Nee man, die is tof! Jullie hebben geen smaak,quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:09 schreef Robby87 het volgende:
Zijn weinig acteurs/actrices waar ik mij snel aan kan ergeren, Julianne Moore is daar een uitzondering op. Wat een kakwijf is dat
Wat is er zo erg aan haar dan? Jullie ergeren jullie te veelquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:09 schreef Robby87 het volgende:
Zijn weinig acteurs/actrices waar ik mij snel aan kan ergeren, Julianne Moore is daar een uitzondering op. Wat een kakwijf is dat
Haar Aseksuele uitstraling en accent.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan haar dan? Jullie ergeren jullie te veel
Ze heeft een mooi palmeres. Vind haar duidelijk een bovengemiddelde actrice.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haar Aseksuele uitstraling en accent.
Ja, blijf een man hè
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:07 schreef picodealion het volgende:
Bij Gordon-Levitt bedoelde ik Brick inderdaad, eigenlijk een van de weinige films met hem die ik leuk vond. Inception ging ook nog wel.
In Third Rock vond ik 'm nog best leuk,.
Wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ze heeft een mooi palmeres. Vind haar duidelijk een bovengemiddelde actrice.
Ik bedoeld palmares, maar dat slaat eigenlijk nog nergens op.quote:
Psst..... CVquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik bedoeld palmares, maar dat slaat eigenlijk nog nergens op.
Met andere woorden, ze heeft veel goede titels op haar naam staan.
Ja maar dat zegt natuurlijk niks over haar prestaties. Maar goed, ik vind haar gewoon irritant.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik bedoeld palmares, maar dat slaat eigenlijk nog nergens op.
Met andere woorden, ze heeft veel goede titels op haar naam staan.
top/favorietquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:46 schreef Dopekoe het volgende:
Wat zijn dan jullie top 5 acteurs / actrices
Ik vind Samuel L. Jackson dan weer weinig bijzonder (enkel geniaal gecast in Pulp Fiction). Ewan McGregor vind ik ook niet speciaal goed. De andere acteurs zijn allemaal erg sterk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:58 schreef picodealion het volgende:
Pff, lastig. Qua actrices heb je natuurlijk skills en uiterlijk. Ik heb een zwak voor dames als Ellen Page, Jena Malone, Zooey Deschanel etc, maar of dat nou ook echt de beste actrices zijn?. Zelfde met bijv. Rose McGowan.
Even wat willekeurige acteurs die me te binnen schieten:
Anthony Hopkins
Jack Nicholson
Morgan Freeman
Samuel L. Jackson
Benicio del Toro
Edward Norton
Steve Buscemi (denk dat dat wel mijn favoriet is)
Ewan McGregor
George Clooney
Actrices:
Nicole Kidman
Helena Bonham Carter
Uma Thurman
tja.. moeilijk.
Verder vind ik Johnny Depp en Brad Pitt bijvoorbeeld ook prima acteurs, maar wel behoorlijk overgewaardeerd.
Kevin Spacey ja, damn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:06 schreef Robby87 het volgende:
Acteurs
Kevin Spacey
Edward Norton
Javier Bardem
Jeff Bridges
Robert De Niro
Actrices
Frances McDormand
Jennifer Connelly
Jodie Foster
-
-
Dat heb ik - in mindere mate - ook bij Anthony Hopkins. Hij heeft zeker nog wel een paar puike rollen op zijn naam staan, maar nauwelijks iets wat in de buurt komt bij de eerste vertolking van Lecter. Bovendien heeft hij een hoop 'meh'-films.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:29 schreef picodealion het volgende:
Jodie Foster daarentegen vond ik eigenlijk alleen in Silence of the Lambs echt goed, maar heel veel heb ik met haar ook niet gezien.
Mel Gibson in zijn tijd voordat ie gek werdquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maareh Dopekoe, Mila Jovovich? Mel Gibson? Getver,.
Leeloo was zo ongeveer het enige slechte aan The Fifth Element, vond ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:33 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Mel Gibson in zijn tijd voordat ie gek werd
Lethal weapon films, payback, ransom, braveheart, maverick, forever young, air america ...
Milla![]()
(Alleen al voor haar LeeLoo rol
)
Even gegoogled wie hij ook alweer exact was (kende z'n naam wel), en ik vind 'm inderdaad veelbelovend. No Country vond ik kut, maar in Mar Adentro en Vicky Christina Barcelona deed hij erg prima. Verder staat Biutiful hoog op mijn watchlist.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Leeloo was zo ongeveer het enige slechte aan The Fifth Element, vond ik.
In een aantal films zeker inderdaad (No Country for OId Men, Carne Tremula, Mar Adentro, Vicky Cristina Barcelona). Behalve in Love in the Time of Cholera. Maar daar kon hij zelf niet zo heel veel aan doen. Schuld van zijn agent waarschijnlijk.quote:
Op een leuke manier, vond ik juist.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:37 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die was daar inderdaad aardig misselijkmakend.
Daar zit wel wat in, opzich.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat heb ik - in mindere mate - ook bij Anthony Hopkins. Hij heeft zeker nog wel een paar puike rollen op zijn naam staan, maar nauwelijks iets wat in de buurt komt bij de eerste vertolking van Lecter. Bovendien heeft hij een hoop 'meh'-films.
Zowieso ben ik geen fan van Chris Tucker, vond hem in Rush Hour nog wel gaan, maar het lijkt net alsof hij 15 kilo speed op heeft elke keer als ie in een film speelt...quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Op een leuke manier, vond ik juist.
[..]
Maareh, we zijn Christopher Walken helemaal vergeten,.
Misschien wel tijd voor een tournamentquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Er zijn er zoveel, vergeten worden er toch wel een paar
Ik wilde eigenlijk een stonerfilm-toernooi doen maar daar komt geen reactie op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:41 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Misschien wel tijd voor een tournament
Harold en Kumarquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een stonerfilm-toernooi doen maar daar komt geen reactie op.
De vorige was volgens mij niet zo heel lang geleden. Of was dat beste actrice?quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:41 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Misschien wel tijd voor een tournament
LeeLooquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:48 schreef picodealion het volgende:
Beste vrouwelijke personage is gewoon nog niet geweest, misschien is dat dan wel een leuke.
Dat wist ik niet neequote:Op dinsdag 26 april 2011 16:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is volgens IMDb wél een zeilfilm. Waarschijnlijk had de vragensteller destijds niet door dat het dezelfde film is als Nóz w Wodzie?
Biutiful vond ik sterk, wel erg depressief.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Even gegoogled wie hij ook alweer exact was (kende z'n naam wel), en ik vind 'm inderdaad veelbelovend. No Country vond ik kut, maar in Mar Adentro en Vicky Christina Barcelona deed hij erg prima. Verder staat Biutiful hoog op mijn watchlist.
Klopt. Vond het wel de minste van Iñárritu.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Biutiful vond ik sterk, wel erg depressief.
Ik vond hem vooral heel anders, en moeilijk te vergelijken met zijn andere films. De andere drie grote films van hem lijken veel meer op elkaar. Biutiful is volgens mij ook de eerste film die hij heeft gemaakt na de professionele break met Arriaga?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Klopt. Vond het wel de minste van Iñárritu.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vond hem vooral heel anders, en moeilijk te vergelijken met zijn andere films. De andere drie grote films van hem lijken veel meer op elkaar. Biutiful is volgens mij ook de eerste film die hij heeft gemaakt na de professionele break met Arriaga?
Waahaaat? Die man speelt al-tijd hetzelfde. Ik vind dat echt één van de grote non-acteurs uit onze tijd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
top/favoriet
[...]
Denzel Washington
[...]
Dat vond ik juist weer het beste stuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:12 schreef picodealion het volgende:
Ik heb alleen Amores Perros gezien, die vond ik best mooi. Alleen in het midden (met dat echtpaar waarvan de vrouw gehandicapt is) vond ik het wat inzakken.
Benicio del Toro, Philip Seymour Hoffman, Julianne Moore, Javier Bardem...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh, lijstjes.
Benicio Del Toro
Paul Giamatti
Javier Bardem
Olivier Gourmet
Mads Mikkelsen
Philip Seymour Hoffman
Colin Firth
Henry Fonda
Charles Laughton
Ryan Gosling
En bij de dames
Marion Cotillard (duh)
Sarah Polley
Samantha Morton
Bette Davis
Myrna Loy
Julianne Moore
Amy Adams
Michelle Williams
Kristin Scott Thomas
Tilda Swinton
Ik kan haar echt niet uitstaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zo erg is zij toch ook weer niet Njos?
Dat had ik ook met True Grit... ik had nog nooit van de oude versie gehoord en zie ik ineens een oude tyfusbendequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef picodealion het volgende:
Ik zat me al zo te verbazen dat Lord of the Flies in kleur en in jaren 90-stijl was (ben ik nou in de war met een andere film?).. verkeerde versie gedownload.
Er is klein stukje wat beter is dan de nieuwequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat had ik ook met True Grit... ik had nog nooit van de oude versie gehoord en zie ik ineens een oude tyfusbende
Avatar is epic...visueel gezien danquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef picodealion het volgende:
Zo trouwens, gisteren Avatar gezien. Wát een pulp zeg.
En High Noon vond ik ook maar wat saai, maar ik ben gewoon absoluut geen western-liefhebber is gebleken. Ik snap die regels rondom de schietpartijen ook echt totaal niet.
Aan die rotzooi begin ik niet eens...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Soms is 1 ding genoegZeker hoe Avatar eruit ziet
Duurt mij te lang, welterusten die nog wakker zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Denk het
Of hij is een vraag aan het maken
In 2D was er op visueel gebied ook niet bijzonder veel aan te beleven. Heb 'm niet in 3D gezien, maar het matige script/acteerwerk zorgt er ook voor dat dat er voorlopig niet van zal komen.quote:
Hoe zou je 'm nog in 3D willen zien dan? Of kan dat ook al thuis tegenwoordig?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
In 2D was er op visueel gebied ook niet bijzonder veel aan te beleven. Heb 'm niet in 3D gezien, maar het matige script/acteerwerk zorgt er ook voor dat dat er voorlopig niet van zal komen.
Goed punt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoe zou je 'm nog in 3D willen zien dan? Of kan dat ook al thuis tegenwoordig?
ik heb al een opstartertje geplaatstquote:
Hmm ik dacht dat Lynch de werelden uit zijn films niet bizar vondquote:
Of the Queen zelf?quote:
Technisch gezien een vrouwelijk karakter, maar dat is dan ook het enigequote:
Heb hem 2 jaar geleden een keer gezien, maar zou het me toch niet meer voor de geest kunnen halen allemaal. Wist alleen dat plaatje 7 als eerste kwam, maar die had je zelf ook al cadeau gegeven.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef picodealion het volgende:
Als je film gezien hebt moeten de quotes vrij gemakkelijk zijn denk ik. Een aantal is zelfs wel aan het plaatje af te leiden.
Zou geen echte western zijn als dat niet gebeurt, bijna in elke western zie je datquote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Wordt trouwens in de film ook iemand opgeknoopt!
Dat valt ook wel weer meequote:Op donderdag 28 april 2011 10:49 schreef Asap het volgende:
[..]
Zou geen echte western zijn als dat niet gebeurt, bijna in elke western zie je dat
En Alan Rickman,quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:38 schreef picodealion het volgende:
Maareh, we zijn Christopher Walken helemaal vergeten,.
Nopes, dit was haar laatste post -> FOK! Movie Trivia - April 2010 IIIquote:Op donderdag 28 april 2011 16:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Komt die regelmatig in FMT dan?
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 14:52 schreef hornage het volgende:
Het rare is, ik heb hem een aantal jaar geleden gemeet tijdens een FTR meet in Amsterdam, maar toen kwam hij over als een toffe peer...
Zijn posts de laatste tijd zijn echter wat minder dan een toffe peer..
Ik vergiste me met een andere user.....quote:
Euj, je moet ook weer niet alles te serieus nemen hequote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja ik vind er weinig lol meer aan zo, maargoed.
Weet ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:05 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik vergiste me met een andere user.....
Dizer somehowquote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Weet ik.
Wie eigenlijk, of weet je dat niet meer?
Inderdaadquote:
Nee hoor, zelfs ik haal punten dus moet jij het ook kunnenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
Is mijn kennis achteruit gehold, of zijn de vragen gewoon moeilijker tegenwoordig?
Mijn F5 knop is inmiddels een F knop gewordenquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:45 schreef hornage het volgende:
Gewoon er bovenop zitten! Geen leven hebben! En tegenwoordig: profiteren van de autorefresh functie van fokIs mijn F5 knop heel blij mee
Ja, het spijt me, maar ik snap het nut van dat opzettelijk verzaken gewoon niet.quote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:47 schreef picodealion het volgende:
Door deze vraag heb ik misschien wel de eerste film gevonden die ik ooit in de bios heb gezien! Helemaal vergeten.. Dank.
En jij dacht dat ik daar een vraag over zou stellen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef picodealion het volgende:
Ik wachtte ff met posten tot de vraag voorbij was:
http://www.imdb.com/title/tt0096869/combined.
Nee, maar het is een film waar de acteur in zat dus dan is het hoe dan ook niet netjes om daarover te posten, leek mequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:58 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En jij dacht dat ik daar een vraag over zou stellen...
Fair enough.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, maar het is een film waar de acteur in zat dus dan is het hoe dan ook niet netjes om daarover te posten, leek me.
Oh ik dacht alquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0258757/ he, niet Chevy Chase. Maar inderdaad nóg ouder blijkbaar.
Oja lijkt wel een beetje inderdaadquote:
Hij was gisteren op Canvas. Ik had hem destijds in de bioscoop gezien, en nu gisteren dus weer gezien en ja ik vind het wel een goede filmquote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
het is natuurlijk wel Woody Allen, je moet er van houden
niet dusquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Het is wel een heel bekende film, ik denk dat je hem wel gezien hebt
Ja ik twijfelde al omdat je Scarlett niet herkende op dat 2e plaatjequote:
Wel een vrouwenfilm lijkt me. Verder heb ik niks van Woody Allen gezien, ken zijn stijl dus niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij was gisteren op Canvas. Ik had hem destijds in de bioscoop gezien, en nu gisteren dus weer gezien en ja ik vind het wel een goede film![]()
Maar ik weet dat mijn vriendinnen die toen mee waren naar de bioscoop het veel te langdradig vonden, het is natuurlijk wel Woody Allen, je moet er van houden
Ik herkende het aan de mooie lift op het eerste plaatje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja ik twijfelde al omdat je Scarlett niet herkende op dat 2e plaatje
Vrouwenfilm...misschien een beetje, maar niet in de zin van de traditionele romcoms.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef Robby87 het volgende:
Wel een vrouwenfilm lijkt me. Verder heb ik niks van Woody Allen gezien, ken zijn stijl dus niet.
quote:
Omdat ik een pauper ben die straks gewoon nog de krant moet doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Doff het volgende:
Waarom vieren jullie trouwens geen Koninginnenacht? Als ik in NL was had ik het wel geweten
Uh jawel...stond nog op een briefjequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:36 schreef Doff het volgende:
Op Koninginnedag de krant bezorgen? Dat hoeft toch helemaal niet?
Omdat ik geen excuus nodig heb om bier te zuipenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Doff het volgende:
Waarom vieren jullie trouwens geen Koninginnenacht? Als ik in NL was had ik het wel geweten
Dat had ik ook gedaan. Blijkbaar heb ik dat niet goed gedaan, maar het idee was er. Wat ook wat waard is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:40 schreef Sands het volgende:
Btw Doff als je muziek wil gebruiken dan moet je even naar de eigenschappen van je nummer gaan en daar de hele zooi weghalen
Bij Details >album etc
Waar ben jij dan Doff?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Doff het volgende:
Omdat kinderenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef Doff het volgende:
Wenen. Daar wordt vrij weinig gevierd. Op een Christkindlmarkt ofzo na dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar ben jij dan Doff?
Ben ook niet in Nederland anders had ik het ook gevierd. Net wel wat cocktails gedronkenmaar ben nu alweer thuis haha
Jij arme. Ooit zullen de meesten van ons er wel aan gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat kinderen
Geen bier voor mijn morgen
Oh wat cool.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef Doff het volgende:
[..]
Wenen. Daar wordt vrij weinig gevierd. Op een Christkindlmarkt ofzo na dan.
Jij?
Ik hoop het voor julliequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef Doff het volgende:
[..]
Jij arme. Ooit zullen de meesten van ons er wel aan gaan.
Ik noem dat gewoon Nederbrabantquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wat cool.
Ik zit, heel wat saaier, in België
Waarom zitten jullie in het buitenland?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wat cool.
Misplaatste grapquote:
Daar is tenminste nog lekker bier en wielrennenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wat cool.
Ik ben 2e wereldoorlog kenner, dus kijk maar uit wat je zegt over de oorlogquote:
Best wel. Nederlanders ook nogal overigens. Maar dat vergeten we graag natuurlijk.quote:
*niet in discussie gaan mode*quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Doff het volgende:
[..]
Best wel. Nederlanders ook nogal overigens. Maar dat vergeten we graag natuurlijk.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef Doff het volgende:
[..]
Daar is tenminste nog lekker bier en wielrennen.
Nee, Wenen is een prima stad hoor, maar vooral voor als je wat ouder bent vind ik. Iets voor Firefox
haha, maar Brussel lijkt niet echt op nederlandquote:
Studie en vriendje enzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie in het buitenland?
Waar zat mijn opa in de oorlog?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben 2e wereldoorlog kenner, dus kijk maar uit wat je zegt over de oorlog
Waarom niet?quote:
Ouder?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef Doff het volgende:
[..]
Daar is tenminste nog lekker bier en wielrennen.
Nee, Wenen is een prima stad hoor, maar vooral voor als je wat ouder bent vind ik. Iets voor Firefox
Whaha, babyfacequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ouder?ik werd toevallig vandaag bij de AH gevraagd om mijn ID te tonen toen er bier op de loopbaan stond
Ik ben "pas" 28 jaar
Ohquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ouder?ik werd toevallig vandaag bij de AH gevraagd om mijn ID te tonen toen er bier op de loopbaan stond
Ik ben "pas" 28 jaar
Erg leukquote:
Omdat de 2e wereldoorlog "my thing" is en over gevlucht NSB'ers cq. landverraders een duidelijke mening hebquote:
Inderdaadquote:
Laten we het gezellig houdenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Erg leuk
[..]
Omdat de 2e wereldoorlog "my thing" is en over gevlucht NSB'ers cq. landverraders een duidelijke mening heb
Tssss, waar is je humor?quote:
Dat kan toch? Het blijft een forumquote:Omdat de 2e wereldoorlog "my thing" is en over gevlucht NSB'ers cq. landverraders een duidelijke mening heb
Denk ook dat die niet snel op een forum zittenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:08 schreef Doff het volgende:
Voor alle duidelijkheid, ik ben dus geen gevluchte NSB'er.
Absoluutquote:
Er zijn weinig dingen waar ik over serieus over ben, maar de over 2e wereldoorlog dus welquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tssss, waar is je humor?
[..]
Dat kan toch? Het blijft een forum
Ergens serieus over zijn hoeft niet te betekenen dat je geen humor meer mag gebruikenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Absoluut
[..]
Er zijn weinig dingen waar ik over serieus over ben, maar de over 2e wereldoorlog dus wel
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben "pas" 28 jaar
Das waarquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ergens serieus over zijn hoeft niet te betekenen dat je geen humor meer mag gebruiken
Dat ben ik toch ook?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
ik dacht dat jij minstens 35 was
typo heb het verbeterdquote:
Jouquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Das waar![]()
En ik kan een hoop hebben van jouw
Wat tombolafan zegt. Ik heb geschiedenis gestudeerd en er alleen historici maken waarschijnlijk zoveel grapjes over de tweede wereldoorlog. Ik ben van mening dat er wel meer afschuwelijks is gebeurd. Niet dat de WOII onderschat moet worden, maar wel worden andere gruweldaden onderschat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen waar ik over serieus over ben, maar de over 2e wereldoorlog dus wel
Ik begon al te twijfelenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:08 schreef Doff het volgende:
Voor alle duidelijkheid, ik ben dus geen gevluchte NSB'er.
Ik zit daar altijd zo over te twijfelen... jou, jouwquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jou
Ik ben dan weer Nederlandse taal-gevoelig
Ach ja, die grapjes maak ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef Doff het volgende:
[..]
Wat tombolafan zegt. Ik heb geschiedenis gestudeerd en er alleen historici maken waarschijnlijk zoveel grapjes over de tweede wereldoorlog. Ik ben van mening dat er wel meer afschuwelijks is gebeurd. Niet dat de WOII onderschat moet worden, maar wel worden andere gruweldaden onderschat.
Kun je niet over twijfelen, is een heel simpel regeltje, bezittelijk = jouwquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zit daar altijd zo over te twijfelen... jou, jouw
Weer wat geleerd vandaagquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kun je niet over twijfelen, is een heel simpel regeltje, bezittelijk = jouw
Hoort ook niet echt bij zijn serieuze werk...quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef wyccie het volgende:
Nog maar 2 punten en 2 uur te gaan en hij is nergens te bekennen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef wyccie het volgende:
Nog maar 2 punten en 2 uur te gaan en hij is nergens te bekennen.
Blijft het toch erg knap!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:13 schreef Patch het volgende:
100 punten of veel meer zijn toch wel eens vaker behaald?
Ik meen door mr_anonimous?
Ik heb eens oude topics teruggelezen om te kijken of ik nog wat vragen kon vindenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:13 schreef Patch het volgende:
100 punten of veel meer zijn toch wel eens vaker behaald?
Ik meen door mr_anonimous?
ik zei ook niet dat het niet knap isquote:
ok 109quote:Op zondag 1 mei 2011 11:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb eens oude topics teruggelezen om te kijken of ik nog wat vragen kon vinden
Jij hebt blijkbaar ooit 109 gehaald en die mr_anonimous 173
quote:Op zondag 1 mei 2011 11:18 schreef Patch het volgende:
[..]
ok 109![]()
En dat zonder dubbele punten topics !![]()
Ook nog zonder DPquote:Op zondag 1 mei 2011 11:18 schreef Patch het volgende:
[..]
ok 109![]()
En dat zonder dubbele punten topics !![]()
Mainport en gelijk hebben.... wie had dat ooit gedachtquote:Op zondag 1 mei 2011 11:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ook nog zonder DP
Mainport had gelijkhet niveau was vroeger echt veel hoger
Of het niveau van de vragen is tegenwoordig hoger, kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ook nog zonder DP
Mainport had gelijkhet niveau was vroeger echt veel hoger
Dat kan ookquote:Op zondag 1 mei 2011 11:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Of het niveau van de vragen is tegenwoordig hoger, kan natuurlijk ook.
Meidquote:Op zondag 1 mei 2011 14:15 schreef Sands het volgende:
Ik deed veel langer over die vraag van Patch dan ik had verwacht
De meeste herkende ik ook meteenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:15 schreef Patch het volgende:
Als jij hem had gepost had ik hem geweten in een paar seconden![]()
![]()
![]()
pfoequote:
quote:
2002 toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
pfoe![]()
![]()
Sinds wanneer bestaat FMT al? Of staat dat in de lijst?
Ach ja, zo heb ik DW Griffiths al gemist (die wist ik gelijk al) en ook Erika Eleniak (ik was niet helemaal zeker van ET, daarom maar niet gegoktquote:Op maandag 2 mei 2011 12:56 schreef picodealion het volgende:
Godver, Lebanon ligt hier al drie weken klaar om gekeken te worden. Anders had ik alvast een Mei-puntje kunnen pakken,.
Sterke, benauwende film. Gaat dat zien.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:56 schreef picodealion het volgende:
Godver, Lebanon ligt hier al drie weken klaar om gekeken te worden. Anders had ik alvast een Mei-puntje kunnen pakken,.
Het is inderdaad niet zozeer de 'beklemmendheid' van een Das Boot, maar de (cinematografische) mogelijkheden van een tank zijn ook wat kleiner dan van een onderzeeboot. Ik denk dat ik het juist wat onaangenaam beklemmend had gevonden als er nog minder (directe) interactie met de buitenwereld zou zijn geweest.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vond je niet dat er iets te vaak volk in en uit de tank ging om het echt beklemmend te maken?
En ik game tegenwoordig eigenlijk nooit meerquote:Op maandag 2 mei 2011 21:17 schreef hornage het volgende:
Fok! Game Trivia Deel 3@Sands
Ook qua games ken je je shit
Ook nooit gespeeldquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Robby87 het volgende:
Zijn we nog steeds in het dubbele-punten topic? Wat een grafvraag...
Help dan even mee gokken zodat we door kunnen naar een éénpuntsvraag.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Robby87 het volgende:
Zijn we nog steeds in het dubbele-punten topic? Wat een grafvraag...
Of opzoekers.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:28 schreef hornage het volgende:
Titel niet vermelden? Is dit een nieuwe manier om inkoppers te vermijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |