Ik hoop het voor julliequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef Doff het volgende:
[..]
Jij arme. Ooit zullen de meesten van ons er wel aan gaan.
Ik noem dat gewoon Nederbrabantquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wat cool.
Ik zit, heel wat saaier, in België
Waarom zitten jullie in het buitenland?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wat cool.
Misplaatste grapquote:
Daar is tenminste nog lekker bier en wielrennenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wat cool.
Ik ben 2e wereldoorlog kenner, dus kijk maar uit wat je zegt over de oorlogquote:
Best wel. Nederlanders ook nogal overigens. Maar dat vergeten we graag natuurlijk.quote:
*niet in discussie gaan mode*quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Doff het volgende:
[..]
Best wel. Nederlanders ook nogal overigens. Maar dat vergeten we graag natuurlijk.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef Doff het volgende:
[..]
Daar is tenminste nog lekker bier en wielrennen.
Nee, Wenen is een prima stad hoor, maar vooral voor als je wat ouder bent vind ik. Iets voor Firefox
haha, maar Brussel lijkt niet echt op nederlandquote:
Studie en vriendje enzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie in het buitenland?
Waar zat mijn opa in de oorlog?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben 2e wereldoorlog kenner, dus kijk maar uit wat je zegt over de oorlog
Waarom niet?quote:
Ouder?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef Doff het volgende:
[..]
Daar is tenminste nog lekker bier en wielrennen.
Nee, Wenen is een prima stad hoor, maar vooral voor als je wat ouder bent vind ik. Iets voor Firefox
Whaha, babyfacequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ouder?ik werd toevallig vandaag bij de AH gevraagd om mijn ID te tonen toen er bier op de loopbaan stond
Ik ben "pas" 28 jaar
Ohquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ouder?ik werd toevallig vandaag bij de AH gevraagd om mijn ID te tonen toen er bier op de loopbaan stond
Ik ben "pas" 28 jaar
Erg leukquote:
Omdat de 2e wereldoorlog "my thing" is en over gevlucht NSB'ers cq. landverraders een duidelijke mening hebquote:
Inderdaadquote:
Laten we het gezellig houdenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Erg leuk
[..]
Omdat de 2e wereldoorlog "my thing" is en over gevlucht NSB'ers cq. landverraders een duidelijke mening heb
Tssss, waar is je humor?quote:
Dat kan toch? Het blijft een forumquote:Omdat de 2e wereldoorlog "my thing" is en over gevlucht NSB'ers cq. landverraders een duidelijke mening heb
Denk ook dat die niet snel op een forum zittenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:08 schreef Doff het volgende:
Voor alle duidelijkheid, ik ben dus geen gevluchte NSB'er.
Absoluutquote:
Er zijn weinig dingen waar ik over serieus over ben, maar de over 2e wereldoorlog dus welquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tssss, waar is je humor?
[..]
Dat kan toch? Het blijft een forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |