Titel correct, jaartal bijna, mis nog een acteur, regisseur correct,quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:25 schreef Bronson het volgende:
A Fistful of Dollars
1963?
Clint Eastwood & ...
Sergio Leone
Uh... 1e film met Clint? De doorbraak voor hem?
Zelfde commentaar als bijquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:26 schreef victorinox het volgende:
A Fistfull of Dollars
196?
Clint Eastwood
?
Sergio Leone
Remake van Yojimbo?
quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:29 schreef Bronson het volgende:
Dit werd als eerste bestempeld als Spaghettiwestern?
Je kan nog een hele uitleg geven bij Spaghettiwestern maar ik reken het goed.quote:
Het principe van een Spaghettiwestern is toch dat het door Italiaanse studio's geproduceerd werden? En dat ze voornamelijk daar of in Spanje werden opgenomen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je kan nog een hele uitleg geven bij Spaghettiwestern maar ik reken het goed.
Jaartal is goed en ik mis alleen nog een acteur.
Ja een beetje het combineren van verschillende stijlen zeg maar, Italiaanse en Amerikaanse, was wel grappig zien ze bij de globalisatie-wetenschappen als typisch en gebruiken ze als voorbeeldquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het principe van een Spaghettiwestern is toch dat het door Italiaanse studio's geproduceerd werden? En dat ze voornamelijk daar of in Spanje werden opgenomen?
Nee, de hint is voor een actrice, achternaam is genoeg, komt overeen met echt een van de meest bekende artsen/wetenschappers van die tijd, iemand in strijd met Luis Pasteur om prestige, de tegenhanger, eigenlijk.quote:
Nee, arts/wetenschapper,quote:
sjorryquote:Op woensdag 14 april 2010 09:21 schreef hornage het volgende:
WoeiWIl je nog in het overzichtje mijn punt erbij optellen
Heb er nu nl al 3 in totaal
Patch + 1quote:
Hulkio + 1quote:
Hmz, wou er eerst nog meer vragen....quote:Op woensdag 14 april 2010 09:47 schreef Patch het volgende:
King Kong
The Fantastic Mr. Fox
The Pianist
The Village
The Jacket
The Brothers Bloom
Cadillac Records
Harrison's Flowers
Dat was me absoluut niet gelukt, dan zou ik gewacht hebben met de kans op 'inkoppen'...quote:Op woensdag 14 april 2010 09:49 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Hmz, wou er eerst nog meer vragen....
Was dat die Nederlander?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:48 schreef Patch het volgende:
Uit welk land komt de eerste geinterviewde in "This is it"?
Anders die Australierquote:Op woensdag 14 april 2010 09:48 schreef Patch het volgende:
Uit welk land komt de eerste geinterviewde in "This is it"?
Asap + 1quote:
Ik wist nog Oxygen van laatst en Giallo van Dario Argento, helaas niet zo denderend de laatstequote:Op woensdag 14 april 2010 09:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat was me absoluut niet gelukt, dan zou ik gewacht hebben met de kans op 'inkoppen'...
The punisherquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:00 schreef Patch het volgende:
He-Man
Universal Soldier
The Punisher
Joshua's Tree
The Expendables
Stormcatcher
Rocky 3?
Rocky 4?
Rocky 5?
Forum Opties | |