Boekenweek is toch al geweest?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:30 schreef On het volgende:
George Orwell - 1984 (Nederlandse editie met een erg toffe cover) 2e hands
Gerard Reve - De Avonden, 2e hands
Chuck Palahnuk - Gekweld, 2e hands
Michel Houellebecq - De kaart en het gebied
Tevens het boekenweekgeschenk gekregen. (Monaldi & Sorti - Versluiering)
In Juni is het de maand van het spannende boek. Als je voor een bepaald bedrag aan (spannende) boeken koopt, krijg je er een gratis boek bij.quote:
Ik weet het niet, las er nog wel wat over in het NRC.quote:
Ik lees er meteen ook een negatieve recensie over.quote:Monaldi & Sorti - Versluiering. Het boekje wordt in de maand juni cadeau gegeven bij aanschaf van ten minste 12,50 euro aan Nederlandstalige boeken.
Toevallig ook al iets van Hafez gelezen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:36 schreef Doler12 het volgende:
Weer een grote verzameling aan boeken gekocht!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal stuk voor stuk meesterwerken!![]()
Nee eigenlijk is er geen goede vertaling van Hafez. Er is een vertaling van Daniel Ladinsky, maar die heeft een beetje zijn eigen versie van gemaakt, rommel dus. Natuurlijk gaat poëzie verloren in de vertaling, maar dan heb ik liever een goede verzorgde vertaling. Ik ben wel een beetje bezig met Perzisch te leren, maar ik denk dat het nog lang gaat duren voordat ik Hafez kan lezen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:46 schreef krapula het volgende:
[..]
Toevallig ook al iets van Hafez gelezen?
dat was mijn voornaamste reden om Hafez links te laten liggen. Ik wacht wel op een goede vertaling (als die er ooit komt).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk is er geen goede vertaling van Hafez. Er is een vertaling van Daniel Ladinsky, maar die heeft een beetje zijn eigen versie van gemaakt, rommel dus. Natuurlijk gaat poëzie verloren in de vertaling, maar dan heb ik liever een goede verzorgde vertaling. Ik ben wel een beetje bezig met Perzisch te leren, maar ik denk dat het nog lang gaat duren voordat ik Hafez kan lezen.
Nice! Die ga ik binnenkort ook aanschaffen, zijn die paperbacks in die box een beetje van goede kwaliteit en hoe groot zijn ze als ik vragen mag?quote:
De box zelf stelt niet zo heel veel voor, gewoon dik karton. De paperbacks zijn normaal paperback formaat, wel lekker dikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:58 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Nice! Die ga ik binnenkort ook aanschaffen, zijn die paperbacks in die box een beetje van goede kwaliteit en hoe groot zijn ze als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |