bij haar broer. Het zou wat worden zeg, dat je de ultieme wraak verdient doordat je aangeeft dat het logeerpartijtje voorbij is.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Not nearly enough. Hiervoor was haar leven ook niet anders, so what.
Ze alleen gegokt en verloren, maar nog niet betaald.
Vind je?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:55 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind Danny een stom personage en de kerel kan ook niet acteren. Maar het is wel de meest knappe vent in gtst imo.
Allereerst, Janine is helemaal geen familie van haarquote:Op maandag 2 mei 2011 15:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Ludo en Janine willen niks meer met haar te maken hebben.
Nina een tijdlang niet en Lucas was laatst ook al niet zo aardig tegen haar.
Je kunt wel alles gaan verdraaien, maar dat verandert er niks aan.
Ze is bijvoorbeeld niet erger gestraft dan bijna alle andere personages want die zijn ook vaak voor langere tijd niet gelukkig: Sil, Rik, Jef en Laura. Echter die haalden niet dit soort streken uit en zijn de afgelopen jaren veel erger gestraft dan Maxime die in vergelijking tot hun misère niet veel meer dan een 'slechte middag' heeft gehad in plaats een echte 'straf'. Zo kan je ook aanvoeren dat Maxime die nat wordt geregend een straf isquote:Dus dat ze nergens voor gestraft is, is echt geen onzin.
En het feit dat ze niet gelukkig is, spreekt voor zich.
Dat is een straf op zich: niet gelukkig zijn.
Ludo en Janine zijn niet getrouwd. Het is geen directe familie of bloedverwant, ze ziet Janine ook niet zo overigens.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Janine is haar schoonzus, wel familie dus.
En de plaat zit weer vast in de beruchte groefquote:Maar het punt is dus dat hetgene wat sommige mensen beweren (dat Maxime overal mee wegkomt), niet waar is.
Ze komt wel eens met dingen weg, net als alle andere personages, maar ze is ook vaak genoeg gestraft.
Jij bent jezelf anders ook aan het herhalen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ludo en Janine zijn niet getrouwd. Het is geen directe familie of bloedverwant, ze ziet Janine ook niet zo overigens.
[..]
En de plaat zit weer vast in de beruchte groefDie verhoudingen zijn dus totaal 'out of tune' bij Maxime. Het is bijna hetzelfde als je zegt, 'ach laat die Holleeder nou toch vrij en hem gewoon van zijn leven genieten, ik heb ook weleens een kind omgeduwd vroeger op de basisschool en ben er ook mee weggekomen. En oh ja hij is al genoeg gestraft met zijn operatie, dus laat hem nu maar gaan'.
![]()
Ja hèhè, ik ben immers met jou in discussie en daarbij ga ik in op jouw herhalingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij bent jezelf anders ook aan het herhalen.
Dit soort vergelijkingen zijn nodig om een principe duidelijk te maken, jammer dat je de overdreven vergelijking wel ziet, maar het principe erachter je ontgaat.quote:En als je dit met Maxime met Willem Holleeder gaat vergelijken, kan ik jou helemaal niet meer serieus nemen.
HvB heeft daar wel een handje van om dat te doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij bent jezelf anders ook aan het herhalen.
En als je Maxime met Willem Holleeder gaat vergelijken, kan ik jou helemaal niet meer serieus nemen.
Het principe is dat iemand die veel slechter doet dan de rest wel net zo mild gestraft wordt als de rest.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Het principe slaat ook nergens op. Willem Holleeder was een topcrimineel, en Maxime is dat zeker niet. Het is een manipulatief kreng (daarom is het ook een Sanders), maar in en in slecht is ze zeker niet.
Ja hoor ik vat totaal zonder reden alles wat iemand doet totaal negatief op, gewoon omdat het kanquote:Maar als jij graag alles wat Maxime doet, negatief wilt opvatten, moet je dat vooral doen.
En dit gaat over personen en niet over gtst dus ik besluit hier wijselijk niet op in te gaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:23 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
HvB heeft daar wel een handje van om dat te doen.
Zo slecht is ze niet, maar die 2 stonden bekend als slecht, werden uitgekotst en werden niet door de makers bevoordeeld of als heilig neergezet. Bovendien startten ze weleens een actie die op niets uitliep of waarbij ze bakzeil haalden. Dit gebeurt bij Maxime nooit.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Er wordt net gedaan alsof Maxime een tweede Frits van Houten of Martine Hafkamp is ...
Zo slecht is ze echt niet.
Dit heb je al eerder aangevoerd, hierop heb ik een tegenargument gegeven. Daar heb je niet een ander tegenargument op gegeven, maar je herhaalde je eerdere argument weer. Jij herhaalt je hier dus weer, ik besluit dat deze keer niet te doen. Als je een tegenargument hebt dan gaan we hier wel verder over.quote:Ze valt in dezelfde categorie als Ludo, Bing en Lorena. Die hebben ook allemaal slechte dingen op hun geweten staan, waar ze ook lang niet altijd voor gestraft zijn.
Wat was je tegenargument dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo slecht is ze niet, maar die 2 stonden bekend als slecht, werden uitgekotst en werden niet door de makers bevoordeeld of als heilig neergezet. Bovendien startten ze weleens een actie die op niets uitliep of waarbij ze bakzeil haalden. Dit gebeurt bij Maxime nooit.
[..]
Dit heb je al eerder aangevoerd, hierop heb ik een tegenargument gegeven. Daar heb je niet een ander tegenargument op gegeven, maar je herhaalde je eerdere argument weer. Jij herhaalt je hier dus weer, ik besluit dat deze keer niet te doen. Als je een tegenargument hebt dan gaan we hier wel verder over.![]()
Natuurlijk heeft Ludo meer moeten boeten voor z'n daden: hij zit al in de serie sinds 1996, en Maxime pas sinds eind 2008.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ter verduidelijking in het algemeen:
Straffen van Ludo:
* Faillisement door Dian, Huib en Bowien
* Verlamd vanaf zijn middel
* Zijn vrouw gaat vreemd met zijn 'zoon'
* Gedrogeerd met dopamine door Stefano en Janine, die Ludo's huis afnamen en zijn bedrijf, verder gingen ze met hun kinderen in zijn bedrijf wonen.
* Roxy Bellifante gooit bleek in zijn gezicht
* Martine Hafkamp vernietigd zijn bedrijf, kapitaal en ontvoerd zijn dochter.
En dan vergeet ik er nog wel een paar. Een straf als deze heeft Maxime nooit gehad. Ja Ludo is er nu nog, maar hij heeft in tegenstelling tot Maxime voor bijna elke actie moeten boeten. Zoals ook vaak gebruikelijk is bij soaps. Wederom is Maxime de bevoorrechte uitzondering op de regel
GTST #320: Waar we Nick terug willen zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |