hap hapquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:
maria-frederik? :|
Ik heb geen wijven naam
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na de term 'zoenmevrouw' wil ik ook niet weten wat voor een naam jij aan een kut zou geven
Daarom doe ik het ook niet, dat doe ik de wereld niet aan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na de term 'zoenmevrouw' wil ik ook niet weten wat voor een naam jij aan een kut zou geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2011 11:25:33 ]
Nee, jij vindt het een kutnaam, wat niemand met je eens isquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
Volgens Babs theorie heb ik geen kutnaam. Maar die heb ik dus wel
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]Sopmevrouw met haar liefdesoester ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
oh jeetje, teveel aandacht voor een ander?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, tis al erg genoeg dat Peu de hele tijd over die bejaarde lult, moeten wij er echt aan mee doen? Of gaan wij het over echt belangrijke dingen hebben? (jonge vrouwen, prettige borsten, bier en feesten of zo)
Ooh zowaar eens met babs!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, tis al erg genoeg dat Peu de hele tijd over die bejaarde lult, moeten wij er echt aan mee doen? Of gaan wij het over echt belangrijke dingen hebben? (jonge vrouwen, prettige borsten, bier en feesten of zo)
Nog geneukt van het weekend?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Jij zegt dat maarquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, jij vindt het een kutnaam, wat niemand met je eens is
+1!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Lquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:33 schreef Q. het volgende:
Wat tof dat Twente weer kampioen gaat worden hè?
Ik zie Twente nog wel met 0-4 verliezen van Willem II.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Eerst gewoon de eerste wedstrijd winnen, zowel Ajax als Twente, daarna kijken we wel wie er de titel pakt.
Je vergeet nog even dat er 15 mei nog een wedstrijdje is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
als wij bij Heerenveen geen punten morsen dan zijn wij kampioen
Ik heb het altijd een toffe naam gevonden. Sterker nog, toen ik er nog niet achter was dat kinderen krijgen het ergste is dat de wereld en jezelf kan overkomen, wilde ik mijn dochter zo noemenquote:
Helemaal niets in Amsterdam!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:34 schreef rival het volgende:
Jullie zijn een stelletje haters, dat is wat jullie zijn
Jij hebt geen smaakquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het altijd een toffe naam gevonden. Sterker nog, toen ik er nog niet achter was dat kinderen krijgen het ergste is dat de wereld en jezelf kan overkomen, wilde ik mijn dochter zo noemen
Boks, ouwe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker
Met een 27 jarige, I like em young
18 is te doen, voor 1x natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Boks, ouwe.
Zat er voor mij dit weekend niet in. Was op een housewarming waar ik een tripje uncanny valley heb gemaakt. Ze leken 20+, maar bleken zonder uitzondering 17 of 18 en nog behoorlijk groen
Oj, 18 is wel erg jong hoor, ik weet niet of ik me daar aan zou wagen..quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
18 is te doen, voor 1x natuurlijk.
Het is moeilijk te geloven, maar ik denk dat een aantal nog maagd waren. Als 25-jarige vind ik het dan niet mijn taak de maagdelijkheid weg te nemen, zoveel klasse heb ik nog netquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
18 is te doen, voor 1x natuurlijk.
die is appeltje eitje, zolang het zondag maar goed gaat bij de friezen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Je vergeet nog even dat er 15 mei nog een wedstrijdje is.
Ik probeer mn opa al sinds zondag te bellen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:34 schreef rival het volgende:
Jullie zijn een stelletje haters, dat is wat jullie zijn
Zou zomaar kunnen, maar dan nog is het Amsterdam en geen doods boerengatquote:
Er gaat misschien een Fries naar de OS, dus dat gaat zeker goed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
die is appeltje eitje, zolang het zondag maar goed gaat bij de friezen!
Geniaal krengquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er gaat misschien een Fries naar de OS, dus dat gaat zeker goed.
Stom ras is het ook.
18 is legaalquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, 18 is wel erg jong hoor, ik weet niet of ik me daar aan zou wagen..
Nah, een biertje in de kroeg wil ik geen date noemenquote:
Ik heb een kaartjequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
Hmmm, smsje van Vodafone, Mysteryland tickets te bestellen met je mobiele nummer. Ik roep al jaren dat ik er weer eens heen wil.... Moet ik, geloof ik, nu echt maar eens doen..
Ook via Vodafone?quote:
Wanneer is iets een date?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, een biertje in de kroeg wil ik geen date noemen
Ik snap die man welquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer mn opa al sinds zondag te bellen.
Die man wil mij niet spreken volgens mij. Rare kakkerlak
Ik welquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, een biertje in de kroeg wil ik geen date noemen
Nee, via early bird registratie. Kreeg je een nummer en toen via de website kaartje besteld.quote:
Eigen interpretatie.quote:
Jawel, maar ik denk niet dat ik me er lekker bij zou voelenquote:
Ajax bikini, ajax strandlaken, ajaxtas, ajaxzonnebril ALLES ajax en dan gaan wij samen naar het strand. Geen seconde eerderquote:
Goede vraag. Babs vond het een date ik nietquote:
Ik pleur het allemaal meteen de zee in danquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ajax bikini, ajax strandlaken, ajaxtas, ajaxzonnebril ALLES ajax en dan gaan wij samen naar het strand. Geen seconde eerder
Ligt eraan hoe goed ze isquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk niet dat ik me er lekker bij zou voelen
Ik ook niet. Alleen al omdat jongens van 18 vaak nog zo kinderlijk zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, maar ik denk niet dat ik me er lekker bij zou voelen
Och, als het puur om de seks gaat...quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen al omdat jongens van 18 vaak nog zo kinderlijk zijn.
Ja maar ik moet wel weten wanneer iets een date is. Dadelijk date ik al zonder dat ik weet dat het een date isquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag. Babs vond het een date ik nietHet was een semi-date dus
Ajax henna tattoo erbij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik pleur het allemaal meteen de zee in dan
Dan zijn jochies van 18 niet je beste gok lijkt me zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, als het puur om de seks gaat...
Dan pleur ik jou ook de zee inquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel weten wanneer iets een date is. Dadelijk date ik al zonder dat ik weet dat het een date is
[..]
Ajax henna tattoo erbij.
Zelfs dan... Jongetjes van 18 schijnen niet zo goed in bed te zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, als het puur om de seks gaat...
Wie weetquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel weten wanneer iets een date is. Dadelijk date ik al zonder dat ik weet dat het een date is
[..]
Ajax henna tattoo erbij.
Hihi 25, leuke leeftijd wel jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs dan... Jongetjes van 18 schijnen niet zo goed in bed te zijnDat komt pas rond 25 heb ik ooit eens gehoord
Ja ik niet. Laat het je donderdag wel wetenquote:
Mwahquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zijn jochies van 18 niet je beste gok lijkt me zo.
quote:
Dat klopt wel ja, na hun 30ste nog beter, rond hun 40ste zakt het weer in.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs dan... Jongetjes van 18 schijnen niet zo goed in bed te zijnDat komt pas rond 25 heb ik ooit eens gehoord
You do thatquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik niet. Laat het je donderdag wel weten
Oh, dus ik moet een 30'er hebben en 'm inwisselen zodra hij 40 wordt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, na hun 30ste nog beter, rond hun 40ste zakt het weer in.
Het originele plan is samen iets gaan doen voor de gezelligheid.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:52 schreef rival het volgende:
ik noem het een date als het meer is dan slechts iets samen gaan doen voor de gezeligheid.
jammer dat et een station is.... waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:52 schreef Spirit82 het volgende:
Wahaaaaa!!! Ik krijg vrijdag gewoon al mn nieuwe lease autoEen zwarte 307 station
Enige kutte is dat ik er dus op achteruit ga qua leaseprijsAls het goed is... of niet... ik snap er geen kut van, maar ik krijg em wel al vrijdag
"het originele plan"quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het originele plan is samen iets gaan doen voor de gezelligheid.
Dus het is geen date
Omdat die als enige nog in de pool zatquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
jammer dat et een station is.... waarom eigenlijk?
Omdat ze de golden retriever al heeft aangeschaft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:53 schreef rival het volgende:
jammer dat et een station is.... waarom eigenlijk?
Jullie verwarren mijquote:
Maaarrrr hij is uit 2007 dus in november zou ik dan een heule nieuwe uit mogen zoeken als alles volgens plan gaatquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat die als enige nog in de pool zat
Neuken is ook gezelligquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:52 schreef rival het volgende:
ik noem het een date als het meer is dan slechts iets samen gaan doen voor de gezeligheid.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Triple date, dames?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:52 schreef rival het volgende:
ik noem het een date als het meer is dan slechts iets samen gaan doen voor de gezeligheid zonder bijbedoelingen.
Jep, jij mag niet mee iddquote:
Ik heb sowieso een vreemde definitie van dat soort dingen hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie verwarren mij![]()
Heb ook niks aan jullie he
noujah, wel snel een auto. mocht je niet zelf uitzoeken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat die als enige nog in de pool zat
Tot novemberquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
noujah, wel snel een auto. mocht je niet zelf uitzoeken?
hoelang loopt deze lease nog?
oh kijk,quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maaarrrr hij is uit 2007 dus in november zou ik dan een heule nieuwe uit mogen zoeken als alles volgens plan gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |