Die noorderlingen hebben nog een cultuur die elke Nederlander welquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De Friezen hebben Bonifatius vermoord en Limburg heeft Wilders voortgebracht, lastige keuze.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:26 schreef Specularium het volgende:
Limburg is wat dommer dan Friesland.
Gewoon, daarom.
Gezien het feit dat ze overwegend extreem-rechts stemmen, is wellicht de optie teruggave aan Duitsland (in t Limburgs vertaald: zuruck zur den Heimat) te prefereren denk ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die noorderlingen hebben nog een cultuur die elke Nederlander wel
een beetje deelt. Behalve die kuttaal.
Iedereen ziet het liefst dat Friesland zelfstandig wordt, als idee dan.
Limburg wil iedereen gewoon weggeven aan Belgie of Duitsland.
Aan de andere kant worde er op het friese platteland nog wel eens NCPN gestemd, waarbij deze mensen ook nog steeds naar een maatschappij terug willen die rusland zelfs achter zich gelaten heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ze overwegend extreem-rechts stemmen, is wellicht de optie teruggave aan Duitsland (in t Limburgs vertaald: zuruck zur den Heimat) te prefereren denk ik.
Meeste Friezen zijn voor Ajax, voor zover ik weet. Maar goed als we moeten kiezen toch liever Heerenveen uiteraard.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:34 schreef Karzai het volgende:
Ajax gaat straks heerenveen slopen net zolang tot ze smeken op hun knietjes
Gelul dit. De nuchtere Fries gaat qua mentaliteit veel beter met het Rotterdamse dan het hautaine Amsterdamse.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Meeste Friezen zijn voor Ajax, voor zover ik weet. Maar goed als we moeten kiezen toch liever Heerenveen uiteraard.
Maar Feyenoord wordt wel door vrijwel alle Friezen gehaat. Amsterdammers zijn gewoon toffe mensen, omdat ze net als wij ook nuchter zijn, vrij links en niet xenofoob en een open houding naar de wereld hebben. Amsterdam is gewoon een bazenstad, ik denk dat maar weinig Friezen Amsterdam haten.
Rotterdam daarentegen ...
Het is sowieso gelul dat Friezen nuchter zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gelul dit. De nuchtere Fries gaat qua mentaliteit veel beter met het Rotterdamse dan het hautaine Amsterdamse.
Ja, in sommige dorpen scheelt het niet veel of er worden standbeelden van kameraad Vladimir Lenin geplaatst, maar Lenin was ook wel een goede filosoof en econoom.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant worde er op het friese platteland nog wel eens NCPN gestemd, waarbij deze mensen ook nog steeds naar een maatschappij terug willen die rusland zelfs achter zich gelaten heeft.
Het zal de medaillespiegel op de OS behoorlijk naar beneden halen, maar aan de andere kant heb je fortuna sittard.quote:
Sinds de Limburgers aan de macht zijn met het huidige kabinet en Nederland een xenofobe politiestaat is geworden wel.quote:
Ook handig dat je de knapste Limburger post die je kunt vinden...quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Limburg:
[ link | afbeelding ]
Fryslan:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
De rest was nog lelijker en ik wilde Limburg een eerlijke kans geven,quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:59 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ook handig dat je de knapste Limburger post die je kunt vinden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |