Uiteraardquote:Op woensdag 14 april 2010 16:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat ziet er uit als Rick Moranis:
GhostBusters
GhostBusters II
Honey, I Shrunk The Kids
Big Bully
The Flintstones
Die ken ik dan weer niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Alleen van zien en horen ja maar niet van de film![]()
.
The Blop ken ik weer wel maar dat is weer iets anders.![]()
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef hornage het volgende:
Mensen die Spaceballs niet kennen moeten zich keihard gaan schamen en snel die film gaan kijken.
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:11 schreef Flitspaal het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=blop
Echt iets voor Patch.
Dat is uiteraard goed.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:32 schreef YellowBlacks het volgende:
Humprey Bogart
Ingrid bergman
Weet verder geen films van ze.
DeParo +1quote:
Murder on the Orient Expressquote:Op woensdag 14 april 2010 19:44 schreef DeParo het volgende:
Een tip voor Bergman:
Een productie uit de jaren 70 naar een boek van Agatha Christie.
Correct, nog een hint voor Bergman, een film in 1945 van Alfred Hitchcock.quote:
Transformers klopt niet nee. Die andere 2 wel. We zoeken er dus nog eentje!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jennifer's Body
Transformers 2
Transformers lijkt me niet, maar ik weet niks anders
Hulkio + 1quote:Op donderdag 15 april 2010 11:07 schreef Hulkio het volgende:
How to lose friends and alienate people
Zeven goed. Kuifje reken ik zo nog niet goed, wil ik de gehele titel van wetenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:16 schreef Patch het volgende:
Shaun of the Dead
Ice Age 3
Big Nothing
Star Trek
Hot Fuzz
Mission Impossible 3
How to loose Friends and alienate People
Kuifje
flauwe zak !quote:Op donderdag 15 april 2010 11:25 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Zeven goed. Kuifje reken ik zo nog niet goed, wil ik de gehele titel van wetenAndere film mag natuurlijk ook.
Tja, Kuifje was net iet te kort door de bocht. En je komt al goed weg met Land of the Dead, want dat is niet een van zijn grootste rollen: Photo Booth Zombiequote:Op donderdag 15 april 2010 11:27 schreef Patch het volgende:
[..]
flauwe zak !
Dawn of the Dead
of
Land of the Dead
Ik wist dat ie door Shaun of the Dead een cameo had in een serieuze ' Dead'-film, maar wist niet welke.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:37 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Tja, Kuifje was net iet te kort door de bocht. En je komt al goed weg met Land of the Dead, want dat is niet een van zijn grootste rollen: Photo Booth ZombieDawn of the Dead is niet goed trouwens.
Patch+1
14 Patch
10 SamuelofSEK
10 DeParo
8 Asap
7 Dopekoe
7 Bronson
7 InTrePidIvity
7 Hulkio
4 lamers
4 hornage
3 Flitspaal
2 DjCeekay
1 victorinox
1 Moontje1980
1 wyccie
1 Judeljuud
Eigenlijk reken ik de Ocean's als 1 filmtitel.....quote:Op donderdag 15 april 2010 13:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Casey Affleck
Ocean's Eleven
Ocean's Twelve
Ocean's Thirteen
Gone Baby Gone
Ja zag het te laatquote:Op donderdag 15 april 2010 15:41 schreef hornage het volgende:
@Bellatrix, wel je vraag draaiend houden he
Ik heb het gecontroleerd. Hulkio had de zevende. Doe maar nieuwe vraag
Natalie Portman van DeParo had ik al genoemd nl
Ed Wood.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:27 schreef Hulkio het volgende:
Teller staat op drie, Mars Attacks tel ik niet mee, stond bij: doe nog maar vijf films. Zoek o.a. wel nog een titel van Burton.
De vijfde en zelfs de zesde!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:18 schreef Patch het volgende:
Heb ik dan de 5e als ik Flight of the Navigator post?
Of LA Story?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |