Ik heb het idee dat mijn lachspieren dat echt niet aan kunnenquote:
Kan ik dat wel aan, zoveel boobs?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mijn lachspieren dat echt niet aan kunnen
Watjesquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kan ik dat wel aan, zoveel boobs?
Jij welquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het niet zou doen. Vraag me alleen af of mn lachspieren het overlevenquote:
quote:
Och, ik doe wel een dikke trui aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dat toch niet gewend
Ik gok friezen ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:04 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/pik
Amsterdammers zeker
Jij bent er niet bij, dus wat voel jij er nu vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het maar geen coltrui is, want vrouwen met coltruien
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het maar geen coltrui is, want vrouwen met coltruien
Afgewezen voor mijn eigen datequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent er niet bij, dus wat voel jij er nu van
Dus we gaan pas in december datenquote:
met al die zuigvlekken in je nek zekerquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg een coltrui staat mij juist
quote:
Ik was me er niet bewust van dat wij gingen datenquote:
quote:
Eens met deze damesquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was me er niet bewust van dat wij gingen daten
Nu hoeft het niet meer. Als ik met een stel vrouwen in coltrui op stap ga dan lijkt het eerder alsof ik begeleidingstherapie geef na jullie verkrachtingstrauma ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was me er niet bewust van dat wij gingen daten
De MI's hier blijven geweldigquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Fijn, nu weten wij ook weer wat je met zuigzoenmevrouw uitspookt.
Nee joh, die heb ik toch nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met al die zuigvlekken in je nek zeker
Ik heb geen coltrui(en) zoenmevrouw voor zover ik weet ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Fijn, nu weten wij ook weer wat je met zuigzoenmevrouw uitspookt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu hoeft het niet meer. Als ik met een stel vrouwen in coltrui op stap ga dan lijkt het eerder alsof ik begeleidingstherapie geef na jullie verkrachtingstrauma ofzo.
boobs zijn overratedquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heul niet! Ik kan het weten!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu hoeft het niet meer. Als ik met een stel vrouwen in coltrui op stap ga dan lijkt het eerder alsof ik begeleidingstherapie geef na jullie verkrachtingstrauma ofzo.
Jullie overstemmen mijn sexyness met 30 kilo angorawol.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Want jij ziet er zo niet bedreigend uit, want niet sexy?
Dan ben jij gewoon niet sexy genoeg meneerquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jullie overstemmen mijn sexyness met 30 kilo angorawol.
Want jij draagt geitenwollen sokken en sandalen? Met een bijpassend Arafat shawltje?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
Jawel, zijn ze wel. Zijn er alleen om kleine kinderen te voedden, en die kun je beter niet voedden. Verder geen enkel nut.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, zijn ze wel. Zijn er alleen om kleine kinderen te voedden, en die kun je beter niet voedden. Verder geen enkel nut.
*proest* so?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Wel als erogene zone bij de meeste vrouwen.
Wat overigens niet betekent dat je je als man zijnde minstens een half uur met de boobs moet bezig houdenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Wel als erogene zone bij de meeste vrouwen.
Arafatsjaaltje soms alleen als accesoire. Hipster, jeweet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Want jij draagt geitenwollen sokken en sandalen? Met een bijpassend Arafat shawltje?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan ben jij gewoon niet sexy genoeg meneer
Aandacht verdelen over alle erogene zonesquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat overigens niet betekent dat je je als man zijnde minstens een half uur met de boobs moet bezig houden
Ik word geil van aanraking op die plaatsquote:
En wij van het idee van die aanraking, win-winquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word geil van aanraking op die plaatsNut genoeg lijkt me.
En als ik in jutezak nog sexy ben, nou, nou?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Arafatsjaaltje soms alleen als accesoire. Hipster, jeweet.
Goede manier om de bewijslast om te draaien, trouwens.
[..]
Sexy ben je alleen als je wordt uitgedaagd door je omgeving, maar als jij in een jutezak op komt dagen...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wij van het idee van die aanraking, win-win.
I need first hand proof!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En als ik in jutezak nog sexy ben, nou, nou?
Weet je hoeveel lamzakken er zijn die denken dat een vrouw 4 erogene zones heeft en meer niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aandacht verdelen over alle erogene zones
Wat levert het de man op dat het vrouwen opwind?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat jij dit niet weet valt me een beetje tegen babs.
Waarom is er geen high-five smiley?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wij van het idee van die aanraking, win-win.
Ik hoef er geen 1 te weten, de vrouw is er om mij te plezieren, als ze zelf ook wat wil, dan doet ze dat maar met een viba of zo. NADAT ik klaar ben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoeveel lamzakken er zijn die denken dat een vrouw 4 erogene zones heeft en meer niet?
Nek, linkertiet, rechtertiet en kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |