Dat moet slaan op All stars dus gok ik Daniel Bouissevan (Zal vast wel een spelfout in zittenquote:Op maandag 12 april 2010 13:28 schreef lamers het volgende:
Antonie Kamerling idd. de andere was 1 van zijn voetbalvrienden
Daniël Boissevain iddquote:Op maandag 12 april 2010 13:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat moet slaan op All stars dus gok ik Daniel Bouissevan (Zal vast wel een spelfout in zitten)
Dacht ook nog ff aan Thomas Acda maar ik kan me niet voorstellen dat hij in zon film heft gezeten (ook al zou het een cameo zijn)
Wie is dat ook alweer? Hij zit in die Cup-a-Soup-reclame, waar hij door een bureau wordt gepletquote:Op maandag 12 april 2010 13:34 schreef lamers het volgende:
Nee allebei niet.
In de serie werd zijn rol na 1 seizoen overgenomen door deze man.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Dopekoe het volgende:
ff iets anders
[b]
Hieronder zie je 10 soundtracks:
Welke films horen erbij ?
accidentally in love - Shrek!
Nope dat was little green bagquote:Op maandag 12 april 2010 14:06 schreef Asap het volgende:
Una Palona Blanca voor een Quentin film, reservoir dogs toch?
Sweet dreams was al geraden en de ander is niet goedquote:Op maandag 12 april 2010 14:08 schreef hornage het volgende:
Damnit, die 2 zocht ik ook nog....
Sweet Dreams -> A Nightmare On Elm Street?
Picture Of You -> One Hour Photo
Inderdaad Shrek 2 jaquote:Op maandag 12 april 2010 14:15 schreef Patch het volgende:
Picture of You is van Bean
En Accidentily in Love is van Shrek 2, niet van Shrek.
Welke moet ik nog raden?
Laxeermiddelquote:Op maandag 12 april 2010 14:35 schreef Patch het volgende:
Mr. Bean geeft de familie in "Bean" een aantal cadeautjes. Noem er 2.
+ Barbie-popquote:Op maandag 12 april 2010 14:45 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Laxeermiddel
Eieren
Voor de zekerheid ook nog kauwgom
Aha, de laatste zal dan wel Grindhouse zijn?quote:Op maandag 12 april 2010 15:48 schreef Dopekoe het volgende:
Een film uit 2006 (Genre: Drama, Thriller)
Een film uit 2008 (Genre: Biography, Drama, Sport)
Een film uit 2005 (Genre: Drama, Mystery, Thriller)
Een film uit 2007 (Genre: Action, Thriller) --> Beter bekend als 2 films
The Island?quote:[b]Op maandag 12 april 2010 16:48
Een film uit 2005 (Genre: Drama, Mystery, Thriller) met Ewan McGregor en Naomi Watts
All the King's Menquote:Op maandag 12 april 2010 16:48 schreef Dopekoe het volgende:
Een film uit 2006 (Genre: Drama, Thriller) met Sean Penn en Jude Law
Een film uit 2008 (Genre: Biography, Drama, Sport) met Dennis Quaid en Rob Brown
Een film uit 2005 (Genre: Drama, Mystery, Thriller) met Ewan McGregor en Naomi Watts
quote:Op maandag 12 april 2010 15:53 schreef Bronson het volgende:
[..]
Aha, de laatste zal dan wel Grindhouse zijn?
quote:Op maandag 12 april 2010 09:16 schreef Dopekoe het volgende:
Hocus Pocus met Bette Midler maar een andere naam zou ik niet kunnen noemen
Sarah Jesadbgba wieeeeeee,quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:40 schreef Judeljuud het volgende:
Sorry, ik heb het ergdruk, maar Dopekoe had het goed. De andere actrice was btw Sarah Jessica Parker.
Had er geen rekening mee gehouden dat het een mannentopic is.![]()
[..]
DeParo +1quote:Op maandag 12 april 2010 19:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
All the King's Men
The Express
Stay
+
[..]
Nou kloppen die wel, maar ik zoek de echte naam van de actricesquote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:59 schreef Dopekoe het volgende:
Ik moet de beelden even van dichterbij bekijken
Dat wordt al beterquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:10 schreef hornage het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SamuelofSEK + 1quote:
Robert Patrick iig...quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:41 schreef Bronson het volgende:
Pirates of the Caribbean
The hunt for Red October
Titanic
Master an Commander
Waterworld
Das Boot
The Little Mermaid![]()
Jaws
Into the blue
Zo genoeg?
Das meryll Streep maar geen idee welke film....quote:
Meryl Streep is inderdaad goed. Film is niet goed.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Das meryll Streep maar geen idee welke film....
Dan maar een gokje op Mamma Mia met Pierce Brosnan en nog iemand....
Julie & Julia danquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Meryl Streep is inderdaad goed. Film is niet goed.
Nope.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:18 schreef Dopekoe het volgende:
Of is het stiekem the bridges of madison county ?
Helemaal correct.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:19 schreef hornage het volgende:
Adaptation?
Meryl Streep
Nicolas Cage
Maggie Gylenhaal
6 goed, nog 4 te gaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:56 schreef Asap het volgende:
Ron Perlman
In the name of the Rose
Hellboy 1
Hellboy 2
Blade 2
Mutant chronicles
Aliens?
Enemy at the gates
Herstel, wel goedquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
desperation
city of lost children
i sell the dead
SamuelofSEK + 1quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
desperation
city of lost children
i sell the dead
Dat is volgens mij Cyborg met JCVD, maar voor de restquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:57 schreef Asap het volgende:
Welke film + 2 acteurs/ actrices:
[ afbeelding ]
Idd, was ook de enige andere die ik kon noemenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:28 schreef DeParo het volgende:
Ralf Moeller (tweede acteur) als dat Cyborg is maar weet niet zeker.
Titel correct, jaartal bijna, mis nog een acteur, regisseur correct,quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:25 schreef Bronson het volgende:
A Fistful of Dollars
1963?
Clint Eastwood & ...
Sergio Leone
Uh... 1e film met Clint? De doorbraak voor hem?
Zelfde commentaar als bijquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:26 schreef victorinox het volgende:
A Fistfull of Dollars
196?
Clint Eastwood
?
Sergio Leone
Remake van Yojimbo?
quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:29 schreef Bronson het volgende:
Dit werd als eerste bestempeld als Spaghettiwestern?
Je kan nog een hele uitleg geven bij Spaghettiwestern maar ik reken het goed.quote:
Het principe van een Spaghettiwestern is toch dat het door Italiaanse studio's geproduceerd werden? En dat ze voornamelijk daar of in Spanje werden opgenomen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je kan nog een hele uitleg geven bij Spaghettiwestern maar ik reken het goed.
Jaartal is goed en ik mis alleen nog een acteur.
Ja een beetje het combineren van verschillende stijlen zeg maar, Italiaanse en Amerikaanse, was wel grappig zien ze bij de globalisatie-wetenschappen als typisch en gebruiken ze als voorbeeldquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het principe van een Spaghettiwestern is toch dat het door Italiaanse studio's geproduceerd werden? En dat ze voornamelijk daar of in Spanje werden opgenomen?
Nee, de hint is voor een actrice, achternaam is genoeg, komt overeen met echt een van de meest bekende artsen/wetenschappers van die tijd, iemand in strijd met Luis Pasteur om prestige, de tegenhanger, eigenlijk.quote:
Nee, arts/wetenschapper,quote:
sjorryquote:Op woensdag 14 april 2010 09:21 schreef hornage het volgende:
WoeiWIl je nog in het overzichtje mijn punt erbij optellen
Heb er nu nl al 3 in totaal
Patch + 1quote:
Hulkio + 1quote:
Hmz, wou er eerst nog meer vragen....quote:Op woensdag 14 april 2010 09:47 schreef Patch het volgende:
King Kong
The Fantastic Mr. Fox
The Pianist
The Village
The Jacket
The Brothers Bloom
Cadillac Records
Harrison's Flowers
Dat was me absoluut niet gelukt, dan zou ik gewacht hebben met de kans op 'inkoppen'...quote:Op woensdag 14 april 2010 09:49 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Hmz, wou er eerst nog meer vragen....
Was dat die Nederlander?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:48 schreef Patch het volgende:
Uit welk land komt de eerste geinterviewde in "This is it"?
Anders die Australierquote:Op woensdag 14 april 2010 09:48 schreef Patch het volgende:
Uit welk land komt de eerste geinterviewde in "This is it"?
Asap + 1quote:
Ik wist nog Oxygen van laatst en Giallo van Dario Argento, helaas niet zo denderend de laatstequote:Op woensdag 14 april 2010 09:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat was me absoluut niet gelukt, dan zou ik gewacht hebben met de kans op 'inkoppen'...
The punisherquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:00 schreef Patch het volgende:
He-Man
Universal Soldier
The Punisher
Joshua's Tree
The Expendables
Stormcatcher
Rocky 3?
Rocky 4?
Rocky 5?
Broodrooster?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:08 schreef Patch het volgende:
Welk huishoudelijk apparaat danst in "Ghostbusters 2" ?
Prima.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:42 schreef Asap het volgende:
Greed
Gluttony
Lust
Envy
Pride
Wrath
Damn eentje niet...
Leve full metal alchemist
Welkom bij FMT! Misschien moet je eerst de regels in de OP doorlezen voordat je meedoet!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:15 schreef Patch het volgende:
middelvinger?
wijsvinger?
ringvinger?
pink?
duim?
Lag effe half te slapenquote:Op woensdag 14 april 2010 11:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Welkom bij FMT! Misschien moet je eerst de regels in de OP doorlezen voordat je meedoet!
Voortaan in de vraag vermelden aubquote:Op woensdag 14 april 2010 11:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Middelvinger idd, maar van welke hand?
En Patch pakt het punt!quote:
True.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Denk het niet als hij om films vraagt
Kom op de voornaamquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee, arts/wetenschapper,
echt heel bekend denk maar aan ziektes, die kleine bacterieen, en virussen waar hij iets tegen wilde doen.
Ik betwijfel of die man onder de categorie heel bekend valt voor de gemiddelde fmt speler, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kom op de voornaam
van de 19e-eeuwse wetenschapper was Robert.
Klopt. Niet zo'n moeilijke dacht ik.quote:
I know,quote:Op woensdag 14 april 2010 14:47 schreef Flitspaal het volgende:
Zo heeft het weinig met FMT te maken, maar meer met Geneeskunde Trivia.
quote:
Eh jaquote:Op woensdag 14 april 2010 14:59 schreef Bronson het volgende:. Je had beter kunnen zeggen dat de achternaam gelijk is aan de acteur die de ex van Carice van Houten is, en onder ander gespeeld heeft in Das Leven der Anderen en Zwartboek.
Is ok.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:01 schreef Bronson het volgende:
Trouwens, ga jij nog een nieuwe vraag stellen naar aanleiding van je goede antwoord op The Untouchables?
Of een voetbalvraag als een Duitse ex-keeper van PSV (Georg Koch)quote:Op woensdag 14 april 2010 14:59 schreef Bronson het volgende:. Je had beter kunnen zeggen dat de achternaam gelijk is aan de acteur die de ex van Carice van Houten is, en onder ander gespeeld heeft in Das Leven der Anderen en Zwartboek.
Enemy at the gates, Ed Harris, Ron Perlman?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:04 schreef DeParo het volgende:
Een makkelijke dit keer.
Welke film + Twee Acteurs.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:06 schreef Asap het volgende:
[..]
Of een voetbalvraag als een Duitse ex-keeper van PSV (Georg Koch)![]()
En eigenlijk wist ik nog wel een acteur, Gian maria Volonte... vond ik vroeger altijd cool vanwege de Clint-films net als Lee van Cleef, toch maar eens vaker naar openstaande vragen kijken
Die acteur had ik moeten weten die van Zwartboek enzo, en ja ik ben een PSV-fan dus ook ken ik Robert Koch, heb het wel een beetje onnodig moeilijk gemaakt of complexquote:Op woensdag 14 april 2010 15:06 schreef Asap het volgende:
[..]
Enemy at the gates, Ed Harris, Ron Perlman?
Ken je Pizza-the-Hut niet???quote:Op woensdag 14 april 2010 15:38 schreef DeParo het volgende:
Nooit gezien, volgens mij weet ik het wel ergens haha,
maar de film heb ik niet gezien iing.
quote:
Alleen van zien en horen ja maar niet van de filmquote:Op woensdag 14 april 2010 15:47 schreef Asap het volgende:
[..]
Ken je Pizza-the-Hut niet???
Dan deze vast wel![]()
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:Op woensdag 14 april 2010 16:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat ziet er uit als Rick Moranis:
GhostBusters
GhostBusters II
Honey, I Shrunk The Kids
Big Bully
The Flintstones
Die ken ik dan weer niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Alleen van zien en horen ja maar niet van de film![]()
.
The Blop ken ik weer wel maar dat is weer iets anders.![]()
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef hornage het volgende:
Mensen die Spaceballs niet kennen moeten zich keihard gaan schamen en snel die film gaan kijken.
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:11 schreef Flitspaal het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=blop
Echt iets voor Patch.
Dat is uiteraard goed.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:32 schreef YellowBlacks het volgende:
Humprey Bogart
Ingrid bergman
Weet verder geen films van ze.
DeParo +1quote:
Murder on the Orient Expressquote:Op woensdag 14 april 2010 19:44 schreef DeParo het volgende:
Een tip voor Bergman:
Een productie uit de jaren 70 naar een boek van Agatha Christie.
Correct, nog een hint voor Bergman, een film in 1945 van Alfred Hitchcock.quote:
Transformers klopt niet nee. Die andere 2 wel. We zoeken er dus nog eentje!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jennifer's Body
Transformers 2
Transformers lijkt me niet, maar ik weet niks anders
Hulkio + 1quote:Op donderdag 15 april 2010 11:07 schreef Hulkio het volgende:
How to lose friends and alienate people
Zeven goed. Kuifje reken ik zo nog niet goed, wil ik de gehele titel van wetenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:16 schreef Patch het volgende:
Shaun of the Dead
Ice Age 3
Big Nothing
Star Trek
Hot Fuzz
Mission Impossible 3
How to loose Friends and alienate People
Kuifje
flauwe zak !quote:Op donderdag 15 april 2010 11:25 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Zeven goed. Kuifje reken ik zo nog niet goed, wil ik de gehele titel van wetenAndere film mag natuurlijk ook.
Tja, Kuifje was net iet te kort door de bocht. En je komt al goed weg met Land of the Dead, want dat is niet een van zijn grootste rollen: Photo Booth Zombiequote:Op donderdag 15 april 2010 11:27 schreef Patch het volgende:
[..]
flauwe zak !
Dawn of the Dead
of
Land of the Dead
Ik wist dat ie door Shaun of the Dead een cameo had in een serieuze ' Dead'-film, maar wist niet welke.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:37 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Tja, Kuifje was net iet te kort door de bocht. En je komt al goed weg met Land of the Dead, want dat is niet een van zijn grootste rollen: Photo Booth ZombieDawn of the Dead is niet goed trouwens.
Patch+1
14 Patch
10 SamuelofSEK
10 DeParo
8 Asap
7 Dopekoe
7 Bronson
7 InTrePidIvity
7 Hulkio
4 lamers
4 hornage
3 Flitspaal
2 DjCeekay
1 victorinox
1 Moontje1980
1 wyccie
1 Judeljuud
Eigenlijk reken ik de Ocean's als 1 filmtitel.....quote:Op donderdag 15 april 2010 13:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Casey Affleck
Ocean's Eleven
Ocean's Twelve
Ocean's Thirteen
Gone Baby Gone
Ja zag het te laatquote:Op donderdag 15 april 2010 15:41 schreef hornage het volgende:
@Bellatrix, wel je vraag draaiend houden he
Ik heb het gecontroleerd. Hulkio had de zevende. Doe maar nieuwe vraag
Natalie Portman van DeParo had ik al genoemd nl
Ed Wood.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:27 schreef Hulkio het volgende:
Teller staat op drie, Mars Attacks tel ik niet mee, stond bij: doe nog maar vijf films. Zoek o.a. wel nog een titel van Burton.
De vijfde en zelfs de zesde!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:18 schreef Patch het volgende:
Heb ik dan de 5e als ik Flight of the Navigator post?
Of LA Story?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |