quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:57 schreef Pheno het volgende:
Zijn de files al weg, dan kan ik rustig boodschappen doen.
ik kijk even of ik nog weet hoe die was...quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
chips.. Ik zit vast bij 7.. Wat een 'makkelijke' schijnt te zijn
ik moet 5 nog maar ff goed doorlezenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:59 schreef PriemGirl het volgende:
chips.. Ik zit vast bij 7.. Wat een 'makkelijke' schijnt te zijn
mjah idd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef Symphonic het volgende:
Dat is een beste fik geweest in Drenthe
Zonde hoor
het is toch vakantie??? Zijn er dan files?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:57 schreef Pheno het volgende:
Zijn de files al weg, dan kan ik rustig boodschappen doen.
daar werd niets over gezegd, maar veenbranden zijn verschrikkelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah idd.
hoorde ook iets over een broedgebied van speciale vogels ?
mja lijkt uit te zijn, maar vuur kruipt onder de grond verder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar werd niets over gezegd, maar veenbranden zijn verschrikkelijk
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja lijkt uit te zijn, maar vuur kruipt onder de grond verder.
hebben ze weer assitentie van de politiehelicopter met warmte beeld ?
Hier stond vanochtend volgens de radio 8km, dus ja, er zijn filesquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is toch vakantie??? Zijn er dan files?
Hier niet
vakantie? waar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is toch vakantie??? Zijn er dan files?
Hier niet
nice, maar vannacht hebben ze ook alleen bewaakt, was te gevaarlijk om terrein op te gaan.quote:
En van flash heb ik dus absoluut geen kennisquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kijk even of ik nog weet hoe die was...
o ja, flash![]()
Whihi die had ik dus meteen goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik moet 5 nog maar ff goed doorlezen
krijg elke keer de melding:
Sorry, maar deze combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord is niet toegestaan.
Ik woon in Zuid-Hollandquote:
Waarom zou ik? Ik houd niet van mensenmassa's, die zijn altijd verschrikkelijk. Mensen die hun karretjes gebruiken als bulldozer om zoveel mogelijk klanten te scheppen. Kinderen die met van die kutkarretjes door de hele winkel heen gaan rennen. Sterf allen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
jij gaat tenminste niet zoals die debiele bejaarden OF tijdens de lunch OF tussen 5 en 7 boodschasppen doen.. heb je de heeeele dag vrij, ga je boodschappen doen als het druk is
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef Toekito het volgende:
hmmmmmmm ik noeem het modem net een koffieautomaat waarop de klant vraagt: Waarom moet ik de koffiemachine uitzetten.
OEPS!
tijd voor koffie dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef Toekito het volgende:
hmmmmmmm ik noeem het modem net een koffieautomaat waarop de klant vraagt: Waarom moet ik de koffiemachine uitzetten.
OEPS!
ik ook... ow ja das waar... vandaar dat de buurkinderen gisteravond weer zo laat buiten aan het spelen warenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid-Holland
Neefjes en nichtjes en kinderen van collega's hebben de komende 2 weken vrij
Niet teveel naar de tt kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef Toekito het volgende:
OEPS!
dat wou ik dus bij collega bestellen waarop ik me versprakquote:
ik heb dat ook zo vaak, ook als ik wat typ of opschrijfquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat wou ik dus bij collega bestellen waarop ik me versprak
flash decompiler nodigquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En van flash heb ik dus absoluut geen kennis
[..]
Whihi die had ik dus meteen goed
hehe ook altijd leukquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef Toekito het volgende:
OEPS!
Bijnaquote:
yuki babyquote:
Dus toch ! Ik was wat aan het googlen en las iets over een decompiler; maar ik dacht: Ah als het zo'n makkelijke is; zal ik em wel niet nodig hebben *downloaden gaat*quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
flash decompiler nodig![]()
gebruikersnaam is nf
wachtwoord....
ik ook niet. Wordt alleen maar ziekerquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben al 2 uur bezig maar kom niet in de flow
Heyquote:
Zal vandaag niet in de flow komenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
ik krijg hem in 5 gewoon niet gevondenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dus toch ! Ik was wat aan het googlen en las iets over een decompiler; maar ik dacht: Ah als het zo'n makkelijke is; zal ik em wel niet nodig hebben *downloaden gaat*
ik kom ook niet in de flowquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoefde de hint maar 1x te lezen om te weten wat een mogelijkheid zou zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik krijg hem in 5 gewoon niet gevonden
Ik ben het nietquote:
Coolquote:
Ja... dan heb jij vakantie...quote:
vogeltjequote:
Heey mannelijke eend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja... dan heb jij vakantie...
[..]
vogeltje
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool
He, kreeg net het officiele bericht, geen rapportages voor donderdag dan gaat de stekker er uit![]()
Hoiiiquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja... dan heb jij vakantie...
[..]
vogeltje
Wht?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef Barreltje het volgende:
ARRGGHH!! the IT-MOB is taking over the KSC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |