Oke, bedankt voor het meten! Ik denk dat ik toch voor de iets grotere paperback versie gaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
De box zelf stelt niet zo heel veel voor, gewoon dik karton. De paperbacks zijn normaal paperback formaat, wel lekker dik(veel bladzijden), die bladzijden zijn een beetje dun, zoals meestal bij dit soort Engelse pockets. Maar voor die prijs (29 euro incl. verzenden bij bol) moet je ook geen hardcover kwaliteit verwachten.
Even halfbakken gemeten:
17,5x11x4
Heb em ook gekochtquote:
In gratis boeken eigenlijk altijdquote:Op zondag 12 juni 2011 11:28 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik mag het boek De Parvenu van Mark Schalekamp 'buzzen' en daarbij twee gratis e-boeken weggeven. Iemand interesse?
[ afbeelding ]
Ja doe maar! Het is wel een aardig boek, niet heel bijzonder maar het leest lekker weg.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In gratis boeken eigenlijk altijd
Moet ik je mijn gegevens PM-en?
Thanks! Ik ben nu op pagina 40 ongeveer, en het valt me op dat hij eigenlijk direct alles opbouwt. Dus ik ben benieuwd waar de overige pagina's allemaal over zullen gaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:40 schreef Dunckie het volgende:
Oh man die van Auster is zo ontzettend gaaf! Veel plezier ermee!
Schijnt niet zo best te zijn. Ik wacht nog steeds op Mysterium en Unicum.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:25 schreef Bos81 het volgende:
Zaterdag bij de post ontvangen (cadeau van een andere fokker)
[ afbeelding ]
Ja, ach het boek is gratis, dus als het niets is kun je niet van weggegooid geld spreken.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:31 schreef No-P het volgende:
[..]
Schijnt niet zo best te zijn. Ik wacht nog steeds op Mysterium en Unicum.
edit: Mysterium wordt eind augustus verwacht.
Die heb ik ook, zat als kado bij Geheimen van Oranje - Ton Biesemaat.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:25 schreef Bos81 het volgende:
Zaterdag bij de post ontvangen (cadeau van een andere fokker)
[ afbeelding ]
Oh nou ja, ik heb hem gekocht voordat ik hem kon lezen.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoort dat niet in Wat lees je nu, deel 47 ? Dit topic gaat over wat je gekocht hebt
Wat een boel bladzijdes !quote:Op maandag 27 juni 2011 18:14 schreef di0r1 het volgende:
De vakantie komt eraan. Het duurste privé boek dat ik tot nu toe gekocht heb:
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)004808964/index.html
Maar wel hc hequote:Op maandag 27 juni 2011 18:14 schreef di0r1 het volgende:
[ afbeelding ]
Karl Popperquote:Op maandag 27 juni 2011 18:14 schreef di0r1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het is een hardcover (als je dat bedoelt).quote:Op maandag 27 juni 2011 20:07 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Maar wel hc heDit is er eentje voor in de kast.
Heb je het boek ook gelezen? Zo ja, wat vond je ervan? Ik heb net de inleiding en voorwoord gelezen; ga morgen 'echt' beginnen.quote:
De slegte?quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
even off topic...wat is een goede 2de handsboekenzaak in Amsterdam?
wil tijdens mijn vakantie wat 2de hands boeken inslaan
De eerste heb ik in het Engels, bewust gedaan; Vertaald lijkt me minder.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:59 schreef DaMart het volgende:
Na anderhalf ronddolen in de boekwinkel, kwam ik naar buiten met het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb vorig weekend de film gezien, en wil nu per se het boek ook lezenquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De eerste heb ik in het Engels, bewust gedaan; Vertaald lijkt me minder.
Prachtig boek.
Tja, voorkeur misschien? Soms is Nederlands ook wel handiger.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vorig weekend de film gezien, en wil nu per se het boek ook lezen.
En ik lees vrijwel altijd in het Nederlands.
Mankellquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:57 schreef Lief-visje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had nog wat boekenbonnen die ik moest inleveren
Vroeg heengaan, maar dat weet je denk ik wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:44 schreef fruityloop het volgende:
As zondag hebben wij weer de boekenmarkt hier in Deventer, eens kijken of daar nog wat leuks te scoren is.
Tis eigenlijk te belachelijk voor woorden. 1,3x het hele inwoner aantal van de stad, die zich over de brink en een paar straten voortschuifelt. Gelukkig kunnen wij er in 10 minuten heen lopen, dus aan het bijbehorende verkeersinfarct hoeven wij ons niet te onderwerpen. Met het Dickens festijn kunnen we tenminste nog een uurtje voor sluiting er doorheen lopen, na de meute, maar in dit geval zijn alle goede/mooie boeken al lang weg dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vroeg heengaan, maar dat weet je denk ik wel.
Tenzij je verschrikkelijke mensenmassas leuk vindt.
kickquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
even off topic...wat is een goede 2de handsboekenzaak in Amsterdam?
wil tijdens mijn vakantie wat 2de hands boeken inslaan
Die heb ik ook gekocht van een boekenbon die ik nog had liggen.Ik heb ook nog 1 of 2 andere ongelezen Mankells in mijn kast staan. Maar eens aan beginnen.quote:
Aliteratrie deed Willy beterquote:[b]Op woensdag 3 augustus 2011 19:58 schreef
[ [url=http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/regular/FC/9/5/1/1/1001004010181159.jpg]afbeelding ]
Tot mijn verrassing is Peter de Zwaan toch verder gegaan met de Bob Evers serie hoewel hij altijd zei, dat 50 een mooi getal was om te stoppen. Dit is deel 51Natuurlijk niet zo goed als de unieke humor van Willy van der Heide, maar zeker te pruimen voor de die-hard fans van de serie.
Ja, en alliteratie ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aliteratrie deed Willy beter
Wipneus en pimquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:31 schreef MaLo het volgende:
Ik heb twee vakantieboeken besteld, komen als het goed is nog voor we op vakantie gaan binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor mijn dochter (en stiekem ook een beetje voor mezelf, jeugdsentiment)
[ afbeelding ]
Wist niet dat Slegte tweedehands verkocht, zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:42 schreef tjoptjop het volgende:
Slegte? 3 verdiepingen ofzo.
Voor de rest ook nog wel wat kleintjes maar die zijn vaak gericht op een bepaalde niche
BG is de ramjs, boven is 2e hands/studie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:22 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Wist niet dat Slegte tweedehands verkocht, zal wel aan mij liggen
Ik beland meestal toch in de Leidsestraat of Waterstones, en die laatste heb ik altijd al duur gevonden.
Het zwartboek van het communisme heeft een erg goed deel over China trouwensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
prima piet, alleen het weer werkte niet helemaal mee maar wel heerlijke tijd gehad met familie en vrienden.
Eigenlijk weinig spannends gedaan maar gewoon lekker genieten met een goed gesprek, lekker kaasje en een prima wijn is voor mij ook echt vakantie
En ik kon het niet laten om toch maar weer een boek over China te kopen, nog nooit zelf geweest maar het land fascineert mij enorm.
oh die staat ook op mijn wishlistquote:Op donderdag 1 september 2011 17:37 schreef On het volgende:
Jorge Luis Borges - De Aleph en andere verhalen
[ afbeelding ]
Ik heb hele hoge verwachtingen, ga er vanavond in beginnen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:22 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh die staat ook op mijn wishlist
Dan weet je het wel.quote:De Aleph en andere verhalen is een bundel boordevol filosofische puzzels en bovennatuurlijke verrassingen.
De Aleph was, naar mijn mening, echt fantastisch. Heel veel leesplezier gewenst!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:31 schreef On het volgende:
[..]
Ik heb hele hoge verwachtingen, ga er vanavond in beginnen.
[..]
Dan weet je het wel.
Die is ook gaaf ja. Komen wel mooie constateringen in voor. Ook al heeft het boek soms wel een beetje een 'ik kijk stoned naar hoe mijn hand langzaam beweegt' gehalte.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:21 schreef Trashcanman het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, even Millenium People van J.G. Ballard uitlezen voor ik hier aan begin
Is het ook, erg goed boekquote:Op donderdag 15 september 2011 11:36 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, lijkt me heel interessant.
Ja, in het wat lees je nu topic.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wil je laten weten hoe die is? Klinkt tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |