Die noorderlingen hebben nog een cultuur die elke Nederlander welquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De Friezen hebben Bonifatius vermoord en Limburg heeft Wilders voortgebracht, lastige keuze.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:26 schreef Specularium het volgende:
Limburg is wat dommer dan Friesland.
Gewoon, daarom.
Gezien het feit dat ze overwegend extreem-rechts stemmen, is wellicht de optie teruggave aan Duitsland (in t Limburgs vertaald: zuruck zur den Heimat) te prefereren denk ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die noorderlingen hebben nog een cultuur die elke Nederlander wel
een beetje deelt. Behalve die kuttaal.
Iedereen ziet het liefst dat Friesland zelfstandig wordt, als idee dan.
Limburg wil iedereen gewoon weggeven aan Belgie of Duitsland.
Aan de andere kant worde er op het friese platteland nog wel eens NCPN gestemd, waarbij deze mensen ook nog steeds naar een maatschappij terug willen die rusland zelfs achter zich gelaten heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ze overwegend extreem-rechts stemmen, is wellicht de optie teruggave aan Duitsland (in t Limburgs vertaald: zuruck zur den Heimat) te prefereren denk ik.
Meeste Friezen zijn voor Ajax, voor zover ik weet. Maar goed als we moeten kiezen toch liever Heerenveen uiteraard.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:34 schreef Karzai het volgende:
Ajax gaat straks heerenveen slopen net zolang tot ze smeken op hun knietjes
Gelul dit. De nuchtere Fries gaat qua mentaliteit veel beter met het Rotterdamse dan het hautaine Amsterdamse.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Meeste Friezen zijn voor Ajax, voor zover ik weet. Maar goed als we moeten kiezen toch liever Heerenveen uiteraard.
Maar Feyenoord wordt wel door vrijwel alle Friezen gehaat. Amsterdammers zijn gewoon toffe mensen, omdat ze net als wij ook nuchter zijn, vrij links en niet xenofoob en een open houding naar de wereld hebben. Amsterdam is gewoon een bazenstad, ik denk dat maar weinig Friezen Amsterdam haten.
Rotterdam daarentegen ...
Het is sowieso gelul dat Friezen nuchter zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gelul dit. De nuchtere Fries gaat qua mentaliteit veel beter met het Rotterdamse dan het hautaine Amsterdamse.
Ja, in sommige dorpen scheelt het niet veel of er worden standbeelden van kameraad Vladimir Lenin geplaatst, maar Lenin was ook wel een goede filosoof en econoom.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant worde er op het friese platteland nog wel eens NCPN gestemd, waarbij deze mensen ook nog steeds naar een maatschappij terug willen die rusland zelfs achter zich gelaten heeft.
Het zal de medaillespiegel op de OS behoorlijk naar beneden halen, maar aan de andere kant heb je fortuna sittard.quote:
Sinds de Limburgers aan de macht zijn met het huidige kabinet en Nederland een xenofobe politiestaat is geworden wel.quote:
Ook handig dat je de knapste Limburger post die je kunt vinden...quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Limburg:
[ link | afbeelding ]
Fryslan:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
De rest was nog lelijker en ik wilde Limburg een eerlijke kans geven,quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:59 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ook handig dat je de knapste Limburger post die je kunt vinden...
Is limburg(afgezien regio maastricht) stedelijk dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 03:02 schreef Ixnay het volgende:
En ook raar om een boeren plattelandsprovincie met een stedelijke provincie te vergelijken.
Vind je het vreemd dat je dan verschillen tegenkomt?
Amsterdam is oké. Amsterdam is echt anders dan de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:59 schreef Karzai het volgende:
Ik voel jullie, ik vind dat Amsterdam zich ook moet afscheiden van Nederland
quote:Op dinsdag 26 april 2011 03:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is limburg(afgezien regio maastricht) stedelijk dan?
hou het nog even stilquote:Op dinsdag 26 april 2011 03:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Amsterdam is oké. Amsterdam is echt anders dan de rest van Nederland.![]()
Amsterdam zou een stadstaat kunnen zijn net als Monaco, dat nota bene niet eens lid is van de EU. En met Monaco gaat het beter dan met Frankrijk, dus een onafhankelijke staat betekent zeer zeker niet het failliet van je staat.![]()
Stadstaat Amsterdam samen met Fryslan onafhankelijk, misschien samen.Amsterdam mag dan best de hoofdstad worden van Fryslan als tegenprestatie.
Maar dit kabinet is op ramkoers. Dan kunnen ze natuurlijk vroeg of laat ook van bepaalde landsdelen die ze totaal niet meer vertegenwoordigen een ramkoers terug verwachten.
![]()
Zoals het er nu voorstaat eis ik volledige onafhankelijkheid van Nederland. Ik wil niets met dat bruinhemdentuig in Den Haag te maken hebben. Zodra de Friese politie hiervan overtuigd raakt en de zijde kiest van het Friese volk kunnen we ons afscheiden. Met Amsterdam erbij, als de Amsterdammers dat willen dan kunnen we vele malen succesvoller zijn dan Nederland.
Kijk, Nederland wil einde coffeeshops en doen alles om toeristen en vreemdelingen weg te pesten. Daar liggen enorme kansen voor ons. Dit kabinet is zo dom bezig, ze vernietigen de kenniseconomie en maken van Nederland een soort xenofobisch Albanië, dat we als Friezen en Amsterdammers beter op tijd het zinkende schip kunnen verlaten.
jij staat op de zwarte lijstquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:11 schreef vergezocht het volgende:
Wat een shittopic. Je snapt toch wel goed dat termen zoals 'kut' e.d. in een poll zetten nergens op slaan vanwege hun subjectieve aard?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:26 schreef Specularium het volgende:
Limburg is wat dommer dan Friesland.
Gewoon, daarom.
Klopt. Net als dat ik Duitsland afkeurde tijdens 1939-1945 en Chili onder Pinochet of Griekenland onder het kolonelsregime, Spanje onder Franco en Portugal onder Salazar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:42 schreef Solid87 het volgende:
Dus als ik het goed heb TS veroordeel je een hele provincie enkel vanwege hun politieke voorkeur?
wel erg kortzichtig van jezelf vind je niet?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:27 schreef Bombvis het volgende:
Zijn beide gewoon provincies die niks toevoegen, alhoewel bovenstaande post mij wel doet twijfelen. Kijken of Friesland hier iets beter tegenover kan stellen
Tja, als ik moest kiezen tussen Doutzen Kroes of Chantal Janzen moet ik denk ik toch maar op Friesland stemmen als meest kutte provincie. Friesland zal toch nog wel meer te bieden hebben?quote:
Ja zeker:quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, als ik moest kiezen tussen Doutzen Kroes of Chantal Janzen moet ik denk ik toch maar op Friesland stemmen als meest kutte provincie. Friesland zal toch nog wel meer te bieden hebben?
Ik vind dat de rest van NL buiten rotterdam mag blijvenquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:59 schreef Karzai het volgende:
Ik voel jullie, ik vind dat Amsterdam zich ook moet afscheiden van Nederland
maar daarvoor hoeft Limburg niet in Nederland te liggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:52 schreef tehoef het volgende:
Daarom komen alle Hollanders in Limburg fietsen.
Natuur is in Limburg veel mooier dan dat platte Friesland.
Welquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De inwoners hebben in beide gevallen ook geen zin om ABN te spreken.
Dat is echt de grootste onzinquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:17 schreef Grunge. het volgende:
Limburg natuurlijk. Ik als Friezin die overigens zelf alleen maar Fries verstaat en niet spreekt kan bevestigen dat de meeste mensen in de stad (Leeuwarden) prima Nederlands spreken. Persoonlijk vind ik de zachte G. verschrikkelijk, Nederland heeft juist zo'n mooie rauwe G.! En de klemtoon ligt vaak totaal verkeerd bij Limburgers.
Dan zijn wallonië en limburg 1 land. Alle ellende bij elkaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:12 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
[..]
waarom ruilen als we binnenkort vlaanderen gewoon gratis en voor niks erbij krijgen
Maar dat streept weer weg tegen Wilders, dus dat maakt niet uitquote:
Zeiken op Limburg en voor Feyenoord zijn (en dus wsl in Rotterdam wonen)quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dat streept weer weg tegen Wilders, dus dat maakt niet uit
Rowwen Hèze!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:01 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:
Limburg heeft Rowwen Hèze!
Vrouwen die met Fries accent spreken zijn vervelend, Vrouwen met Limburg accent niet, zachte g'en zijn geil.
Friesland ligt boven de rivieren en is ver rijden
Limburg schrijf je met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef Naxilor het volgende:
De randstad.. Maar vooruit, limburg, ik heb er niks mee.
Ik woon niet in Rotterdam, ik woon niet eens in de provincie Zuid-Holland.. Sterker nog, ik woon dichterbij amsterdam dan bij Rotterdamquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeiken op Limburg en voor Feyenoord zijn (en dus wsl in Rotterdam wonen)_!
Maar Groningen wordt ook wel klein-Moskou genoemd. Dus wij linkse mensen - oké Groningers zien het liefst standbeelden van kameraad Jozef Stalin overal herrijzen, dat gaat ons Friezen weer te ver. Vladimir Lenin en een mooi beeld van Che Guevara, Ho Chi Minh en kameraad Breshnev is meer dan voldoende op het marktplein in Sneek - moeten elkaar steunen. We zijn beiden nuchtere mensen, links, niet xenofobisch, alleen Fryske famkes zijn net iets mooier en leuker dan Groningse, maar jullie hebben dan binnenkort weer een tram, dus dat compenseert een heleboel.quote:
Dat is een goede zaak, want Rotterdam is kut. Maar waarom ben je voor een faalhazenclub? Beter word je Ajax fan of FC Heerenveen. Kijk iedereen maakt fouten in zijn jeugd, dat is geen probleem. Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik woon niet in Rotterdam, ik woon niet eens in de provincie Zuid-Holland.. Sterker nog, ik woon dichterbij Amsterdam dan bij Rotterdam
ajaxquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is een goede zaak, want Rotterdam is kut. Maar waarom ben je voor een faalhazenclub? Beter word je Ajax fan of FC Heerenveen. Kijk iedereen maakt fouten in zijn jeugd, dat is geen probleem. Het is je vergeven.
Dus meld je morgen gewoon aan bij Ajax.
Maar voel je je niet eenzaam dan als een van de weinige weldenkende en dus linkse mensen in Limburg?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:30 schreef Solid87 het volgende:
ik ben Limburgs, ik ben zo links als maar kan en ik haat geert wilders
Nu jullie
Als je weldenkend was, had je rechts geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar voel je je niet eenzaam dan als een van de weinige weldenkende en dus linkse mensen in Limburg?
Het lijkt me zo iets als dat je een intellectueel bent en je woont in Rotterdam Zuid, dan ga je waarschijnlijk ook dood van eenzaamheid. Sterkte in elk geval.
Goed en hartverwarmend te horen dat er ook nog Limburgers zijn die wel een goed hart hebben. Je zou 'La Resistance' kunnen oprichten, voor de Limburgse Partizanen die strijden voor het goede en kakkerlakken te lijf gaan!
Vive la resistance!
En dan de hele dag Schultenbrau drinken zeker. Nee dank je.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je weldenkend was, had je rechts geweest.
Dat zie ik eerder die linkse ratten doen die jaar in jaar uit op de staat teren.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
En dan de hele dag Schultenbrau drinken zeker. Nee dank je.
en jij bent zeker wel zo wel denkend met je typo? je bent waarschijnlijk meer ABN dan ik en dan nog een typo?! schaam je!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je weldenkend was, had je rechts geweest.
Ga ergens anders janken man. Zolang jij weldenkend los van elkaar typt ben je totaal niet serieus te nemenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef Solid87 het volgende:
[..]
en jij bent zeker wel zo wel denkend met je typo? je bent waarschijnlijk meer ABN dan ik en dan nog een typo?! schaam je!!
en jij zeker wel omdat je even je indirect je mening opdrong over dat rechts beter zou zijn?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ga ergens anders janken man. Zolang jij weldenkend los van elkaar typt ben je totaal niet serieus te nemen
Ho wacht even, ik zeg alleen dat dit de manier is van een gemiddeld weldenkend rechts persoon. Dat jij daar als allochtoonknuffelaar anders tegenaan kijkt is jouw zaak.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:17 schreef Solid87 het volgende:
[..]
en jij zeker wel omdat je even je indirect je mening opdrong over dat rechts beter zou zijn?weet je wie dat ook doen: jehova's getuigen.
dus bitch niet
ook in November is valkenburg kut hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 09:21 schreef Watuntrik het volgende:
Weekendje Valkenburg!?Dit zijn dan misschien nu net geen Hollanders, maar toch. (Die vind je er anders ook wel massaal).
Hoe verzin je 't?![]()
[ afbeelding ]
http://www.zndrt.nl/weblo(...)=11&p17_sectionid=22
Limburg
Met uitzondering van Valkenburg in het zomerseizoen want das pas echt kut...
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ho wacht even, ik zeg alleen dat dit de manier is van een gemiddeld weldenkend rechts persoon. Dat jij daar als allochtoonknuffelaar anders tegenaan kijkt is jouw zaak.
Jammer dat ik deze mooie provincie met lamzakken als jou moet delen.
Misschien stem ik daar ook op? Weet jij veel.. blijkbaar niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:22 schreef Solid87 het volgende:
[..]allochtoonknuffelaar. typisch een reactie van een persoon die even goed PVV zou stemmen.
Lekker hypocriet
tuurlijk weet ik dat nietquote:Op woensdag 27 april 2011 15:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Misschien stem ik daar ook op? Weet jij veel.. blijkbaar niet.
Begrijp je niet wat ik bedoel? Het kan nog weleens 'zangerig' klinken. Zo van: "Zij pakten de fiets om een dágje uit fietsen te gaan."quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste onzinWe praten met meer verschillende toonhoogtes (al valt het bij mij mee, heb ik me laten vertellen), maar de klemtoon ligt nagenoeg altijd hetzelfde als bij ABN.
Blijf maar lekker in je slinkse bolwerk daarboven
Noem het dan 'patates frites'. Dat klopt.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:33 schreef nattermann het volgende:
Friesland is natuurlijk het kutste.![]()
![]()
Limburg
![]()
![]()
FrietPatat
FrietsausPatatsaus
FriturenPataturen
FrituurpanPatatpan
![]()
Het is niet voor niks frietsaus, frituurvet en frituurpan.
Dan ben je de enige. Samen met de rest van de Holland en de noordelijke provincies dan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 04:17 schreef Grunge. het volgende:
Limburg natuurlijk. Ik als Friezin die overigens zelf alleen maar Fries verstaat en niet spreekt kan bevestigen dat de meeste mensen in de stad (Leeuwarden) prima Nederlands spreken. Persoonlijk vind ik de zachte G. verschrikkelijk, Nederland heeft juist zo'n mooie rauwe G.! En de klemtoon ligt vaak totaal verkeerd bij Limburgers.
Nee. Jij noemt het maar gewoon friet.quote:Op maandag 2 mei 2011 03:40 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Noem het dan 'patates frites'. Dat klopt.
In Limburg kan je bij de Imbiss gewoon Fritten bestellen. Aangezien Limburgs zo veel op Duits lijkt en de Limburgers zelf ook Duitsland vereren en Schlagers meezingen, zo ik voorstellen om het Horst Wessellied naar goed Duits gebruik in te voeren als Limburgs volkslied en het Limburgs dialect te vervangen door Duits.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee. Jij noemt het maar gewoon friet.
De belgen vonden het uit, de belgen noemden het friet, dus het is friet
Ik moet niets hebben van Duitsland. Ik spreek geen dialect en hooguit met accent. In de steden is dat sowieso niet zo veel als in de dorpen. Wij spreken tenminste ABN als iemand anders ABN tegen ons spreekt.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
In Limburg kan je bij de Imbiss gewoon Fritten bestellen. Aangezien Limburgs zo veel op Duits lijkt en de Limburgers zelf ook Duitsland vereren en Schlagers meezingen, zo ik voorstellen om het Horst Wessellied naar goed Duits gebruik in te voeren als Limburgs volkslied en het Limburgs dialect te vervangen door Duits.
De Deutsche Reichsbahn kan het spoornet van Limburg gaan exploiteren.
De paar goede en aardige (en dus links stemmende) Limburgers kunnen in Amsterdam of Fryslan asiel aanvragen.
Limburg: Grundlich und Punktlich und Ordnung muss sein.
quote:
Hij is geen Fries, hij denkt er alleen heel veel over te weten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef alors het volgende:
Links Boomknuffelaar is Fries en schaamt zich daarvoor
Je kunt wel zulke topics openen maar je blijft Fries hoor
Elmofan, leef jij ook nog?quote:
Hij heeft wel vaker topics geopend over dat hij zich schaamt dat hij Fries isquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:44 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Hij is geen Fries, hij denkt er alleen heel veel over te weten.
Nietwaar? Boomknuffelaar
Ik ken hem, hij is geen Fries. Hij zou er graag willen wonenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:47 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker topics geopend over dat hij zich schaamt dat hij Fries is
Goede zaak dat die Bonifatius neergeknuppeld is, moet die kindermisbruiker maar ten zuiden van de rivieren blijven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De Friezen hebben Bonifatius vermoord en Limburg heeft Wilders voortgebracht, lastige keuze.
Waarom mekkert hij dat dat hij in een klein dorp in Friesland woont en dattie zich schaamt voor Friezen in andere topics?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:50 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik ken hem, hij is geen Fries. Hij zou er graag willen wonendas wat anders.
Dat zal je hem moeten vragen. Wat ik weet is dat hij niet in Friesland woontquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:20 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom mekkert hij dat dat hij in een klein dorp in Friesland woont en dattie zich schaamt voor Friezen in andere topics?
Ja. Enkel voor de winst die ze opleveren aan het verkoop van vlaaien en bier.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:27 schreef HQ-Design het volgende:
Fries slaat jack russell dood
Dit zegt genoeg
Friesland is kut,
Ook willlen ze een eigen land zijn. Maar zijn erg afhankelijk van Nederland.
Limburg daarintegen brengt en heeft in het verleden veel opgebracht. Een dikke aanwinst voor Nederland dus!
Ik kom uit Drenthe, maar toch stem ik niet op Friesland.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:37 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom Friesland. Ik ga dit topic zo hard schoppen nu
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
In tegenstelling tot Limburg met hun rijstepap.
Dat komt uit Limburg, toch?quote:
Eh, nee hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat komt uit Limburg, toch?
En het is walgelijk.
Oh.quote:
Wat is dat nou weer voor stom gelul, met je rijstepapquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kom uit Drenthe, maar toch stem ik niet op Friesland.
Limburg blijft toch de grootste kutprovincie.
Friesland heeft misschien arrogante en nukkige inwoners, maar ze hebben wel een mooie omgeving en lekker eten.
Wat ben jij voor triest wijfquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kom uit Drenthe, maar toch stem ik niet op Friesland.
Limburg blijft toch de grootste kutprovincie.
Friesland heeft misschien arrogante en nukkige inwoners, maar ze hebben wel een mooie omgeving en lekker eten.
Ha die uitzending zocht ik altijd nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/bnn/2020/bb.20030217.asf
Maar deze kennen veel FOK!kers misschien al. Over de dag dat Fryslan onafhankelijk wordt en een eigen staat wordt.
Ik blijf met veel plezier hier in Drenthe. Ik ben al eens in Limburg geweest, en dat was de eerste, en meteen ook de laatste keer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat ben jij voor triest wijf
Limburg heeft geen fraai landschap?
En zeg eens... Wat voor landschap heeft Friesland wat Groningen, Drenthe, Overijssel, Utrecht, Flevoland, Zeeland, Z&N-Holland niet hebben? En eigenlijk horen Brabant en Gelderland ook in dat lijstje.
Blijf lekker in Drenthe joh, met je gejankHebben ze daar trouwens uberhaupt wel eigen gerechten? Enige wat ze daar hebben is een paar op elkaar getilde stenen
Onderbouw je gezeik eens. Ik kan jouw tekst ook kopiëren, het woordje 'Limburg' vervangen door 'Drenthe' en vervolgens pronken dat ik Drenthe haat... nou kom eens met harde feiten. Anders is het bashen om het bashenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik blijf met veel plezier hier in Drenthe. Ik ben al eens in Limburg geweest, en dat was de eerste, en meteen ook de laatste keer.
Limburg.
PVV, vlaaiquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Onderbouw je gezeik eens. Ik kan jouw tekst ook kopiëren, het woordje 'Limburg' vervangen door 'Drenthe' en vervolgens pronken dat ik Drenthe haat... nou kom eens met harde feiten. Anders is het bashen om het bashen
Lekker rustig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:50 schreef MultiBanaan het volgende:
Drenthe, nog minder inwoners dan in Rotterdam
Heb je nog een argument wat nog NIET genoemd is? Want het gevoel dat je meelopers aan het napraten bent bekruipt me.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
PVV, vlaai, zachte G, dicht bij België, ...
PVV ben ik 100% met je eens. Hoe kun je vlaai nou niet lekker vindenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
PVV heb je geen last van, vlaai hoef je niet te eten als je t niet lust, die keel aids wat jullie een harde G noemen is eerder een CH. De letter G bestaat bij jullie niet, en wat voor last heb je in Limburg dat het dichtbij Belgie ligt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik praat niemand na.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb je nog een argument wat nog NIET genoemd is? Want het gevoel dat je meelopers aan het napraten bent bekruipt me.
Ik hoor ze nu, om 01:25 uur, niet zeuren hoor. Je hebt er dus niet áltijd last van. Af en toe komt er wat geblaat vanaf, maar dat kun je met een korreltje met een oceaan vol zout nemen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik praat niemand na.
Dit is gewoon mijn mening, en toevallig delen veel mensen die.
Dat maakt mij nog altijd geen naprater.
En van de PVV heb je wél last. Die zijn altijd ergens over aan het zeuren ("er zit een Marokkaans kindje bij mijn zoon in de klas ... nu is hij voor altijd beschadigd door die asociale moslims" en dat soort onzinnige dingen).
Je woont er niet eens en toch weet je het beter dan ik? Ik heb er namelijk nooit last van hier. Dit is dus problemen zoeken waar ze niet zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:20 schreef Madame_Paon het volgende:
En van de PVV heb je wél last. Die zijn altijd ergens over aan het zeuren ("er zit een Marokkaans kindje bij mijn zoon in de klas ... nu is hij voor altijd beschadigd door die asociale moslims" en dat soort onzinnige dingen).
Nogmaals, wat is zo mooi aan 1 gigantisch groot weiland/akker met hier end aar wat slotenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:56 schreef wekky het volgende:
Limburg! Ze praten daar zo komisch dat je de inwoners niet echt serieus kan nemen!
Friesland is gewoon mooi!
Amsterdammers, Utrechtenaren en Hagenezen wel?quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De inwoners hebben in beide gevallen ook geen zin om ABN te spreken.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:56 schreef wekky het volgende:
Limburg! Ze praten daar zo komisch dat je de inwoners niet echt serieus kan nemen!
Friesland is gewoon mooi!
Dit. Was het maar komisch, dan was er nog íets positiefs aan...quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:18 schreef rubje het volgende:
[..]
Weleens gehoord van de opmerking: van de regen in de drup?
![]()
Dat is jouw opmerking hierboven alsof ze in Friesland niet met een gek accent praten dat het voor de rest van NL als koeterwaals overkomt![]()
(en niet eens komisch dus
)
Beter dan van de drup in de negerquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:18 schreef rubje het volgende:
[..]
Weleens gehoord van de opmerking: van de regen in de drup?
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |