PVV heb je geen last van, vlaai hoef je niet te eten als je t niet lust, die keel aids wat jullie een harde G noemen is eerder een CH. De letter G bestaat bij jullie niet, en wat voor last heb je in Limburg dat het dichtbij Belgie ligt?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
PVV, vlaai, zachte G, dicht bij België, ...
Ik praat niemand na.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb je nog een argument wat nog NIET genoemd is? Want het gevoel dat je meelopers aan het napraten bent bekruipt me.
Ik hoor ze nu, om 01:25 uur, niet zeuren hoor. Je hebt er dus niet áltijd last van. Af en toe komt er wat geblaat vanaf, maar dat kun je met een korreltje met een oceaan vol zout nemen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik praat niemand na.
Dit is gewoon mijn mening, en toevallig delen veel mensen die.
Dat maakt mij nog altijd geen naprater.
En van de PVV heb je wél last. Die zijn altijd ergens over aan het zeuren ("er zit een Marokkaans kindje bij mijn zoon in de klas ... nu is hij voor altijd beschadigd door die asociale moslims" en dat soort onzinnige dingen).
Je woont er niet eens en toch weet je het beter dan ik? Ik heb er namelijk nooit last van hier. Dit is dus problemen zoeken waar ze niet zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:20 schreef Madame_Paon het volgende:
En van de PVV heb je wél last. Die zijn altijd ergens over aan het zeuren ("er zit een Marokkaans kindje bij mijn zoon in de klas ... nu is hij voor altijd beschadigd door die asociale moslims" en dat soort onzinnige dingen).
Nogmaals, wat is zo mooi aan 1 gigantisch groot weiland/akker met hier end aar wat slotenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:56 schreef wekky het volgende:
Limburg! Ze praten daar zo komisch dat je de inwoners niet echt serieus kan nemen!
Friesland is gewoon mooi!
Amsterdammers, Utrechtenaren en Hagenezen wel?quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De inwoners hebben in beide gevallen ook geen zin om ABN te spreken.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:56 schreef wekky het volgende:
Limburg! Ze praten daar zo komisch dat je de inwoners niet echt serieus kan nemen!
Friesland is gewoon mooi!
Dit. Was het maar komisch, dan was er nog íets positiefs aan...quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:18 schreef rubje het volgende:
[..]
Weleens gehoord van de opmerking: van de regen in de drup?
![]()
Dat is jouw opmerking hierboven alsof ze in Friesland niet met een gek accent praten dat het voor de rest van NL als koeterwaals overkomt![]()
(en niet eens komisch dus
)
Beter dan van de drup in de negerquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:18 schreef rubje het volgende:
[..]
Weleens gehoord van de opmerking: van de regen in de drup?
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |