Gasexplosie in een leegstaand pand hier in de binnenstad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ziet er heftig uit, wat is er daar gebeurd?
en ze wisten niet of er brand wasquote:
hehe iddquote:
17 weken....quote:
Nee hoorquote:
quote:RTV Oost meldde aanvankelijk dat er in het gebouw ook brand is uitgebroken, dat is volgens een politiewoordvoerder echter niet gebeurd.
dit wou ik nou net wetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef sararaats het volgende:
tedju, ik had teveel paaseieren gefret
gevolg: een kotsstroom van witte chocola
Leegstaand? Dat staand kun je wel bijna weglaten toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Gasexplosie in een leegstaand pand hier in de binnenstad.
en dat net voor de lunchquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:08 schreef sararaats het volgende:
tedju, ik had teveel paaseieren gefret
gevolg: een kotsstroom van witte chocola
Mijn quote kwam van nu.nlquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Foto kwam net in het 'liveblog' van rtvoost voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef Panda72 het volgende:
Stomme kantine. Het is gewoon een complot ik vind het schandalig.
schreeuw zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben blij dat we pas later vanmiddag naar de stad gaan
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:18 schreef Panda72 het volgende:
Stomme kantine. Het is gewoon een complot ik vind het schandalig.
niet in kantine gaan eten en zelf je bammetjes mee nemen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
De theewinkel loopt toch geen gevaar he!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben blij dat we pas later vanmiddag naar de stad gaan
het een hoeft het ander toch niet uit te sluitenquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet in kantine gaan eten en zelf je bammetjes mee nemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |