lees die onzin dan ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou fijn is dat.
Ben ik hartstikke blij dat ik eindelijk weer single ben, staat er dit in mn jaarhoroscoop:
[..]
Gelukkig geloof ik er sowieso weinig vanquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Planeten hebben ook echt invloed op je leven. Nog beter zijn die sterren die soms honderdduizenden lichtjaren van ons afstaan, die alsnog een invloed hebben op ons dagelijks leven. Ook al bestaan ze soms niet eens meer.
Astrologie
quote:
Oeh, welke??quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag gister mijn ex-scharrel op tvin een reclame!
Ah, de kapper?quote:
Laat me raden, die met Moszkowicz en die traktor ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag gister mijn ex-scharrel op tvin een reclame!
Die is wel echt briljant, Moszkowiczquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laat me raden, die met Moszkowicz en die traktor ?
edit : nee dus.
Sizz reclame is trouwens superirritant, ''IK KLINK LEKKER DEBIEL''
Vind 'r geen reet aan, en die clown van een Moszkowicz al helemaal niet.quote:
Ik vind 't een leuke reclamequote:Op dinsdag 26 april 2011 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vind 'r geen reet aan, en die clown van een Moszkowicz al helemaal niet.
maar er speelt een homo in die reclame mee, vandaar dat ik dacht dat Ang3l die bedoelde
Nee het is dus de homo uit de sizz reclame.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
maar er speelt een homo in die reclame mee, vandaar dat ik dacht dat Ang3l die bedoelde
Hij doet het dan weer wel met Eva Jinekquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ieuw, die vind ik zo nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij doet het dan weer wel met Eva Jinek![]()
Maar die heeft voor mij dan wel weer een beetje afgedaan omdat zij het met hem doet. Ik mag hem ook niet, bij hem draait het niet om waarheidsvinding maar om het 'spelletje' van rechtspraak.
Hij is briljantquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar die heeft voor mij dan wel weer een beetje afgedaan omdat zij het met hem doet. Ik mag hem ook niet, bij hem draait het niet om waarheidsvinding maar om het 'spelletje' van rechtspraak.
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
vooral het korte 2e stukje dat ie binnen komt en tegen de prullebak schopt
En dat.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:13 schreef Cue_ het volgende:
Leidenguy heeft zijn vrije dag voor mij gewisseld
Ik val normaal gesproken niet op vrouwen met een heel zakelijk uiterlijk, maar van haar gaan mijn hormoontjes toch wel een beetje op hol.quote:
Ik heb wat gemistquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:13 schreef Cue_ het volgende:
Leidenguy heeft zijn vrije dag voor mij gewisseld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |