Hopelijk gaat het dan ook flink regenen, mijn auto is meer geel dan zwart momenteel, en ik had andere dingen te doen dan auto wassen (lees: ik was daar te lui voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:46 schreef Symphonic het volgende:
De poezels voorspellen een zeer zware storm
Kijk zo eerst je dames nog maar eens aan en als die ook al zo zijn maak je borst maar natquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:46 schreef Symphonic het volgende:
Priemiequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
MPG'tje !Hoe is het met je
Site die wok postte: http://www.securityskills.nl/
mwa ze verwachten niet veel regen enzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het dan ook flink regenen, mijn auto is meer geel dan zwart momenteel, en ik had andere dingen te doen dan auto wassen (lees: ik was daar te lui voor)...
ik heb de auto's gewassen met miniwok en maxiwok maar die zijn alweer geel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het dan ook flink regenen, mijn auto is meer geel dan zwart momenteel, en ik had andere dingen te doen dan auto wassen (lees: ik was daar te lui voor)...
Altijd fijn ! En genoten van het lekkere weer?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Priemie! Best ok, wel
. Met de paasdagen eindelijk even écht kunnen rusten
. Helaas te kort, alleen
.
Oeh, ik ga eens kijken...
* Barreltje zit al aan de strepsils.. dus weet niet of je ECHT wil ruilenquote:
finimal er inquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
paracetamol?
ik heb 6 strippen in mijn koffer
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:46 schreef Symphonic het volgende:
Nee, volgens mij nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Marijke was dat niet bij de Action waar je de haai gezien had?
Hoiquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:48 schreef MPG het volgende:
[..]
denk niet dat je deze melding moet krijgen he:quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Altijd fijn ! En genoten van het lekkere weer?Afgelopen nacht ook maar een kort nachtje gehad.. Maar wellicht dat ik ook gewoon eerder mijn bed in had moeten kruipen dan 1u30
( Om om 6u30 op te staan
)
laat het maar eerst rustig regenen anders heb je ene glijerij en drekzooi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa ze verwachten niet veel regen enzo.
dus denk niet schoner wordt, eerder nog viezer
de regen die er komt is zo minimaal dat het nog steeds kurkdroog blijft volgens de KNMIquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
laat het maar eerst rustig regenen anders heb je ene glijerij en drekzooi.
Ja, ben veel buiten geweestquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Altijd fijn ! En genoten van het lekkere weer?Afgelopen nacht ook maar een kort nachtje gehad.. Maar wellicht dat ik ook gewoon eerder mijn bed in had moeten kruipen dan 1u30
( Om om 6u30 op te staan
)
http://www.brabantsdagbla(...)og-aan-zegt-KNMI.ecequote:DE BILT Het blijft voorlopig droog. Weliswaar kunnen er woensdag en donderdag enkele buien vallen, maar het zal bij lange na niet genoeg zijn om de droogte te verdrijven. Dat heeft een woordvoerder van meteorologisch instituut KNMI maandag gezegd.
nicequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de regen die er komt is zo minimaal dat het nog steeds kurkdroog blijft volgens de KNMI
sorryquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ben veel buiten geweest. En kort nachtje klinkt wel herkenbaar
...
Oeh, en die site is verslavend![]()
.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nice![]()
ik teken ervoor als het altijd zulk weer is, sterker nog ik snij mijn vinger open en teken met mijn eigen een bloed die deal in ruil voor mijn ziel, lekker weer rules
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |