flash decompiler nodigquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En van flash heb ik dus absoluut geen kennis
[..]
Whihi die had ik dus meteen goed
hehe ook altijd leukquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef Toekito het volgende:
hmmmmmmm ik noeem het modem net een koffieautomaat waarop de klant vraagt: Waarom moet ik de koffiemachine uitzetten.
OEPS!
Bijnaquote:
yuki babyquote:
Dus toch ! Ik was wat aan het googlen en las iets over een decompiler; maar ik dacht: Ah als het zo'n makkelijke is; zal ik em wel niet nodig hebben *downloaden gaat*quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
flash decompiler nodig![]()
gebruikersnaam is nf
wachtwoord....
ik ook niet. Wordt alleen maar ziekerquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben al 2 uur bezig maar kom niet in de flow
Heyquote:
Zal vandaag niet in de flow komenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
ik krijg hem in 5 gewoon niet gevondenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dus toch ! Ik was wat aan het googlen en las iets over een decompiler; maar ik dacht: Ah als het zo'n makkelijke is; zal ik em wel niet nodig hebben *downloaden gaat*
ik kom ook niet in de flowquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoefde de hint maar 1x te lezen om te weten wat een mogelijkheid zou zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik krijg hem in 5 gewoon niet gevonden
Ik ben het nietquote:
Coolquote:
Ja... dan heb jij vakantie...quote:
vogeltjequote:
Heey mannelijke eend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja... dan heb jij vakantie...
[..]
vogeltje
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool
He, kreeg net het officiele bericht, geen rapportages voor donderdag dan gaat de stekker er uit![]()
Hoiiiquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja... dan heb jij vakantie...
[..]
vogeltje
Wht?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:20 schreef Barreltje het volgende:
ARRGGHH!! the IT-MOB is taking over the KSC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |