Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zit aan level 7quote:
Ja dusquote:
Ja, nou, sorryquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:35 schreef PeZu het volgende:
@MZ
ja wat heb ik daar nu aan, een geweldige haai maar je weet niet waar en wat
ik wordt teveel afgeleid, heb 5 dus nog openstaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:35 schreef PriemGirl het volgende:
TT
Maar 5 was dus een makkie... Had hem in 1x goed
It's addictive grom
ja maar nu wil ik het nu weten in nml super ongeduldig plus het is met haaienquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou, sorryAls ik het weer weet laat ik het je weten
![]()
En Symph, maak die meiden eens wakker manZe lagen er gister ook op tijd in
![]()
Kunnen ze helpen met puinruimen
Ik vind het wel ff lekker rustig zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou, sorryAls ik het weer weet laat ik het je weten
![]()
En Symph, maak die meiden eens wakker manZe lagen er gister ook op tijd in
![]()
Kunnen ze helpen met puinruimen
Priembabequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:35 schreef PriemGirl het volgende:
TT
Maar 5 was dus een makkie... Had hem in 1x goed
It's addictive grom
ik zou ze ook zo lang mogelijk laten liggen, aanleren dat uit slapen, dan kun je zelf ook uitslapen (of euh whatever) als je dat wil, win winquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het wel ff lekker rustig zo
Eerst nog ff koffie, dan even stofzuigen en dan ga ik de luiwammesjes wakker maken
Sorry, ik kom er op terugquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar nu wil ik het nu weten in nml super ongeduldig plus het is met haaien![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het wel ff lekker rustig zo
Eerst nog ff koffie, dan even stofzuigen en dan ga ik de luiwammesjes wakker maken
Oh dat kunnen ze wel hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou ze ook zo lang mogelijk laten liggen, aanleren dat uit slapen, dan kun je zelf ook uitslapen (of euh whatever) als je dat wil, win win
ok ik wacht (on)geduldig af heb toch alle tijdquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, ik kom er op terug![]()
[..]Snap ik
![]()
Zou ik ook vinden
Ik denk dat ik morgen ook weer vroeg op sta, even de ochtend voor mezelf is wel prettig
![]()
Zou je boven ook willen stofzuigen?
goed afgericht dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dat kunnen ze wel hoorMaak je geen zorgen
En anders weten ze hoe de tv werkt etc
komt goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, ik kom er op terug![]()
[..]Snap ik
![]()
Zou ik ook vinden
Ik denk dat ik morgen ook weer vroeg op sta, even de ochtend voor mezelf is wel prettig
![]()
Zou je boven ook willen stofzuigen?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok ik wacht (on)geduldig af heb toch alle tijd
[..]
goed afgericht dus
Dankjewelquote:
Marijke was dat niet bij de Action waar je de haai gezien had?quote:
wie zit nu waar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:46 schreef Symphonic het volgende:
De poezels voorspellen een zeer zware storm
Hopelijk gaat het dan ook flink regenen, mijn auto is meer geel dan zwart momenteel, en ik had andere dingen te doen dan auto wassen (lees: ik was daar te lui voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:46 schreef Symphonic het volgende:
Kijk zo eerst je dames nog maar eens aan en als die ook al zo zijn maak je borst maar natquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:46 schreef Symphonic het volgende:
Priemiequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
MPG'tje !Hoe is het met je
Site die wok postte: http://www.securityskills.nl/
mwa ze verwachten niet veel regen enzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het dan ook flink regenen, mijn auto is meer geel dan zwart momenteel, en ik had andere dingen te doen dan auto wassen (lees: ik was daar te lui voor)...
ik heb de auto's gewassen met miniwok en maxiwok maar die zijn alweer geel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het dan ook flink regenen, mijn auto is meer geel dan zwart momenteel, en ik had andere dingen te doen dan auto wassen (lees: ik was daar te lui voor)...
Altijd fijn ! En genoten van het lekkere weer?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Priemie! Best ok, wel
. Met de paasdagen eindelijk even écht kunnen rusten
. Helaas te kort, alleen
.
Oeh, ik ga eens kijken...
* Barreltje zit al aan de strepsils.. dus weet niet of je ECHT wil ruilenquote:
finimal er inquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
paracetamol?
ik heb 6 strippen in mijn koffer
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:46 schreef Symphonic het volgende:
Nee, volgens mij nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Marijke was dat niet bij de Action waar je de haai gezien had?
Hoiquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
denk niet dat je deze melding moet krijgen he:quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Altijd fijn ! En genoten van het lekkere weer?Afgelopen nacht ook maar een kort nachtje gehad.. Maar wellicht dat ik ook gewoon eerder mijn bed in had moeten kruipen dan 1u30
( Om om 6u30 op te staan
)
laat het maar eerst rustig regenen anders heb je ene glijerij en drekzooi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa ze verwachten niet veel regen enzo.
dus denk niet schoner wordt, eerder nog viezer
de regen die er komt is zo minimaal dat het nog steeds kurkdroog blijft volgens de KNMIquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
laat het maar eerst rustig regenen anders heb je ene glijerij en drekzooi.
Ja, ben veel buiten geweestquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Altijd fijn ! En genoten van het lekkere weer?Afgelopen nacht ook maar een kort nachtje gehad.. Maar wellicht dat ik ook gewoon eerder mijn bed in had moeten kruipen dan 1u30
( Om om 6u30 op te staan
)
http://www.brabantsdagbla(...)og-aan-zegt-KNMI.ecequote:DE BILT Het blijft voorlopig droog. Weliswaar kunnen er woensdag en donderdag enkele buien vallen, maar het zal bij lange na niet genoeg zijn om de droogte te verdrijven. Dat heeft een woordvoerder van meteorologisch instituut KNMI maandag gezegd.
nicequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de regen die er komt is zo minimaal dat het nog steeds kurkdroog blijft volgens de KNMI
sorryquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ben veel buiten geweest. En kort nachtje klinkt wel herkenbaar
...
Oeh, en die site is verslavend![]()
.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nice![]()
ik teken ervoor als het altijd zulk weer is, sterker nog ik snij mijn vinger open en teken met mijn eigen een bloed die deal in ruil voor mijn ziel, lekker weer rules
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:57 schreef Pheno het volgende:
Zijn de files al weg, dan kan ik rustig boodschappen doen.
ik kijk even of ik nog weet hoe die was...quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
chips.. Ik zit vast bij 7.. Wat een 'makkelijke' schijnt te zijn
ik moet 5 nog maar ff goed doorlezenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
chips.. Ik zit vast bij 7.. Wat een 'makkelijke' schijnt te zijn
mjah idd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef Symphonic het volgende:
Dat is een beste fik geweest in Drenthe
Zonde hoor
het is toch vakantie??? Zijn er dan files?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:57 schreef Pheno het volgende:
Zijn de files al weg, dan kan ik rustig boodschappen doen.
daar werd niets over gezegd, maar veenbranden zijn verschrikkelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah idd.
hoorde ook iets over een broedgebied van speciale vogels ?
mja lijkt uit te zijn, maar vuur kruipt onder de grond verder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar werd niets over gezegd, maar veenbranden zijn verschrikkelijk
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja lijkt uit te zijn, maar vuur kruipt onder de grond verder.
hebben ze weer assitentie van de politiehelicopter met warmte beeld ?
Hier stond vanochtend volgens de radio 8km, dus ja, er zijn filesquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is toch vakantie??? Zijn er dan files?
Hier niet
vakantie? waar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is toch vakantie??? Zijn er dan files?
Hier niet
nice, maar vannacht hebben ze ook alleen bewaakt, was te gevaarlijk om terrein op te gaan.quote:
En van flash heb ik dus absoluut geen kennisquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kijk even of ik nog weet hoe die was...
o ja, flash![]()
Whihi die had ik dus meteen goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik moet 5 nog maar ff goed doorlezen
krijg elke keer de melding:
Sorry, maar deze combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is niet toegestaan.
Ik woon in Zuid-Hollandquote:
Waarom zou ik? Ik houd niet van mensenmassa's, die zijn altijd verschrikkelijk. Mensen die hun karretjes gebruiken als bulldozer om zoveel mogelijk klanten te scheppen. Kinderen die met van die kutkarretjes door de hele winkel heen gaan rennen. Sterf allen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
jij gaat tenminste niet zoals die debiele bejaarden OF tijdens de lunch OF tussen 5 en 7 boodschasppen doen.. heb je de heeeele dag vrij, ga je boodschappen doen als het druk is
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef Toekito het volgende:
hmmmmmmm ik noeem het modem net een koffieautomaat waarop de klant vraagt: Waarom moet ik de koffiemachine uitzetten.
OEPS!
tijd voor koffie dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef Toekito het volgende:
hmmmmmmm ik noeem het modem net een koffieautomaat waarop de klant vraagt: Waarom moet ik de koffiemachine uitzetten.
OEPS!
ik ook... ow ja das waar... vandaar dat de buurkinderen gisteravond weer zo laat buiten aan het spelen warenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid-Holland
Neefjes en nichtjes en kinderen van collega's hebben de komende 2 weken vrij
Niet teveel naar de tt kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef Toekito het volgende:
OEPS!
dat wou ik dus bij collega bestellen waarop ik me versprakquote:
ik heb dat ook zo vaak, ook als ik wat typ of opschrijfquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat wou ik dus bij collega bestellen waarop ik me versprak
flash decompiler nodigquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En van flash heb ik dus absoluut geen kennis
[..]
Whihi die had ik dus meteen goed
hehe ook altijd leukquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef Toekito het volgende:
OEPS!
Bijnaquote:
yuki babyquote:
Dus toch ! Ik was wat aan het googlen en las iets over een decompiler; maar ik dacht: Ah als het zo'n makkelijke is; zal ik em wel niet nodig hebben *downloaden gaat*quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
flash decompiler nodig![]()
gebruikersnaam is nf
wachtwoord....
ik ook niet. Wordt alleen maar ziekerquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben al 2 uur bezig maar kom niet in de flow
Heyquote:
Zal vandaag niet in de flow komenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
ik krijg hem in 5 gewoon niet gevondenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dus toch ! Ik was wat aan het googlen en las iets over een decompiler; maar ik dacht: Ah als het zo'n makkelijke is; zal ik em wel niet nodig hebben *downloaden gaat*
ik kom ook niet in de flowquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoefde de hint maar 1x te lezen om te weten wat een mogelijkheid zou zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik krijg hem in 5 gewoon niet gevonden
Ik ben het nietquote:
Coolquote:
Ja... dan heb jij vakantie...quote:
vogeltjequote:
Heey mannelijke eend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja... dan heb jij vakantie...
[..]
vogeltje
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool
He, kreeg net het officiele bericht, geen rapportages voor donderdag dan gaat de stekker er uit![]()
Hoiiiquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
vogeltje
Wht?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef Barreltje het volgende:
ARRGGHH!! the IT-MOB is taking over the KSC
Enfequote:
Zomers vogeltjequote:
Wasn't mequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef Barreltje het volgende:
goddamit, zie hem echt nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hoefde de hint maar 1x te lezen om te weten wat een mogelijkheid zou zijn
Zuster Urselaaaaaquote:
Goedemorgen "*quote:
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
vogeltje
Meisjequote:
Wat ben je aan het doen danquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:21 schreef Yuki het volgende:
Zo maar even muziek zoeken waarbij ik me wel kan concentreren, en dan hopen dat ik tot de lunch door kan knallen.
E-mail is wdb beter dan bellen
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goddamit, zie hem echt niet
hij staat ook niet in de broncode zoals ik zie
Heey marijkequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen "*
[..]
JaWeet je hoe hard ik daar aan toe ben?
![]()
Goed paasweekend gehad trouwens?
[..]
Meisje![]()
![]()
Hoe is het?
Mag helaas geen muziek op werk aan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:21 schreef Yuki het volgende:
Zo maar even muziek zoeken waarbij ik me wel kan concentreren, en dan hopen dat ik tot de lunch door kan knallen.
E-mail is wdb beter dan bellen
Nou ja, merk het welquote:
direct ander werk zoekenquote:
* Barreltje is nog steeds op zoek naar een i'net radio die het wel doet hierquote:
rustig maar... ik ben er ook nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef Barreltje het volgende:
Ander moet je een collega laten zingen, of zelf gaan zingenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje is nog steeds op zoek naar een i'net radio die het wel doet hier
Ben al bezigquote:
Klantenservice zorgverzekeraar; ik beantwoord de mail vandaag.quote:
ben niet zo in de standaard usernames en wachtwoordenquote:
Lekker muziekjequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klantenservice zorgverzekeraar; ik beantwoord de mail vandaag.
En daarbij mag m'n iPod aan
Zelfs dat nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook niet, het gekke is dat er wel een radio staat
Ja wel goedquote:
quote:
hier ook radio,quote:
Ook goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja wel goedMet jou dan?
[..]
Doe ze de groetjes
ooh dat is leuk, mensen stellen soms de raarste vragen en formuleren het dan zo mooiquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klantenservice zorgverzekeraar; ik beantwoord de mail vandaag.
En daarbij mag m'n iPod aan
Jij hebt geen digibeten in je familie / kennissenkring die zo af en toe hulp motten met hun router?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben niet zo in de standaard usernames en wachtwoorden
Moesik is moesik!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier ook radio,
wel skyhradio maar jah
waaruit?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool
He, kreeg net het officiele bericht, geen rapportages voor donderdag dan gaat de stekker er uit![]()
godver, zo easy haha,quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt geen digibeten in je familie / kennissenkring die zo af en toe hulp motten met hun router?
Jij hebt in ieder geval muziek.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier ook radio,
wel skyhradio maar jah
da klopt, alleen jammer dat ze firework hier als "nieuw" nummer draaienquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
da klopt, alleen jammer dat ze firework hier als "nieuw" nummer draaien
Bewaar jij alle delen van de KSoapC ergens?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:28 schreef DaMart het volgende:
Dat was overleg 1, op naar overleg 2... dag gaat wel lekker snel voorbij zo.
dat was wel duidelijk jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Bewaar jij alle delen van de KSoapC ergens?
Zag dat ik vanmorgen (weliswaar niet met name genoemd) het script binnengetreden ben![]()
...
wat een drama zegquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Zag dat ik vanmorgen (weliswaar niet met name genoemd) het script binnengetreden ben![]()
...
Braillequote:
Uit het project waar ik werk, dus dan mag ik er niet meer werkenquote:
Goed, met jou?quote:
Soliquequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Enfe![]()
[..]
Zomers vogeltje![]()
[..]
Wasn't me
MPGquote:
Hoiii meis!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen "*
[..]
JaWeet je hoe hard ik daar aan toe ben?
![]()
Goed paasweekend gehad trouwens?
[..]
Meisje![]()
![]()
Hoe is het?
Klant: dit is onzin, ik heb geen rooie cent gehad!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dat is leuk, mensen stellen soms de raarste vragen en formuleren het dan zo mooi
dat is kut!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uit het project waar ik werk, dus dan mag ik er niet meer werken
Gaat met mij ook goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed, met jou?
Zooo heerlijk genoten van het lekkere weer afgelopen weekend![]()
![]()
[..]
Solique
[..]
MPG![]()
![]()
[..]
Hoiii meis!![]()
Ja goed
Met jou? Lekker buiten gezeten afgelopenw eekend?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:33 schreef Enfermera het volgende:
Liefjes, ik ben even boodschappen doen, tot straks![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klant: dit is onzin, ik heb geen rooie cent gehad!!!!!!!!!!
Eerste e-mail, meteen deze toon...
Gewoon overgemaakt
antwoorden dat ze goudkleurig zijn ipv roodquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gewoon overgemaakt
maar dan word je vanmiddag aangenomen en sluit het mooi op elkaar aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
alleen waarom werkt die code niet op het levelquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt geen digibeten in je familie / kennissenkring die zo af en toe hulp motten met hun router?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ohh!! meer !!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gewoon overgemaakt
Hopelijk betaald werk hebben zsm! Ik ben dus al aan het zoeken, maar anders kom ik weer thuis te zittenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:30 schreef MPG het volgende:
[..]
...
is voor even leuk maar moet niet te lang durenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hopelijk betaald werk hebben zsm! Ik ben dus al aan het zoeken, maar anders kom ik weer thuis te zitten
ze was gewoon klaar met slapen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
pff waarom moest mini-duck om half 5 denken dat het al tijd was om uit bed te gaan
mja mn code level 6 werkt nog niet, zo ook maar weer eens naar kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef PriemGirl het volgende:
Level 1 van gemiddeld zit ik nu. Maar die snap ik (nog) niet.
Eerst maar eens wat werken nog
denk als een zoekmachine..... robots.txtquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef PriemGirl het volgende:
level 6....quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja mn code level 6 werkt nog niet, zo ook maar weer eens naar kijken
wat zijn jullie aan het doen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef PriemGirl het volgende:
get a life!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
denk als een zoekmachine..... robots.txt
http://securityskills.nl/levels/gemiddeld/1/robots.txt
[..]
level 6....
je hebt de broncode leesbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Nerdenquote:
yepquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
denk als een zoekmachine..... robots.txt
http://securityskills.nl/levels/gemiddeld/1/robots.txt
[..]
level 6....
je hebt de broncode leesbaar?
Ik heb nu level 1 t/m 5 klaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:45 schreef PriemGirl het volgende:
Jawel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
yep
de code die je uit level 5 krijgt werkt sowieso niet
quote:
Altijd leuk dat soort klanten, had er net ook 1 aan de lijn en in de mail.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:44 schreef Yuki het volgende:
Klanten die in het paasweekend mailen en op dinsdag om 8:15 al bellen om te vragen waar het antwoord blijft
Nou ja. Ik ga maar weer aan het werk.
Dag liefjes!![]()
niet hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet hierDie is fout, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
dat dacht ik ook net...quote:
die kreeg ik er bij 5 uitquote:
Hopen dat ST en MZ oké zijn. En hun familie/vriendequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:54 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-in-pand-zwolle.html
ik zeg: BAM, grote vuurbal jonguuuuh
zitten die daar dan in de buurt ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hopen dat ST en MZ oké zijn. En hun familie/vriende
ik zit net te kijken waar het is in Zwollequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hopen dat ST en MZ oké zijn. En hun familie/vriende
De Slegtequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:54 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-in-pand-zwolle.html
ik zeg: BAM, grote vuurbal jonguuuuh
Dan heb je ws een verkeerde gebruikersnaam & wachtwoordquote:
Marijke en ST zitten daar niet in de buurtquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit net te kijken waar het is in Zwolle![]()
maar MZ poste net nog, ST alleen nog niet
ST is vrij vandaag....quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Symphonic het volgende:
Ze werken allebei een behoorlijk stukje buiten het centrum
fijn!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Symphonic het volgende:
Ze werken allebei een behoorlijk stukje buiten het centrum
RNquote:
Muckquote:
mja oer gewonden en dergelijke zijn nog geen officiele berichten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
fijn!
als ST maar niet aan het winkelen was
mja idd, fotos liegen er niet omquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:07 schreef Symphonic het volgende:
http://plixi.com/p/96087975
dat moet een enorme knal geweest zijn
Flinke inderdaadquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:07 schreef Symphonic het volgende:
die woont om de hoek bij het werk van ST, niet in de buurt dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en JJH??? Die woont er ook toch?
tuurlijkquote:
maar ook niet daar in de buurtquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en JJH??? Die woont er ook toch?
Mooi weer.... dat wel, maar ik zit binnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
mooi weer, lekker chillen, goed bakje koffie erbij
mja daar kan ik helaas ook niks aan doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooi weer.... dat wel, maar ik zit binnen
Lekker chillen..... niet voor
Goed bakje koffie.... automaat koffie is niet te zuipen en ik lust geen koffie
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die woont om de hoek bij het werk van ST, niet in de buurt dus
gelukkig maarquote:
En die staan er nog steedsquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:13 schreef Symphonic het volgende:
Het is een voorteken
Ik had net twee Jehova's aan de deur
niksquote:
ooh die expolsie was st die boos werd om iets stomsquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
niks
maar er is een explosie geweest in Zwolle
dus we moesten even checken of iedereen nog heel was
veel pelzierquote:
Een flinke PI.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:07 schreef Symphonic het volgende:
ik pas daar helemaal niet inquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:20 schreef PeZu het volgende:
zo die staat
[ afbeelding ]
nu nog plantjes en vissen en kreeftjes
ben je een plantje danquote:
nee, sterrenbeeld is kreeftquote:
Niet eens een fbz?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:20 schreef PeZu het volgende:
zo die staat
[ afbeelding ]
nu nog plantjes en vissen en kreeftjes
dat is een zoutwater vissie, een zoutwaterbak is moeilijkquote:
wow das toevallig ik ook nietquote:
En nu uitleg voor een niet-nerd zoals ik...quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
lol, afdelingshoofd krijgt een BSOD in WIN7
BSOD:quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En nu uitleg voor een niet-nerd zoals ik...
je zit op fok en doen aan lannen, veel meer nerd wordt het niet hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En nu uitleg voor een niet-nerd zoals ik...
welke films?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:36 schreef summer2bird het volgende:
Zo. even wat films op de downloadlijst gezet
Waar 2 tussenuren wel niet goed voor zijn
124 hours,quote:
124 houirs die was ik helemaal vergeten, gelijk maar gedownedquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
124 hours,
slumdog millionaire.
the kings speeche
2012 (ja ik weet)
trollhunter
submarine
robinhood
limitless
quote:
hij si al bijna binnenquote:
Hansquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:45 schreef JJH het volgende:
Ik leef nog!
Volgens mij is het pand van die outlet van Van Beek Lederwaren...
RTL meldde net dat er een accupunturist in zou zitten.
Dat is het gele pandje wat er naast zit. Die zal ook wel even dicht zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hans
Op twitter hebben ze het over een Turk
een turk die leeer verkoopt en aan acupunctuur doet, kan best ik heb gekkere dingen gezienquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hans
Op twitter hebben ze het over een Turk
Nou dat pand is definitief gekraaktquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:53 schreef JJH het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=124731
Ah, leegstand en entikraakverhuur door AdHoc.
Mooi zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gaat met mij ook goed
Prachtig weertje
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:55 schreef Koen66 het volgende:
pfffffff hehe ff een beetje tijd hier iets te roepen
Jep, weer een vreetfestijn overleefd!quote:
Dat zou je wel kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou dat pand is definitief gekraakt
ik had 4 prima dagen, maar nu weer met m'n neus in de boter hier,quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, weer een vreetfestijn overleefd!
ik vraag me af wie er daar met de gevel in huis kwam vallenquote:
ah, hier gelukkig weer alles rustigquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had 4 prima dagen, maar nu weer met m'n neus in de boter hier,
collega door z'n rug gegaan, etc etc
Jep en weer een stukje dichterbij 4 uurquote:
en ik weer een stukje dichterbij vakantiequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep en weer een stukje dichterbij 4 uur
Jep, ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik weer een stukje dichterbij vakantie
Ja, nog maar 7 weken en 3 dagen te gaan tot vakantiequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik weer een stukje dichterbij vakantie
doe maar 14 weken en 2 dagenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nog maar 7 weken en 3 dagen te gaan tot vakantie.
Typische HP acties.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:04 schreef Crazy-M het volgende:
lol met HP blijf je lachen.
kapotte schijf van een fileserver.
dus kregen nieuwe schijf binnen, willen we die in de server schuiven.
past ie niet
blijkt een schroefje net onder de kap te zitten die de behuizing omhoog duwt.
en schroefje is er dus totaal overbodig
Gasexplosie in een leegstaand pand hier in de binnenstad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ziet er heftig uit, wat is er daar gebeurd?
en ze wisten niet of er brand wasquote:
hehe iddquote:
17 weken....quote:
Nee hoorquote:
quote:RTV Oost meldde aanvankelijk dat er in het gebouw ook brand is uitgebroken, dat is volgens een politiewoordvoerder echter niet gebeurd.
dit wou ik nou net wetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef sararaats het volgende:
tedju, ik had teveel paaseieren gefret
gevolg: een kotsstroom van witte chocola
Leegstaand? Dat staand kun je wel bijna weglaten toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Gasexplosie in een leegstaand pand hier in de binnenstad.
en dat net voor de lunchquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef sararaats het volgende:
tedju, ik had teveel paaseieren gefret
gevolg: een kotsstroom van witte chocola
Mijn quote kwam van nu.nlquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Foto kwam net in het 'liveblog' van rtvoost voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef Panda72 het volgende:
Stomme kantine. Het is gewoon een complot ik vind het schandalig.
schreeuw zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben blij dat we pas later vanmiddag naar de stad gaan
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef Panda72 het volgende:
Stomme kantine. Het is gewoon een complot ik vind het schandalig.
niet in kantine gaan eten en zelf je bammetjes mee nemen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
De theewinkel loopt toch geen gevaar he!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
het een hoeft het ander toch niet uit te sluitenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet in kantine gaan eten en zelf je bammetjes mee nemen...
Ja, hopelijk zijn dan alle ramptoeristen weer wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja wat een zooitje......quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |