quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoef er geen 1 te weten, de vrouw is er om mij te plezieren, als ze zelf ook wat wil, dan doet ze dat maar met een viba of zo. NADAT ik klaar ben.
Welke nog meer dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoeveel lamzakken er zijn die denken dat een vrouw 4 erogene zones heeft en meer niet?
Nek, linkertiet, rechtertiet en kut.
Wat moet jij een held zijn in bed, als ik dit zo leesquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat levert het de man op dat het vrouwen opwind?
Echt serieus, straks ga je nog zeggen dat vrouwen een orgasme moeten krijgen of zo.
Ik kan er nog veel meer bedenkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoeveel lamzakken er zijn die denken dat een vrouw 4 erogene zones heeft en meer niet?
Nek, linkertiet, rechtertiet en kut.
Dat meen jij heus nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoef er geen 1 te weten, de vrouw is er om mij te plezieren, als ze zelf ook wat wil, dan doet ze dat maar met een viba of zo. NADAT ik klaar ben.
Zolang ze je niet stoort met voetbal kijken of vlees eten uiteraard.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg verdomme nog spijt dat ik niet op 'm ben gedoken die nacht in Duitslandquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet jij een held zijn in bed, als ik dit zo lees
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap je dan ook echt niet, MissB. Heb je de kans, grijp je 'm nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg verdomme nog spijt dat ik niet op 'm ben gedoken die nacht in Duitsland
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je dan ook echt niet, MissB. Heb je de kans, grijp je 'm niet
jij mocht bij Nijntje liggenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik krijg verdomme nog spijt dat ik niet op 'm ben gedoken die nacht in Duitsland
Ach, je had toch geen kans, anders was hij al lang op jou gedokenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe intimiderend sexy die man is, als hij zo dichtbij is?
Not the samequote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, je had toch geen kans, anders was hij al lang op jou gedoken
Ik heb een biertje met 'm gedronken, wat denk je nou?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe intimiderend sexy die man is, als hij zo dichtbij is?
Mijn standaarden zijn niet zo hoog. Ik zou je doenquote:
Ja goddomme zeg, die zoenmevrouw is echt de gelukkigste vrouw op aarde. Dat KAN niet anders.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn standaarden zijn niet zo hoog. Ik zou je doen
Slapende honden wakker maken, nu krijgen we weer een bijbel aan anekdotesquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja goddomme zeg, die zoenmevrouw is echt de gelukkigste vrouw op aarde. Dat KAN niet anders.
Laten we het nog eens wat meer over haar hebben, ik hoor zo weinig over haar!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja goddomme zeg, die zoenmevrouw is echt de gelukkigste vrouw op aarde. Dat KAN niet anders.
Volgens mij kennen wij haar inmiddels beter dan zij zichzelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Laten we het nog eens wat meer over haar hebben, ik hoor zo weinig van haar!
Misschien durf je dan volgende keer wel op hem te duikenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God wat ben je toch goed voor mijn zelfvertrouwen
Vroeg je dat echt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik begin te snappen waarom samzz reageerde met NEEEEEEE toen ik aan peu vroeg of hij alles wilde vertellen over zn vriendin
Nu niet meteen overdrijven hequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien durf je dan volgende keer wel op hem te duiken
Qquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Laten we het nog eens wat meer over haar hebben, ik hoor zo weinig over haar!
Ja ik had het allemaal niet zo gevolgd. SORRY!!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Kutnamen?
That which we call a va-ge-ge by any other name would still be as repulsing as ever!
Haar, dat heb JIJ niet !quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Laten we het nog eens wat meer over haar hebben, ik hoor zo weinig over haar!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Zeg... het is veel te mooi weer om weer terug te gaan werken
+1.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Zeg... het is veel te mooi weer om weer terug te gaan werken
Misschien moet je het nog een keer vragen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik had het allemaal niet zo gevolgd. SORRY!!
Maar ik kreeg een heel beknopt verhaal zonder enige details en in een spoiler
Dat durf ik dus nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog een keer vragen.
Dubieusquote:
Ik ben een maand te laat geboren. Waarschijnlijk omdat ik niet door die klapdeuren durfdequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zei je vast niet toen je als baby-engeltje je dikke harses door die van je moeder propte
Ik bepaal zelf wel wat ik vindquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een maand te laat geboren. Waarschijnlijk omdat ik niet door die klapdeuren durfde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |