quote:
Enigszins.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:28 schreef hornage het volgende:
Titel niet vermelden? Is dit een nieuwe manier om inkoppers te vermijden?
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:47 schreef Gillingham het volgende:
We zijn dus op zoek naar de oudere zus van 007?
Ik dacht de jonge catwoman.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:47 schreef Gillingham het volgende:
We zijn dus op zoek naar de oudere zus van 007?
Ik ga nog wel een PM sturen naar alle FMT'ers, maar voorgaande meets hebben we ook als enige voorwaarde gehad dat de betreffende user minstens 1 punt heeft gescoord in de afgelopen 3 maanden oid, dus jij bent ook een FMT'erquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:00 schreef Haarklip het volgende:
Ik wil opzich ook wel, maar voel me nog niet genoeg ingeburgerd om te meeten
Ik ga hierna 5 LOST vragen stellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Gillingham het volgende:
Drie 'Married with Children' gerelateerde vragen op een rij...
Nauwelijks een vooruitgang.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ga hierna 5 LOST vragen stellen.
Na een aflevering of acht was ik er aardig op uitgekeken. Leuk uitgangspunt en het had zeker potentie, maar het verviel grotendeels in cliché's en mysterieus-doenerij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Op-één-na-beste serie tot nu toe,.
Twin Peaks natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Na een aflevering of acht was ik er aardig op uitgekeken. Leuk uitgangspunt en het had zeker potentie, maar het verviel grotendeels in cliché's en mysterieus-doenerij.
Wat is volgens jou dan de beste?
Ah, dat is inderdaad een toffe serie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |