hap hapquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:
maria-frederik? :|
Ik heb geen wijven naam
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na de term 'zoenmevrouw' wil ik ook niet weten wat voor een naam jij aan een kut zou geven
Daarom doe ik het ook niet, dat doe ik de wereld niet aan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na de term 'zoenmevrouw' wil ik ook niet weten wat voor een naam jij aan een kut zou geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2011 11:25:33 ]
Nee, jij vindt het een kutnaam, wat niemand met je eens isquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
Volgens Babs theorie heb ik geen kutnaam. Maar die heb ik dus wel
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]Sopmevrouw met haar liefdesoester ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
oh jeetje, teveel aandacht voor een ander?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, tis al erg genoeg dat Peu de hele tijd over die bejaarde lult, moeten wij er echt aan mee doen? Of gaan wij het over echt belangrijke dingen hebben? (jonge vrouwen, prettige borsten, bier en feesten of zo)
Ooh zowaar eens met babs!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, tis al erg genoeg dat Peu de hele tijd over die bejaarde lult, moeten wij er echt aan mee doen? Of gaan wij het over echt belangrijke dingen hebben? (jonge vrouwen, prettige borsten, bier en feesten of zo)
Nog geneukt van het weekend?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Jij zegt dat maarquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, jij vindt het een kutnaam, wat niemand met je eens is
+1!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Lquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:33 schreef Q. het volgende:
Wat tof dat Twente weer kampioen gaat worden hè?
Ik zie Twente nog wel met 0-4 verliezen van Willem II.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Eerst gewoon de eerste wedstrijd winnen, zowel Ajax als Twente, daarna kijken we wel wie er de titel pakt.
Je vergeet nog even dat er 15 mei nog een wedstrijdje is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
als wij bij Heerenveen geen punten morsen dan zijn wij kampioen
Ik heb het altijd een toffe naam gevonden. Sterker nog, toen ik er nog niet achter was dat kinderen krijgen het ergste is dat de wereld en jezelf kan overkomen, wilde ik mijn dochter zo noemenquote:
Helemaal niets in Amsterdam!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:34 schreef rival het volgende:
Jullie zijn een stelletje haters, dat is wat jullie zijn
Jij hebt geen smaakquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het altijd een toffe naam gevonden. Sterker nog, toen ik er nog niet achter was dat kinderen krijgen het ergste is dat de wereld en jezelf kan overkomen, wilde ik mijn dochter zo noemen
Boks, ouwe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker
Met een 27 jarige, I like em young
18 is te doen, voor 1x natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Boks, ouwe.
Zat er voor mij dit weekend niet in. Was op een housewarming waar ik een tripje uncanny valley heb gemaakt. Ze leken 20+, maar bleken zonder uitzondering 17 of 18 en nog behoorlijk groen
Oj, 18 is wel erg jong hoor, ik weet niet of ik me daar aan zou wagen..quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
18 is te doen, voor 1x natuurlijk.
Het is moeilijk te geloven, maar ik denk dat een aantal nog maagd waren. Als 25-jarige vind ik het dan niet mijn taak de maagdelijkheid weg te nemen, zoveel klasse heb ik nog netquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
18 is te doen, voor 1x natuurlijk.
die is appeltje eitje, zolang het zondag maar goed gaat bij de friezen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Je vergeet nog even dat er 15 mei nog een wedstrijdje is.
Ik probeer mn opa al sinds zondag te bellen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:34 schreef rival het volgende:
Jullie zijn een stelletje haters, dat is wat jullie zijn
Zou zomaar kunnen, maar dan nog is het Amsterdam en geen doods boerengatquote:
Er gaat misschien een Fries naar de OS, dus dat gaat zeker goed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
die is appeltje eitje, zolang het zondag maar goed gaat bij de friezen!
Geniaal krengquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er gaat misschien een Fries naar de OS, dus dat gaat zeker goed.
Stom ras is het ook.
18 is legaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, 18 is wel erg jong hoor, ik weet niet of ik me daar aan zou wagen..
Nah, een biertje in de kroeg wil ik geen date noemenquote:
Ik heb een kaartjequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
Hmmm, smsje van Vodafone, Mysteryland tickets te bestellen met je mobiele nummer. Ik roep al jaren dat ik er weer eens heen wil.... Moet ik, geloof ik, nu echt maar eens doen..
Ook via Vodafone?quote:
Wanneer is iets een date?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, een biertje in de kroeg wil ik geen date noemen
Ik snap die man welquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer mn opa al sinds zondag te bellen.
Die man wil mij niet spreken volgens mij. Rare kakkerlak
Ik welquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, een biertje in de kroeg wil ik geen date noemen
Nee, via early bird registratie. Kreeg je een nummer en toen via de website kaartje besteld.quote:
Eigen interpretatie.quote:
Jawel, maar ik denk niet dat ik me er lekker bij zou voelenquote:
Ajax bikini, ajax strandlaken, ajaxtas, ajaxzonnebril ALLES ajax en dan gaan wij samen naar het strand. Geen seconde eerderquote:
Goede vraag. Babs vond het een date ik nietquote:
Ik pleur het allemaal meteen de zee in danquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ajax bikini, ajax strandlaken, ajaxtas, ajaxzonnebril ALLES ajax en dan gaan wij samen naar het strand. Geen seconde eerder
Ligt eraan hoe goed ze isquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk niet dat ik me er lekker bij zou voelen
Ik ook niet. Alleen al omdat jongens van 18 vaak nog zo kinderlijk zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk niet dat ik me er lekker bij zou voelen
Och, als het puur om de seks gaat...quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen al omdat jongens van 18 vaak nog zo kinderlijk zijn.
Ja maar ik moet wel weten wanneer iets een date is. Dadelijk date ik al zonder dat ik weet dat het een date isquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag. Babs vond het een date ik nietHet was een semi-date dus
Ajax henna tattoo erbij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik pleur het allemaal meteen de zee in dan
Dan zijn jochies van 18 niet je beste gok lijkt me zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, als het puur om de seks gaat...
Dan pleur ik jou ook de zee inquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel weten wanneer iets een date is. Dadelijk date ik al zonder dat ik weet dat het een date is
[..]
Ajax henna tattoo erbij.
Zelfs dan... Jongetjes van 18 schijnen niet zo goed in bed te zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, als het puur om de seks gaat...
Wie weetquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel weten wanneer iets een date is. Dadelijk date ik al zonder dat ik weet dat het een date is
[..]
Ajax henna tattoo erbij.
Hihi 25, leuke leeftijd wel jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs dan... Jongetjes van 18 schijnen niet zo goed in bed te zijnDat komt pas rond 25 heb ik ooit eens gehoord
Ja ik niet. Laat het je donderdag wel wetenquote:
Mwahquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zijn jochies van 18 niet je beste gok lijkt me zo.
quote:
Dat klopt wel ja, na hun 30ste nog beter, rond hun 40ste zakt het weer in.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs dan... Jongetjes van 18 schijnen niet zo goed in bed te zijnDat komt pas rond 25 heb ik ooit eens gehoord
You do thatquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik niet. Laat het je donderdag wel weten
Oh, dus ik moet een 30'er hebben en 'm inwisselen zodra hij 40 wordt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, na hun 30ste nog beter, rond hun 40ste zakt het weer in.
Het originele plan is samen iets gaan doen voor de gezelligheid.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:52 schreef rival het volgende:
ik noem het een date als het meer is dan slechts iets samen gaan doen voor de gezeligheid.
jammer dat et een station is.... waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
Wahaaaaa!!! Ik krijg vrijdag gewoon al mn nieuwe lease autoEen zwarte 307 station
Enige kutte is dat ik er dus op achteruit ga qua leaseprijsAls het goed is... of niet... ik snap er geen kut van, maar ik krijg em wel al vrijdag
"het originele plan"quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het originele plan is samen iets gaan doen voor de gezelligheid.
Dus het is geen date
Omdat die als enige nog in de pool zatquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
jammer dat et een station is.... waarom eigenlijk?
Omdat ze de golden retriever al heeft aangeschaft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:53 schreef rival het volgende:
jammer dat et een station is.... waarom eigenlijk?
Jullie verwarren mijquote:
Maaarrrr hij is uit 2007 dus in november zou ik dan een heule nieuwe uit mogen zoeken als alles volgens plan gaatquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat die als enige nog in de pool zat
Neuken is ook gezelligquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:52 schreef rival het volgende:
ik noem het een date als het meer is dan slechts iets samen gaan doen voor de gezeligheid.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Triple date, dames?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:52 schreef rival het volgende:
ik noem het een date als het meer is dan slechts iets samen gaan doen voor de gezeligheid zonder bijbedoelingen.
Jep, jij mag niet mee iddquote:
Ik heb sowieso een vreemde definitie van dat soort dingen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie verwarren mij![]()
Heb ook niks aan jullie he
noujah, wel snel een auto. mocht je niet zelf uitzoeken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat die als enige nog in de pool zat
Tot novemberquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
noujah, wel snel een auto. mocht je niet zelf uitzoeken?
hoelang loopt deze lease nog?
oh kijk,quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maaarrrr hij is uit 2007 dus in november zou ik dan een heule nieuwe uit mogen zoeken als alles volgens plan gaat
Ik heb het idee dat mijn lachspieren dat echt niet aan kunnenquote:
Kan ik dat wel aan, zoveel boobs?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mijn lachspieren dat echt niet aan kunnen
Watjesquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kan ik dat wel aan, zoveel boobs?
Jij welquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het niet zou doen. Vraag me alleen af of mn lachspieren het overlevenquote:
quote:
Och, ik doe wel een dikke trui aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dat toch niet gewend
Ik gok friezen ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/pik
Amsterdammers zeker
Jij bent er niet bij, dus wat voel jij er nu vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het maar geen coltrui is, want vrouwen met coltruien
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het maar geen coltrui is, want vrouwen met coltruien
Afgewezen voor mijn eigen datequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent er niet bij, dus wat voel jij er nu van
Dus we gaan pas in december datenquote:
met al die zuigvlekken in je nek zekerquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg een coltrui staat mij juist
quote:
Ik was me er niet bewust van dat wij gingen datenquote:
quote:
Eens met deze damesquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was me er niet bewust van dat wij gingen daten
Nu hoeft het niet meer. Als ik met een stel vrouwen in coltrui op stap ga dan lijkt het eerder alsof ik begeleidingstherapie geef na jullie verkrachtingstrauma ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was me er niet bewust van dat wij gingen daten
De MI's hier blijven geweldigquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Fijn, nu weten wij ook weer wat je met zuigzoenmevrouw uitspookt.
Nee joh, die heb ik toch nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met al die zuigvlekken in je nek zeker
Ik heb geen coltrui(en) zoenmevrouw voor zover ik weet ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Fijn, nu weten wij ook weer wat je met zuigzoenmevrouw uitspookt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu hoeft het niet meer. Als ik met een stel vrouwen in coltrui op stap ga dan lijkt het eerder alsof ik begeleidingstherapie geef na jullie verkrachtingstrauma ofzo.
boobs zijn overratedquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heul niet! Ik kan het weten!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu hoeft het niet meer. Als ik met een stel vrouwen in coltrui op stap ga dan lijkt het eerder alsof ik begeleidingstherapie geef na jullie verkrachtingstrauma ofzo.
Jullie overstemmen mijn sexyness met 30 kilo angorawol.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Want jij ziet er zo niet bedreigend uit, want niet sexy?
Dan ben jij gewoon niet sexy genoeg meneerquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jullie overstemmen mijn sexyness met 30 kilo angorawol.
Want jij draagt geitenwollen sokken en sandalen? Met een bijpassend Arafat shawltje?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
Jawel, zijn ze wel. Zijn er alleen om kleine kinderen te voedden, en die kun je beter niet voedden. Verder geen enkel nut.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, zijn ze wel. Zijn er alleen om kleine kinderen te voedden, en die kun je beter niet voedden. Verder geen enkel nut.
*proest* so?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Wel als erogene zone bij de meeste vrouwen.
Wat overigens niet betekent dat je je als man zijnde minstens een half uur met de boobs moet bezig houdenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Wel als erogene zone bij de meeste vrouwen.
Arafatsjaaltje soms alleen als accesoire. Hipster, jeweet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Want jij draagt geitenwollen sokken en sandalen? Met een bijpassend Arafat shawltje?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ben jij gewoon niet sexy genoeg meneer
Aandacht verdelen over alle erogene zonesquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat overigens niet betekent dat je je als man zijnde minstens een half uur met de boobs moet bezig houden
Ik word geil van aanraking op die plaatsquote:
En wij van het idee van die aanraking, win-winquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word geil van aanraking op die plaatsNut genoeg lijkt me.
En als ik in jutezak nog sexy ben, nou, nou?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Arafatsjaaltje soms alleen als accesoire. Hipster, jeweet.
Goede manier om de bewijslast om te draaien, trouwens.
[..]
Sexy ben je alleen als je wordt uitgedaagd door je omgeving, maar als jij in een jutezak op komt dagen...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wij van het idee van die aanraking, win-win.
I need first hand proof!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En als ik in jutezak nog sexy ben, nou, nou?
Weet je hoeveel lamzakken er zijn die denken dat een vrouw 4 erogene zones heeft en meer niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aandacht verdelen over alle erogene zones
Wat levert het de man op dat het vrouwen opwind?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat jij dit niet weet valt me een beetje tegen babs.
Waarom is er geen high-five smiley?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wij van het idee van die aanraking, win-win.
Ik hoef er geen 1 te weten, de vrouw is er om mij te plezieren, als ze zelf ook wat wil, dan doet ze dat maar met een viba of zo. NADAT ik klaar ben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoeveel lamzakken er zijn die denken dat een vrouw 4 erogene zones heeft en meer niet?
Nek, linkertiet, rechtertiet en kut.
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoef er geen 1 te weten, de vrouw is er om mij te plezieren, als ze zelf ook wat wil, dan doet ze dat maar met een viba of zo. NADAT ik klaar ben.
Welke nog meer dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoeveel lamzakken er zijn die denken dat een vrouw 4 erogene zones heeft en meer niet?
Wat moet jij een held zijn in bed, als ik dit zo leesquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat levert het de man op dat het vrouwen opwind?
Echt serieus, straks ga je nog zeggen dat vrouwen een orgasme moeten krijgen of zo.
Ik kan er nog veel meer bedenkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat meen jij heus nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoef er geen 1 te weten, de vrouw is er om mij te plezieren, als ze zelf ook wat wil, dan doet ze dat maar met een viba of zo. NADAT ik klaar ben.
Zolang ze je niet stoort met voetbal kijken of vlees eten uiteraard.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg verdomme nog spijt dat ik niet op 'm ben gedoken die nacht in Duitslandquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet jij een held zijn in bed, als ik dit zo lees
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap je dan ook echt niet, MissB. Heb je de kans, grijp je 'm nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg verdomme nog spijt dat ik niet op 'm ben gedoken die nacht in Duitsland
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je dan ook echt niet, MissB. Heb je de kans, grijp je 'm niet
jij mocht bij Nijntje liggenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg verdomme nog spijt dat ik niet op 'm ben gedoken die nacht in Duitsland
Ach, je had toch geen kans, anders was hij al lang op jou gedokenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe intimiderend sexy die man is, als hij zo dichtbij is?
Not the samequote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, je had toch geen kans, anders was hij al lang op jou gedoken
Ik heb een biertje met 'm gedronken, wat denk je nou?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe intimiderend sexy die man is, als hij zo dichtbij is?
Mijn standaarden zijn niet zo hoog. Ik zou je doenquote:
Ja goddomme zeg, die zoenmevrouw is echt de gelukkigste vrouw op aarde. Dat KAN niet anders.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn standaarden zijn niet zo hoog. Ik zou je doen
Slapende honden wakker maken, nu krijgen we weer een bijbel aan anekdotesquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja goddomme zeg, die zoenmevrouw is echt de gelukkigste vrouw op aarde. Dat KAN niet anders.
Laten we het nog eens wat meer over haar hebben, ik hoor zo weinig over haar!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja goddomme zeg, die zoenmevrouw is echt de gelukkigste vrouw op aarde. Dat KAN niet anders.
Volgens mij kennen wij haar inmiddels beter dan zij zichzelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Laten we het nog eens wat meer over haar hebben, ik hoor zo weinig van haar!
Misschien durf je dan volgende keer wel op hem te duikenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God wat ben je toch goed voor mijn zelfvertrouwen
Vroeg je dat echt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin te snappen waarom samzz reageerde met NEEEEEEE toen ik aan peu vroeg of hij alles wilde vertellen over zn vriendin
Nu niet meteen overdrijven hequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien durf je dan volgende keer wel op hem te duiken
Qquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Laten we het nog eens wat meer over haar hebben, ik hoor zo weinig over haar!
Ja ik had het allemaal niet zo gevolgd. SORRY!!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Kutnamen?
That which we call a va-ge-ge by any other name would still be as repulsing as ever!
Haar, dat heb JIJ niet !quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Laten we het nog eens wat meer over haar hebben, ik hoor zo weinig over haar!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Zeg... het is veel te mooi weer om weer terug te gaan werken
+1.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Zeg... het is veel te mooi weer om weer terug te gaan werken
Misschien moet je het nog een keer vragen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik had het allemaal niet zo gevolgd. SORRY!!
Maar ik kreeg een heel beknopt verhaal zonder enige details en in een spoiler
Dat durf ik dus nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog een keer vragen.
Dubieusquote:
Ik ben een maand te laat geboren. Waarschijnlijk omdat ik niet door die klapdeuren durfdequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zei je vast niet toen je als baby-engeltje je dikke harses door die van je moeder propte
Ik bepaal zelf wel wat ik vindquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een maand te laat geboren. Waarschijnlijk omdat ik niet door die klapdeuren durfde![]()
Maar de glijbaan vond je niet zo eng dus?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben een maand te laat geboren. Waarschijnlijk omdat ik niet door die klapdeuren durfde![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
sgoed hoor, jij mag wel een vals idee van zelfbeschikkingquote:
Hoe gul van jequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
sgoed hoor, jij mag wel een vals idee van zelfbeschikking.
Echt HW, je bent een gemiste kansquote:
Ik ben blij dat jij na al die jaren ook nog zo denkt over "ons"quote:
Is het ongepast om hard te lachen hierom?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:47 schreef MissMSX het volgende:
Hier Uw Razende Reporter met de Faalhaas van de dag
http://www.nu.nl/binnenla(...)-jacht-inbreker.html
Zie je wel dat trouwen gevaarlijk is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:47 schreef MissMSX het volgende:
Nee hoor, mensen die trouwen mag je uitlachenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ongepast om hard te lachen hierom?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:47 schreef MissMSX het volgende:
Die clouquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:47 schreef MissMSX het volgende:
Mooi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen die trouwen mag je uitlachen
Wie nog meer dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij na al die jaren ook nog zo denkt over "ons".
het had zo mooi kunnen zijnquote:
Kunnen we er nog mensen jaloers mee maken denk je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het had zo mooi kunnen zijn.
Oh well, we kunnen er gelukkig nog jaaaaaaren over mijmeren hier.
Is toch liefquote:
quote:Verder staan er dit jaar een heleboel planeten in de relatiezone van je horoscoop, wat betekent dat je leven vól sociale afspraken zit. Vooral in de lente staan partnerships centraal. Trouw blijven aan jezelf in het contact met anderen was nog nooit zo gemakkelijk, Weegschaal. 2011 brengt een zee aan allerhande relatiescenarios, waarna je klaar bent voor het vinden (en koesteren) van ware liefde
gezien de triestheid hier soms denk ik dat er idd zelfs mensen jaloers worden op een fling van een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kunnen we er nog mensen jaloers mee maken denk je?
Planeten hebben ook echt invloed op je leven. Nog beter zijn die sterren die soms honderdduizenden lichtjaren van ons afstaan, die alsnog een invloed hebben op ons dagelijks leven. Ook al bestaan ze soms niet eens meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou fijn is dat.
Ben ik hartstikke blij dat ik eindelijk weer single ben, staat er dit in mn jaarhoroscoop:
[..]
Er zijn vast wel wat dames hier die jij geheel onbaatzuchtig wilt helpenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gezien de triestheid hier soms denk ik dat er idd zelfs mensen jaloers worden op een fling van een paar jaar geleden.
lees die onzin dan ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou fijn is dat.
Ben ik hartstikke blij dat ik eindelijk weer single ben, staat er dit in mn jaarhoroscoop:
[..]
Gelukkig geloof ik er sowieso weinig vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Planeten hebben ook echt invloed op je leven. Nog beter zijn die sterren die soms honderdduizenden lichtjaren van ons afstaan, die alsnog een invloed hebben op ons dagelijks leven. Ook al bestaan ze soms niet eens meer.
Astrologie
quote:
Oeh, welke??quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag gister mijn ex-scharrel op tvin een reclame!
Ah, de kapper?quote:
Laat me raden, die met Moszkowicz en die traktor ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag gister mijn ex-scharrel op tvin een reclame!
Die is wel echt briljant, Moszkowiczquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laat me raden, die met Moszkowicz en die traktor ?
edit : nee dus.
Sizz reclame is trouwens superirritant, ''IK KLINK LEKKER DEBIEL''
Vind 'r geen reet aan, en die clown van een Moszkowicz al helemaal niet.quote:
Ik vind 't een leuke reclamequote:Op dinsdag 26 april 2011 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vind 'r geen reet aan, en die clown van een Moszkowicz al helemaal niet.
maar er speelt een homo in die reclame mee, vandaar dat ik dacht dat Ang3l die bedoelde
Nee het is dus de homo uit de sizz reclame.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
maar er speelt een homo in die reclame mee, vandaar dat ik dacht dat Ang3l die bedoelde
Hij doet het dan weer wel met Eva Jinekquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ieuw, die vind ik zo nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij doet het dan weer wel met Eva Jinek![]()
Maar die heeft voor mij dan wel weer een beetje afgedaan omdat zij het met hem doet. Ik mag hem ook niet, bij hem draait het niet om waarheidsvinding maar om het 'spelletje' van rechtspraak.
Hij is briljantquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar die heeft voor mij dan wel weer een beetje afgedaan omdat zij het met hem doet. Ik mag hem ook niet, bij hem draait het niet om waarheidsvinding maar om het 'spelletje' van rechtspraak.
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
vooral het korte 2e stukje dat ie binnen komt en tegen de prullebak schopt
En dat.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:13 schreef Cue_ het volgende:
Leidenguy heeft zijn vrije dag voor mij gewisseld
Ik val normaal gesproken niet op vrouwen met een heel zakelijk uiterlijk, maar van haar gaan mijn hormoontjes toch wel een beetje op hol.quote:
Ik heb wat gemistquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:13 schreef Cue_ het volgende:
Ja dat is het voordeel van werken he, pauze.quote:
Ja maar jij bent stiekem op fok liefquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is het voordeel van werken he, pauze.![]()
Oh wacht, ik werk wel maar heb geen pauze..
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is het voordeel van werken he, pauze.![]()
Oh wacht, ik werk wel maar heb geen pauze..
Ik heb geen pauze.quote:
MissB werkt schijnbaar in het socialistische arbeidersparadijs van de voormalige CCCP.quote:
Dat is toch wel de ultieme Debiteuren/Crediteuren verdrietigheidquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
Nee echt. Ik kaan mijn boterhammetje aan mijn bureau weg enzo.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MissB werkt schijnbaar in het socialistische arbeidersparadijs van de voormalige CCCP.
Werkt u langer dan 5 1/2 uur, dan heeft u minimaal 30 minuten pauze. Die mag worden gesplitst in 2 keer een kwartier;quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
Nee echt. Ik kaan mijn boterhammetje aan mijn bureau weg enzo.
Zo werkt het helaas niet overal.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Dat is gewoon wettelijk geregeld hoor.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is toch wel de ultieme Debiteuren/Crediteuren verdrietigheid
Dan kan ik dus gezellig over het parkeerterrein gaan struinen, want er is hier geen kantine o.i.d. Ach ik ben er wel aan gewend onderhand.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Werkt u langer dan 5 1/2 uur, dan heeft u minimaal 30 minuten pauze. Die mag worden gesplitst in 2 keer een kwartier;
Werkt u langer dan 10 uur, dan is de pauze minstens 45 minuten. Die mag worden gesplitst in meer pauzes van minimaal een kwartier.
Dat is een recht EN een plicht.
Dus je hebt wel pauze je neemt alleen geen pauze.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kan ik dus gezellig over het parkeerterrein gaan struinen, want er is hier geen kantine o.i.d. Ach ik ben er wel aan gewend onderhand.
Barboy > Leidenguy.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:13 schreef Cue_ het volgende:
Nee ik heb geen pauze, mijn collega ook niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je hebt wel pauze je neemt alleen geen pauze.
Dat is iets heel anders, toch
Je mag ook wel achter je bureau blijven zitten, dat is het niet, maar je moet wel die 15 minuten 'rust' nemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kan ik dus gezellig over het parkeerterrein gaan struinen, want er is hier geen kantine o.i.d. Ach ik ben er wel aan gewend onderhand.
Ja maar dat lukt dus niet he, dan zou ik toch wat gaan doen enzo..quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag ook wel achter je bureau blijven zitten, dat is het niet, maar je moet wel die 15 minuten 'rust' nemen.
It never stops.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel he.. En dan ook nog allergisch voor banaan.. when does the hurting stop?
Thank god it's hot in therequote:Op dinsdag 26 april 2011 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
It never stops.And we´ve still have Hell to look forward to
Ik neem een uur lang pauze hier in de zon op het dakterrasquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik skip mijn pauze ook vaak trouwens. Dan kan ik een half uurtje eerder weg en met dit weer dus een half uurtje langer op het terras zitten.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik neem een uur lang pauze hier in de zon op het dakterrasEn is het slecht weer, dan binnen aan de pokertafel
Officieel he, doe je dat dan dus in je eigen tijd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat lukt dus niet he, dan zou ik toch wat gaan doen enzo..
Tsja, ik ben een kantoorslaaf dus wij hebben dat soort zaken niet. Hoe minder ik hier op dit kantoor ben, hoe beter wat mij betreft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik neem een uur lang pauze hier in de zon op het dakterrasEn is het slecht weer, dan binnen aan de pokertafel
Dat niet maar de praktijk is vaak andersquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Werkgevers staan vooralsnog niet boven de wet. Of heb ik onlangs iets gemist?
Al is het maar 10min toch belangrijk je pauzesquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik geef alleen aan dat ik het hier naar mijn zin hebquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]je wilt heel fok naar Malta halen he
Thuiswerken kan ik dan weer niet...quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, ik ben een kantoorslaaf dus wij hebben dat soort zaken niet. Hoe minder ik hier op dit kantoor ben, hoe beter wat mij betreft.
Daarom thuiswerken
Jij bent ook niet echt doortastend in het claimen van je recht...quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon even de ARBO bellenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat niet maar de praktijk is vaak anders
[..]
Al is het maar 10min toch belangrijk je pauzes
Zo makkelijk is het niet iemand te ontslaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja en dan werken ze je eruit, nee dat werkt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt doortastend in het claimen van je recht...
Ik snap het wel hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een mietje, je hebt gelijk. Maar goed, het is hier zo'n kleine organisatie, baas + collega, dat het al snel een hele nare situatie wordt.
Nee, ik voel me heerlijk, maar die kou is kut.quote:
4 lagenquote:
Dat dus, even niet met werk bezig is ook nodig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor.Maar het is gewoon niet slim, je hebt die rust gewoon nodig, lijkt me.
Niet lijkt me, het is bewezen dat je niet productiever wordt als je achter elkaar doorwerkt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
Ik snap het wel hoor.Maar het is gewoon niet slim, je hebt die rust gewoon nodig, lijkt me.
Eentje weggeven?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg gewoon een heel nieuw digitaal fotoalbum omdat de vorige een foutje hadwat moet ik er nu met twee
![]()
Aan wie?quote:
fair pointquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan wie?Mijn foto's zijn toch niet boeiend voor een ander, ook aangezien mijn kop op de voorkant staat
Ik ben al sinds 8:10 in Groningen en kan niet wachten tot ik de trein pak van iets over vijven om hier weer weg te komenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:50 schreef Crutch het volgende:
Ik ga straks lekker naar Groningen.
Groningen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:50 schreef Crutch het volgende:
Ik ga straks lekker naar Groningen.
Groningen![]()
![]()
Inderdaad. Niks.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |