Maar de glijbaan vond je niet zo eng dus?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben een maand te laat geboren. Waarschijnlijk omdat ik niet door die klapdeuren durfde![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een maand te laat geboren. Waarschijnlijk omdat ik niet door die klapdeuren durfde![]()
sgoed hoor, jij mag wel een vals idee van zelfbeschikkingquote:
Hoe gul van jequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
sgoed hoor, jij mag wel een vals idee van zelfbeschikking.
Echt HW, je bent een gemiste kansquote:
Ik ben blij dat jij na al die jaren ook nog zo denkt over "ons"quote:
Is het ongepast om hard te lachen hierom?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:47 schreef MissMSX het volgende:
Hier Uw Razende Reporter met de Faalhaas van de dag
http://www.nu.nl/binnenla(...)-jacht-inbreker.html
Zie je wel dat trouwen gevaarlijk is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:47 schreef MissMSX het volgende:
Nee hoor, mensen die trouwen mag je uitlachenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ongepast om hard te lachen hierom?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:47 schreef MissMSX het volgende:
Die clouquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:47 schreef MissMSX het volgende:
Mooi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen die trouwen mag je uitlachen
Wie nog meer dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij na al die jaren ook nog zo denkt over "ons".
het had zo mooi kunnen zijnquote:
Kunnen we er nog mensen jaloers mee maken denk je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het had zo mooi kunnen zijn.
Oh well, we kunnen er gelukkig nog jaaaaaaren over mijmeren hier.
Is toch liefquote:
quote:Verder staan er dit jaar een heleboel planeten in de relatiezone van je horoscoop, wat betekent dat je leven vól sociale afspraken zit. Vooral in de lente staan partnerships centraal. Trouw blijven aan jezelf in het contact met anderen was nog nooit zo gemakkelijk, Weegschaal. 2011 brengt een zee aan allerhande relatiescenarios, waarna je klaar bent voor het vinden (en koesteren) van ware liefde
gezien de triestheid hier soms denk ik dat er idd zelfs mensen jaloers worden op een fling van een paar jaar geledenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kunnen we er nog mensen jaloers mee maken denk je?
Planeten hebben ook echt invloed op je leven. Nog beter zijn die sterren die soms honderdduizenden lichtjaren van ons afstaan, die alsnog een invloed hebben op ons dagelijks leven. Ook al bestaan ze soms niet eens meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou fijn is dat.
Ben ik hartstikke blij dat ik eindelijk weer single ben, staat er dit in mn jaarhoroscoop:
[..]
Er zijn vast wel wat dames hier die jij geheel onbaatzuchtig wilt helpenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gezien de triestheid hier soms denk ik dat er idd zelfs mensen jaloers worden op een fling van een paar jaar geleden.
lees die onzin dan ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou fijn is dat.
Ben ik hartstikke blij dat ik eindelijk weer single ben, staat er dit in mn jaarhoroscoop:
[..]
Gelukkig geloof ik er sowieso weinig vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Planeten hebben ook echt invloed op je leven. Nog beter zijn die sterren die soms honderdduizenden lichtjaren van ons afstaan, die alsnog een invloed hebben op ons dagelijks leven. Ook al bestaan ze soms niet eens meer.
Astrologie
quote:
Oeh, welke??quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag gister mijn ex-scharrel op tvin een reclame!
Ah, de kapper?quote:
Laat me raden, die met Moszkowicz en die traktor ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag gister mijn ex-scharrel op tvin een reclame!
Die is wel echt briljant, Moszkowiczquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laat me raden, die met Moszkowicz en die traktor ?
edit : nee dus.
Sizz reclame is trouwens superirritant, ''IK KLINK LEKKER DEBIEL''
Vind 'r geen reet aan, en die clown van een Moszkowicz al helemaal niet.quote:
Ik vind 't een leuke reclamequote:Op dinsdag 26 april 2011 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vind 'r geen reet aan, en die clown van een Moszkowicz al helemaal niet.
maar er speelt een homo in die reclame mee, vandaar dat ik dacht dat Ang3l die bedoelde
Nee het is dus de homo uit de sizz reclame.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
maar er speelt een homo in die reclame mee, vandaar dat ik dacht dat Ang3l die bedoelde
Hij doet het dan weer wel met Eva Jinekquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ieuw, die vind ik zo nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij doet het dan weer wel met Eva Jinek![]()
Maar die heeft voor mij dan wel weer een beetje afgedaan omdat zij het met hem doet. Ik mag hem ook niet, bij hem draait het niet om waarheidsvinding maar om het 'spelletje' van rechtspraak.
Hij is briljantquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar die heeft voor mij dan wel weer een beetje afgedaan omdat zij het met hem doet. Ik mag hem ook niet, bij hem draait het niet om waarheidsvinding maar om het 'spelletje' van rechtspraak.
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
vooral het korte 2e stukje dat ie binnen komt en tegen de prullebak schopt
En dat.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:13 schreef Cue_ het volgende:
Leidenguy heeft zijn vrije dag voor mij gewisseld
Ik val normaal gesproken niet op vrouwen met een heel zakelijk uiterlijk, maar van haar gaan mijn hormoontjes toch wel een beetje op hol.quote:
Ik heb wat gemistquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:13 schreef Cue_ het volgende:
Leidenguy heeft zijn vrije dag voor mij gewisseld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |